Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Kinga het volgende:
Laat me raden. Deze date was het idee van Brian?
Holy shit, het is nog echt zo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggen
ik zou graag willen wetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef 2live het volgende:
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.
Ik heb opeens een vreselijk foute gedachte over hem en Dilanaquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is die kerels gewend van zijn jaren in de cel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
OMFG!
Brian: Voor jullie allebei een roos, zodat jullie weten wat voor sociale mensen we zijn
Hoorde ik dat nou goed?!
Komt recht vanuit zijn hart. Ook een rat heeft een hartquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef Shayndel het volgende:
De rat in de slijm modes= Hier een roos omdat jullie allebei bijzondere mensen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |