* murmelt iets over brandzalf en pleistersquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker he dat kaarsvet op je lippen ?
Heeft die hier iets te zeggen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga je Gertje's regime omver werpen ?
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is ut wel Sancerre ?voor minder kom ik niet hoor...hoe leukheet "het spel" ook is!
Sjonnie zegt fuck Gertje..quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft die hier iets te zeggen dan?
hihihi.....kutjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!![]()
Ik ging weg. * noekje huppelt weg
* kijkt naar de koude voeten van Noekjequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, die fles is dus alleen voor me me me me me!![]()
Ik ging weg. * noekje huppelt weg
Ja, dat las ik nog gauw even. hufterquote:
Chaos fase IIquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* kijkt naar de koude voeten van Noekje[ afbeelding ]
Neem die hele noodkist maar...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* murmelt iets over brandzalf en pleisters
Hihihi...een huppelkutje met gevoel voor drama.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat las ik nog gauw even. hufter![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neem die hele noodkist maar...![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=VPgHbt0ODr4
Die Huibers met die kuif...coole dude in de film.......wat is het dat het programma zo heftig maakt behalve hij zelf ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Heftig programma nu op rtl5: celebrity rehab. Met onder andere een totaal van de wereld Jeff Conoway, e weet wel: de blonde stoere vriend van John Travolta in Grease.
op rtl4 is anders het zweefteef gehalte zeer hoogquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Heftig programma nu op rtl5: celebrity rehab. Met onder andere een totaal van de wereld Jeff Conoway, e weet wel: de blonde stoere vriend van John Travolta in Grease.
Neem jij de honneurs waar?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sjonnie zegt fuck Gert..![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=4bM_l443VV4
"Make me scream all night long"?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=TvjWlPQTOcA
Mooi autoquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even in bed spelen [ afbeelding ]
Dat rijdt toch helemaal niet makkelijk op een matras?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga even in bed spelen [ afbeelding ]
what lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies between usquote:
Die teringhoeren luisteren nooit als ik ze zo noemquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gezegd Duckstad...je moet de meisjes op de juiste manier aanspreken.
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraardquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:57 schreef Jappie het volgende:
Die Huibers met die kuif...coole dude in de film.......wat is het dat het programma zo heftig maakt behalve hij zelf ?
Kom jij wel van in de goede huize ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die teringhoeren luisteren nooit als ik ze zo noem![]()
Ah honest en openhartigquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraard![]()
Nu Daniel Baldwin
vreemd,quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gezegd Duckstad...je moet de meisjes op de juiste manier aanspreken.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
what lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies between us
vrouwen letten op detail, mannen op de taille...quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat rijdt toch helemaal niet makkelijk op een gooismatras?
Zo'n overduidelijke uitnodiging kan ik niet weerstaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niks meer. Volgens mij heb ik alweer genoeg gezegd.![]()
WTF is er mis met kniestukkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vreemd,
als iedereen wist wat het gebed kan geven, zouden kniestukken een modehype zijn...
Als er niemand op in gaat, doe ik het zelf welquote:
Broertje van Alec, William én Stephen Baldwin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:26 schreef Jappie het volgende:
Ah honest en openhartig......en waar ken ik die Daniel Baldwin ook alweer van
Klinkt als het broertje van...maar wat heeft ie zelf bereikt ?
Damn, dat was fucking dramatisch....... alsof je naar een Amerikaanse Mike zat te kijken...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij gaat Danielquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
De in ya face teloorgang van die 'celebs'. En de herkenning. Uiteraard![]()
Nu Daniel Baldwin
Het is natuurlijk ook wel een beetje typisch. Sex, drugs en rock 'n roll zijn strikt verboden icm een wet T-shirt party van een aantal adult actricesquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gaat Danielzucht... volgende week het NSB'ertje lopen uithangen
![]()
Met z'n "not good for my sobriety" over een wet T-shirt feestje in het zwembad....
Uiteraard, hoewel enige vorm van een relatie met een mede-verslaafde me (in dat stadium) sowieso geen goed idee lijkt, maar op z'n Amerikaans piepen over een paar tepels die door een nat T-shirt heenpriemen is ook weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een beetje typisch. Sex, drugs en rock 'n roll zijn strikt verboden icm een wet T-shirt party van een aantal adult actrices.
![]()
( [RTL5] celebs in rehab )
Oeh, volgende week toch maar even kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gaat Danielzucht... volgende week het NSB'ertje lopen uithangen
![]()
Met z'n "not good for my sobriety" over een wet T-shirt feestje in het zwembad....
Die ken ik niet, maar het zal wel ernstig zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
Jeff Conway deed weinig meer onder voor DGK-zwerver Mike.... echt triest.
Die Nielsen ken ik wel, wat een Meth-kop.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:08 schreef Leandra het volgende:
Linksboven Brigitte Nielsen, rechtsboven een of ander American Idols winnaresje, en rechts onder.... een weet ik veel die ook al met Nielsen in een ander programma had gezeten dacht ik.
Het schijnt voornamelijk een drankprobleem te zijn bij Nielsen... en dan niet van het dagelijks zuipen maar van het (af en toe) binge-drinking (ben het NL woord ff kwijt... rosé enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Die Nielsen ken ik wel, wat een Meth-kop.
Oh... ik schrokquote:
Lijkt trouwens wel een vervolg op surrreal lifequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, volgende week toch maar even kijken.![]()
Dat die lui zich laten filmen tijdens rehab.
Of is het in opdracht van een rechter?
Gelukkig wel, kon de slaap niet vatten...quote:
Ooh, maar dat is kunst!quote:
:S gewoon wat aanzetten op tv denk ik dan, heb vannacht ook 10 afleveringen friends gekeken voordat ik in slaap vielquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig wel, kon de slaap niet vatten...![]()
Lekker gestapt gisteravond?
wel lief dat ze eerst wat bij jou komen drinken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
:S gewoon wat aanzetten op tv denk ik dan, heb vannacht ook 10 afleveringen friends gekeken voordat ik in slaap vielpaar biertjes gedronken hier met wat vrienden die de stad in gingen, kan nog steeds niet lopen en heb geen zin om op krukken de stad in te gaan
Doen ze gewoon omdat ik in de stad woon en ze dan gratis bier hebben, maar ze zeggen dat ze op ziekenbezoek komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wel lief dat ze eerst wat bij jou komen drinken.
je kunt toch ook een rolstoel lenen?
Is leuk joh! Lekker in een rolstoel naar een cabaretvoorstellingquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:14 schreef Manu82 het volgende:
Ga niet in een rolstoel, denk dat ik over weekje wel weer kan lopen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is leuk joh! Lekker in een rolstoel naar een cabaretvoorstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |