De thuisbasis van Edwinquote:
Tof!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ook een erg goed nummer in de normale versie, maar in D&B versie zooooo cooool!
Jaja, je moet er van houden: http://youtube.com/watch?v=8hoDnAOOsi4
en Jason en Kylie?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De thuisbasis van EdwinToen ik 16 was, was het Rick Ashley wat de klok sloeg, en al die andere Stock, Aitkin en Watermanshit
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en Jason en Kylie?![]()
Mijn ouders wonen daar nog steeds. Stomme kutstad is het.
quote:
Nee, inderdaad. Ik had het daar ook nog laatst over. Mijn vader nam nl altijd iedereen mee in de auto. Ze stonden heel vaak rond Zwolle te liften. Zat ik weer naast zo'n zweterige student die anti-douchen was.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig........
Trouwens, toevallig dacht ik afgelopen week nog "Ik zie bijna nooit meer lifters!". Dat is ook echt iets van de jaren 70-80
De ov kwam volgens mij zo rond 1985. Daarna werd het minder met liften. Wel weet ik dat ik ook graag een paar lifters in de auto had. Reed vaak een paar kilometer (2) om, om bij die grote rotonde in Zwolle er een stel op te te pikken richting A'foort. Was altijd jaloers op het vrije nachtleven dat ik met mijn domme hoofd gemist had omdat ik zonodig moest gaan werken i.p.v. studeren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik had het daar ook nog laatst over. Mijn vader nam nl altijd iedereen mee in de auto. Ze stonden heel vaak rond Zwolle te liften. Zat ik weer naast zo'n zweterige student die anti-douchen was.
Werkschuw volk of bestond de OV toen nog niet?
Wegwezen!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geweldig........
Trouwens, toevallig dacht ik afgelopen week nog "Ik zie bijna nooit meer lifters!". Dat is ook echt iets van de jaren 70-80
Was wat later. 1990, geloof ik. Met dank aan Pim Fortuijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De ov kwam volgens mij zo rond 1985.
Correct, 1991 http://nl.wikipedia.org/wiki/OV-studentenkaartquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was wat later. 1990, geloof ik. Met dank aan Pim Fortuijn.
Het eerste jaar van mijn studie reisde ik heen en weer en vaak liftend. Dat was in '89.
Heb trouwens pas geleden nog een lifter meegenomen. Okay, van Son naar Ehv, dus een kippeneindje.
* noekje komt aangerendquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo lang uitgekeken naar die laatste dag bij de peuters. ben het na 6 jaar écht wel zat, ervaar ik het nu gewoon nog ff snel als een emo-momentje![]()
Niet zó Emo, maar wel lief....quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
[..]
* noekje komt aangerend
Koffie, Sherry, mokkakoek, rijstevlaai, sushi, chocolade en tissues.![]()
Arm ding!
Ja hoi Copycat, nog heel eventjes hierover. Nu heb ik dit nummer alweer een paar keer geluisterd. Dit is toch libido verhogend of wat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds leuk. Ik heb thuis een drum 'n bass versie van dit nummer en die is zo mogelijk nóg lekkerderder.
Ik krijg idd altijd zin in een jointje, gevolgd door lekker lome seks.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:12 schreef noekje het volgende:
Ja hoi Copycat, nog heel eventjes hierover. Nu heb ik dit nummer alweer een paar keer geluisterd. Dit is toch libido verhogend of wat?
Juist, of zin om gewoon ergens in een paal te gaan hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg idd altijd zin in een jointje, gevolgd door lekker lome seks.
LOL!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
Juist, of zin om gewoon ergens in een paal te gaan hangen.
14.23 uur, mooie tijd om de steigers in te klimmen.
Met een mp3 naar een brandweerkazerne.
Muziek is de belangrijkste sfeermaker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |