Ja, maar dat is dan uit blind vertrouwen dat Brian en Amanda wel zullen winnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het IQ van die posters even hoog is als hun kennis van de Nederlandse taal, zou me dat niets verbazen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef Borga het volgende:
[..]
En 'Rat de wandelende tijdbom' loopt er vrolijk achter aan te ZSJLISZSJEN met zijn ZSCHijTZSJCHMJOEL
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij het nog meegekregen van Mike en de kaakchirurg, of was je weer aant shoppen?![]()
Dat zie je niet op de radio.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef farscapevr6 het volgende:
brian zal wel niet uit de studio te slaan zijn denk ik?
amanda loopt ook weer in d r blote reet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.
Ik heb de hond uitgelaten, mag dat ook al niet meer?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
Ik vind een spjkerbroek zoveel seksier dan te pas en te onpas rondhuppelen in dit soort jurkjes.
[ afbeelding ]
Chips, snel pen en papier...van háár wil ik wel wat schoonheidstips aannemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Dus Amanda gaat ons zo beauty tips geven ...
Wat een venijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Del probeert Nienkes haar er uit te rukken.
"IK geen haar!! JIJ geen haar"
![]()
[ afbeelding ]
ja of voor die jongen die daar werkt, want de saint kan allesquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je niet op de radio.
Brian heeft vast wel wat tips voor Nienke, onze alleskunner Brian.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef mootie het volgende:
Nienke ziet er echt niet uit zo, past voor geen meter bij haar en rood is ook echt niet mooi bij die witte huid.
Ik vind mooie vrouwen die een muts op cap dragen hot...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Die spijkerbroek die ze gisteren aan had, stond haar zo ontzettend veel leuker dan dit mutsending
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |