Moest meteen denken aan Jack uit Will & Grace:quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even een nieuwe dan maar
Noem de 2 nummers van de 2 uitvoerenden...
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Moest meteen denken aan Jack uit Will & Grace:
Jack: That's my catch phrase. Well, that and "ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa."
You're welcome!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:56 schreef Burnett het volgende:
Wat is de conXie tussen de volgende 2 albums?
The Ex & Tom Cora - Scrabbling At The Lock
Mr Big - Lean Into It
(met dank aan newbiedoobiedoo voor het weer naar boven halen van deze vraag)![]()
Dat klopt..., ik wil voor dat punt nog wel weten wat er op die foto staat...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zelfde foto op de hoes ofzo?
Mark +1quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:48 schreef Mark het volgende:
Een verongelukte trein, dacht ik
Ik twijfelde nog of ik een andere Dwarves-hoes moest nemen, maar het komt toch neer op tieten en een dwergquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij kan die hoes ook wel in de OP die we niet meer hebben.
Klassequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:46 schreef Grobbel het volgende:
The Memory Remains van Metallica?
in de rechteronderhoek van dat witte vlak zit een puntje. Daar klik je op en je sleept het naar de rechteronderhoek van het plaatje. Klaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef Mark het volgende:
Toch maar eens geprobeerd zo'n YouTube screenshot, moet alleen nog werken aan mijn Paint-skills om dat wit weg te halen
Oei, die stond ook nog open.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:56 schreef placebeau het volgende:
I took a shot of cocain and i shot my woman down
of zoiets
quote:Im gonna kill my lady
Cause I caught her screwing around
With some other men
Im gonna kill my lady
Cause I caught her fucking
Around with some other men
(I really dont go for that shit.)
Ander nummer van The Who, ander nummer van the Kinks, ander nummer wat niet echt van the Beatles is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:26 schreef Burnett het volgende:
tips indachtig:
the who - substitute
kinks - sunny afternoon
them - gloria
small faces - all or nothing
beatles - we can work it out
beatles - penny lane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |