Zo hoorde ik dat ook....quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
klopt als een bus. brian lulde er snel overheen, maar dit moet een boete worden!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
Amanda verlult zich nu toch? Ze zegt dat ze de brieven op bed ook heeft gelezen, brieven naar Fleur en vader.
SANCTIE!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:39 schreef mootie het volgende:
SANCTIE!
Hij begon met regelboek dus ik dacht dat ie zou beginnen over persoonlijk bezit...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gelukkig, Huub wordt wakker ......
Voor Huub is het ook 1 persoon extra die kans op winst heeft, maar dan is het iig iemand uit "zijn kamp", dus op zich is het nog niet zo'n gekke redenering........ Huub heeft geen Amanda waarvan hij zeker is dat ze hem de winst wel laat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:45 schreef Ziet het volgende:
amanda en brian zullen het er niet mee eens zijn;
zij winnen er niks mee.
krijgen alleen maar 1 persoon extra die kans heeft op de winst
want zij stemmen elkaar er toch niet uit
het trash ziet hun hele toekomst ineen zakken... daar gingen hun 'fantastische' plannen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft zo gelijk nu .....
Er was ook al sprake van dat er de laatste 3(???) dagen geen streams zouden zijn, die zouden de 19de ophouden, dus waarschijnlijk willen ze de laatste TV-uitzendingen inlopen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
wat zei amanda nou?
de eindsdatum 22 mei gooien ze ook al op 16 mei?
dan zou de finale op de streams een week eerder zijn en zouden we het gewoon kunnen zien dus?
lolquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:36 schreef schatje het volgende:
Ik zet de streams uit. Ik ga maar even naar het uncoverreality forum, een paar onthoofdingfilmpjes kijken. Ik stel me bij ieder filmpje voor dat Brian onthoofd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |