quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:33 schreef ranja het volgende:
In het liedje D.I.S.C.O. van Ottawan wordt 4 keer per letter een betekenis gegeven.
Geef me 1 van die 4 mogelijkheden.
Dus:
She is D ...
She is I ...
She is S ...
She is C ...
She is O ...
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Delicious
Irresistable
Super Sexy
Crazy carzy
Oweehooo (of zoiets)
nou, samen met Neleos ben je al een heel eind...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
O, je wilt 1 compleet couplet van de 4 bijna gelijke coupletten.
Dat gaat me niet lukken, vrees ik, weet echt niet wat bij welk couplet hoort...
niet alleen jijquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Neleos het volgende:
Ik heb een dubbele S, zie ik, die C is lastig
Klopt, maar dan weet Neleos welke letter niet meer vervangen hoeft te worden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef ranja het volgende:
Hade zwarte hebben alleen niet zoveel zin, de D komt altijd op 1 en de I op 2 enzo
Maar dat weet-ie nu ook. Want dit was weer de verkeerde.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Klopt, maar dan weet Neleos welke letter niet meer vervangen hoeft te worden...
Desastrous?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar dat weet-ie nu ook. Want dit was weer de verkeerde.
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Neleos het volgende:
Ik geef het op, ranja.
Lijkt me. Anders is ze "Rampen" ipv "rampzalig".quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...
Kijk zelf maar hoe dicht jullie bij waren.
She is D delirious
She is I incredible
She is S superficial
She is C complicated
She is O oh, oh, oh
She is D desirable
She is I irresistible
She is S super sexy
She is C such a cute
She is O oh, oh, oh
She is D disasters disastrous
She is I impossible
She is S super special
She is C crazy, crazy
She is O oh, oh, oh
She is D delightful
She is I incredible
She is S sensational
She is C sweetest candy
She is O oh, oh, oh
Leuke vraag, maar noquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef ranja het volgende:
Nou ja, je verdient het punt voor blijven proberen maar MadMaster was ook meteen al dicht bij het goede antwoord. Dus onbeslist dan toch maar...
Kijk zelf maar hoe dicht jullie bij waren.
Ach, leuk puzzeltje danquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Leuke vraag, maar no![]()
Ik kan me overigens niet voorstellen dat iemand dit nummer met de D.I.S.C.O-woorden in de goede volgorde foutloos na kan zingen...
quote:Ma ma se, ma ma sa
ma ma coo sa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |