Er was ook al sprake van dat er de laatste 3(???) dagen geen streams zouden zijn, die zouden de 19de ophouden, dus waarschijnlijk willen ze de laatste TV-uitzendingen inlopen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
wat zei amanda nou?
de eindsdatum 22 mei gooien ze ook al op 16 mei?
dan zou de finale op de streams een week eerder zijn en zouden we het gewoon kunnen zien dus?
lolquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:36 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams uit. Ik ga maar even naar het uncoverreality forum, een paar onthoofdingfilmpjes kijken. Ik stel me bij ieder filmpje voor dat Brian onthoofd word.
Hij is dan ook weer meesterlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
lol
Anyway, de OP is weer klaar. Wat een werk weer zeg.
En Brian 'hangt' eindelijk in een OPquote:
daar heb je die opblaaspop blik weer..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
en als je het niet kan winnen gaan we maar weer SCHREEEEEWEN !!!!
[ afbeelding ]
En anders pak je een stuk touw uit de kastquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef Leandra het volgende:
Morgen een vervelende, drukke dag voor de boeg, dus ik ben ook richting MB...![]()
![]()
Waar godzijdank niemand op een gitaar ligt te tokkelen
en de gezichten van amanda en brian spraken boekdelen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi dat Huub eindelijk lijkt door te hebben, dat de volgende ontslagronde
geen optie is, vergeten dus. Bij Jaap kwam het eerder helaas niet door na
zijn jaardag.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:38 schreef miesy het volgende:
huub tegen radio mevrouw: ik zou voor 12 miljoen sex hebben met mikey!
oh ja, nienke..was haar naam even vergeten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi gesprek nu weer in de slaapkamer tussen Nienke en Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |