Oh ok, dan is ;t goed.quote:
Nee die niet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:
net een flinke bos bloemen gekregen... mn laatste dag @ omrop fryslan....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Goede mix btw, gister een metal cocert, vandaag naar de hoogovens
HEEEFT SNEEK BOTEN DAN?!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
KIJK EEN BOOT UIT SNEEK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Fifty Fifty Sneek
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 april 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1953
quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
Wat APÀRT hè?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu?
Gisterochtend om 9:00 naar de garage gegaan, om om 12:00 naar IJlst te vertrekken, waar ik drie kwartier later DevilsWhore op heb gepikt, daarmee naar een HEEL erg gaaf concert gegaan in Tilburg, en om 2:00 vanochtend was ik weer thuis. Om 3:15 stond Pieter Jonker voor de deur, waarmee ik om 4:00 met zijn Althuisius-Scania richting Limburg vertrok. Daar om 7:15 gelost, en toen naar de hoogovens gegaan, tussen de middag wat rolletjes staal geladen, en die zonet in Leeuwarden gelost, ben nu net weer thuis, en best op dus.Zo op bed, morgen WEER naar de garage, en de foto's van de rit van vandaag online knallen.
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?quote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
was tof.
Ahh man, donderdag slecht geslapen, vrijdag slecht geslapen, toen in de kroeg en daarna nog nazitten bij Anton terwijl ik halfdood was, half 5 ofzo terug (en ik wou om 2 uur ofzo al weg maarja vervoer wou niet en geen zin om 15 km te lopen) en dan maar een uurtje slapen, en vannacht kon ik niet slapenen dan weer naar school om vervolgens met je brakke hoofd op ;t terras gaan zitten en weer blij verdergaan met ;t bier. Hoera!
Daar moetj e zelf op letten. ;pquote:Op maandag 7 april 2008 18:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?![]()
![]()
Nu weer wat ontbrakt?
Heb in de vrachtwagen vrijdag wel een beetje geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro voor een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje, het moet niet gekker worden... Dikke doei dus![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70 euro voor een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje, het moet niet gekker worden... Dikke doei dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JIJ MET JE RUITENWISSERSPRROEIDINGEN! Ik word er helemaal gek van![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik zag jou vrijdag 2x. Toen ik naar huis ging, en toen ik naar m;n werk ging.quote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Apotheose het volgende:
En om toch maar weer es OT te gaan: het aquaduct is open!!!!!!!!!!!!! Jeeeej!! Alleen nu nog ff aan dat fietspad werken heOw en nee, ik heb (nog) geen piccas.
ow dat kan best. Jij kent mij beter dan dat ik jou ken...quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag jou vrijdag 2x. Toen ik naar huis ging, en toen ik naar m;n werk ging.
Maar de 1e x kon jij mij niet zijn alleen mijn retegave schoenen, want ik zat bij m;n bitch achterop.
Jij wil me gewoon niet zien.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat kan best. Jij kent mij beter dan dat ik jou ken...
Ja die herkende jou wel meteenquote:Op maandag 14 april 2008 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon niet zien.
Ja ok, 1x, toen je met ML achter me fietste.
Maar jij niet.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 09:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]mjaik ga nu een compleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoirsetje kopen op de sloop. Maar de eerste twee sloperswaar ik was haddengeenrovers van mijn model staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JIJ MET JE RUITENWISSERSPRROEIDINGEN! Ik word er helemaal gek van!Dus ik moet het nog ff zonder ruitenwissersproeiervloeistofreservoir stellen...
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2008 17:21 schreef Apotheose het volgende:
En om toch maar weer es OT te gaan: het aquaduct is open!!!!!!!!!!!!! Jeeeej!! Alleen nu nog ff aan dat fietspad werken heOw en nee, ik heb (nog) geen piccas.
Eigenlijk alleen een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje omdat hetruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompjesaansluitplugje is afgebroken,maarhetis qua vervangen beter omvoor eencompleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoir tegaan denk ik, datkanikookgewoon zelf inbouwen.quote:Op maandag 14 april 2008 12:10 schreef DeToXiC het volgende:
Moet je een compleet ruitenwissersproeiervloeistofreservoir of alleen een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirslangetje?![]()
Wat een woord....
whoehoei!!!quote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijk
heb jij een lesauto?quote:Op maandag 14 april 2008 12:19 schreef MagiLune het volgende:
[..]
ik was één van de 1e die er door heen mocht. Met mijn les auto, gelijk leren file rijden wahaha dikke drukte natuurlijk
wehehe.. ja zo kun je het ook bekijken... I WISH!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |