Whatever..ik volg blindelingsquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een atheistische voorganger![]()
Ik teken ervoor
Hij zal die schmink en dat oog toch wel weglaten IRLquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:35 schreef noekje het volgende:
True maar hij is zo...libido verlagend qua uiterlijk.
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shitquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shit
[ afbeelding ]
Ik zie je al zoeken, met je poepschep
Ooit wel gedaan. Dat was een eens en nooit weer ding. Zulke dingen moet je alleen vertellen als het donker is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:45 schreef Lobasca het volgende:
Maar de dames doen aan glaasje draaien?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
Fuckieduckie.
Zo dan: http://www.youtube.com/watch?v=TxuWdEbxAn4
moet ik denken aan Ozzy Osbournequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet zit je diep in de shit
[ afbeelding ]
Ik zie je al zoeken, met je poepschep
LOL. Had ik even nodig (die LOL, niet een sekseend), want de Fab4 komen me inmiddels mijn neus uit.quote:
Je bent een die-hard. Heb je nu al streams, of blijf je recalcitrant?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Had ik even nodig (die LOL, niet een sekseend), want de Fab4 komen me inmiddels mijn neus uit.
Gelukkig heb ik nu René Fröbel op de radio, want verplicht 100% NL om de charming stem van Amanda zo door de ether te horen schallen ...
Geen streams. Vorige week (?) één avondje streams genomen voor een teleurstellende ontslagronde. Misschien dat ik tegen het kooieinde nog een weekje streams neem. Maar ik vind het zo overheersend en lees eigenlijk tien keer zo lief gewoon mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Je bent een die-hard. Heb je nu al streams, of blijf je recalcitrant?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg: ritueel verbranden....
Mijn Huub, wat doe je!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok....dan alleen Huub maar doen?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:52 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke tijdspanne verbonden is aan de begrippen voor en na de koffie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |