waarom respectloos tov de huubfans ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon respectloos tov de fans van Huub en het programma. Arrogant gedrag van de febo
Kost geen drol?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom respectloos tov de huubfans ?
"kost " geen drol zo'n vliegtuigje kan idd wel door bv pappa huub betaald zijn
waarom moeten ze rekening houden met aantal figuren die voor de zoveelste maal een vliegtuigje over die villa heen laten vliegen ?
ze maken een tv programma aan het maken
Kom op zeg 1 shotje van amper een paar seconden....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
waarom respectloos tov de huubfans ?
"kost " geen drol zo'n vliegtuigje kan idd wel door bv pappa huub betaald zijn
waarom moeten ze rekening houden met aantal figuren die voor de zoveelste maal een vliegtuigje over die villa heen laten vliegen ?
ze maken een tv programma aan het maken
Jaap heeft wel in de gaten dat Brian bijna alles weet. Dus ook dat Jaap pas losgaat als Claire naar huis is. Een reden voor B en A om Claire er in te houden bij de (laatste?) ontslagronde.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ben benieuwd of A en B erin mee gaan als ze weten dat Amanda daarna target is...
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Damn wat een drama weer over die vliegtuigjes. Het lijkt wel alsog NL gewoon iets wat zij geregeld hebben op de streams willen zien, voor hun... de rest eromheen boeit niet. Het was toch voor Huub? Hij heeft het gezien, nou prima. Niemand anders hoeft het te zien in principe.
Aan Huub z'n reactie te zien vond hij het zelf wel bijzonder; de hele opzet van DGK is dat wij kunnen zien en horen wat er allemaal gebeurt en waaromquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef Kinga het volgende:
Damn wat een drama weer over die vliegtuigjes. Het lijkt wel alsog NL gewoon iets wat zij geregeld hebben op de streams willen zien, voor hun... de rest eromheen boeit niet. Het was toch voor Huub? Hij heeft het gezien, nou prima. Niemand anders hoeft het te zien in principe.
geloof iets van 450 euquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:55 schreef neo567 het volgende:
[..]
Kost geen drol?
kom eens met bewijzen dat het geen 'drol' kost
Enne voor wie zijn ze 'tv' aan het maken dan?
We wachten al zo lang,zie het nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die plannen die Jaap nu uitspreekt zijn top! Jammer genoeg komt er ws niets van terecht.....
Ik zie het al helemaal voor me als hij Amanada de kop gek gaat maken, piece of cake maar wel top!
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.
Klopt. Maar dat dat respect er niet is, is inmiddels toch ook wel duidelijk?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef neo567 het volgende:
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.
Nee recht heb je niet.... maar kan niet echt zeggen dat het van respect getuigd door de vliegtuigjes niet te laten zien... het is een kleine moeite en dit programma moet het wel van de kijkers en streamers hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je 'waar voor je geld' wil hebben, maar denken dat je recht hebt op beelden is idd absurd en naief.
Ik snap niet waarom ze niet los gaan op Brian.. dat is de sterkste speler.... maar ikdenk dat Jaap met Brian naar de finale wil en niet met Huub. Huub zou gewoon Jaap moeten wegsturen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:09 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat ze nu al niet los gaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef rooie3 het volgende:
Zijn maar twee aanmeldingen binnengekomen voor een date met Palma.En die zijn nog nep ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |