Zal wel weer een dikke vette hoax zijn...quote:General Guemes - Een dorpje in Argentinië leeft in angst nu er een paar waarnemingen zijn geweest van een enge kabouter die 's nachts door de straten struint.
De dwerg heeft een puntmuts op en loopt mank. Een groep jongeren wist het te filmen met een mobieltje.
Een van hen, Jose Alvarez, vertelt in de krant El Tribuno dat de vriendengroep aan het kletsen was over een visuitje toen ze vreemde geluiden hoorde, alsof er steentjes werden gegooid. "Toen zagen we het gras bewegen. We dachten nog dat er een hond aankwam maar het zag eruit als een gnoom", vertelt Alvarez. "We schrokken ons kapot."
Toen ze het verhaal aan dorpsgenoten vertelden, bleek dat meer mensen de kabouter hadden gezien.
"Het is echt geen grap", zegt hij. "Iedereen is bang geworden."
Filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=81OwP7RJ3BI
Zover gezien geloof ik de film echt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef reem het volgende:
1. Het dorpje heet "General Güemes" (met dubbele puntjes op de u).
2. Het is eigenlijk geen dorpje, maar een stadje.
3. Hoax natuurlijk. Zelfs de Argentijnse media besteden er praktisch geen aandacht aan. Naja "El Tribuno", dan. De streekkrant van de provincies Salta, Jujuy en Tucumán. Dat is een beetje van het niveau De Gelderlander of het Brabants Dagblad. Als die over dwergen in Wijchen of Goirle spreken, besteedt de Sun daar toch ook geen aandacht aan?
4. Ik geloof pas in kabouters als ik er hier één op Avenida 9 de Julio zie rondlopen
Er is alleen één groot probleem. Kabouters bestaan niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zover gezien geloof ik de film echt.
Er is niks raars aan, alles klopt. De kwaliteit is niet dermate laag dat je geen fuck ziet. En als je zoiets opeens middennacht ziet ren je er natuurlijk niet op af. Ik zou ook in schock blijven staan hoor. De grote media gelooft het natuurlijk niet.
Nee, resonancequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, wind is wel heel eng, natuurlijk.
vrij aparte windvlaag dan.... waarom hangen die andere 2 stil dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, wind is wel heel eng, natuurlijk.
correctie: het bestaan van kabouters is nog nooit aangetoondquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is alleen één groot probleem. Kabouters bestaan niet.
Omdat die harde blaaswind die je hoort door de dynamiek van de palen de schommels niet onder de goede hoek vangt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrij aparte windvlaag dan.... waarom hangen die andere 2 stil dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |