Ik wilde het nèt zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Kutwerver: Je krijgt nog een toetje..mij
en hij kijkt ook heel vies geil uit zijn ogen
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg platquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
Palma krijgt Mike als toetje, zegt hij.
Trusten ruud.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg plat![]()
![]()
ben ook geen 18 meer![]()
De zomermaanden lijken me juist heel goed, naar al die puberoorden in Spanje en Griekenland.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar wel gelijk in heeft.... Ze vangen sowieso zo'n 1750 Bruto per optreden... met misschien een paar uitschieters... maar na 6 maanden is het snel over denk ik helemaal met de zomervakantie er tussen. Verder mag Huub daar natuurlijk gewoon lekker hardop over dromen. Dromen is leuk.
Ik zou zeggen; lekker daar laten zitten dan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:03 schreef Prospera het volgende:
Mike: wat ik in mijn broek heb zitten is langer dan wat jij wil
Het is toch mooi dat de dates die al gereageerd hebben zich nu toch iets beter kunnen voorbereiden. Maar eerder denk ik dat ze een telefoontje doen om af te bellen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:03 schreef Prospera het volgende:
Mike: wat ik in mijn broek heb zitten is langer dan wat jij wil
Trusten Ruudemans, het valt ook niet mee om 19 te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wens alle toetjes en andere users van Fok een aangename voortzetting en ga zelf eens vroeg plat![]()
![]()
ben ook geen 18 meer![]()
Dat mens put ons Huubje helemaal uit....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
Bij zwaan kleef aan, is het ook weer goed, ze kllitten weer aardig aan elkaar. Had dit al een paar dagen niet meer gezien. Of is het weer tijd voor konijntje wiebelen.......?
Joh het is ff wennen na 15 jaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef Shayndel het volgende:
Als mike ooit eens wil trouwen of echt daten moet hij eerst een wat fatsoen leren. Ik hoop dat die maar dollen is. Het is wagelijk hoe hij zich gedraagt tegen een vrouw.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef Prospera het volgende:
Palma: neem nog een slokje, uit de bloemenvaas![]()
Palma over Amanda:
Ik dacht dat het Claire was, maar die merken wisselen per minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |