....And you will know us by the trail of dead ging door mijn hoofd, maar leek me geen volzin. Het impliceert namelijk dat er nog iets voor moet komen......quote:Op maandag 17 maart 2008 12:24 schreef Z het volgende:
Ik had nog; And You Will Know us by the Trail of Dead en You Say Party, We Say Die.
Nee, dat was ik vergeten, idd (had ik alleen in gedachten gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 12:50 schreef ranja het volgende:
Oh je had er niet bij gezegd dat het solo-artiesten moesten zijn dus ik zat al naar bandleden te zoeken.
Overigens had ik 10 echt niet gehaald, ken de helft van wat genoemd is niet
Zegt me helemaal niksquote:Op maandag 17 maart 2008 12:59 schreef ranja het volgende:
Neerlands trots op het songfestival van 19 ehm 81 ofzo? Het is een Wonder
Beide een drummer die Roger Taylor heet. Da's toch wel de meest opvallende overeenkomst (los van filmthemes en land van herkomst etc. etc.)quote:Op maandag 17 maart 2008 13:44 schreef Burnett het volgende:
roger taylor, 2x
knappe gok!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:00 schreef Homdeck het volgende:
tvp en gokje op Kayak
Berkery +1quote:Op maandag 17 maart 2008 14:14 schreef Berkery het volgende:
Donald Fagen - The Nightfly
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Abba
quote:Oh, I thought the world of you
I thought nothing could go wrong
But I was wrong
I was wrong
Knap MadMaster +1quote:Op maandag 17 maart 2008 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Linger - Krenberries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |