Omdat je er ook weer zo vroeg uit moetquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Wheeeeh, ik ga een potje janken en tegelijk
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
Volgt nou helemaal niemand dat romantische etentje met alco Palma en zwerver Mike?
Het is echt lachwekkend aan het worden inmiddels...
of dat was het eigenlijk al..
Zo denk ik er ook over hoor. Ik hoor Huub steeds zeggen dat hij voor behoorlijk veel geld, een paar maal per maand wil gaan optreden. Ik heb me al een keer eerder afgevraagd of hij denk dat hij Froger of Borsato is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf zie ik dat helemaal los van elkaar.... daarbij lijken ze dat regelmatig te zeggen om zo iets toch van band te hebben. Zelf vind ik het helemaal niet zo'n sterk koppel. Beetje net als de belspelletjes met Nena een paar keer op TV en daarna nooit meer.
Ben geen string gebruiker. Hoe zit dat? Dwarsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef Disana het volgende:
Tommie wordt gegrilld over de zogenaamde flirt van Claire met hem. Amanda's string zit blijkbaar dwars.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdagquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat je er ook weer zo vroeg uit moet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdag
Tis erg lachwekkend daar bij P en M... Mike is bijna beter te verstaan dan Palma
Ja doeiiiiii en ik morgen met twee ogen zo blauw lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sleep hem uit die hut en mep hem op je matje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |