Ik weet het niet hoor... Jaap heeft veel tegen Huub gespeeld. Als ik Huub was stemde ik hem weg. Ik heb wel het idee dat Jaap erg onzeker is en baalt dat ie weer niet de touwtjes in handen heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of hij erin moet blijven, weet ik niet. Maar ik denk dat Huub hem er niet uitstemt. Huub wil na DGK ook nog heel graag door gaan met Jaap, begreep ik
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
Nou nou niemand in de vangrail? Brian vertoont de levenslust van iemand die net om een vangrail gevouwen is.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
Nou nou niemand in de vangrail? Brian vertoont de levenslust van iemand die net om een vangrail gevouwen is.
Moet Brian zo gescript even flippen? Anders snap ik niet waarom de streams op hem staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
Vreemd het is et of we ergens op zitten te wachten... Ik denk dat er bij de anderen meer te beleven is.
Kanonnen, hij is echt van de wereld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:27 schreef mootie het volgende:
En Amanda moet erbij zijn omdat hij anders met zn gore bek vol tanden staat!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Tommy moet op het matje komen bij Brian.Zag dit al aankomen.
Belachelijk.Iedereen was voor hun en nu is meneer boos omdat hij weet dat Tommy voor Huub is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Lady-night het volgende:
Hoe voorspelbaar, opdracht van achteren...hij moet tenslotte wel tv maken...
Wat heeft Tommy dan gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Dacht ik ook eerst, maar anderzijds kunnen ze het natuurlijk weer mooi gebruiken voor in de uitzending. De andere miljonairs krijgen allemaal leuke berichtjes toegestuurd, behalve Huub, die krijgt allemaal nare berichten...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat het morgen met Huub de leukste radiouitzending word.Hij is de Huubhaters al mooi voor met mails sturen.Het is juist de bedoeling dat het een anti Huub show word.
Ik zit eigenlijk te wachten totdat Palma het pak van Mike onderkotst door de drankquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
Vreemd het is et of we ergens op zitten te wachten... Ik denk dat er bij de anderen meer te beleven is.
Kom op stuur nu ook Huub en Jaap om af te luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Tommie spreken, hij denkt dat Tommie Amanda wil versieren.
Stond deze boodschap op de plasma, hij is ineens semi wakker.
hij heeft drank geschonken.... tja, hij is butler ... maar Amanda heeft het toch echt zelf naarquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heeft Tommy dan gedaan?
Tegen Amanda aangereden?
Was hij er niet voor Claire?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Brian wil Tommie spreken, hij denkt dat Tommie Amanda wil versieren.
Stond deze boodschap op de plasma, hij is ineens semi wakker.
Laat hij nu eens voor de verandering naar haar luisteren, dan is het probleem over wie er uit gaat de komende stemronde ook opgelost, Tommie zal toch wel aangifte durven doen van mishandeling?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef Marieke_B het volgende:
Brian wil z'n checklistje afwerken.
Aman: trek z'n ballen eraf!
Deze doet het welquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonnen, hij is echt van de wereld.
Photobucket en Tinypic doen het niet.
Dat Jaap onzeker is geloof ik ook wel. Maar als Huub met jaap verder wil, zal hij hem erin moeten houden. Ik denk n.l. dat Huub met Jaap samen, meer kans maakt na de Kooi verder te gaan, als dat Huub alleen is. Is ook maar een gok van mij hoor ...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef akveor het volgende:
Thanks Ruud.nl
[..]
Ik weet het niet hoor... Jaap heeft veel tegen Huub gespeeld. Als ik Huub was stemde ik hem weg. Ik heb wel het idee dat Jaap erg onzeker is en baalt dat ie weer niet de touwtjes in handen heeft.
Hij wilde Amanda dronken voeren vorige week.En meester Brian weet dat weerquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat heeft Tommy dan gedaan?
Tegen Amanda aangereden?
zielig stel is het.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Desii het volgende:
[..]
hij heeft drank geschonken.... tja, hij is butler ... maar Amanda heeft het toch echt zelf naar
binnen geklokt
Tommy, maak k em af..... je kannut (verbaal dan)![]()
Wordt tijd dat Brian eens op een matje komtquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Die rat is volkomen gestoord en moet wrs tv maken. Amanda moet op bed gaan zitten en doet braaf wat doe bosmongool haar opdraagt.quote:
Hij moet ook nog even in z'n rol komen zegt hij netquote:
Hij doet echt heel vreemd. Ik vind het eng.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Wat doet die gek met die club?
Nee joh, is allemaal grappenderwijs.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Ziet het volgende:
gaat ie haar slaan met die club?
hij loopt wel erg dreigend rond zo
hij heeft een leuk trucje met dat ding...... sneu figuur....quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
Je vraagt je toch af de FEBO net zo gestoord is als Brian. Denken ze nu echt dat wij achterlijk zijn ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef Kinga het volgende:
wat denk je van zijn papiamentse brothaquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Brian alweer weet dat Tommy voor Huub is.Huub moet er nog steeds achter komen dat Dimitri voor Brian en Amanda is.
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahahquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Brian eens op een matje komt![]()
Zeker en vastquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal grappenderwijs.
Zelf zie ik dat helemaal los van elkaar.... daarbij lijken ze dat regelmatig te zeggen om zo iets toch van band te hebben. Zelf vind ik het helemaal niet zo'n sterk koppel. Beetje net als de belspelletjes met Nena een paar keer op TV en daarna nooit meer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat Jaap onzeker is geloof ik ook wel. Maar als Huub met jaap verder wil, zal hij hem erin moeten houden. Ik denk n.l. dat Huub met Jaap samen, meer kans maakt na de Kooi verder te gaan, als dat Huub alleen is. Is ook maar een gok van mij hoor ...
Sleep hem uit die hut en mep hem op je matjequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahah
wat moet ik zeggen tegen hem ( Grapje)
ja af en toe, en dan nog maar een paar uur of zo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze doet het wel
http://www.imagehost.org/
Een zijdig? Ik mag toch hopen dat hij een voor en achterkant heeft.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Brian: Manny en ik vragen ons af, speel je een spel of ben je eenzijdig?
En vannacht ligt Brian nog wakker om zich af te vragen wat hij nu eigenlijk heeft gezegd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:45 schreef Kinga het volgende:
ach ach ach, mooi geschreven script hoor.
Zij spelen schaak, ik speel golf, welk spelletje speel jij?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik aan je wens kan voldoen...ik heb n.l. vanmiddag net een nieuw matje gekocht...hahahah
wat moet ik zeggen tegen hem ( Grapje)
Omdat je er ook weer zo vroeg uit moetquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Wheeeeh, ik ga een potje janken en tegelijk
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
Volgt nou helemaal niemand dat romantische etentje met alco Palma en zwerver Mike?
Het is echt lachwekkend aan het worden inmiddels...
of dat was het eigenlijk al..
Zo denk ik er ook over hoor. Ik hoor Huub steeds zeggen dat hij voor behoorlijk veel geld, een paar maal per maand wil gaan optreden. Ik heb me al een keer eerder afgevraagd of hij denk dat hij Froger of Borsato is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf zie ik dat helemaal los van elkaar.... daarbij lijken ze dat regelmatig te zeggen om zo iets toch van band te hebben. Zelf vind ik het helemaal niet zo'n sterk koppel. Beetje net als de belspelletjes met Nena een paar keer op TV en daarna nooit meer.
Ben geen string gebruiker. Hoe zit dat? Dwarsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef Disana het volgende:
Tommie wordt gegrilld over de zogenaamde flirt van Claire met hem. Amanda's string zit blijkbaar dwars.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdagquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat je er ook weer zo vroeg uit moet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, ik heb weekend, begin zaterdag weer t/m woensdag
Tis erg lachwekkend daar bij P en M... Mike is bijna beter te verstaan dan Palma
Ja doeiiiiii en ik morgen met twee ogen zo blauw lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sleep hem uit die hut en mep hem op je matje
Hoezo een smeerlap? Hij staat al 15 jaar droog..en Palma heeft een hartslag en ademt..quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef Shayndel het volgende:
Is Palma nu boos?? Strax loop ze nog kwaad weg.![]()
Die viezerik zit te kwijlen op zijn stoel. Wat een goorlap.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef Lobasca het volgende:
Het zweet gutst van die rotkop van die kutzwerver
Oepsquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja doeiiiiii en ik morgen met twee ogen zo blauw lopen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een flatteuse omschrijving weer
Heel verstandig van Tommie, hij weet dat hij 2 idioten t.o. zich heeft. Het is wel weer duidelijk dat die rat denkt dat Tommie pro Huub is en dat mag natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Tommy denkt heel goed na met wat hij zegt.Tegen Huub en Jaap rollen de woorden uit zijn mond.
Zeggen ze ook niet tegen Dimitri enzo.Wat een stel bange wezen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:56 schreef Disana het volgende:
Tommie wordt nog even op het hart gedrukt dat hij er niet voor een kant is.
Tommie is blanco zegtie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef Desii het volgende:
Brian wil van Tommie horen, wat Claire haar gevoelens zijn........
Tommie zegt dat ze wel knipoogt en zo, maar dat ze teveel in het spel zit en daarom bij Huub blijft
Ik geloof er geen bal van.... Claire is, imo, smoorverliefd op Huub
Weer een kwaliteit die Brian aan zijn lijstje kan toevoegen: Hartendrukker.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:56 schreef Disana het volgende:
Tommie wordt nog even op het hart gedrukt dat hij er niet voor een kant is.
geeft nix, want het was echt wel Tommy zijn "snode" plan om Amanda dronken te voeren...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef petraa het volgende:
Waarom laat Tommy nu zoveel onzin los!
Ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft.... Ze vangen sowieso zo'n 1750 Bruto per optreden... met misschien een paar uitschieters... maar na 6 maanden is het snel over denk ik helemaal met de zomervakantie er tussen. Verder mag Huub daar natuurlijk gewoon lekker hardop over dromen. Dromen is leuk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor. Ik hoor Huub steeds zeggen dat hij voor behoorlijk veel geld, een paar maal per maand wil gaan optreden. Ik heb me al een keer eerder afgevraagd of hij denk dat hij Froger of Borsato is.
Toch vind ik dat , als het lukt hij dit gewoon moet doen. Alleen denk ik dat hij het alleen niet zal gaan redden .....
Ik wilde het nèt zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Kutwerver: Je krijgt nog een toetje..mij
en hij kijkt ook heel vies geil uit zijn ogen
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg platquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
Palma krijgt Mike als toetje, zegt hij.
Trusten ruud.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg plat![]()
![]()
ben ook geen 18 meer![]()
De zomermaanden lijken me juist heel goed, naar al die puberoorden in Spanje en Griekenland.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft.... Ze vangen sowieso zo'n 1750 Bruto per optreden... met misschien een paar uitschieters... maar na 6 maanden is het snel over denk ik helemaal met de zomervakantie er tussen. Verder mag Huub daar natuurlijk gewoon lekker hardop over dromen. Dromen is leuk.
Ik zou zeggen; lekker daar laten zitten dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:03 schreef Prospera het volgende:
Mike: wat ik in mijn broek heb zitten is langer dan wat jij wil
Het is toch mooi dat de dates die al gereageerd hebben zich nu toch iets beter kunnen voorbereiden. Maar eerder denk ik dat ze een telefoontje doen om af te bellen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:03 schreef Prospera het volgende:
Mike: wat ik in mijn broek heb zitten is langer dan wat jij wil
Trusten Ruudemans, het valt ook niet mee om 19 te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg plat![]()
![]()
ben ook geen 18 meer![]()
Dat mens put ons Huubje helemaal uit....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
Bij zwaan kleef aan, is het ook weer goed, ze kllitten weer aardig aan elkaar. Had dit al een paar dagen niet meer gezien. Of is het weer tijd voor konijntje wiebelen.......?
Joh het is ff wennen na 15 jaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Shayndel het volgende:
Als mike ooit eens wil trouwen of echt daten moet hij eerst een wat fatsoen leren. Ik hoop dat die maar dollen is. Het is wagelijk hoe hij zich gedraagt tegen een vrouw.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef Prospera het volgende:
Palma: neem nog een slokje, uit de bloemenvaas![]()
Palma over Amanda:
Ik dacht dat het Claire was, maar die merken wisselen per minuut
Waarschijnlijk nog wel op d'r sidekick...... die is alleen net begravenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef mootie het volgende:
Mike: ik zou wel sex met je kunnen hebben,
Duh.... na 13 jaar droogstaan kan hij het nog wel op Dame Edna.
Hehe, die is zwaar teutquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:09 schreef mootie het volgende:
Palma: Waarom staat mn hak in de asbak?
saxy toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
Jezus... Mike houdt maar niet op met over d'r rug aaien.... en Palma maar proberen m weg te schudden met d'r haar.
En zegt: Weet je dat die van mij langer is dan die van Brian.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
Zittie alweer met zijn ranzige klauwen over d'r rug te wrijven
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
Kennen ze elkaar dan toch van de gevangenis?quote:
Laat hem toch! Normaal aait ie alleen zijn hond en de jaren in de gevangenis wat celgenotenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
ooit wel eens aan gedacht dat ook hij af en toe schijtziek wordt van de toneelstukjes die hij moet spelen ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
Dit was die rat een kwartiertje geleden en kijk hem nu staan met zijn golfclub.......focking bosmongool.
[ afbeelding ]
4 minuten heeft ie genoeg anquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ooit wel eens aan gedacht dat ook hij af en toe schijtziek wordt van de toneelstukjes die hij moet spelen ?
Brian heeft toch alleen maar goede ideeen? Het is de bedenker van DGK! Je weets ......quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Kinga het volgende:
Laat me raden. Deze date was het idee van Brian?
Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Kinga het volgende:
Laat me raden. Deze date was het idee van Brian?
Holy shit, het is nog echt zo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggen
ik zou graag willen wetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef 2live het volgende:
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.
Ik heb opeens een vreselijk foute gedachte over hem en Dilanaquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is die kerels gewend van zijn jaren in de cel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
OMFG!
Brian: Voor jullie allebei een roos, zodat jullie weten wat voor sociale mensen we zijn
Hoorde ik dat nou goed?!
Komt recht vanuit zijn hart. Ook een rat heeft een hartquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef Shayndel het volgende:
De rat in de slijm modes= Hier een roos omdat jullie allebei bijzondere mensen zijn.
Tja, van de dronkemanspraat van Palma valt weinig te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik vind het echt knap dat jullie de streams vanavond hebben kunnen volgen!
Smeerpijpquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb opeens een vreselijk foute gedachte over hem en Dilana
Volgens mij weet je op allebei de vragen het antwoord, ze zijn namelijk retorisch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zou graag willen weten
1 wat zijn de bewijzen dat br aan enige vorm van pammen zit ?
2 wat is een bosmongool ?
is dat net zo iets als een je moeder voor kkhoer uitmakende kut kabouter ?
Dat ie harige konten gewend isquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stop daarmee. Ik moet er niet aan denken dat hij die hond daarvoor heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat ie harige konten gewend is
re·to·risch (bijvoeglijk naamwoord; retorischer, meest retorisch)quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij weet je op allebei de vragen het antwoord, ze zijn namelijk retorisch.
Een grote spuit! heroïne in z'n pootjequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:29 schreef Kinga het volgende:
Mike krijgt vast een bonusje als ie Palma zoent.
Zou Mike dit weten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:33 schreef Prospera het volgende:
Ja duh, die hebben ook allemaal anale sex
Daarom hebben ze die hond bij hem weggehaaldquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Zou Mike dit weten?![]()
Kamer debatteert over dierenporno
Pubers toch?? Jaar of 13 en 15 ofzo??quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Palma blijft slapen.
Hoe oud zijn haar kinderen?
Je bent weer goed bezig, carry on met Commentaar op Users.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent weer goed bezig, carry on met Commentaar op Users.
Misschien moeten we er ff een poll over houden en de link morgen doorsturen naar Nienkequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
A: Het is echt een vrouwenziekte, heel veel vrouwen hebben vaak blaasontsteking. Ze voelt haar blaasontsteking erweer aankomen.
Ik wil het niet weten.....jakkes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Daarom hebben ze die hond bij hem weggehaald
Klopt ja, iig 1 puber idd, en een iets jonger kind? Hou het niet meer bij...... Die kinderen vermaken zich wel, geloof mij maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pubers toch?? Jaar of 13 en 15 ofzo??
Maar misschien heeft ze oppas... zo moeilijk kan dat niet zijn
Zou leuke TV opleveren, maar ik denk dat Palma hiervoor te teut isquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:38 schreef Shayndel het volgende:
Wanneer zal Palma micky een knal geven. Ik hoop het zo.
José komt nooit meer overeind.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Palma is mike zat.Ze gaat zich verstoppen achter de bank.
Ik dacht dat ze allebei al op de middelbare school zaten, maar dan nog: Ze zat/zit diep in het Amsterdamse nachtleven, dus het zal niet de eerste keer zijn dat ze niet om 12 uur thuis is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klopt ja, iig 1 puber idd, en een iets jonger kind? Hou het niet meer bij...... Die kinderen vermaken zich wel, geloof mij maar
Hoezo dat dan nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft veel pijn onder in haar buik.
Brian: niet meer over hebben.
Hahahahahaha..quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:46 schreef Marieke_B het volgende:
Als Mike je zo ziet met al die kranten over je heen ...je ligt op een confectorput..Je bent z'n droom vrouw!
1 likje over de lollie maar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Huub: Ja, kijk nou wat die man allemaal voor je doet en hoe jij hem behandeld. Je kan hem minstens een klein zoentje geven.
Palma: Ja doooeeeiiiiii
Palma is haar schoen kwijt
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:48 schreef Lobasca het volgende:
Palma :waar is Nienke?
Huub: die laatst zich bangen door 5 Groningers in het productiehok
Word er ondertussen ook behoorlijk melig vanquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:50 schreef mootie het volgende:
Huub: Dit is echt net Comedy Capers.
Palma: Allemaal dankzij jullie, wat een kutdag gewoon!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Word er ondertussen ook behoorlijk melig van![]()
Hoe Mikey ook achter die piano zit nu
Nu nog een witte sjaal om zijn nek en hij is een perfect plaatje voor iemand die zwelgt in zelfmedelijden....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Word er ondertussen ook behoorlijk melig van![]()
Hoe Mikey ook achter die piano zit nu
Zou Tommy nou nog gaan vertellen over zijn gesprekje met Brian en Amanda ???quote:
Daarom zoop ze ook zo snel en veel, anders wist ze ook niet hoe ze avond met hem door moest komenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma: Allemaal dankzij jullie, wat een kutdag gewoon!
ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou Tommy nou nog gaan vertellen over zijn gesprekje met Brian en Amanda ???
ze blijft slapenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
Is er wel een taxi voor Palma beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |