Palma: hoe heet die dance?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef mootie het volgende:
Mike: ik zou wel sex met je kunnen hebben,
Duh.... na 13 jaar droogstaan kan hij het nog wel op Dame Edna.
Amanda komt binnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Het zweet gutst van die rotkop van die kutzwerver
Amanda heeft veel pijn onder in haar buik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
A: Het is echt een vrouwenziekte, heel veel vrouwen hebben vaak blaasontsteking. Ze voelt haar blaasontsteking erweer aankomen.
Dat worden weer strafpunten voor Tommie wegens partijdigheid, of een pluim van Brian omdat er nu nog iemand is die dat vindtquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:59 schreef beequeen het volgende:
Tommie vindt dat Amanda veel drinkt, goh.
Palma: Mikey doe alsjeblieft normaal !!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Haha en Mike is er ook weer en zit weer naast Palma.Fantastische streams,vol met humor.
Wat zou jij doen als Mike je mystery date was? En ook nog van alles van plan bleek te zijn? *ril*quote:
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als Mike je mystery date was? En ook nog van alles van plan bleek te zijn? *ril*
Zo veel mogelijk zuipen en hopen dat men in de gaten houdt dat een dronken persoon niet in staat is om nee te zeggen lijkt me de beste optie idd, een aanranding on stream lijkt me geen reclame dus de beste oplossing is het op een zuipen zetten en compleet out gaan.![]()
En de kutzwerver moet morgen weer vuil ophalen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef Guuskeee het volgende:
kutzwerver geilt op palma
[ afbeelding ]
Palma gaat speciaal even haar tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Ziet het volgende:
ik ben niet de vrouw die mike zoekt
huub: neehee, maar jullie kunnen best wel even zoenen!
gewoon voor het shotje
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Varen het volgende:
Mike wil Palma vanavond nog zwanger maken
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Nienke moet blijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Nienke voelt zich helemaal thuis, het wordt elke dag bizarder hier
Jaap moet aan zijn 'sociale leven' denkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
En Jaap mist weer zijn tv momenten.
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.
Wrong!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.
Dit verhaal boeit mij voor geen meter, gewoon blijven kijken!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Feit blijft dat Palma zo blauw is als een, voor de euro, tientje en dat ze het niet kunnen maken dat ze wordt misbruikt on stream door een hitsige vent die al 13 jaar geen vrouw heeft gehad, er zal ingegrepen moeten worden als hij aanstalten maakt om zich aan haar te vergrijpen, dat zal haar redding zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze zich zo had bedronken bij een serieuze date, dit is echt de verantwoordelijkheid van de febo, ik zie dit als een geintje, blijkbaar Palma ook niet, anders had ze zich heus niet zo laten gaan qua alcohol, Mike kan dan wel geil zijn en wat meer willen, de FEBO mag dit niet laten gebeuren.
Mike zo briljant: Nee, ik wil geen SOA.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Yavido het volgende:
Huub tegen Mike: 'en anders spuit je gewoon in d'r bek, doe ik ook altijd als ik geen condooms heb'
Precies, de werkgever vann beiden, dat brengt verantwoordelijkheid met zich mee, als er iets is wat ze niet kunnen maken is misbruik van een situatie waarbij 1 van de partijen zich niet meer kan verdedigen, wat er ook gebeurt, de FEBO is verantwoordelijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mike zo briljant: Nee, ik wil geen SOA.
Mwoah...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas staan de BB en DGK redacties er niet om bekend dat ze voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van iemand die dronken is, dus ik ben bang dat ik broodnuchter zou blijven.... hoe verleidelijk het ook is om je katslam te zuipen om de avond een beetje door te kunnen komen.
Ze hebben hier voor getekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, de werkgever vann beiden, dat brengt verantwoordelijkheid met zich mee, als er iets is wat ze niet kunnen maken is misbruik van een situatie waarbij 1 van de partijen zich niet meer kan verdedigen, wat er ook gebeurt, de FEBO is verantwoordelijk.
quote:
Ach, Jaap. Die is allang op zn retour met dat gespeelde actje van 'm.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef rooie3 het volgende:
Wat zal Japie balen.hij mist weer alles.
Volle lading idd, na 13 jaar geen sexquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
die duikt zometeen met volle lading op die kussens
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dit verhaal boeit mij voor geen meter, gewoon blijven kijken!
Ze hebben ervoor getekend, quitclaim ftw.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.
Volle lading? Het zal wel poeder zijn na 14 jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja hahahaha
hij zit mike zwaar op te hitsen,
die duikt zometeen met volle lading op die kussens
zo eng dat ik 'm niet wou cappen..quote:
Beetje beenaaiwerk joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind het ook best heel grappig, echt, ik ben het ook met je eens, dit is super leuk, maar het moet wel leuk blijven, misbruik is niet leuk, als het bij een gefrustreerde Mike en een lamme Palma blijft is het om mij goed.
Heel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zo eng dat ik 'm niet wou cappen..
Dat zal best, maar niet dat kan niet gelden voor iets waar je niet meer zelf voor in kunt stemmen, ze zullen best wel opletten, denk ik, daarom blijft dit hilarisch, wat zal Palma zich schamen moregen en wat zal Mike een lachertje blijven, dit is echt ongelofelijk, een samenloop van omstandigheden, dit kan niemand bedenken vantevoren, dit is echt heel comisch uitgepakt.quote:
Ja, die loopt het weet te verziekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:29 schreef Ziet het volgende:
brian verpest het hoor
ze hadden gewoon in bed moeten gaan liggen met zijn allen
allemaal stil
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Liggen ze nu wel samen in één bed?
klopt, daarom is het nog wel grappig.quote:
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klopt, daarom is het nog wel grappig.![]()
Niemand bij zijn volle verstand gaat bij Mike in bed liggen, het had niet beter verzonnen kunnen worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Natuurlijk, er wordt TV gemaakt en B&A moeten dat weer uitbuiten stel je voor dat er iemand de show gaat stelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian verziekt het weer met zijn paardenlach en zijn tetterend rijtuig.
Ah gossie, is er iemand ranziger dan ons aller lieve Japio? Kom op zeg, hij had al weken geleden de show moeten spelen, hij kan nu niet de primadonna uithangen en een woedeaanval rechtvaardigen, too little, too late.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:33 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap is beaus zo te zien...
Of hij is weer in stakingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
Tja Jaap had je maar ff uit het kantoor moeten komen.
De winnaars moeten met rust worden gelaten jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Hij mag natuurlijk Brian en Amanda niet terroriseren in de finale! als dat zo is!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb een leuk finalespel bedacht...
= rat tot aan zijn middel ingraven
= cirkel eromheen tekenen met straal van 3 meter
= alle miljonairs een pallet met mandarijn-grote stenen
= degene die brian KO gooit (liever KW, kassie wijle) wint!
En als ie KW is nog een steen. En stoer doen over tunnelvisie daarna.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
Offff...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
TOP IDEE!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef Guuskeee het volgende:
= alle STREAMERS een pallet met mandarijn-grote stenen
En dat gaan we aan Brian verkopen door hem te vertellen dat hij Jezus is?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Offff...
Een grote houten kruis
Spijkers
Hamer
Rat
En dan spikersloan
Hij lijkt wel opgebaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:40 schreef Yavido het volgende:
Goh, wat is Brian toch grappig en origineel![]()
Mike in diepe rust
[ afbeelding ]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, is er iemand ranziger dan ons aller lieve Japio? Kom op zeg, hij had al weken geleden de show moeten spelen, hij kan nu niet de primadonna uithangen en een woedeaanval rechtvaardigen, too little, too late.
Ach, als je het zo bekijkt, hij moet zijn eerste nog openen toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...
na 10 x een snackbar te hebben geopend is de roem wel voorbij denk ik zo...
LOL.... Jaap een snackbar laten openen....... dat is echt reclamequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap ziet het einde naderen...zonder huis, zonder baan..geen winnaar...
na 10 x een snackbar te hebben geopend is de roem wel voorbij denk ik zo...
Hehe, ik kom niet meer bij van jullie postsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:17 schreef Guuskeee het volgende:
hij is al weer helemaal thuis
[ afbeelding ]
Dan moet hij het over gehandicapten hebben die zuigen, terwijl er gehandicapten in de zaal zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:43 schreef Yavido het volgende:
Wat een grappige man, cabaretier Brian! Dat wordt een storm carriere !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |