Dat gerucht is door degene die het de wereld in bracht ook al ontkracht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef Kaat38 het volgende:
Bron?
Als je dit soort dingen zegt mag je ook met hard bewijs komen.
Overigens vind ik het misselijk om op een ander forum een ander forum af te katten.
Waarom heb je de Nieuwe Revu niet gekocht, dan had je het ons allemaal kunnen vertellen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef pullup het volgende:
Daarnet zag ik in de tijdschriftenschappen dat Jaap op de cover van de Nieuwe Revu staat met als kop ' Uitgekotst' .
Vluchtig doorbladeren leerde dat het artikel ( 5 pagina's) ging over oa het stoppen van de gouden kooi en het gesjoemel met regeltjes van de redactie.
Iemand meer info ??
Aha, dat belachelijke stukje kwam van jou af?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef kit2u het volgende:
wat een losers op nowlive.
(komt nog bij dat pa Huub achter nowlive zit, dat jullie het weten)
Wat een bullshit. Ik heb Brian nog nooit een heel nummer horen spelen, en zelfs die akkoorden gaan nooit foutloos.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei bij binnenkomst dat Brian heel getalenteerd is, speelt maar een paar akkoordjes en toch schrijft hij al zijn eigen nummers.
De vorige keer was volgens mij voor Dennis... al leek dat een setup, promotie, van de febo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De vorige keer was het voor Huub + Lieke, deze keer alleen voor Huub. Maar Poekie weet het heel krom te zeggen !
Druk druk drukquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom heb je de Nieuwe Revu niet gekocht, dan had je het ons allemaal kunnen vertellen.
Zát de koningin er maar achter, prima tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen.Ook al zat de koningin erachter,lekker belangrijk.
Had Dennis zijn pa gedaan,dat je het maar effe weetquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:01 schreef akveor het volgende:
[..]
De vorige keer was volgens mij voor Dennis... al leek dat een setup, promotie, van de febo.
You're the best, bedankt vast.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef pullup het volgende:
Druk druk drukik ga het zo wel even doen om in de trein te kunnen lezen. Als niemand de inhoud vanavond heeft gepost doe ik het dan wel even
Zal die ook wel eens kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zát de koningin er maar achter, prima toch
Dank je Copycat, vind het een misselijke roddel, we hoeven nowlive niet leuk te vinden maar elkaars fora bashen is nogal flauw.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gerucht is door degene die het de wereld in bracht ook al ontkracht.
Heerlijk hè, Nienke en Huub hebben duidelijk een klik en Nienke is zeker niet dom. Ze geeft ook behoorlijk wat tegengas , iets wat Huub nodig heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom hoor je dit soort gesprekken toch zo weinig ..... zo focking jammer.
Ja prima natuurlijk, mooie OP weer , bedankt !!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:
OP=klaar!
DGK_tegengas, zijn die 2 CAPS van vliegtuig en H&C ook goed?
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maarquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk hè, Nienke en Huub hebben duidelijk een klik en Nienke is zeker niet dom. Ze geeft
ook behoorlijk wat tegengas , iets wat Huub nodig heeft.
Dank jullie wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, mooie OP weer , bedankt !!
Werkze!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maar![]()
Ga er vandoor werken, tot laters
Werk ze.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, leuk hè ...........dit doet wel goed, die vliegtuigjes, soort van gerechtigheid zeg maar![]()
Ga er vandoor werken, tot laters
Die vreten zich op van narigheid en jaloeziequote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Leuk hè, de paupers hebben echt belangstelling voor het vliegtuig.
Dat krampachtig negeren vind ik wel leuk.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Werk ze.![]()
Leuk hè, de paupers hebben echt belangstelling voor het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |