quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
In het liedje D.I.S.C.O. van Ottawan wordt 4 keer per letter een betekenis gegeven.
Geef me 1 van die 4 mogelijkheden.
Dus:
She is D ...
She is I ...
She is S ...
She is C ...
She is O ...
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Delicious
Irresistable
Super Sexy
Crazy carzy
Oweehooo (of zoiets)
nou, samen met Neleos ben je al een heel eind...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
O, je wilt 1 compleet couplet van de 4 bijna gelijke coupletten.
Dat gaat me niet lukken, vrees ik, weet echt niet wat bij welk couplet hoort...
niet alleen jijquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Neleos het volgende:
Ik heb een dubbele S, zie ik, die C is lastig
Klopt, maar dan weet Neleos welke letter niet meer vervangen hoeft te worden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ranja het volgende:
Hade zwarte hebben alleen niet zoveel zin, de D komt altijd op 1 en de I op 2 enzo
Maar dat weet-ie nu ook. Want dit was weer de verkeerde.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, maar dan weet Neleos welke letter niet meer vervangen hoeft te worden...
Desastrous?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dat weet-ie nu ook. Want dit was weer de verkeerde.
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Neleos het volgende:
Ik geef het op, ranja.
Lijkt me. Anders is ze "Rampen" ipv "rampzalig".quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...
Kijk zelf maar hoe dicht jullie bij waren.
She is D delirious
She is I incredible
She is S superficial
She is C complicated
She is O oh, oh, oh
She is D desirable
She is I irresistible
She is S super sexy
She is C such a cute
She is O oh, oh, oh
She is D disasters disastrous
She is I impossible
She is S super special
She is C crazy, crazy
She is O oh, oh, oh
She is D delightful
She is I incredible
She is S sensational
She is C sweetest candy
She is O oh, oh, oh
Leuke vraag, maar noquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef ranja het volgende:
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...
Kijk zelf maar hoe dicht jullie bij waren.
Ach, leuk puzzeltje danquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Leuke vraag, maar no![]()
Ik kan me overigens niet voorstellen dat iemand dit nummer met de D.I.S.C.O-woorden in de goede volgorde foutloos na kan zingen...
quote:Ma ma se, ma ma sa
ma ma coo sa
Very good MadMaster +1quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Herstel:
Michael jackson - Wanne be Startin'Something
Rihanna - Don't Stop The Music (gebruikt sample van...)
Ben zo wel een uurtje in overleg...
quote:werd echter achtervolgd door het bekende probleem van de jaren '60: verdovende middelen.
balanceerde in 1986 enkele maanden op het randje van de dood, in een coma, veroorzaakt door suikerziekte en langdurig druggebruik. Kort daarna kreeg
een 'rare klap' te verwerken: een toptien-hit in de Verenigde Staten. "
", een catchy liedje over het ouder worden, betekende de doorbraak van sporthallen en theaters naar grote sportarena's.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Burnett het volgende:
klaus schulze
schaap001 +1quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef schaap001 het volgende:
Een dubbele Telecaster? Doe dan maar Ritche Sambora.
Warm, maar nee. Wel een gewaardeerde collega.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
John Scofield?
Goed hoor!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Larry Carlton dan?
quote:Well, she's like honey from a bees
And like bees from a tree
I love her, need her
She bez' so buzzin'
schaap001 +1quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef schaap001 het volgende:
Jackie Wilson - Reet Petite
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:39 schreef belsen het volgende:
En dan bedoel ik dus Betty Goes Green...
Oeps! Iets met "Gras voor de voeten" enzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef Burnett het volgende:
powerplay?
Rosie, Two Worlds, Two Hearts en Sexual Healing staan erop. Moest toendertijd 3 x luisteren om te horen dat het Powerplay was. Leek wel Bryan Adams.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:27 schreef ranja het volgende:
Hm, niet echt een oja bij het album, wel bij de foto.
quote:was a New York-based alternative rock band active in the 1990s.
They found only modest mainstream success, but had a devoted following and largely positive responses from critics; Steve Huey describes them as "one of the most unique cult bands of the '90s ... driven by frontman M. Doughty's stream-of-consciousness poetry,'s sound was a willfully idiosyncratic mix of improvisational jazz grooves, oddball samples, hip-hop, electronics, and noisy experimentalism (described by Doughty as 'deep slacker jazz')."[
bartrid +1quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:24 schreef bartrid het volgende:
soul coughing - ruby vroom.
Moest meteen denken aan Jack uit Will & Grace:quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een nieuwe dan maar
Noem de 2 nummers van de 2 uitvoerenden...
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Moest meteen denken aan Jack uit Will & Grace:
Jack: That's my catch phrase. Well, that and "ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa."
You're welcome!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef Burnett het volgende:
Wat is de conXie tussen de volgende 2 albums?
The Ex & Tom Cora - Scrabbling At The Lock
Mr Big - Lean Into It
(met dank aan newbiedoobiedoo voor het weer naar boven halen van deze vraag)![]()
Dat klopt..., ik wil voor dat punt nog wel weten wat er op die foto staat...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zelfde foto op de hoes ofzo?
Mark +1quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:48 schreef Mark het volgende:
Een verongelukte trein, dacht ik
Ik twijfelde nog of ik een andere Dwarves-hoes moest nemen, maar het komt toch neer op tieten en een dwergquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kan die hoes ook wel in de OP die we niet meer hebben.
Klassequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:46 schreef Grobbel het volgende:
The Memory Remains van Metallica?
in de rechteronderhoek van dat witte vlak zit een puntje. Daar klik je op en je sleept het naar de rechteronderhoek van het plaatje. Klaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef Mark het volgende:
Toch maar eens geprobeerd zo'n YouTube screenshot, moet alleen nog werken aan mijn Paint-skills om dat wit weg te halen
Oei, die stond ook nog open.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef placebeau het volgende:
I took a shot of cocain and i shot my woman down
of zoiets
quote:Im gonna kill my lady
Cause I caught her screwing around
With some other men
Im gonna kill my lady
Cause I caught her fucking
Around with some other men
(I really dont go for that shit.)
Ander nummer van The Who, ander nummer van the Kinks, ander nummer wat niet echt van the Beatles is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:26 schreef Burnett het volgende:
tips indachtig:
the who - substitute
kinks - sunny afternoon
them - gloria
small faces - all or nothing
beatles - we can work it out
beatles - penny lane
Britney Shears om precies te zijn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:56 schreef knars het volgende:
britney?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:48 schreef bartrid het volgende:
Hey Sack. Het is een cover.
Uhuhquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:34 schreef Berkery het volgende:
Billy Shears
Ze gaan ook weer optreden. Hoera.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het Goede Doel?
Nooit gehoord en wat ik van ze ken (voornamelijk van een dvd van een duits gothic festival die ik voornamelijk vanwege FLA, die Krupps en Nitzer Ebb had aangeschaft, hoef ik er ook niks meer van te horen. Live komt het allemaal van tape en meer cliche dan wat ze doen kan ik me bijna niet voorstellen. Met andere woorden een kutbandquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:17 schreef knars het volgende:
Ja
tikkie terug: burnett +1
Blutengel maakt best wel kinderachtige cliché gothic, maar ik vind dit best een geslaagde cover.
Dit stukje ken ik o.a. van de film 'The Longest Day' aangezien het gebruikt is als dé boodschap voor het Franse verzet dat de invasie in 1944 zou beginnen binnen 24 uur.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef placebeau het volgende:
Les sanglots longs
Des violons
De l'automne
Blessent mon cour
D'une langueur
Monotone.
prachtig nummer tochquote:Op maandag 17 maart 2008 10:12 schreef cafca het volgende:
A, je suis venue te dir que je m'en vais, van Gainsbourg, of Jo Lemaire, of John Wesley Harding
the verlaines?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:04 schreef cafca het volgende:
Nope. Erg voor de hand liggende vervolgvraag.....
Erg een duidelijke tip, ken de band niet eens.quote:
cafca + 1quote:Op maandag 17 maart 2008 12:03 schreef cafca het volgende:
Geen idee wat imperlatieven zijn, maar:
Dalek I love you.
Someone still loves you, Boris Jeltsin.
Curiosity killed the cat
I love you but i've chosen darkness
Frankie goes to hollywood
Kobus gaat naar appelscha
....And you will know us by the trail of dead ging door mijn hoofd, maar leek me geen volzin. Het impliceert namelijk dat er nog iets voor moet komen......quote:Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef Z het volgende:
Ik had nog; And You Will Know us by the Trail of Dead en You Say Party, We Say Die.
Nee, dat was ik vergeten, idd (had ik alleen in gedachten gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef ranja het volgende:
Oh je had er niet bij gezegd dat het solo-artiesten moesten zijn dus ik zat al naar bandleden te zoeken.
Overigens had ik 10 echt niet gehaald, ken de helft van wat genoemd is niet
Zegt me helemaal niksquote:Op maandag 17 maart 2008 12:59 schreef ranja het volgende:
Neerlands trots op het songfestival van 19 ehm 81 ofzo? Het is een Wonder
Beide een drummer die Roger Taylor heet. Da's toch wel de meest opvallende overeenkomst (los van filmthemes en land van herkomst etc. etc.)quote:Op maandag 17 maart 2008 13:44 schreef Burnett het volgende:
roger taylor, 2x
knappe gok!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:00 schreef Homdeck het volgende:
tvp en gokje op Kayak
Berkery +1quote:Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef Berkery het volgende:
Donald Fagen - The Nightfly
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Abba
quote:Oh, I thought the world of you
I thought nothing could go wrong
But I was wrong
I was wrong
Knap MadMaster +1quote:Op maandag 17 maart 2008 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Linger - Krenberries
En nog allemaal met hun eigen versie op de 2e plaats in de Top 40 gekomen ook...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:25 schreef Burnett het volgende:
upside down?
brother52 +1quote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef brother52 het volgende:
Led Zeppelin - Houses of the holy?
quote:The cover art for Houses of the Holy is a collage of several photographs taken at the Giant's Causeway, Northern Ireland, by Aubrey Powell of Hipgnosis. The two children who modelled for the cover were Stefan Gates and his sister Samanatha Gates.
The photoshoot was a frustrating affair over the course of every morning for a week. The desired sunrise never appeared due to constant rain and clouds and many of the models were never used. The results of the shoot were less than satisfactory, but some accidental tinting effects in post-production created an unexpectedly magical album cover. The inner sleeve photograph was taken at Dunluce Castle near to the Causeway. It was initially released with a paper collar wrapped around the cover, printed with the band and album name, that had to be broken or slid off to access the record. This hid the children's bottoms from general display, but still the album was either banned or unavailable in Spain and some parts of the Southern United States for several years.
quote:Anarchy, anarchy, anarchy
Timbob +1quote:Op maandag 17 maart 2008 20:54 schreef timbob het volgende:
bloem de ligny - fingiecrookie
Niet! Niet!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Timbob +1
En het antwoord op de nieuwe vraag is Orbital
quote:I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
Die lees ik nooit. Ik word wel helemaal gek van dat nummer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:43 schreef bartrid het volgende:
Neleos +1
Ik word helemaal gek van die Google ad onderaan....
quote:Sometimes she talks.
Whereas she plays sleeping with my kissing.
I leave them
quote:
Shes knocked out on her feet again
Shes down on her knees, my friend
But you know shell never ask you please again
bigshadow +1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef bigshadow het volgende:
Velvet underground & Nico - There she goes again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |