Ik mis het nest met rode mieren die eerst nog aan rat moeten knabbelen, nadat hij met honing is ingesmeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een leuk finalespel bedacht...
= rat tot aan zijn middel ingraven
= cirkel eromheen tekenen met straal van 3 meter
= alle miljonairs een pallet met mandarijn-grote stenen
= degene die brian KO gooit (liever KW, kassie wijle) wint!
Goed planquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef Yavido het volgende:
Claire & Huub in gesprek over de stemronde. Huub denkt dat Jaap boos is vanwege het feit dat het plannetje van Jaap is mislukt. Jaap & Huub samen, en dan zou Jaap & Brian Huub eruit stemmen, was het plan.
[ afbeelding ]
Huub: 'Ik ben ook niet van gisteren!'
Mike? Met dat buikje van 'm ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:
En Palma kruipt maar weer eens tegen Brian aan... was Mike niet jong en strak genoeg voor Palma??
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed plan
Jammer dat het zo doorzichtig was
inderdaad ontzettendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
Brian :" HIHIIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
ja en dan een 'eerlijke' finale tussen man/hoervrouw man/vrouwquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?
Palma lijkt op Nienke 20 jaar laterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Palma is ook geen 22 meer natuurlijk
Zou me niets meer verbazen, aan de andere kant: volgens mij stuurt Jaap al vanaf het begin op een afkoopregeling aan, en daar gaan ze telkens niet (ver genoeg) in meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, een boze Jaap, een doorzichtig plan, een finale op komst, voelt iemand anders ook een afkoopregeling aankomen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
ja en dan een 'eerlijke' finale tussen man/hoervrouw man/vrouw
Dat was mij op een van die Nienke caps ook opgevallen... dat het een split-second leek alsof het Palma wasquote:
Kapotte V-snaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:49 schreef tho_Omas het volgende:
Brian :" HIHIIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIHIHIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
Jaap kan waarschijnlijk doen wat hij wil, hij is een karakatuur, een wannabee, maar een net niet mannetje, hij heeft gegokt en misgegokt, te lang afgewacht en heeft verloren, jammer dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niets meer verbazen, aan de andere kant: volgens mij stuurt Jaap al vanaf het begin op een afkoopregeling aan, en daar gaan ze telkens niet (ver genoeg) in mee
Pas maar op met die uitspraak, straks krijg je al die geyle knaapjes over je heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was mij op een van die Nienke caps ook opgevallen... dat het een split-second leek alsof het Palma was
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
Pas maar op met die uitspraak, straks krijg je al die geyle knaapjes over je heen.![]()
oh eh, zo bedoelde ik het ook weer niet
Ja, de paardenpijper in optima forma, wat een focking kneus.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tunnelvisie. Hoewel dat met de paarden wel de kroon spande.
dat bedoelde die...ik begreep het al niet..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, de paardenpijper in optima forma, wat een focking kneus.
idd superstreamsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whatever, de streams zijn leuk vanavond, de COS is gezellig, de uitkomst duidelijk, of niet?
![]()
En terugquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub kreeg telefoon van de FEBO en weg streams .......
Absuluut, ook al moeten gast&personeel voor vertier zorgen, er gebeurt iets!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
idd superstreams
En dit serieuze gesprek vind ik ook weer mooi tussen Huub en Claire........
En ik hou van Palma![]()
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Absuluut, ook al moeten gast&personeel voor vertier zorgen, er gebeurt iets!![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen.
Hopelijk nadat ze uitgekaterd is, zelfs Huub kan niet ontkennen dat het uitermate leuk was afgelopen avond, misschien kan hij Palma morgen wakker tetteren en zeggen dat het haar eigen schuld is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het huis ziet er niet uit, Huub gaat Palma er morgen op aanspreken .......
Ach, als Huub het doet ligt iedereen uiteindelijk waarschijnlijk dubbel van het lachen... Brian neemt het allemaal te serieus als hij zo'n script krijgtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer een mooi script gekregen,morgen ruzie maken met Palma.Warrom geven ze nu die halve zool geen opdracht om dat eens te doen.Oef was ik vergeten,Brian moet heilig overkomen.
idd Nienke is leukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijven
och boeije Rooie....... we trappen toch niet in die act van st schijnheiligheidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
Zo Huub weer een mooi script gekregen,morgen ruzie maken met Palma.Warrom geven ze nu die halve zool geen opdracht om dat eens te doen.Oef was ik vergeten,Brian moet heilig overkomen.
Tot het eind wel, Palma ook, als ze zich niet al te hard schaamt voor vanavond, gossie wat was ze lam en wat heb ik gelachen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, waren heerlijke streams .... en Nienke mag nog wel een week blijven
Truste Yavidoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:20 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, het leukste hebben we gehad. Morgen Huub @100% pruts, en dat feestje 's avonds nog. Genoeg om te vermaken met de streams.
Ben er weg van, trusten.
Gaat ie nog problemen mee krijgen door de beslissingen die vandaag in politiek Den Haag zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:56 schreef yellowfirst het volgende:
Voor Mikey is Palma dus niet gelukt, gelukkig kan wij weer terug naar zijn maatje Dilana...hij heeft tenslotte ooit gezegd:" Geen betere gezel dan mijn metgezel Dilana."
Bedankt voor je audioclipjes... ben er altijd erg blij mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook nog even de soundclip online gezet van het mooiste gesprek vandaag in
de Gouden Kooi, tussen Huub en Nienke, net nadat het eerste vliegtuig overkwam.
[ afbeelding ]
Ze zaten op kantoor, het was een oprecht en (h)eerlijk gesprek,
hier is de audioclip: http://www.megaupload.com/?d=SKZQ65RT
[ afbeelding ]
Het werd helaas afgebroken toen het tweede vliegtuig kwam opdagen ....
[ afbeelding ]
Nog bedankt FEBO, dat jullie die vliegtuigjes zo goed in beeld brachten vandaag ....![]()
![]()
Okay bedankt, goed om te horen dat mensen hier baat bij hebben ..... kreeg de indrukquote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor je audioclipjes... ben er altijd erg blij mee.![]()
Die febo heeft zich vandaag weer lekker belachelijk gemaakt... but hey what's new?
S'avonds een vent en s'ochtends een kerelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:35 schreef T-lex het volgende:
Nou, nou Palma loopt al rond te banjeren zie ik...respect.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:36 schreef pullup het volgende:
[..]
S'avonds een vent en s'ochtends een kerel uitslapen.
Het leek er ff op dat Brian aanstalte maakte om uit bed te komen...maar hij mag zowiezo niet weg van Amanda. Ze ligt zo lekker...en kruipt nog maar is tegen hem aan. Brian heeft er zelf geen probleem mee, dus die vindt het ook wel prima zo en blijft nog ff liggen.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Geen geile neukseks dus van Palma en Mikey? Check
En hoe serieus was dat 'pact' van Jaap en Brian tegen Huub?
Ik moet je het antwoord schuldig blijven, ik heb het ook moeten lezen in de COS. Jaap was gisteravond wel van de leg en erg afwezig, letterlijk en figuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |