Britney Shears om precies te zijn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:56 schreef knars het volgende:
britney?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:48 schreef bartrid het volgende:
Hey Sack. Het is een cover.
Uhuhquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:34 schreef Berkery het volgende:
Billy Shears
Ze gaan ook weer optreden. Hoera.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het Goede Doel?
Nooit gehoord en wat ik van ze ken (voornamelijk van een dvd van een duits gothic festival die ik voornamelijk vanwege FLA, die Krupps en Nitzer Ebb had aangeschaft, hoef ik er ook niks meer van te horen. Live komt het allemaal van tape en meer cliche dan wat ze doen kan ik me bijna niet voorstellen. Met andere woorden een kutbandquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:17 schreef knars het volgende:
Ja
tikkie terug: burnett +1
Blutengel maakt best wel kinderachtige cliché gothic, maar ik vind dit best een geslaagde cover.
Dit stukje ken ik o.a. van de film 'The Longest Day' aangezien het gebruikt is als dé boodschap voor het Franse verzet dat de invasie in 1944 zou beginnen binnen 24 uur.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:27 schreef placebeau het volgende:
Les sanglots longs
Des violons
De l'automne
Blessent mon cour
D'une langueur
Monotone.
prachtig nummer tochquote:Op maandag 17 maart 2008 10:12 schreef cafca het volgende:
A, je suis venue te dir que je m'en vais, van Gainsbourg, of Jo Lemaire, of John Wesley Harding
the verlaines?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:04 schreef cafca het volgende:
Nope. Erg voor de hand liggende vervolgvraag.....
Erg een duidelijke tip, ken de band niet eens.quote:
cafca + 1quote:Op maandag 17 maart 2008 12:03 schreef cafca het volgende:
Geen idee wat imperlatieven zijn, maar:
Dalek I love you.
Someone still loves you, Boris Jeltsin.
Curiosity killed the cat
I love you but i've chosen darkness
Frankie goes to hollywood
Kobus gaat naar appelscha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |