Net zoals die kapsalon..in haar slaapkamertjequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
Rustig, kalm! Auw niet zo hard, mn oog! Wat voor schoonheidssalon ga jij later beginnen?
En dat na zoveel ervaring en een 3de prijs op het NK visagiequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
Nienke: Ik weet niet wat voor schoonheidssalon je gaat openen......
Amanda doet haar pijn, Nienke kan het niet echt waarderen.
[ afbeelding ]
Belachelijk ja... laat hem voor de drank zorgen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef mootie het volgende:
En Brian blijft gewoon zitten...
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.quote:
Die is als de dood dat Amanda (al dan niet gecoached door Nienke) allerlei zaken uitkraamt die hij niet ziet zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
en tetteren...wat is dat wijf toch domquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.![]()
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Ja, Huub mocht ook niet bij Claire zitten, en bij Jaap mocht ook niemand lang blijven hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |