Ik ga aan de koffiequote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet wel dat het nu weer bijna tijd is voor een biertje
Heb de hele dag al koffie zitten zuipenquote:
Begint dat gezeur over bier nu al...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik weet wel dat het nu weer bijna tijd is voor een biertje
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Begint dat gezeur over bier nu al...
Ik heb de helikopter vandaag nog niet gehoord..maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]donderdagavond is trainingsavond/stapavond/bieravond
![]()
![]()
donequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spoel die koffie es door de goot...zo word het natuurlijk niets met dat zeuren.
Ik drink geen koffiequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spoel die koffie es door de goot...zo word het natuurlijk niets met dat zeuren.
Fok is traagquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Mooi...zitten we er inmiddels allemaal klaar voor ?
Voor wat ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb de hele dag al koffie zitten zuipen
Krijg er een beetje genoeg van en anders kan ik vanavond weer niet slapen
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
You don't need yer Mama to touch yourself and giggle.
[ afbeelding ]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillen
ik raad je de dr phil random quote generator aanquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een overdosis Phillen
Toch weer een valse startquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Ik heb ook niet al te veel tijd meer en bovendien is er sinds Nagano de regel dat een 2e valse start automatisch diskwalificatie betekent...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch weer een valse start
En ik ging nog wel zo lekker
Ben ik niet zo bekend mee, weet niet welke dosering een overdosis isquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?
Ehm nee..quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:35 schreef Jappie het volgende:
Je bedoelt toch niet oprah he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik raad je de dr phil random quote generator aan
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm nee..
Ik ben aan het gamen en wil weer verder.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bekend mee, weet niet welke dosering een overdosis is
Ik begin gewoon veilig eerst met eentje
Ja, dag. Ik ben bloedfanatiek bezig met een ds spel voor 3+. Ik ben dus ook enorm aan het winnen. Bij 7+ wordt het alweer wat moeilijker.quote:
eend mag geen rape drugquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de Phil van MonDrion wat voor je ?
Je doet anders behoorlijk je best!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm nee..
Ik ben aan het gamen en wil weer verder.
Wat een gekke spontane doos ben je toch! Ik hou ervan, gekke spontane meiden. Zullen we samen naar Lloret gaan, gaan we lekker gek doen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik drink momenteel een beetje laat koffie, voor mijn doen.
Jaja, ik ben me er eentje, zo nu en dan!
![]()
Hee Hermanquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik drink momenteel een beetje laat koffie, voor mijn doen.
Jaja, ik ben me er eentje, zo nu en dan!
![]()
loi cursus beton stortenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een gave!![]()
Someone, waar heeft die man het over?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jajajaja...hou je maar van de domme!
je doet je best bij het opvoeden en dan mag het resultaat er zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eend laat zich door niets of niemand de wet voorschrijven...Eend is phat cool.![]()
Gewoon een beetje meewarig mee lachenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Someone, waar heeft die man het over?
* trapt de deur inquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
Great....chaos is binnen...nu anarchie nog
Oké...hihi, die gekke Jappie!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meewarig meelachen
Ik ben gestopt om te vragen waar zijn posts over gaan, ik kreeg er een minderwaardigheidscomplex van
Succes met de anarchie! Rosé staat koud en mijn game is hot!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
* gooit met wartaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Jappie het volgende:
Is ut wel Sancerre ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké...hihi, die gekke Jappie!
[..]
Succes met de anarchie! Rosé staat koud en mijn game is hot!![]()
Lekker he dat kaarsvet op je lippen ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Polonium-120 het volgende:
* brand een kaarsje en is twee minuten stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |