ook maaar toen was ik ;t weer vergeten en toen keek ik op m;n hyves en toen stond ;t er!quote:
mijn schouders!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx kijkt heel lief naar DW
Mn rug
zo snel mogelijk, brul maar. kan alleen het weekend nietquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:08 schreef DeToXiC het volgende:
Hatsikidee!!!
En weer opgedoken na de wollige paasdagen... hmmm, relaxed weekend gehad hoor...
Als je om half vijf opt station van Lwd bent?quote:
kan je er niet om 5 uur zijn, anders nmoet ik vet lang staan koukleumen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je om half vijf opt station van Lwd bent?
Oh fuck neequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kan je er niet om 5 uur zijn, anders nmoet ik vet lang staan koukleumen.
Ok. Komt eigenlijk wel beter uit aangezien ik weer vet min ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Oh fuck neeMoet naar mn ouders zo
Morgen?:@ Kan er wel om 5 uur zijn morgen
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok. Komt eigenlijk wel beter uit aangezien ik weer vet min ben.
picsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uit
Pics or it didn;t happen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Tof. Kan ik me vanavond mooi scheren, heb een baard van 3 weken, ziet er niet echt OK uit
Dat valt nog wel mee, ik heb ;t erger gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:46 schreef Dangel het volgende:
Zie FoBo Alexxxxx. Met roodwitte kat.Maar dan twee keer zo lang
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Ik doelde meer op
[ afbeelding ]
(hij kan ;m in z;n mond stoppen)
Jij geen baard die je in je mond kan stoppen?quote:
Zie je fobo.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:49 schreef Dangel het volgende:
Ff dubbelchecken, om 17:00 ben je dus op station Leeuwarden?
vroeger welquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij geen baard die je in je mond kan stoppen?
Deed je dat dan ook?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
vroeger welmaartoenhadikooknoghaartotveropmnrug
ff inmnfobo kijken
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Deed je dat dan ook?
jij enge metalhead.
Doe dat.
Vet.quote:
Cool.quote:
Ik heb gister mn loon gekregenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cool.
Ik ben alleen beetje but, heb m;n loon nog niet.
Ik hoorde ;t vrijdag te krijgen, maar dat klote kolibrie werkt niet tijdens gristelijke feestdagenquote:
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Apotheose het volgende:
Dit lijkt meer een topic tussen Alexxxx/Dangel en DevilsWhore te worden zo onderhand
Lexx niet, die moet nog rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Angeliquetje het volgende:
Komt omdat we ook een keer smoor bij jou in de studio moeten gaan zitten. Soort teamspirit
Gewoon door blijven praten, doen wij ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:02 schreef Apotheose het volgende:
Dit lijkt meer een topic tussen Alexxxx/Dangel en DevilsWhore te worden zo onderhand
Ik ben geen geheelonthouder meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lexx niet, die moet nog rijden.
ow?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.
quote:
W00t!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tussen jou en DeToXiC is ook geen stok te krijgen anders.
quote:
gister was ik vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
Ik gister nog helemaal kijken op het station, maar geen apotheose!
liwaddenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gister was ik vrijVandaag niet
En over welk station hebben wij het nu?
Toen was de trein naar Stavoren net 5 minuten weg en die naar LWD een kwartier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
liwadden
alhoewelikjeopt stationvanijlstook niet heb gezien
mja, was ookwel ERG raar geweest als ze er wel was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen was de trein naar Stavoren net 5 minuten weg en die naar LWD een kwartier.
Jep.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
mja, was ookwel ERG raar geweest als ze er wel was geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |