ze hebben de streamers weer wat gegeven om zich over op te windenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze maakt schoon!
En je kunt haar Hoofd Huishouding blijven noemen
Mooie!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet. Nou ja, het ene dan bijna wel en het andere tegen het einde misschien een paar dagen.
Cryptisch?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Lieverd, Sorbootje van me........
Gisteravond beldequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef yvonne het volgende:
Mooie!
Rond kwart over12.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef akveor het volgende:
Amanda is weer terug...
[ afbeelding ]
Weet iemand wanneer ze vertrkken is? Ik heb niets gelezen in de COS
Over cryptisch gesproken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
heel logisch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Precies![]()
En btw, die vliegtuigjes zijn onderhand wel heel afgezaagd aan het worden imo. Moet het nou echt steeds breed uitgemeten worden?
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
De vliegtuigjes worden vakkundig doodgezwegen.
Had je de verhalen moeten horen als het voor die rat was geweest.
Je roept echt maar wat he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.
Heel goed van de febo.
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
Heel goed van de febo.
De FEBO is een uithangbord voor paupers, echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
Heel goed van de febo.
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Degene die in dat 'afluisterverhaal in de witte bergen' dit opperde, heeft zijn woorden later herroepen. Nonsens dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:10 schreef akveor het volgende:
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
Alsof dat respect er andersom wel is.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.
Ik bedoel dat de familie van Huub niet meteen begint met allerlei spelinformatie als ze op bezoek zijn bij Huub, maar het gewoon gezellig hebben met hun zoon/broer/oom. En veel lachen en lol maken, iets wat ik bij de anderen niet zo zie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......
en dan nog vragen of het gas rechts zit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.
Klinkt goed maar in mijn ogen onzin. Het is een controversieel programma wat veel bij mensen oproept. De programmaleiding hoort daar boven te staan. Zij zouden juist blij moeten zijn dat mensen geld investeren in zoiets. Ze stoppen toch ook niet met het binnenhalen van stemmen via SMS omdat fans zich niet gedragen? Sterker nog zij hoeven niet eens te bewijzen dat de uitgebrachte stemmen wel daadwerkelijk naar degene gaan waarop is gestemd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof dat respect er andersom wel is.....
Je kunt alleen maar krijgen wat je geeft, dat gaat twee kanten op.
Kijken ze achter geen streams ofzo? Amanda heeft dat al zo vaak verteld. Of zijn ze ook gestopt met kijken nadat er voor de streams betaald moest worden? Dat zou iig veel verklaren....quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.
Nowlive is net zo min van huub`s vader,als dat jij overkomt als iemand met enig IQquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Wat is ze toch lief hé....ALS ZE SLAAPT!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:26 schreef beequeen het volgende:
Slaap kindje slaap. Nu verschijnt er geen boodschap op de plasma?
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn erg blij met die streamers, die weliswaar een paar cent opleveren, maar tegelijkertijd er zorg voor dragen dat sponsoren weg rennen, personeelsleden bezocht- en lastig gevallen werden, dierenbescherming plat bombardeerden met emailtjes, politici benaderden en ga zo nog maar even door. En die fans die daar zo enorm druk mee geweest zijn noem ik geen fans......tenzij je voetbal hooligans ook fans wil noemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt goed maar in mijn ogen onzin. Het is een controversieel programma wat veel bij mensen oproept. De programmaleiding hoort daar boven te staan. Zij zouden juist blij moeten zijn dat mensen geld investeren in zoiets. Ze stoppen toch ook niet met het binnenhalen van stemmen via SMS omdat fans zich niet gedragen? Sterker nog zij hoeven niet eens te bewijzen dat de uitgebrachte stemmen wel daadwerkelijk naar degene gaan waarop is gestemd.
Ja, klaar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Nowlive is net zo min van huub`s vader,als dat jij overkomt als iemand met enig IQ
Dat is morgen pas.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Verida het volgende:
Zijn B & A nog wezen golfen deze week?
nowlive is sly !!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nowlive is helemaal niet van Huub's vader. Get your facts straight, voor de tweede keer.
Jammer, ik hoopte eigenlijk dat het door het protesteren van Huub en de rijlessen van Amanda afgelopen zou zijn met het golfen.quote:
Heeeel erg laat maar ben aan het bijlezen en wil je ff bedanken voor de huppeltjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, dat moet je door de vingers zien, ze hebben het zo zwaarquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
B&A zitten gewoon te slapen op stream 3 en 4 ?
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
B&A zitten gewoon te slapen op stream 3 en 4 ?
Dat Jaap dan ook mag slapen. Zo!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.
quote:beste huub-haters,
kunnen we niet met z'n allen gaan mailen naar : info@rtl.nl dat die Huuperman gezien zijn woordgebruik en hele doen en laten beslist geen voorbeeld is voor de nederlandse bevolking en de kinderen in het bijzonder en dat hij met de hoogst mogelijke spoed van de televisie moet verdwijnen.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er is toch vast wel iemand die iets in Palma ziet? Oke ze is wat groot, wat luidruchtig, wat aanwezig, ietwat opvliegend, rookt wat veel en haar stem lijkt op die van Amanda....... maar er zit wel een heel goed hart in volgens mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Je blijft je doodlachen op het headliner forum:
[..]
Zonnebank is slecht voor je ogen dacht ik (goed excuus), maar dat ze dan niet alletwee op de bank gaan liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Claire en Huub straks ook op stream 1&2...dus wat is je punt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oeh, nou! Mag het?quote:
Lieve Huubhaters,quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van voor het bewijs?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Trap er niet in.
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:04 schreef Lobasca het volgende:
Is die zwerver ondertussen al bij de kaakchirurg geweest?
Hij zit nu aardig te schransen, dat laat je wel als er in je muil is lopen poerenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net vragen, wie gelooft er dat Mikey bij een kaakchirurg is geweest vandaag?
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ik heb er vannacht 1000 gewonnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hoeveel ceepees zetten we in?
Ikke niet, hoogstens voor een bespreking over wat er allemaal moet gebeuren.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien voor een bespreking wat er allemaal moet gebeuren....
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er zal een plan opgesteld zijn.
Het échte werk zal nog komen, en het zal niet gering zijn![]()
32 gaatjes!!
Mike heeft trouwens wel mazzel dat dit allemaal voor hem gedaan wordt. Is anders waarschijnlijk niet te betalen voor hem.
Dit was voor dattie de kooi inging?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kreeg medicijnen tegen ontstekingen, en daar had hij toen hij nog onverzekerd op straat liep??? zelf 139 euro voor moeten betalen toen.
Ik denk het. Maar volgens mij is dat tegen de nederlandse wet. Iedereen moet verzekerd zijn, ook zwervers.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit was voor dattie de kooi inging?
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef Lobasca het volgende:
Trouwens, een beetje zwerver heeft geen tanden meerAlles eruit voor Tievie!!!
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...quote:
Waar lees je dat, VOL?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat mikey vandaag echt opengesneden is, prikken, de hele riedel.
Geloof er geen ruk van.
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vertelde ook toen die net terug kwam dat die acht spuiten in zijn mond had gehad.
Ik heb vorige keer 1 verdoving gehad, en toen sprak ik alsof ik zes flessen jenever op had.
Yep, acht spuiten in zijn bek gehad, en vier kiezen of tanden getrokken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoel ik, je hele bek staat scheef na een verdoving. Maar meneer beweert dus doodleuk dat hij naar de kaakchirurg is geweest?![]()
Ik was ook niet vlot met mijn reactie, dus het is je vergevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ze is niet helemaal mijn type, om het zo politiek correct mogelijk te zeggen. Als Elly nou zo'n oproep zou doen...
(beetje laat, maar zit op 't werk)
En 'haren' in model brengen, en tanden poetsen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:33 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat zich last minute geloof ik nog ff omkleden.
wat een kwats!!! Als meneer nu een bikkel was, maar dat issie niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep, acht spuiten in zijn bek gehad, en vier kiezen of tanden getrokken.
En hij vertelde ook heel stoer dat het helemaal geen pijn deed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat een kwats!!! Als meneer nu een bikkel was, maar dat issie niet!
Ik snap het probleem ook niet zo: Hart onder de riem is gelukt, en misschien zijn ze toch nog zo fatsoenlijk het wel in de TV-uitzending te gebruiken... dan heeft het pas echt dubbel effect (Pro-Huub en reclame)quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Damn wat een drama weer over die vliegtuigjes. Het lijkt wel alsog NL gewoon iets wat zij geregeld hebben op de streams willen zien, voor hun... de rest eromheen boeit niet. Het was toch voor Huub? Hij heeft het gezien, nou prima. Niemand anders hoeft het te zien in principe.
Daar ben ik het mee eens. Het is belachelijk dat zogenaamde fans het programa in gevaar brengen door sponsoren aan te schrijven. Dat politici op een gegeven moment aangeschreven worden hoort bij onze democratie om misstanden uit de wereld te helpen. Natuurlijk is dat een stap te ver. Maar dat is in mijn ogen te wijten aan de controlerende functie van de pers. Ook al is het maar een spelletje het gaat om veel geld en hoort er iets van onafhankelije controle te zijn. Je merkt het aan veel streamers en kijkers ze zijn emotioneel betrokken geraakt maar er lijken weinig mogelijkheden om je ongenoegen te deponeren. In ieder geval niet op die wijze dat er het idee is dat je gehoort wordt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg blij met die streamers, die weliswaar een paar cent opleveren, maar tegelijkertijd er zorg voor dragen dat sponsoren weg rennen, personeelsleden bezocht- en lastig gevallen werden, dierenbescherming plat bombardeerden met emailtjes, politici benaderden en ga zo nog maar even door. En die fans die daar zo enorm druk mee geweest zijn noem ik geen fans......tenzij je voetbal hooligans ook fans wil noemen.
Raar, dat niemand in de COS daarover geschreven heeft, gelukkig hebben we jou nog!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij vertelde ook heel stoer dat het helemaal geen pijn deed.![]()
Zijn die er nu?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
De vliegtuigjes voor B en A komen uiteraard wel in beeld!
Als ze dat doen, dan hebben ze de poppen zeker aan het dansenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef Dementor het volgende:
De vliegtuigjes voor B en A komen uiteraard wel in beeld!
Na Schoonenberg, nog snel naar Hans Anders knul... het staat haar nietquote:
Wedden dat Huub wel sportief genoeg is om er bij te gaan staan?quote:
Caps?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
Nienke in de rode jurk van Amanda: Zo kom ik wel in de Payboy voor een ton.
Als het IQ van die posters even hoog is als hun kennis van de Nederlandse taal, zou me dat niets verbazen.quote:
Heb jij het nog meegekregen van Mike en de kaakchirurg, of was je weer aant shoppen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
Nienke in de rode jurk van Amanda: Zo kom ik wel in de Payboy voor een ton.
Die tong van Nienke is messcherp.
En 'Rat de wandelende tijdbom' loopt er vrolijk achter aan te ZSJLISZSJEN met zijn ZSCHijTZSJCHMJOELquote:
Op je wenken bediend worden, gotta love it!quote:
Jaloerss!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na Schoonenberg, nog snel naar Hans Anders knul... het staat haar niet
Ja, maar dat is dan uit blind vertrouwen dat Brian en Amanda wel zullen winnenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het IQ van die posters even hoog is als hun kennis van de Nederlandse taal, zou me dat niets verbazen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef Borga het volgende:
[..]
En 'Rat de wandelende tijdbom' loopt er vrolijk achter aan te ZSJLISZSJEN met zijn ZSCHijTZSJCHMJOEL
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:48 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij het nog meegekregen van Mike en de kaakchirurg, of was je weer aant shoppen?![]()
Dat zie je niet op de radio.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef farscapevr6 het volgende:
brian zal wel niet uit de studio te slaan zijn denk ik?
amanda loopt ook weer in d r blote reet
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die eikel zit al aan het bier, kaakchirurg...... my ass.
Ik heb de hond uitgelaten, mag dat ook al niet meer?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef akveor het volgende:
Ik vind een spjkerbroek zoveel seksier dan te pas en te onpas rondhuppelen in dit soort jurkjes.
[ afbeelding ]
Chips, snel pen en papier...van háár wil ik wel wat schoonheidstips aannemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Dus Amanda gaat ons zo beauty tips geven ...
Wat een venijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Del probeert Nienkes haar er uit te rukken.
"IK geen haar!! JIJ geen haar"
![]()
[ afbeelding ]
ja of voor die jongen die daar werkt, want de saint kan allesquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie je niet op de radio.
Brian heeft vast wel wat tips voor Nienke, onze alleskunner Brian.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef mootie het volgende:
Nienke ziet er echt niet uit zo, past voor geen meter bij haar en rood is ook echt niet mooi bij die witte huid.
Ik vind mooie vrouwen die een muts op cap dragen hot...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Die spijkerbroek die ze gisteren aan had, stond haar zo ontzettend veel leuker dan dit mutsending
[ afbeelding ]
Net zoals die kapsalon..in haar slaapkamertjequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
Rustig, kalm! Auw niet zo hard, mn oog! Wat voor schoonheidssalon ga jij later beginnen?
En dat na zoveel ervaring en een 3de prijs op het NK visagiequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
Nienke: Ik weet niet wat voor schoonheidssalon je gaat openen......
Amanda doet haar pijn, Nienke kan het niet echt waarderen.
[ afbeelding ]
Belachelijk ja... laat hem voor de drank zorgen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef mootie het volgende:
En Brian blijft gewoon zitten...
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.quote:
Die is als de dood dat Amanda (al dan niet gecoached door Nienke) allerlei zaken uitkraamt die hij niet ziet zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
en tetteren...wat is dat wijf toch domquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik seg.....doen, zuipen kreng. Gaat ze nog meer uit haar nek lullen.![]()
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Nogmaal: Daaaaaaag Brian, daar is het gat van de deur.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Ja, Huub mocht ook niet bij Claire zitten, en bij Jaap mocht ook niemand lang blijven hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd Amanda niet gevraagd weg te gaan toen B aan de beurt was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |