quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:58 schreef noekje het volgende:
Wat hebben we het gezellig hè?
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
Maar Buuf, Arne en jouw relatiestart ...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..
En ja, rampmuziek verbroederd..
Sorry Gio777![]()
![]()
Oeh, bij mij was hij bijna de aanleiding van het verbreken van mijn relatie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor... Hij trad op in de betreffende disco waar wij elkaar ontmoetten..
En ja, rampmuziek verbroederd..
Sorry Gio777![]()
![]()
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
Dat de helft van de huidige posters in SC überhaupt ooit naar een optreden van Arne J. is geweest, verbaast mij nogal.
Jaja.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.
Was wel een leuke discotheek, though. Edwin Everts was daar de plaatselijke plaatjesdraaier. Die was weer bevriend met mijn broer dus die draaide alle plaatjes die ik wilde. Was altijd mijn feestje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja.
Ach, in mijn studententijd was Olga Lowina onze heldin. Iedereen heeft zo zijn jeugdzondes.
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kwam naar ons toe. Wij waren daar al.
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...quote:
En de plaatselijke discotheek moest hier 10x op een avond op dansen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...
werd 'thuis' doodgegooid met die ellendequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vond Arne Jansen als jeugdzonde erg genoeg hoor...
Vind ik nog steeds leuk. Ik heb thuis een drum 'n bass versie van dit nummer en die is zo mogelijk nóg lekkerderder.quote:
Hardenbergquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, waar was die plaatselijke discotheek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |