Beetje beenaaiwerk joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.
Heel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zo eng dat ik 'm niet wou cappen..
Dat zal best, maar niet dat kan niet gelden voor iets waar je niet meer zelf voor in kunt stemmen, ze zullen best wel opletten, denk ik, daarom blijft dit hilarisch, wat zal Palma zich schamen moregen en wat zal Mike een lachertje blijven, dit is echt ongelofelijk, een samenloop van omstandigheden, dit kan niemand bedenken vantevoren, dit is echt heel comisch uitgepakt.quote:
Ja, die loopt het weet te verziekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Ziet het volgende:
brian verpest het hoor
ze hadden gewoon in bed moeten gaan liggen met zijn allen
allemaal stil
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Liggen ze nu wel samen in één bed?
klopt, daarom is het nog wel grappig.quote:
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klopt, daarom is het nog wel grappig.![]()
Niemand bij zijn volle verstand gaat bij Mike in bed liggen, het had niet beter verzonnen kunnen worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Natuurlijk, er wordt TV gemaakt en B&A moeten dat weer uitbuiten stel je voor dat er iemand de show gaat stelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |