saxy toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Leandra het volgende:
Jezus... Mike houdt maar niet op met over d'r rug aaien.... en Palma maar proberen m weg te schudden met d'r haar.
En zegt: Weet je dat die van mij langer is dan die van Brian.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
Zittie alweer met zijn ranzige klauwen over d'r rug te wrijven
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
Kennen ze elkaar dan toch van de gevangenis?quote:
Laat hem toch! Normaal aait ie alleen zijn hond en de jaren in de gevangenis wat celgenotenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Lobasca het volgende:
ooit wel eens aan gedacht dat ook hij af en toe schijtziek wordt van de toneelstukjes die hij moet spelen ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
Dit was die rat een kwartiertje geleden en kijk hem nu staan met zijn golfclub.......focking bosmongool.
[ afbeelding ]
4 minuten heeft ie genoeg anquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ooit wel eens aan gedacht dat ook hij af en toe schijtziek wordt van de toneelstukjes die hij moet spelen ?
Brian heeft toch alleen maar goede ideeen? Het is de bedenker van DGK! Je weets ......quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Kinga het volgende:
Laat me raden. Deze date was het idee van Brian?
Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ging nog geen 5 minuten met hem in 1 bed liggen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Kinga het volgende:
Laat me raden. Deze date was het idee van Brian?
Holy shit, het is nog echt zo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, topidee toch. Na een mislukte oproep via 100% Kutmuziek heeft hij de FEBO dit verzonnen.
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga uberhaubt niet met dat stuk vies vreten in een bed liggen
ik zou graag willen wetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee. Zo zie ik niemand in dat hok, alleen die pammetjesverslaafde bosmongool.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef 2live het volgende:
Old habbits never die....dat handje van hem zwerft voortdurend rond.
Ik heb opeens een vreselijk foute gedachte over hem en Dilanaquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is die kerels gewend van zijn jaren in de cel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Kinga het volgende:
OMFG!
Brian: Voor jullie allebei een roos, zodat jullie weten wat voor sociale mensen we zijn
Hoorde ik dat nou goed?!
Komt recht vanuit zijn hart. Ook een rat heeft een hartquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef Shayndel het volgende:
De rat in de slijm modes= Hier een roos omdat jullie allebei bijzondere mensen zijn.
Tja, van de dronkemanspraat van Palma valt weinig te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik vind het echt knap dat jullie de streams vanavond hebben kunnen volgen!
Smeerpijpquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb opeens een vreselijk foute gedachte over hem en Dilana
Volgens mij weet je op allebei de vragen het antwoord, ze zijn namelijk retorisch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:24 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zou graag willen weten
1 wat zijn de bewijzen dat br aan enige vorm van pammen zit ?
2 wat is een bosmongool ?
is dat net zo iets als een je moeder voor kkhoer uitmakende kut kabouter ?
Dat ie harige konten gewend isquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stop daarmee. Ik moet er niet aan denken dat hij die hond daarvoor heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat ie harige konten gewend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |