quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef noekje het volgende:
[..]
geil muziekje voor buuf
waar opeens die baardmans vandaan kwam, is mij een raadsel
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Muziek is de belangrijkste sfeermaker.
Dit vind ik wel erg mooi ja!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:40 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qRcMuKWP8Fw&feature=related
Deze dan? Compleet anders, maar o zo mooi.
It's never over, all my blood for the sweetness of her laughterquote:
Ik krijg dan gelijk zin in glaasje draaien!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dit doet me meer in die zin..
dat heb ik meer met marlyn Manson..quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg dan gelijk zin in glaasje draaien!
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik meer met marlyn Manson..
Heb je een jetlag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef PC eend het volgende:
Kut ik heb het vliegtuig gemist![]()
-edit- beide
Wie, wat, hoe, waar, waarom en waarheen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef PC eend het volgende:
Kut ik heb het vliegtuig gemist![]()
-edit- beide
Als je een vliegtuig mist krijg je normaal gesproken geen jetlagquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je een jetlag?
Het is middag!!!
Dita von Teesequote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??
Ik, een vliegtuig, verslapen, Eemnes, geen zin om op te staan, huub's assquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe, waar, waarom en waarheen?
'Normaal gesproken' is bij jou niet van toepassingquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je een vliegtuig mist krijg je normaal gesproken geen jetlag
Maar ik moet nog wel steeds over de wintertijd heenkomen en altijd als ik die 'jetlag' verwerkt heb, gooien ze de zomertijd er weer in
En wij lopen er weer volgzaam achteraanquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Amerika is de zomertijd al ingegaan, die willen ook met alles de eerste zijn
Prachtige vrouw!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
en die wilde dan weer dat Dita in een paal ging draaien. Wat een mooie vrouw vind ik dat, zeg. Wat zij ooit bij hem heeft gedaan??
MM is eng, maar sommige nummers zijn wel erg goed. Zoals: http://www.youtube.com./watch?v=TxuWdEbxAn4quote:Dita Von Teese will star as exotic dancer Mata Hari in a new movie.The 35-year-old burlesque performer has signed up for the lead role in a new biopic about the tragic Dutch star, who was executed by a firing squad after being exposed as a double agent during World War I.
Huubquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik, een vliegtuig, verslapen, Eemnes, geen zin om op te staan, huub's ass
True maar hij is zo...libido verlagend qua uiterlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dita von Teese![]()
Zag Marilyn Manson in de documantaire Boling for Columbine. Het is een intelligente man en vast ook zeer geestig (no phun intended) Ik denk dat ie IRL best heel leuk is.
Als jij daar voorganger wordt, word ik volgelingquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:30 schreef PC eend het volgende:
Ik vind die vliegtuigen wel wat afgezaagd worden trouwens
Kunnen ze niet een huubkerk bouwen waar ze 24 uur onder strenge bewaking huub kunnen vereren![]()
Dan noemen normale mensen het gewoon een psychiatrisch ziekenhuis
Een atheistische voorgangerquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij daar voorganger wordt, word ik volgeling
De kerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |