quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:32 schreef Varen het volgende:
Brian komt met de aan elkaar geplakte brief uit de vuilnisbak van Claire
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:32 schreef mootie het volgende:
Ouch...... Brian leest de brief van Claire voor.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef Ziet het volgende:
nah, huub kent de brief
dus daar gaat brians plannetje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:34 schreef Guuskeee het volgende:
leuk met die reflectie van huub erachter
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:38 schreef akveor het volgende:
Dus Claire moet zich daar toch bewust van zijn dat ze hem niet heeft weggegooit?
Waarom begint niemand over persoonlijk bezit als die op haar bed lag?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
klopt als een bus. brian lulde er snel overheen, maar dit moet een boete worden!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
het trash ziet hun hele toekomst ineen zakken... daar gingen hun 'fantastische' plannen.
slapers gaan nu huub proberen te overtuigen van zijn ongelijk (oftewel: huub proberen te helpen), lekker geloofwaardig...
Me like!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:51 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zou het het leukste zijn als achteraf blijkt dan Amanda de hardste speler is, en Brian er in een finale keihard uitschopt... het liefst Nena-style: Een relatie met jou??? Ik moet er niet aan denken![]()
Als ze dat flikt mag ze wat mij betreft winnen
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:51 schreef Guuskeee het volgende:
oooeeeee, amanda is pissed en schreeuwt weer als een kind
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:53 schreef Ziet het volgende:
claire zegt 2 woorden en wordt meteen afgekapt door master brian: nee nee nee even rustig
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:54 schreef Leandra het volgende:
Er was ook al sprake van dat er de laatste 3(???) dagen geen streams zouden zijn, die zouden de 19de ophouden, dus waarschijnlijk willen ze de laatste TV-uitzendingen inlopen...
Alleen wel jammer als er dan niet meer meegekeken kan worden. Maar het zal wel te moeilijk zijn om dat eerder in te lopen, er gebeurt immers zo veel in dat huis![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:54 schreef miesy het volgende:
dit nieuws komt hard aan,
en amanda slaat een beetje door.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:08 schreef Leandra het volgende:
En het ronde tafel gesprek is weer voorbij...
Amanda roept nog een "bedankt voor het spelen" en iedereen gaat z'n eigen kant op...
Huub en Claire maken weer eens een fluitende vogeltjestuin wandeling.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:11 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee Brian zegt dat Amanda gas terug moet nemen en niet aan een stuk doorgaan. Ga niet mij nu aanvallen....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:12 schreef Schatgraver het volgende:
Weer zon mooi advies van Holy Brian
Amanda's reactie erop is zó mooi als ze gedronken heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel opvallend. DGK en RTL moeten het hebben van kijkers en fans. Forums vormen een verzamelplaats van fans, een van de fora stuurt een vliegtuigje en dat durven ze niet in beeld te brengen. Waar zou RTL bang voor zijn ?
Dit is de COS, wees lief voor elkaar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef rooie3 het volgende:
Omdat het reclame voor Now live is en die wilde toch ook een demonstratie bij het hek.
Maar dan niet een pro Huub sleep maar een Anti Rat sleep!quote:
Dan doe ik wel meequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar dan niet een pro Huub sleep maar een Anti Rat sleep!
Beetje duur:quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zijn er ook al vliegtuigjes voor andere spelers geweest?quote:12:11 "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?"
Er komt weer eens een vliegtuigje overgevlogen met een tekst erop. Deze keer is Huub de gelukkige waarvoor de tekst bestemd is. "Ongelofelijk hè, hoe ze die tekst daarop krijgen. Hoe voelt het nou, als je je naam zo in de lucht ziet?", vraagt Palma. Huub vindt het natuurlijk helemaal te gek. "Zitten al je fans in dat vliegtuigje?", grapt Palma. "Krijg je kippenvel?", vervolgt ze. "Absoluut", is Huubs reactie. "Ik heet niet eens Huub en ik krijg al kippenvel!", geeft Palma toe. Claire en Huub blijven het vliegtuigje nog een tijd volgen. Altijd fijn, om weer wat te horen van je fans!
Bron: Villa Vandaag, 13-03-2008
Echt niet, wat een zolen zijn het ook bij VV.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Zijn er ook al vliegtuigjes voor andere spelers geweest?
Ja toch? Al die andere vliegtuigjes waren toch voor de kindjes van t hokje?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zei bij binnenkomst dat Brian heel getalenteerd is, speelt maar een paar akkoordjes en toch schrijft hij al zijn eigen nummers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Waar haalt zo'n gitaarleraar de beleefdheid en het geduld vandaan.
De vorige keer was het voor Huub + Lieke, deze keer alleen voor Huub. Maar Poekie weet het heel krom te zeggen !quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
Waar haalt zo'n gitaarleraar de beleefdheid en het geduld vandaan.
Bron?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
wat een losers op nowlive.
(komt nog bij dat pa Huub achter nowlive zit, dat jullie het weten)
Lul toch niet zo achterlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
Kan mij dat nou schelen.Ook al zat de koningin erachter,lekker belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
Dat gerucht is door degene die het de wereld in bracht ook al ontkracht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
Bron?
Als je dit soort dingen zegt mag je ook met hard bewijs komen.
Overigens vind ik het misselijk om op een ander forum een ander forum af te katten.
Waarom heb je de Nieuwe Revu niet gekocht, dan had je het ons allemaal kunnen vertellen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef pullup het volgende:
Daarnet zag ik in de tijdschriftenschappen dat Jaap op de cover van de Nieuwe Revu staat met als kop ' Uitgekotst' .
Vluchtig doorbladeren leerde dat het artikel ( 5 pagina's) ging over oa het stoppen van de gouden kooi en het gesjoemel met regeltjes van de redactie.
Iemand meer info ??
Aha, dat belachelijke stukje kwam van jou af?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
Wat een bullshit. Ik heb Brian nog nooit een heel nummer horen spelen, en zelfs die akkoorden gaan nooit foutloos.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei bij binnenkomst dat Brian heel getalenteerd is, speelt maar een paar akkoordjes en toch schrijft hij al zijn eigen nummers.
De vorige keer was volgens mij voor Dennis... al leek dat een setup, promotie, van de febo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De vorige keer was het voor Huub + Lieke, deze keer alleen voor Huub. Maar Poekie weet het heel krom te zeggen !
Druk druk drukquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom heb je de Nieuwe Revu niet gekocht, dan had je het ons allemaal kunnen vertellen.
Zát de koningin er maar achter, prima tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen.Ook al zat de koningin erachter,lekker belangrijk.
Had Dennis zijn pa gedaan,dat je het maar effe weetquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:01 schreef akveor het volgende:
[..]
De vorige keer was volgens mij voor Dennis... al leek dat een setup, promotie, van de febo.
You're the best, bedankt vast.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef pullup het volgende:
Druk druk drukik ga het zo wel even doen om in de trein te kunnen lezen. Als niemand de inhoud vanavond heeft gepost doe ik het dan wel even
Zal die ook wel eens kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zát de koningin er maar achter, prima toch
Dank je Copycat, vind het een misselijke roddel, we hoeven nowlive niet leuk te vinden maar elkaars fora bashen is nogal flauw.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gerucht is door degene die het de wereld in bracht ook al ontkracht.
Heerlijk hè, Nienke en Huub hebben duidelijk een klik en Nienke is zeker niet dom. Ze geeft ook behoorlijk wat tegengas , iets wat Huub nodig heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom hoor je dit soort gesprekken toch zo weinig ..... zo focking jammer.
Ja prima natuurlijk, mooie OP weer , bedankt !!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar!
DGK_tegengas, zijn die 2 CAPS van vliegtuig en H&C ook goed?
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hè, Nienke en Huub hebben duidelijk een klik en Nienke is zeker niet dom. Ze geeft
ook behoorlijk wat tegengas , iets wat Huub nodig heeft.
Dank jullie wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, mooie OP weer , bedankt !!
Werkze!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maar![]()
Ga er vandoor werken, tot laters
Werk ze.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maar![]()
Ga er vandoor werken, tot laters
Die vreten zich op van narigheid en jaloeziequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Leuk hè, de paupers hebben echt belangstelling voor het vliegtuig.
Dat krampachtig negeren vind ik wel leuk.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Zit ook zo van te genieten, het enthousiasme van Huubs mede-bewonersquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Het is gewoon respectloos tov de fans van Huub en het programma. Arrogant gedrag van de feboquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
en weeeeeeeer laten ze het vliegtuigje niet zien, tamelijk lullig voor de mensen die het hebben geregeld/aan mee gedaan!
Daar ben ik het zooooooooo mee eens. Mooi gesproken, ben nu echt weg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos tov de fans van Huub en het programma. Arrogant gedrag van de febo
Helemaal mee eens, uur terug had ik nog zoiets van: Vliegtuigje 2 zal waarschijnlijk in beeld komen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos tov de fans van Huub en het programma. Arrogant gedrag van de febo
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
De eerst komende dagen zien we bij elk vliegtuigje Brian naar buiten sjeesen in de hoop dat die voor hem is.
Dat is toch ook wel een beetje logisch, iemand die geen eigen inbreng heeft gaat gauw vervelen, wel leuk dat Huub nu zegt dat hij wel een kansje ziet voor een relatie buiten de kooi.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:17 schreef neo567 het volgende:
Huub verteld Claire al op subtiele manier, dat ze buiten DGK wat meer assertief zal moeten zijn tov Huub, anders is de relatie geen lang leven beschoren !
Zie hoe subtiel Huub z'n kruis van claire d'r wiebelkont afdraait op plaatje 2.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies en deze keer hebben ze het vliegtuig dus echt niet laten zien, KUT REGIE.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij wil geen sleutelhanger hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje logisch, iemand die geen eigen inbreng heeft gaat gauw vervelen, wel leuk dat Huub nu zegt dat hij wel een kansje ziet voor een relatie buiten de kooi.
Als ik in de slappe was zit, huur ik wel een Boeing 747, kan er gelijk wat meer tekst achter (inclusief spelinformatie )...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, uur terug had ik nog zoiets van: Vliegtuigje 2 zal waarschijnlijk in beeld komen.
Ik vind het een schoftenstreek!
Volgens mij probeert hij haar achterhoofd te ontwijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:20 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zie hoe subtiel Huub z'n kruis van claire d'r wiebelkont afdraait op plaatje 2.
Dat denk ik ook. Dat is de prijs die Japio betaalt voor zijn lafheid.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap als je steeds partij voor Huub had getrokken en niet zo laf was tegen brian en Amanda had je zeker te weten ook op dat vliegtuig gestaan.
Weggekropen voor al dat medelijden voor huubquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:22 schreef petraa het volgende:
Waar hangt Amanda uit?
ik zie het meer als dat Huub zich maar ter nauwernood in kan houden (terwille van het spel) om haar niet de mantel uit te vegen dat ze een saaie doos is die hij echt nooit meer wil zien.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje logisch, iemand die geen eigen inbreng heeft gaat gauw vervelen, wel leuk dat Huub nu zegt dat hij wel een kansje ziet voor een relatie buiten de kooi.
Maar hij zegt niet dat hij het onmogelijk vind om met haar een relatie te hebben, al denk ik wel dat Claire dan accoord moet gaan met buiten de deur neuken en weerwoord moet geven, we zullen het wel zien.quote:
Ik zeg; alle Fokkers verzamelen en dokken!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als ik in de slappe was zit, huur ik wel een Boeing 747, kan er gelijk wat meer tekst achter (inclusief spelinformatie )...
Wat voor prijskaartje hangt daaraan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als ik in de slappe was zit, huur ik wel een Boeing 747, kan er gelijk wat meer tekst achter (inclusief spelinformatie )...
Die is om half 1 met rijles begonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:22 schreef petraa het volgende:
Waar hangt Amanda uit?
40.000 euro? Moet lukken, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat voor prijskaartje hangt daaraan?
Ja ik had t gister al gepost, ws overheen gelezen. Ik heb m op mn werk liggen, alleen ben ik daar maandag pas weer. Dan scan ik m wel inquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef pullup het volgende:
Daarnet zag ik in de tijdschriftenschappen dat Jaap op de cover van de Nieuwe Revu staat met als kop ' Uitgekotst' .
Vluchtig doorbladeren leerde dat het artikel ( 5 pagina's) ging over oa het stoppen van de gouden kooi en het gesjoemel met regeltjes van de redactie.
Iemand meer info ??
Ja, daar heeft Jaap ook echt nachtmerries van.....van minder populair zijn op fora en hun usb-stick userts.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja Jaap als je steeds partij voor Huub had getrokken en niet zo laf was tegen brian en Amanda had je zeker te weten ook op dat vliegtuig gestaan.
die is gaaf, ik doe meequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit, het komt wel aan bij St.Kubats, het feit dat hij er niet over praat zegt wel genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
De vliegtuigjes worden vakkundig doodgezwegen.
Had je de verhalen moeten horen als het voor die rat was geweest.
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
40.000 euro? Moet lukken, toch?
Het steekt hem altijd wel en dat uit zich dan met rare opmerkingen.Jaap zal toch iets aardiger moeten worden als hij straks zijn eigen show wil hebben.en wat dacht je als de finale toevallig wel met sms en is.Je moet nooit laten merken dat je schijt aan je fans heb, denken mag altijd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar heeft Jaap ook echt nachtmerries van.....van minder populair zijn op fora en hun usb-stick userts.....
Gnagnagnaquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit, het komt wel aan bij St.Kubats, het feit dat hij er niet over praat zegt wel genoeg.
Voor die Franse fans vind ik het nog erger.Die maken geen reclame.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef petraa het volgende:
Vliegtuigen niet in beeld
Geplaatst op 13-03 om 13:17
Diehard fans die hun laatste centen misschien wel uitgeven omdat het echte fans zijn wachten vol spanning op de vliegtuigjes. Maar wat schetst onze verbazing, wij krijgen straf van de regie,de vliegtuigjes mogen niet in beeld. Het was te verwachten dat dit zou gebeuren en, zo zie je maar dat hier de regie een vies smerig spelletje speelt met de streamers en het hun totaal niets uitmaakt dat mensen hier zoveel geld in steken. En dan even snel een glimp laten zien voor hij weg gaat betuigt van disrespect naar de kijkers. Want dans je niet in de maat van de regie, dan zullen zij hoe dan ook op een zeer trieste manier hun gram halen. Vorig jaar was alles koek en ei en waren de vliegtuigen volop in beeld. Ook de Franse fans voor Huub hebben geen waar voor hun geld en zien niets van hun actie. Ook zal deze actie van de fans niet op TV verschijnen en iedereen weet wel waarom. Huub heeft de verkeerd naam, en Nowlive een eigen mening.
Bron Nowlive Oehhh die zijn pissed off daar
Oh God, nog zo'n taartgate.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef rooie3 het volgende:
Now life is aardig kwaad lees ik.Hoop dat ze vanmiddag de mail van het radiostation bombaderen als Amanda in de show zit.Of ben ik nu flauw.
Owkeeeej, lief van je.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:39 schreef akveor het volgende:
BQ ik heb je Cap in het fotoboek van NL geplaatst.... zij hadden daar zelfs geen enkele CAP....
Ze doen het toch voor Huub en die heeft het toch gezien?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor die Franse fans vind ik het nog erger.Die maken geen reclame.
Maar denk dat die Franse Fans graag de tekst hadden willen zien,ook al was het maar een minuut.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze doen het toch voor Huub en die heeft het toch gezien?
en hij was er blij meequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze doen het toch voor Huub en die heeft het toch gezien?
Ik vraag me af het CBR ook omgkocht kan wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef petraa het volgende:
12:54 - Rijles!
Er komt een auto de poort door gereden. Gezien de grote blauw met witte 'L' er bovenop zal dit bezoek voor Amanda komen. De Amsterdamse sprint naar buiten en begroet haar rijinstructeur met drie dikke pakkerds. De beste man zal in zijn handjes wrijven met een leerling die al zo ver gevorderd is. Na wat overleg rijdt de auto, wederom, in een vloeiende beweging weg. Succes Amanda!
Bron:DGK
Gisteren meende ik haar horen vragen waar het gas zat!
Dubbele bediening........quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af het CBR ook omgkocht kan worden
Vliegtuigje voor Huub, kort in beeld.quote:
Missie geslaagd dus, lijkt mij.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
en hij was er blij mee
[ afbeelding ]
waarom respectloos tov de huubfans ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Kost geen drol?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom respectloos tov de huubfans ?
"kost " geen drol zo'n vliegtuigje kan idd wel door bv pappa huub betaald zijn
waarom moeten ze rekening houden met aantal figuren die voor de zoveelste maal een vliegtuigje over die villa heen laten vliegen ?
ze maken een tv programma aan het maken
Kom op zeg 1 shotje van amper een paar seconden....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom respectloos tov de huubfans ?
"kost " geen drol zo'n vliegtuigje kan idd wel door bv pappa huub betaald zijn
waarom moeten ze rekening houden met aantal figuren die voor de zoveelste maal een vliegtuigje over die villa heen laten vliegen ?
ze maken een tv programma aan het maken
Jaap heeft wel in de gaten dat Brian bijna alles weet. Dus ook dat Jaap pas losgaat als Claire naar huis is. Een reden voor B en A om Claire er in te houden bij de (laatste?) ontslagronde.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ben benieuwd of A en B erin mee gaan als ze weten dat Amanda daarna target is...
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Damn wat een drama weer over die vliegtuigjes. Het lijkt wel alsog NL gewoon iets wat zij geregeld hebben op de streams willen zien, voor hun... de rest eromheen boeit niet. Het was toch voor Huub? Hij heeft het gezien, nou prima. Niemand anders hoeft het te zien in principe.
Aan Huub z'n reactie te zien vond hij het zelf wel bijzonder; de hele opzet van DGK is dat wij kunnen zien en horen wat er allemaal gebeurt en waaromquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Damn wat een drama weer over die vliegtuigjes. Het lijkt wel alsog NL gewoon iets wat zij geregeld hebben op de streams willen zien, voor hun... de rest eromheen boeit niet. Het was toch voor Huub? Hij heeft het gezien, nou prima. Niemand anders hoeft het te zien in principe.
geloof iets van 450 euquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:55 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kost geen drol?
kom eens met bewijzen dat het geen 'drol' kost
Enne voor wie zijn ze 'tv' aan het maken dan?
We wachten al zo lang,zie het nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die plannen die Jaap nu uitspreekt zijn top! Jammer genoeg komt er ws niets van terecht.....
Ik zie het al helemaal voor me als hij Amanada de kop gek gaat maken, piece of cake maar wel top!
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.
Klopt. Maar dat dat respect er niet is, is inmiddels toch ook wel duidelijk?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef neo567 het volgende:
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.
Nee recht heb je niet.... maar kan niet echt zeggen dat het van respect getuigd door de vliegtuigjes niet te laten zien... het is een kleine moeite en dit programma moet het wel van de kijkers en streamers hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.
Ik snap niet waarom ze niet los gaan op Brian.. dat is de sterkste speler.... maar ikdenk dat Jaap met Brian naar de finale wil en niet met Huub. Huub zou gewoon Jaap moeten wegsturen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat ze nu al niet los gaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef rooie3 het volgende:
Zijn maar twee aanmeldingen binnengekomen voor een date met Palma.En die zijn nog nep ook.
Preciesquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat dat respect er niet is, is inmiddels toch ook wel duidelijk?
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekersquote:Enne voor wie zijn ze 'tv' aan het maken dan
Breed uitgemeten is zeer overdreven, 1 shot is zeer respectloosquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Precies![]()
En btw, die vliegtuigjes zijn onderhand wel heel afgezaagd aan het worden imo. Moet het nou echt steeds breed uitgemeten worden?
Hij probeert de klap een beetje te verzachten. Hij zegt ook dat Eric maar 12 aanmeldingen had, nadat zijn filmpje een week op de site had gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef akveor het volgende:
Wat is dit nu: Huub verteld de reacties waren overweldigend maar ze durven niet te komen.
Nienke verteld nu wel dat ze maar 2 reacties hadden
Precies, dus de cams zijn voor streamers de echte betalende fans, zo is het gewoon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekers
Dat 40 worden, deed dat nou pijn?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekers
Het mooiste is dat het een idee was van Brian, die doet zijn schjmoel niet open en kan wrs wel door de grond zakken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef akveor het volgende:
Wat is dit nu: Huub verteld de reacties waren overweldigend maar ze durven niet te komen.
Nienke verteld nu wel dat ze maar 2 reacties hadden
euuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies, dus de cams zijn voor streamers de echte betalende fans, zo is het gewoon.
quote:
ik stream niet dus ik ben ook geen 40quote:
Ik ook niet en ook niet. Nou ja, het ene dan bijna wel en het andere tegen het einde misschien een paar dagen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ik stream niet dus ik ben ook geen 40
logica ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het een idee was van Brian, die doet zijn schjmoel niet open en kan wrs wel door de grond zakken.
Ik stream soms en ben ook geen 40.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik stream niet dus ik ben ook geen 40
logica ?
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
euuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh
schat dat de streams hooguit kostendekkend zijn
1 gig bandbreedte kost( consumentenprijs) ongerveer 1 euro
poen verdienen ze met reclame bij tv uitzendingen en vekoop van de format
Ik ben het helemaal met je eenschquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neo567 het volgende:
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.
nu ben ik de weg kwijtquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik stream soms en ben ook geen 40.
Logica, you tell me.
En ze maakt schoon!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er is toch vast wel iemand die iets in Palma ziet? Oke ze is wat groot, wat luidruchtig, wat aanwezig, ietwat opvliegend, rookt wat veel en haar stem lijkt op die van Amanda....... maar er zit wel een heel goed hart in volgens mij.
ze hebben de streamers weer wat gegeven om zich over op te windenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze maakt schoon!
En je kunt haar Hoofd Huishouding blijven noemen
Mooie!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet. Nou ja, het ene dan bijna wel en het andere tegen het einde misschien een paar dagen.
Cryptisch?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Lieverd, Sorbootje van me........
Gisteravond beldequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef yvonne het volgende:
Mooie!
Rond kwart over12.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef akveor het volgende:
Amanda is weer terug...
[ afbeelding ]
Weet iemand wanneer ze vertrkken is? Ik heb niets gelezen in de COS
Over cryptisch gesproken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
heel logisch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Precies![]()
En btw, die vliegtuigjes zijn onderhand wel heel afgezaagd aan het worden imo. Moet het nou echt steeds breed uitgemeten worden?
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
De vliegtuigjes worden vakkundig doodgezwegen.
Had je de verhalen moeten horen als het voor die rat was geweest.
Je roept echt maar wat he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.
Heel goed van de febo.
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
Heel goed van de febo.
De FEBO is een uithangbord voor paupers, echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
Heel goed van de febo.
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Degene die in dat 'afluisterverhaal in de witte bergen' dit opperde, heeft zijn woorden later herroepen. Nonsens dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:10 schreef akveor het volgende:
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
Alsof dat respect er andersom wel is.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.
Ik bedoel dat de familie van Huub niet meteen begint met allerlei spelinformatie als ze op bezoek zijn bij Huub, maar het gewoon gezellig hebben met hun zoon/broer/oom. En veel lachen en lol maken, iets wat ik bij de anderen niet zo zie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......
en dan nog vragen of het gas rechts zit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.
Klinkt goed maar in mijn ogen onzin. Het is een controversieel programma wat veel bij mensen oproept. De programmaleiding hoort daar boven te staan. Zij zouden juist blij moeten zijn dat mensen geld investeren in zoiets. Ze stoppen toch ook niet met het binnenhalen van stemmen via SMS omdat fans zich niet gedragen? Sterker nog zij hoeven niet eens te bewijzen dat de uitgebrachte stemmen wel daadwerkelijk naar degene gaan waarop is gestemd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof dat respect er andersom wel is.....
Je kunt alleen maar krijgen wat je geeft, dat gaat twee kanten op.
Kijken ze achter geen streams ofzo? Amanda heeft dat al zo vaak verteld. Of zijn ze ook gestopt met kijken nadat er voor de streams betaald moest worden? Dat zou iig veel verklaren....quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.
Nowlive is net zo min van huub`s vader,als dat jij overkomt als iemand met enig IQquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Wat is ze toch lief hé....ALS ZE SLAAPT!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
Slaap kindje slaap. Nu verschijnt er geen boodschap op de plasma?
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn erg blij met die streamers, die weliswaar een paar cent opleveren, maar tegelijkertijd er zorg voor dragen dat sponsoren weg rennen, personeelsleden bezocht- en lastig gevallen werden, dierenbescherming plat bombardeerden met emailtjes, politici benaderden en ga zo nog maar even door. En die fans die daar zo enorm druk mee geweest zijn noem ik geen fans......tenzij je voetbal hooligans ook fans wil noemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt goed maar in mijn ogen onzin. Het is een controversieel programma wat veel bij mensen oproept. De programmaleiding hoort daar boven te staan. Zij zouden juist blij moeten zijn dat mensen geld investeren in zoiets. Ze stoppen toch ook niet met het binnenhalen van stemmen via SMS omdat fans zich niet gedragen? Sterker nog zij hoeven niet eens te bewijzen dat de uitgebrachte stemmen wel daadwerkelijk naar degene gaan waarop is gestemd.
Ja, klaar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Nowlive is net zo min van huub`s vader,als dat jij overkomt als iemand met enig IQ
Dat is morgen pas.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Verida het volgende:
Zijn B & A nog wezen golfen deze week?
nowlive is sly !!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nowlive is helemaal niet van Huub's vader. Get your facts straight, voor de tweede keer.
Jammer, ik hoopte eigenlijk dat het door het protesteren van Huub en de rijlessen van Amanda afgelopen zou zijn met het golfen.quote:
Heeeel erg laat maar ben aan het bijlezen en wil je ff bedanken voor de huppeltjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, dat moet je door de vingers zien, ze hebben het zo zwaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
B&A zitten gewoon te slapen op stream 3 en 4 ?
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
B&A zitten gewoon te slapen op stream 3 en 4 ?
Dat Jaap dan ook mag slapen. Zo!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.
quote:beste huub-haters,
kunnen we niet met z'n allen gaan mailen naar : info@rtl.nl dat die Huuperman gezien zijn woordgebruik en hele doen en laten beslist geen voorbeeld is voor de nederlandse bevolking en de kinderen in het bijzonder en dat hij met de hoogst mogelijke spoed van de televisie moet verdwijnen.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er is toch vast wel iemand die iets in Palma ziet? Oke ze is wat groot, wat luidruchtig, wat aanwezig, ietwat opvliegend, rookt wat veel en haar stem lijkt op die van Amanda....... maar er zit wel een heel goed hart in volgens mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Je blijft je doodlachen op het headliner forum:
[..]
Zonnebank is slecht voor je ogen dacht ik (goed excuus), maar dat ze dan niet alletwee op de bank gaan liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeh, nou! Mag het?quote:
Lieve Huubhaters,quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van voor het bewijs?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Trap er niet in.
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Lobasca het volgende:
Is die zwerver ondertussen al bij de kaakchirurg geweest?
Hij zit nu aardig te schransen, dat laat je wel als er in je muil is lopen poerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ik heb er vannacht 1000 gewonnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ikke niet, hoogstens voor een bespreking over wat er allemaal moet gebeuren.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.
Het échte werk zal nog komen, en het zal niet gering zijn![]()
32 gaatjes!!
Mike heeft trouwens wel mazzel dat dit allemaal voor hem gedaan wordt. Is anders waarschijnlijk niet te betalen voor hem.
Dit was voor dattie de kooi inging?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.
Ik denk het. Maar volgens mij is dat tegen de nederlandse wet. Iedereen moet verzekerd zijn, ook zwervers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit was voor dattie de kooi inging?
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
Trouwens, een beetje zwerver heeft geen tanden meerAlles eruit voor Tievie!!!
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...quote:
Waar lees je dat, VOL?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat mikey vandaag echt opengesneden is, prikken, de hele riedel.
Geloof er geen ruk van.
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.
Ik heb vorige keer 1 verdoving gehad, en toen sprak ik alsof ik zes flessen jenever op had.
Yep, acht spuiten in zijn bek gehad, en vier kiezen of tanden getrokken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?![]()
Ik was ook niet vlot met mijn reactie, dus het is je vergevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...
(beetje laat, maar zit op 't werk)
En 'haren' in model brengen, en tanden poetsen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:33 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat zich last minute geloof ik nog ff omkleden.
wat een kwats!!! Als meneer nu een bikkel was, maar dat issie niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, acht spuiten in zijn bek gehad, en vier kiezen of tanden getrokken.
En hij vertelde ook heel stoer dat het helemaal geen pijn deed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat een kwats!!! Als meneer nu een bikkel was, maar dat issie niet!
Ik snap het probleem ook niet zo: Hart onder de riem is gelukt, en misschien zijn ze toch nog zo fatsoenlijk het wel in de TV-uitzending te gebruiken... dan heeft het pas echt dubbel effect (Pro-Huub en reclame)quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Het is belachelijk dat zogenaamde fans het programa in gevaar brengen door sponsoren aan te schrijven. Dat politici op een gegeven moment aangeschreven worden hoort bij onze democratie om misstanden uit de wereld te helpen. Natuurlijk is dat een stap te ver. Maar dat is in mijn ogen te wijten aan de controlerende functie van de pers. Ook al is het maar een spelletje het gaat om veel geld en hoort er iets van onafhankelije controle te zijn. Je merkt het aan veel streamers en kijkers ze zijn emotioneel betrokken geraakt maar er lijken weinig mogelijkheden om je ongenoegen te deponeren. In ieder geval niet op die wijze dat er het idee is dat je gehoort wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg blij met die streamers, die weliswaar een paar cent opleveren, maar tegelijkertijd er zorg voor dragen dat sponsoren weg rennen, personeelsleden bezocht- en lastig gevallen werden, dierenbescherming plat bombardeerden met emailtjes, politici benaderden en ga zo nog maar even door. En die fans die daar zo enorm druk mee geweest zijn noem ik geen fans......tenzij je voetbal hooligans ook fans wil noemen.
Raar, dat niemand in de COS daarover geschreven heeft, gelukkig hebben we jou nog!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij vertelde ook heel stoer dat het helemaal geen pijn deed.![]()
Zijn die er nu?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
De vliegtuigjes voor B en A komen uiteraard wel in beeld!
Als ze dat doen, dan hebben ze de poppen zeker aan het dansenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
De vliegtuigjes voor B en A komen uiteraard wel in beeld!
Na Schoonenberg, nog snel naar Hans Anders knul... het staat haar nietquote:
Wedden dat Huub wel sportief genoeg is om er bij te gaan staan?quote:
Caps?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
Nienke in de rode jurk van Amanda: Zo kom ik wel in de Payboy voor een ton.
Als het IQ van die posters even hoog is als hun kennis van de Nederlandse taal, zou me dat niets verbazen.quote:
Heb jij het nog meegekregen van Mike en de kaakchirurg, of was je weer aant shoppen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
Nienke in de rode jurk van Amanda: Zo kom ik wel in de Payboy voor een ton.
Die tong van Nienke is messcherp.
En 'Rat de wandelende tijdbom' loopt er vrolijk achter aan te ZSJLISZSJEN met zijn ZSCHijTZSJCHMJOELquote:
Op je wenken bediend worden, gotta love it!quote:
Jaloerss!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na Schoonenberg, nog snel naar Hans Anders knul... het staat haar niet
Ja, maar dat is dan uit blind vertrouwen dat Brian en Amanda wel zullen winnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het IQ van die posters even hoog is als hun kennis van de Nederlandse taal, zou me dat niets verbazen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef Borga het volgende:
[..]
En 'Rat de wandelende tijdbom' loopt er vrolijk achter aan te ZSJLISZSJEN met zijn ZSCHijTZSJCHMJOEL
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij het nog meegekregen van Mike en de kaakchirurg, of was je weer aant shoppen?![]()
Dat zie je niet op de radio.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef farscapevr6 het volgende:
brian zal wel niet uit de studio te slaan zijn denk ik?
amanda loopt ook weer in d r blote reet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.
Ik heb de hond uitgelaten, mag dat ook al niet meer?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
Ik vind een spjkerbroek zoveel seksier dan te pas en te onpas rondhuppelen in dit soort jurkjes.
[ afbeelding ]
Chips, snel pen en papier...van háár wil ik wel wat schoonheidstips aannemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Dus Amanda gaat ons zo beauty tips geven ...
Wat een venijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Del probeert Nienkes haar er uit te rukken.
"IK geen haar!! JIJ geen haar"
![]()
[ afbeelding ]
ja of voor die jongen die daar werkt, want de saint kan allesquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je niet op de radio.
Brian heeft vast wel wat tips voor Nienke, onze alleskunner Brian.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef mootie het volgende:
Nienke ziet er echt niet uit zo, past voor geen meter bij haar en rood is ook echt niet mooi bij die witte huid.
Ik vind mooie vrouwen die een muts op cap dragen hot...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Die spijkerbroek die ze gisteren aan had, stond haar zo ontzettend veel leuker dan dit mutsending
[ afbeelding ]
Net zoals die kapsalon..in haar slaapkamertjequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
Rustig, kalm! Auw niet zo hard, mn oog! Wat voor schoonheidssalon ga jij later beginnen?
En dat na zoveel ervaring en een 3de prijs op het NK visagiequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
Nienke: Ik weet niet wat voor schoonheidssalon je gaat openen......
Amanda doet haar pijn, Nienke kan het niet echt waarderen.
[ afbeelding ]
Belachelijk ja... laat hem voor de drank zorgen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef mootie het volgende:
En Brian blijft gewoon zitten...
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.quote:
Die is als de dood dat Amanda (al dan niet gecoached door Nienke) allerlei zaken uitkraamt die hij niet ziet zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
en tetteren...wat is dat wijf toch domquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.![]()
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Ja, Huub mocht ook niet bij Claire zitten, en bij Jaap mocht ook niemand lang blijven hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |