Preciesquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat dat respect er niet is, is inmiddels toch ook wel duidelijk?
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekersquote:Enne voor wie zijn ze 'tv' aan het maken dan
Breed uitgemeten is zeer overdreven, 1 shot is zeer respectloosquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Precies![]()
En btw, die vliegtuigjes zijn onderhand wel heel afgezaagd aan het worden imo. Moet het nou echt steeds breed uitgemeten worden?
Hij probeert de klap een beetje te verzachten. Hij zegt ook dat Eric maar 12 aanmeldingen had, nadat zijn filmpje een week op de site had gestaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef akveor het volgende:
Wat is dit nu: Huub verteld de reacties waren overweldigend maar ze durven niet te komen.
Nienke verteld nu wel dat ze maar 2 reacties hadden
Precies, dus de cams zijn voor streamers de echte betalende fans, zo is het gewoon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekers
Dat 40 worden, deed dat nou pijn?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niet voor een paar duizend 40+ steamende fora bezoekers
Het mooiste is dat het een idee was van Brian, die doet zijn schjmoel niet open en kan wrs wel door de grond zakken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:21 schreef akveor het volgende:
Wat is dit nu: Huub verteld de reacties waren overweldigend maar ze durven niet te komen.
Nienke verteld nu wel dat ze maar 2 reacties hadden
euuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
Precies, dus de cams zijn voor streamers de echte betalende fans, zo is het gewoon.
quote:
ik stream niet dus ik ben ook geen 40quote:
Ik ook niet en ook niet. Nou ja, het ene dan bijna wel en het andere tegen het einde misschien een paar dagen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ik stream niet dus ik ben ook geen 40
logica ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het een idee was van Brian, die doet zijn schjmoel niet open en kan wrs wel door de grond zakken.
Ik stream soms en ben ook geen 40.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:30 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik stream niet dus ik ben ook geen 40
logica ?
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
euuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh
schat dat de streams hooguit kostendekkend zijn
1 gig bandbreedte kost( consumentenprijs) ongerveer 1 euro
poen verdienen ze met reclame bij tv uitzendingen en vekoop van de format
Ik ben het helemaal met je eenschquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neo567 het volgende:
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.
nu ben ik de weg kwijtquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik stream soms en ben ook geen 40.
Logica, you tell me.
En ze maakt schoon!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
Er is toch vast wel iemand die iets in Palma ziet? Oke ze is wat groot, wat luidruchtig, wat aanwezig, ietwat opvliegend, rookt wat veel en haar stem lijkt op die van Amanda....... maar er zit wel een heel goed hart in volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |