quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
De Stervideotheek (Antoniusplien) Heeft een Ben & Jerryvriezer staan... Strawberry cheescakeijd FTW!!!
B&Jquote:
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Bweh, zondag.
Wat draaien ze een kutmuziek op markant zeg.
ik was vroegr altijd op 3fm in de uitzending, en 236 euro gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
The small things make the diference!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Apotheose het volgende:
nou weet je wat: zet je top 5 nummers op een rij en laat ze hier : http://radioactief.wordpress.com/weekend-top-5/ achter. Draaien wij ze a.s zaterdag!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef nein het volgende:
[..]
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenMaar dit ga ik zeker een keertje doen! haha
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.Was dus na 18u. Was eerst de hele tijd Nederlandstalig, zelfs dat nummer van GTST kwam langs
Later was ;t goed te doen.
En ik luister alleen op m;n werk naar de radio, voor de rest cd;s.
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantquote:Op maandag 17 maart 2008 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.
no kidding!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
Waarom werk je er dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraarsquote:
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraars
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:32 schreef Dangel het volgende:
Slam is gay.
Ben jij ook gay?quote:
ja he?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.
Jammer, homo;s zijn cool.quote:
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soo gay [ afbeelding ]
quote:
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Lekker op donderdagavond op het Schaapmarktplein!
Jeweetz, op mijn vette patta's...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?
Damn it, kut hotlinks ook altijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.
en je chille scoetoequote:
Als die tulband en baard er niet bij waren, zou ik denken dat ;t een wijf is.quote:
Ik heb een waggie...quote:
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een waggie...
Bovendien ben ik veel te lauw om daar te hangen... ik hang liever in de kroeg ofzo. lekker zitten, drankje erbij... dat buitengehang is zo 1994
En ik heb geen capuchon met bont....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.
Ik luister daar nooit naar, ik heb daar geen last van... Ik hou niet van die meuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:42 schreef Apotheose het volgende:
ik word echt schijtziek van al die johannes passion of welke passie concerten dan ook.En nee, ik heb er nog nooit een live meegemaakt en wil dat gejammer ook niet horen. No offence voor iedereen die er van houdt maar ik zit nu ff in een frusti-mood!
![]()
Dankjequote:
Dankjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:46 schreef Angeliquetje het volgende:
Beterschappie
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje
En ik vond ;t vet cool dat je in m;n naamtopic na ;t slotje ging posten
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zo
Of ik open een nieuwe, betere.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.
quote:
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen
Mn baas vertelde me dat ik een probleem met autoriteit heb, dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzo
Ben nogsteeds ziek, maar ik hyperventileer tenminste niet meer steeds.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef Dangel het volgende:
Al wat opgeknapt trouwens? Gaan de herkansingen nog lukken?
quote:
Huh wat show?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef Angeliquetje het volgende:
wanneer mogen wij in de show komen ??? Flesje wodka mee enzo. Vrijdag avond of zaterdag avond ofzo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef Angeliquetje het volgende:
Die radio markant show
Inclusief de fles wodka rum?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nou kom gerust eensch langs hoor! Elke zaterdag tussen 15 - 18u hebben wij t progr (RadioActief) dus ja...
moet er vandaag ook nog ff heen.. Maar denk dat ik met dit weer eerder iets uit het archief ga plukken. Ga niet straatinterviews doen
Ik kan nog heel normaal doen als ik dronken ben hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Apotheose het volgende:
ja neem maar mee. Zo lang je maar niet te dronken wordt en mn show verstoort
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:35 schreef Apotheose het volgende:
Nee, zaterdagmiddag alleen maar. Ben geen nachtmens wat dat betreft.
psst:
[ afbeelding ]
![]()
ja door hyves spam zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.
ook maaar toen was ik ;t weer vergeten en toen keek ik op m;n hyves en toen stond ;t er!quote:
mijn schouders!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx kijkt heel lief naar DW
Mn rug
zo snel mogelijk, brul maar. kan alleen het weekend nietquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef DeToXiC het volgende:
Hatsikidee!!!
En weer opgedoken na de wollige paasdagen... hmmm, relaxed weekend gehad hoor...
Als je om half vijf opt station van Lwd bent?quote:
kan je er niet om 5 uur zijn, anders nmoet ik vet lang staan koukleumen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je om half vijf opt station van Lwd bent?
Oh fuck neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan je er niet om 5 uur zijn, anders nmoet ik vet lang staan koukleumen.
Ok. Komt eigenlijk wel beter uit aangezien ik weer vet min ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh fuck neeMoet naar mn ouders zo
Morgen?:@ Kan er wel om 5 uur zijn morgen
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok. Komt eigenlijk wel beter uit aangezien ik weer vet min ben.
picsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uit
Pics or it didn;t happen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uit
Dat valt nog wel mee, ik heb ;t erger gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Dangel het volgende:
Zie FoBo Alexxxxx. Met roodwitte kat.Maar dan twee keer zo lang
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Ik doelde meer op
[ afbeelding ]
(hij kan ;m in z;n mond stoppen)
Jij geen baard die je in je mond kan stoppen?quote:
Zie je fobo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:49 schreef Dangel het volgende:
Ff dubbelchecken, om 17:00 ben je dus op station Leeuwarden?
vroeger welquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij geen baard die je in je mond kan stoppen?
Deed je dat dan ook?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
vroeger welmaartoenhadikooknoghaartotveropmnrug
ff inmnfobo kijken
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Deed je dat dan ook?
jij enge metalhead.
Doe dat.
Vet.quote:
Cool.quote:
Ik heb gister mn loon gekregenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cool.
Ik ben alleen beetje but, heb m;n loon nog niet.
Ik hoorde ;t vrijdag te krijgen, maar dat klote kolibrie werkt niet tijdens gristelijke feestdagenquote:
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Apotheose het volgende:
Dit lijkt meer een topic tussen Alexxxx/Dangel en DevilsWhore te worden zo onderhand
Lexx niet, die moet nog rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt omdat we ook een keer smoor bij jou in de studio moeten gaan zitten. Soort teamspirit
Gewoon door blijven praten, doen wij ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Apotheose het volgende:
Dit lijkt meer een topic tussen Alexxxx/Dangel en DevilsWhore te worden zo onderhand
Ik ben geen geheelonthouder meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx niet, die moet nog rijden.
ow?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.
quote:
W00t!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.
quote:
gister was ik vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
Ik gister nog helemaal kijken op het station, maar geen apotheose!
liwaddenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gister was ik vrijVandaag niet
En over welk station hebben wij het nu?
Toen was de trein naar Stavoren net 5 minuten weg en die naar LWD een kwartier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
liwadden
alhoewelikjeopt stationvanijlstook niet heb gezien
mja, was ookwel ERG raar geweest als ze er wel was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen was de trein naar Stavoren net 5 minuten weg en die naar LWD een kwartier.
Jep.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
mja, was ookwel ERG raar geweest als ze er wel was geweest
Van IJlst? Ja daar kom ik dus ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
liwadden
alhoewelikjeopt stationvanijlstook niet heb gezien
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Van IJlst? Ja daar kom ik dus ook nietFiets door naar Sneek en daar stap ik op t treintje.... (nog wel.. binnenkort is dat ook afgelopen.. mn stage
)
Nu ook niet elke dag toch.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:nou die kans zal er vast nog wel inzitten maar niet elke dag nee...
Daar wordt aan gewerktquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Dangel het volgende:
Al wat in de planning voor NA je stage?
Ik ook. En in donderdag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb zin in het weekend!
Jaquote:
Ik heb zin om te slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik heb zin in elke dag!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:40 schreef Angeliquetje het volgende:
Lepel
eh... soep eet je met een vork?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:40 schreef Angeliquetje het volgende:
Lepel
Hij was zat, don;t blame himquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:14 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aanmoet
en dat op donderdagavond...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:02 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik was t leven even zat idd.
Elke dag is ;tzelfde.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip btw: als je een date hebt, en word gebeld door 2cv... NOOIT je telefoon aan je date geven
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik citeer: "Als je met hem wilt neuken moet je dat gewoon zeggen, het is een man"
Ze heeft een vriend!!
Eeuwenoud? Is van 4 dagen geleden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom jij trouwens in een eeuwenoud Groningen topic?En waarom quote je dat hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eeuwenoud? Is van 4 dagen geleden.
OMDAT IK GEEN ZIN HEB IN EEN GRONINGEN TOPIC IN MY ACTIVEOk plausibel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok: SORRY VOOR DE FILM HOOR!!!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef DeToXiC het volgende:
HALLO!!! HET IS WEER MAANDAG!
Lekker schreeuwen op maandag, dat breekt zo lekker de week!
Dat kan je hier zeggen... www.sorryvoordefilm.nlquote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok: SORRY VOOR DE FILM HOOR!!!!!!!
WTF!quote:Op maandag 31 maart 2008 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat heb je vanuit ;t ziekenhuis toch een lelijk uitzicht.
Ben nu weer thuis.quote:
Pappa ligt er, bloedvergiftigingquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pappa ligt er, bloedvergiftiging
Hmkayquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:02 schreef Apotheose het volgende:
Dan ben je wel erg verslaafd aan fok als je zelfs in het ziekenhuis zit te Fok!ken
Vooral als je op bezoek bentquote:
Flair.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik ooit een tijdje in het ziekenhuis lig gaik echt internet claimen hoorWat moet je anders, de hele dag de LIbelle lezen of zo?
Ik wil gewoon een flaptop met breedbeeld.quote:
Mja maar zon iBook heeft allemaal dingetjes en zoquote:Op maandag 31 maart 2008 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een flaptop met breedbeeld.
je bent geen nerd, je weet nieteens hoe je moet downloaden.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja maar zon iBook heeft allemaal dingetjes en zo![]()
[/n3rd]
Yeah so?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, en ik spreek ook geen goed Frysk, en zet ook niet alle auto's die ik zie meteen op de foto. Mn imago wat doe je!
/slapquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:13 schreef DeToXiC het volgende:
1 APRIL!!!!!111!!!EEINZ!!! ROFLOLCOPTER!!!::D
::D D:D :
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:13 schreef DeToXiC het volgende:
1 APRIL!!!!!111!!!EEINZ!!! ROFLOLCOPTER!!!::D
::D D:D :
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
Wacht! Ik doe ook ff mee:![]()
[ afbeelding ]
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:40 schreef Dangel het volgende:
Mn auto is dood btwMorgen ook maarvrijgenomen om hem naarde garage te brengen
Over 3 uurtjes heb ik al weekend
Nu helemaal?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:40 schreef Dangel het volgende:
Mn auto is dood btwMorgen ook maarvrijgenomen om hem naarde garage te brengen
Over 3 uurtjes heb ik al weekend
sterkte ermee.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Gecondoleerd!Mijn fiets is gewond
Aan zn achterband. Nu moest ik noodgedwongen op een andere fiets naar sneek. Voelde niet goed. Morgen breng ik 'm naar de fietsendokter. Krijgt waarschijnlijk dus een nieuwe buitenband én binnenband. Zware operatie.
*pinkt traantje weg
RIP voor de nabestaandenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Gecondoleerd!Mijn fiets is gewond
Aan zn achterband. Nu moest ik noodgedwongen op een andere fiets naar sneek. Voelde niet goed. Morgen breng ik 'm naar de fietsendokter. Krijgt waarschijnlijk dus een nieuwe buitenband én binnenband. Zware operatie.
*pinkt traantje weg
Mjaquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu helemaal?het is bijna ernstig.
Euh,, ik ben zo technisch als een bos bloemen, alles wat ik aanraak gaat kapot.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MjaGa jij vaker dit effect op mn autos hebben?
Ik rijd mn Visa plat op de dag dat ik jou voor het eerst ontmoet, en als ik niet naar de garage ga blaas ik mn motor op als we donderdag naar Tilburg gaan
Maar goed, morgen dus ff lekker dagje vrij, hopelijk kunnen ze hem repareren.
Kan ik wat achterstallig werk thuis doen
Als ie donderdag om 12:00 maar weer rijdt
Ik heb altijd weekendquote:
jawel want ik werk ook nog maar dat is in ;t weekend he =Dquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
dan is het geen weekend meer, maar een gemoedstoestand
oh kut jaquote:Op woensdag 2 april 2008 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jawel want ik werk ook nog maar dat is in ;t weekend he =D
quote:
Ah nee niet jij ook al.quote:
Ja en ik vind 't damn funnyquote:
IK WORD GEK VAN JEFF DUNHAMquote:Op donderdag 3 april 2008 10:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja en ik vind 't damn funnyVooral die met peanut en die mexicaan 'on a stick'
EMO!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore gaat emo in een hoekje zitten krijsen
quote:
doh.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
LEAVE ME ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEEEEe
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe kom je aan die foto van mij?quote:
Oh ok, dan is ;t goed.quote:
Nee die niet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:
net een flinke bos bloemen gekregen... mn laatste dag @ omrop fryslan....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Goede mix btw, gister een metal cocert, vandaag naar de hoogovens
HEEEFT SNEEK BOTEN DAN?!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
KIJK EEN BOOT UIT SNEEK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Fifty Fifty Sneek
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 april 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1953
quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
Wat APÀRT hè?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu?
Gisterochtend om 9:00 naar de garage gegaan, om om 12:00 naar IJlst te vertrekken, waar ik drie kwartier later DevilsWhore op heb gepikt, daarmee naar een HEEL erg gaaf concert gegaan in Tilburg, en om 2:00 vanochtend was ik weer thuis. Om 3:15 stond Pieter Jonker voor de deur, waarmee ik om 4:00 met zijn Althuisius-Scania richting Limburg vertrok. Daar om 7:15 gelost, en toen naar de hoogovens gegaan, tussen de middag wat rolletjes staal geladen, en die zonet in Leeuwarden gelost, ben nu net weer thuis, en best op dus.Zo op bed, morgen WEER naar de garage, en de foto's van de rit van vandaag online knallen.
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?quote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
was tof.
Ahh man, donderdag slecht geslapen, vrijdag slecht geslapen, toen in de kroeg en daarna nog nazitten bij Anton terwijl ik halfdood was, half 5 ofzo terug (en ik wou om 2 uur ofzo al weg maarja vervoer wou niet en geen zin om 15 km te lopen) en dan maar een uurtje slapen, en vannacht kon ik niet slapenen dan weer naar school om vervolgens met je brakke hoofd op ;t terras gaan zitten en weer blij verdergaan met ;t bier. Hoera!
Daar moetj e zelf op letten. ;pquote:Op maandag 7 april 2008 18:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?![]()
![]()
Nu weer wat ontbrakt?
Heb in de vrachtwagen vrijdag wel een beetje geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro voor een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje, het moet niet gekker worden... Dikke doei dus![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro voor een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje, het moet niet gekker worden... Dikke doei dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JIJ MET JE RUITENWISSERSPRROEIDINGEN! Ik word er helemaal gek van![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zag jou vrijdag 2x. Toen ik naar huis ging, en toen ik naar m;n werk ging.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Apotheose het volgende:
En om toch maar weer es OT te gaan: het aquaduct is open!!!!!!!!!!!!! Jeeeej!! Alleen nu nog ff aan dat fietspad werken heOw en nee, ik heb (nog) geen piccas.
ow dat kan best. Jij kent mij beter dan dat ik jou ken...quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag jou vrijdag 2x. Toen ik naar huis ging, en toen ik naar m;n werk ging.
Maar de 1e x kon jij mij niet zijn alleen mijn retegave schoenen, want ik zat bij m;n bitch achterop.
Jij wil me gewoon niet zien.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat kan best. Jij kent mij beter dan dat ik jou ken...
Ja die herkende jou wel meteenquote:Op maandag 14 april 2008 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon niet zien.
Ja ok, 1x, toen je met ML achter me fietste.
Maar jij niet.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 09:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]mjaik ga nu een compleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoirsetje kopen op de sloop. Maar de eerste twee sloperswaar ik was haddengeenrovers van mijn model staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JIJ MET JE RUITENWISSERSPRROEIDINGEN! Ik word er helemaal gek van!Dus ik moet het nog ff zonder ruitenwissersproeiervloeistofreservoir stellen...
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Apotheose het volgende:
En om toch maar weer es OT te gaan: het aquaduct is open!!!!!!!!!!!!! Jeeeej!! Alleen nu nog ff aan dat fietspad werken heOw en nee, ik heb (nog) geen piccas.
Eigenlijk alleen een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje omdat hetruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompjesaansluitplugje is afgebroken,maarhetis qua vervangen beter omvoor eencompleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoir tegaan denk ik, datkanikookgewoon zelf inbouwen.quote:Op maandag 14 april 2008 12:10 schreef DeToXiC het volgende:
Moet je een compleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoir of alleen een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirslangetje?![]()
Wat een woord....
whoehoei!!!quote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijk
heb jij een lesauto?quote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijk
wehehe.. ja zo kun je het ook bekijken... I WISH!quote:
damn.. nog wat vergeten achter de TT... Misschien een aanpassingkje?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:36 schreef Dangel het volgende:
kom er maar in met deel 9, Apotheose!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |