quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Wat hebben we het gezellig hè?
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
Maar Buuf, Arne en jouw relatiestart ...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..
En ja, rampmuziek verbroederd..
Sorry Gio777![]()
![]()
Oeh, bij mij was hij bijna de aanleiding van het verbreken van mijn relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..
En ja, rampmuziek verbroederd..
Sorry Gio777![]()
![]()
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Dat de helft van de huidige posters in SC überhaupt ooit naar een optreden van Arne J. is geweest, verbaast mij nogal.
Jaja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.
Was wel een leuke discotheek, though. Edwin Everts was daar de plaatselijke plaatjesdraaier. Die was weer bevriend met mijn broer dus die draaide alle plaatjes die ik wilde. Was altijd mijn feestje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja.
Ach, in mijn studententijd was Olga Lowina onze heldin. Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...quote:
En de plaatselijke discotheek moest hier 10x op een avond op dansen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...
werd 'thuis' doodgegooid met die ellendequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...
Vind ik nog steeds leuk. Ik heb thuis een drum 'n bass versie van dit nummer en die is zo mogelijk nóg lekkerderder.quote:
Hardenbergquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, waar was die plaatselijke discotheek?
De thuisbasis van Edwinquote:
Tof!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ook een erg goed nummer in de normale versie, maar in D&B versie zooooo cooool!
Jaja, je moet er van houden: http://youtube.com/watch?v=8hoDnAOOsi4
en Jason en Kylie?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De thuisbasis van EdwinToen ik 16 was, was het Rick Ashley wat de klok sloeg, en al die andere Stock, Aitkin en Watermanshit
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en Jason en Kylie?![]()
Mijn ouders wonen daar nog steeds. Stomme kutstad is het.
quote:
Nee, inderdaad. Ik had het daar ook nog laatst over. Mijn vader nam nl altijd iedereen mee in de auto. Ze stonden heel vaak rond Zwolle te liften. Zat ik weer naast zo'n zweterige student die anti-douchen was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig........
Trouwens, toevallig dacht ik afgelopen week nog "Ik zie bijna nooit meer lifters!". Dat is ook echt iets van de jaren 70-80
De ov kwam volgens mij zo rond 1985. Daarna werd het minder met liften. Wel weet ik dat ik ook graag een paar lifters in de auto had. Reed vaak een paar kilometer (2) om, om bij die grote rotonde in Zwolle er een stel op te te pikken richting A'foort. Was altijd jaloers op het vrije nachtleven dat ik met mijn domme hoofd gemist had omdat ik zonodig moest gaan werken i.p.v. studeren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik had het daar ook nog laatst over. Mijn vader nam nl altijd iedereen mee in de auto. Ze stonden heel vaak rond Zwolle te liften. Zat ik weer naast zo'n zweterige student die anti-douchen was.
Werkschuw volk of bestond de OV toen nog niet?
Wegwezen!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig........
Trouwens, toevallig dacht ik afgelopen week nog "Ik zie bijna nooit meer lifters!". Dat is ook echt iets van de jaren 70-80
Was wat later. 1990, geloof ik. Met dank aan Pim Fortuijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De ov kwam volgens mij zo rond 1985.
Correct, 1991 http://nl.wikipedia.org/wiki/OV-studentenkaartquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was wat later. 1990, geloof ik. Met dank aan Pim Fortuijn.
Het eerste jaar van mijn studie reisde ik heen en weer en vaak liftend. Dat was in '89.
Heb trouwens pas geleden nog een lifter meegenomen. Okay, van Son naar Ehv, dus een kippeneindje.
* noekje komt aangerendquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo lang uitgekeken naar die laatste dag bij de peuters. ben het na 6 jaar écht wel zat, ervaar ik het nu gewoon nog ff snel als een emo-momentje![]()
Niet zó Emo, maar wel lief....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
[..]
* noekje komt aangerend
Koffie, Sherry, mokkakoek, rijstevlaai, sushi, chocolade en tissues.![]()
Arm ding!
Ja hoi Copycat, nog heel eventjes hierover. Nu heb ik dit nummer alweer een paar keer geluisterd. Dit is toch libido verhogend of wat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds leuk. Ik heb thuis een drum 'n bass versie van dit nummer en die is zo mogelijk nóg lekkerderder.
Ik krijg idd altijd zin in een jointje, gevolgd door lekker lome seks.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:12 schreef noekje het volgende:
Ja hoi Copycat, nog heel eventjes hierover. Nu heb ik dit nummer alweer een paar keer geluisterd. Dit is toch libido verhogend of wat?
Juist, of zin om gewoon ergens in een paal te gaan hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg idd altijd zin in een jointje, gevolgd door lekker lome seks.
LOL!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Juist, of zin om gewoon ergens in een paal te gaan hangen.
14.23 uur, mooie tijd om de steigers in te klimmen.
Met een mp3 naar een brandweerkazerne.
Muziek is de belangrijkste sfeermaker.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
geil muziekje voor buuf
waar opeens die baardmans vandaan kwam, is mij een raadsel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Muziek is de belangrijkste sfeermaker.
Dit vind ik wel erg mooi ja!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:40 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qRcMuKWP8Fw&feature=related
Deze dan? Compleet anders, maar o zo mooi.
It's never over, all my blood for the sweetness of her laughterquote:
Ik krijg dan gelijk zin in glaasje draaien!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dit doet me meer in die zin..
dat heb ik meer met marlyn Manson..quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg dan gelijk zin in glaasje draaien!
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik meer met marlyn Manson..
Heb je een jetlag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef PC eend het volgende:
Kut ik heb het vliegtuig gemist![]()
-edit- beide
Wie, wat, hoe, waar, waarom en waarheen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef PC eend het volgende:
Kut ik heb het vliegtuig gemist![]()
-edit- beide
Als je een vliegtuig mist krijg je normaal gesproken geen jetlagquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je een jetlag?
Het is middag!!!
Dita von Teesequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??
Ik, een vliegtuig, verslapen, Eemnes, geen zin om op te staan, huub's assquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe, waar, waarom en waarheen?
'Normaal gesproken' is bij jou niet van toepassingquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je een vliegtuig mist krijg je normaal gesproken geen jetlag
Maar ik moet nog wel steeds over de wintertijd heenkomen en altijd als ik die 'jetlag' verwerkt heb, gooien ze de zomertijd er weer in
En wij lopen er weer volgzaam achteraanquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Amerika is de zomertijd al ingegaan, die willen ook met alles de eerste zijn
Prachtige vrouw!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??
MM is eng, maar sommige nummers zijn wel erg goed. Zoals: http://www.youtube.com./watch?v=TxuWdEbxAn4quote:Dita Von Teese will star as exotic dancer Mata Hari in a new movie.The 35-year-old burlesque performer has signed up for the lead role in a new biopic about the tragic Dutch star, who was executed by a firing squad after being exposed as a double agent during World War I.
Huubquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik, een vliegtuig, verslapen, Eemnes, geen zin om op te staan, huub's ass
True maar hij is zo...libido verlagend qua uiterlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dita von Teese![]()
Zag Marilyn Manson in de documantaire Boling for Columbine. Het is een intelligente man en vast ook zeer geestig (no phun intended) Ik denk dat ie IRL best heel leuk is.
Als jij daar voorganger wordt, word ik volgelingquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:30 schreef PC eend het volgende:
Ik vind die vliegtuigen wel wat afgezaagd worden trouwens
Kunnen ze niet een huubkerk bouwen waar ze 24 uur onder strenge bewaking huub kunnen vereren![]()
Dan noemen normale mensen het gewoon een psychiatrisch ziekenhuis
Een atheistische voorgangerquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij daar voorganger wordt, word ik volgeling
De kerkquote:
Whatever..ik volg blindelingsquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een atheistische voorganger![]()
Ik teken ervoor
Hij zal die schmink en dat oog toch wel weglaten IRLquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef noekje het volgende:
True maar hij is zo...libido verlagend qua uiterlijk.
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shitquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shit
[ afbeelding ]
Ik zie je al zoeken, met je poepschep
Ooit wel gedaan. Dat was een eens en nooit weer ding. Zulke dingen moet je alleen vertellen als het donker is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:45 schreef Lobasca het volgende:
Maar de dames doen aan glaasje draaien?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
Fuckieduckie.
Zo dan: http://www.youtube.com/watch?v=TxuWdEbxAn4
moet ik denken aan Ozzy Osbournequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shit
[ afbeelding ]
Ik zie je al zoeken, met je poepschep
LOL. Had ik even nodig (die LOL, niet een sekseend), want de Fab4 komen me inmiddels mijn neus uit.quote:
Je bent een die-hard. Heb je nu al streams, of blijf je recalcitrant?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Had ik even nodig (die LOL, niet een sekseend), want de Fab4 komen me inmiddels mijn neus uit.
Gelukkig heb ik nu René Fröbel op de radio, want verplicht 100% NL om de charming stem van Amanda zo door de ether te horen schallen ...
Geen streams. Vorige week (?) één avondje streams genomen voor een teleurstellende ontslagronde. Misschien dat ik tegen het kooieinde nog een weekje streams neem. Maar ik vind het zo overheersend en lees eigenlijk tien keer zo lief gewoon mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Je bent een die-hard. Heb je nu al streams, of blijf je recalcitrant?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg: ritueel verbranden....
Mijn Huub, wat doe je!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok....dan alleen Huub maar doen?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:52 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke tijdspanne verbonden is aan de begrippen voor en na de koffie ?
Ik ga aan de koffiequote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet wel dat het nu weer bijna tijd is voor een biertje
Heb de hele dag al koffie zitten zuipenquote:
Begint dat gezeur over bier nu al...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet wel dat het nu weer bijna tijd is voor een biertje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Begint dat gezeur over bier nu al...
Ik heb de helikopter vandaag nog niet gehoord..maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]donderdagavond is trainingsavond/stapavond/bieravond
![]()
![]()
donequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spoel die koffie es door de goot...zo word het natuurlijk niets met dat zeuren.
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spoel die koffie es door de goot...zo word het natuurlijk niets met dat zeuren.
Fok is traagquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Mooi...zitten we er inmiddels allemaal klaar voor ?
Voor wat ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb de hele dag al koffie zitten zuipen
Krijg er een beetje genoeg van en anders kan ik vanavond weer niet slapen
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
You don't need yer Mama to touch yourself and giggle.
[ afbeelding ]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillen
ik raad je de dr phil random quote generator aanquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillen
Toch weer een valse startquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Ik heb ook niet al te veel tijd meer en bovendien is er sinds Nagano de regel dat een 2e valse start automatisch diskwalificatie betekent...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch weer een valse start
En ik ging nog wel zo lekker
Ben ik niet zo bekend mee, weet niet welke dosering een overdosis isquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?
Ehm nee..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Je bedoelt toch niet oprah he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik raad je de dr phil random quote generator aan
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm nee..
Ik ben aan het gamen en wil weer verder.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bekend mee, weet niet welke dosering een overdosis is
Ik begin gewoon veilig eerst met eentje
Ja, dag. Ik ben bloedfanatiek bezig met een ds spel voor 3+. Ik ben dus ook enorm aan het winnen. Bij 7+ wordt het alweer wat moeilijker.quote:
eend mag geen rape drugquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?
Je doet anders behoorlijk je best!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm nee..
Ik ben aan het gamen en wil weer verder.
Wat een gekke spontane doos ben je toch! Ik hou ervan, gekke spontane meiden. Zullen we samen naar Lloret gaan, gaan we lekker gek doen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik drink momenteel een beetje laat koffie, voor mijn doen.
Jaja, ik ben me er eentje, zo nu en dan!
![]()
Hee Hermanquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik drink momenteel een beetje laat koffie, voor mijn doen.
Jaja, ik ben me er eentje, zo nu en dan!
![]()
loi cursus beton stortenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een gave!![]()
Someone, waar heeft die man het over?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jajajaja...hou je maar van de domme!
je doet je best bij het opvoeden en dan mag het resultaat er zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eend laat zich door niets of niemand de wet voorschrijven...Eend is phat cool.![]()
Gewoon een beetje meewarig mee lachenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Someone, waar heeft die man het over?
* trapt de deur inquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
Great....chaos is binnen...nu anarchie nog
Oké...hihi, die gekke Jappie!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meewarig meelachen
Ik ben gestopt om te vragen waar zijn posts over gaan, ik kreeg er een minderwaardigheidscomplex van
Succes met de anarchie! Rosé staat koud en mijn game is hot!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
* gooit met wartaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
Is ut wel Sancerre ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké...hihi, die gekke Jappie!
[..]
Succes met de anarchie! Rosé staat koud en mijn game is hot!![]()
Lekker he dat kaarsvet op je lippen ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Polonium-120 het volgende:
* brand een kaarsje en is twee minuten stil
* murmelt iets over brandzalf en pleistersquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker he dat kaarsvet op je lippen ?
Heeft die hier iets te zeggen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je Gertje's regime omver werpen ?
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is ut wel Sancerre ?voor minder kom ik niet hoor...hoe leukheet "het spel" ook is!
Sjonnie zegt fuck Gertje..quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft die hier iets te zeggen dan?
hihihi.....kutjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!![]()
Ik ging weg. * noekje huppelt weg
* kijkt naar de koude voeten van Noekjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!![]()
Ik ging weg. * noekje huppelt weg
Ja, dat las ik nog gauw even. hufterquote:
Chaos fase IIquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* kijkt naar de koude voeten van Noekje[ afbeelding ]
Neem die hele noodkist maar...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* murmelt iets over brandzalf en pleisters
Hihihi...een huppelkutje met gevoel voor drama.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat las ik nog gauw even. hufter![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neem die hele noodkist maar...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VPgHbt0ODr4
Die Huibers met die kuif...coole dude in de film.......wat is het dat het programma zo heftig maakt behalve hij zelf ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Heftig programma nu op rtl5: celebrity rehab. Met onder andere een totaal van de wereld Jeff Conoway, e weet wel: de blonde stoere vriend van John Travolta in Grease.
op rtl4 is anders het zweefteef gehalte zeer hoogquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Heftig programma nu op rtl5: celebrity rehab. Met onder andere een totaal van de wereld Jeff Conoway, e weet wel: de blonde stoere vriend van John Travolta in Grease.
Neem jij de honneurs waar?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sjonnie zegt fuck Gert..![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=4bM_l443VV4
"Make me scream all night long"?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=TvjWlPQTOcA
Mooi autoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even in bed spelen [ afbeelding ]
Dat rijdt toch helemaal niet makkelijk op een matras?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even in bed spelen [ afbeelding ]
what lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies between usquote:
Die teringhoeren luisteren nooit als ik ze zo noemquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gezegd Duckstad...je moet de meisjes op de juiste manier aanspreken.
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraardquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef Jappie het volgende:
Die Huibers met die kuif...coole dude in de film.......wat is het dat het programma zo heftig maakt behalve hij zelf ?
Kom jij wel van in de goede huize ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die teringhoeren luisteren nooit als ik ze zo noem![]()
Ah honest en openhartigquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraard![]()
Nu Daniel Baldwin
vreemd,quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gezegd Duckstad...je moet de meisjes op de juiste manier aanspreken.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
what lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies between us
vrouwen letten op detail, mannen op de taille...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat rijdt toch helemaal niet makkelijk op een gooismatras?
Zo'n overduidelijke uitnodiging kan ik niet weerstaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niks meer. Volgens mij heb ik alweer genoeg gezegd.![]()
WTF is er mis met kniestukkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vreemd,
als iedereen wist wat het gebed kan geven, zouden kniestukken een modehype zijn...
Als er niemand op in gaat, doe ik het zelf welquote:
Broertje van Alec, William én Stephen Baldwin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef Jappie het volgende:
Ah honest en openhartig......en waar ken ik die Daniel Baldwin ook alweer van
Klinkt als het broertje van...maar wat heeft ie zelf bereikt ?
Damn, dat was fucking dramatisch....... alsof je naar een Amerikaanse Mike zat te kijken...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij gaat Danielquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraard![]()
Nu Daniel Baldwin
Het is natuurlijk ook wel een beetje typisch. Sex, drugs en rock 'n roll zijn strikt verboden icm een wet T-shirt party van een aantal adult actricesquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gaat Danielzucht... volgende week het NSB'ertje lopen uithangen
![]()
Met z'n "not good for my sobriety" over een wet T-shirt feestje in het zwembad....
Uiteraard, hoewel enige vorm van een relatie met een mede-verslaafde me (in dat stadium) sowieso geen goed idee lijkt, maar op z'n Amerikaans piepen over een paar tepels die door een nat T-shirt heenpriemen is ook weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje typisch. Sex, drugs en rock 'n roll zijn strikt verboden icm een wet T-shirt party van een aantal adult actrices.
![]()
( [RTL5] celebs in rehab )
Oeh, volgende week toch maar even kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gaat Danielzucht... volgende week het NSB'ertje lopen uithangen
![]()
Met z'n "not good for my sobriety" over een wet T-shirt feestje in het zwembad....
Die ken ik niet, maar het zal wel ernstig zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
Jeff Conway deed weinig meer onder voor DGK-zwerver Mike.... echt triest.
Die Nielsen ken ik wel, wat een Meth-kop.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
Linksboven Brigitte Nielsen, rechtsboven een of ander American Idols winnaresje, en rechts onder.... een weet ik veel die ook al met Nielsen in een ander programma had gezeten dacht ik.
Het schijnt voornamelijk een drankprobleem te zijn bij Nielsen... en dan niet van het dagelijks zuipen maar van het (af en toe) binge-drinking (ben het NL woord ff kwijt... rosé enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die Nielsen ken ik wel, wat een Meth-kop.
Oh... ik schrokquote:
Lijkt trouwens wel een vervolg op surrreal lifequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, volgende week toch maar even kijken.![]()
Dat die lui zich laten filmen tijdens rehab.
Of is het in opdracht van een rechter?
Gelukkig wel, kon de slaap niet vatten...quote:
Ooh, maar dat is kunst!quote:
:S gewoon wat aanzetten op tv denk ik dan, heb vannacht ook 10 afleveringen friends gekeken voordat ik in slaap vielquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig wel, kon de slaap niet vatten...![]()
Lekker gestapt gisteravond?
wel lief dat ze eerst wat bij jou komen drinken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
:S gewoon wat aanzetten op tv denk ik dan, heb vannacht ook 10 afleveringen friends gekeken voordat ik in slaap vielpaar biertjes gedronken hier met wat vrienden die de stad in gingen, kan nog steeds niet lopen en heb geen zin om op krukken de stad in te gaan
Doen ze gewoon omdat ik in de stad woon en ze dan gratis bier hebben, maar ze zeggen dat ze op ziekenbezoek komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel lief dat ze eerst wat bij jou komen drinken.
je kunt toch ook een rolstoel lenen?
Is leuk joh! Lekker in een rolstoel naar een cabaretvoorstellingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef Manu82 het volgende:
Ga niet in een rolstoel, denk dat ik over weekje wel weer kan lopen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is leuk joh! Lekker in een rolstoel naar een cabaretvoorstelling.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef Manu82 het volgende:
kan nog steeds niet lopen en heb geen zin om op krukken de stad in te gaan
Over 2 weekjes moet ik weer presenterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef Lobasca het volgende:
Manu, over 2 weken dus voetjes van de vloer?![]()
![]()
Môgguh?quote:
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Volgens mij zijn krukken een enorme babe magnet.
Krukken niet, wel een hoop littekens.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Môgguh?
Ik heb er al een halve werkdag opzitten!
Ach, wij werken 's nachts, als de grijze kudde op bed ligt.quote:
Maar desalniettemin toch een hele goede morgen!quote:
Presenteren?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over 2 weekjes moet ik weer presenteren
Thnx...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar desalniettemin toch een hele goede morgen!
Ik werk overdag en slaap 's nachts. Grijze met de massa meelopende kutmuis die ik ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef APK het volgende:
Ach, wij werken 's nachts, als de grijze kudde op bed ligt.
Oeh... nachtbaggeren op FOK! is ook "werken"??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, wij werken 's nachts, als de grijze kudde op bed ligt.
Moet een of ander iets presenteren over locatietheorie enzo, maar moet het eerst dit weekend nog even afschrijvenquote:
Ik maar denken dat jij 's nachts met een roze cape om door de donkere stad vliegt om mensen in nood bij te staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Ik werk overdag en slaap 's nachts. Grijze met de massa meelopende kutmuis die ik ben.
Dat kan ik toch niet en plein publique verkondigen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:57 schreef APK het volgende:
Ik maar denken dat jij 's nachts met een roze cape om door de donkere stad vliegt om mensen in nood bij te staan.
Weer een droom aan duigen.
Ah... we zullen het echt tegen niemand zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet en plein publique verkondigen?
Daar gaat m'n cover. Vanaf nu no more Pinklady to save the day, euh night.
Het stadion ken ik niet.quote:
Is niet ver van het centrum, tussen longsight en city centre volgens mijquote:
Ik vind krukken echt kneuzig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Volgens mij zijn krukken een enorme babe magnet.
Jij, jij, wezen met een hart van steen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind krukken echt kneuzig.Maar ja, ik ben dan ook geen Babe, dat verklaart al een hoop
was even in het buitenland... het is een souveniertjequote:
speciaal voor mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
was even in het buitenland... het is een souveniertje
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weekend.....![]()
![]()
En volgende week een korte week en een lang weekend...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er even een beetje op terug. Mannen met sportblessures en krukken... Da's kneuzigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Jij, jij, wezen met een hart van steen.![]()
Dus een enorme hunk met krukken keur je ook geen blik waardig?
Jaaa ik ken iemand en das een echtequote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kom er even een beetje op terug. Mannen met sportblessures en krukken... Da's kneuzig![]()
En dan kan je nog zo'n hunk zijn, voetbal o-benen is echt een absolute afknapper...
Oh...ik dacht witte sokken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kom er even een beetje op terug. Mannen met sportblessures en krukken... Da's kneuzig![]()
En dan kan je nog zo'n hunk zijn, voetbal o-benen is echt een absolute afknapper...
Oh heb jij ff een leuke vrijdagavond!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga nu even in mijn eigen huis boven zitten omdat mijn husb een vergadering heeft![]()
Had ik nou maar een laptop
De laatste episode, die is echtquote:
It's all in the mind Py.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef Py het volgende:
* ploft de sc binnen
Zijn hier nog vrouwen met dubbelzinnige opmerkingen?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Hy1YF54rZZM
groene hamerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Talitha het volgende:
En ik hoor weer bij de grote grijze massa.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=YpFbx7h6Yk8&feature=related
Die van Pink staat nu op!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef Talitha het volgende:
Niet overdrijven heren. De deur van de SC staat gewoon open.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=g9uLbTkqaxc
ruud gullitquote:
Vage film overigens.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=oQm_8vX3sYU&feature=relatedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vage film overigens.![]()
Heb je iets nieuws om op te klikken?
altijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Vage film overigens.![]()
Heb je iets nieuws om op te klikken?
Man met pop op zijn hand.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:03 schreef Talitha het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=oQm_8vX3sYU&feature=related
Dan mis je man met pop op stok.quote:
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:16 schreef -Blurk- het volgende:
Een gezonde ziel kan niet in een droog lichaam wonen.
Wie de fuck is Rabellasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zegt (of zei) Rabelais, ik denk dat hij het over drank had.
jee die eerste jongen, lijkt op Brian!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste episode, die is echt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
jee die eerste jongen, lijkt op Brian!
Dat lachje van 'em!quote:
Rabelais 1494-1553quote:
Ik ben nog maar tot de helft gekomen van de eerste episode.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lachje van 'em!![]()
Leuk hè, jericho?![]()
Volgens mij zijn wij een beetje laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |