Oh ok, dan is ;t goed.quote:
Nee die niet.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef Apotheose het volgende:
net een flinke bos bloemen gekregen... mn laatste dag @ omrop fryslan....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Goede mix btw, gister een metal cocert, vandaag naar de hoogovens
HEEEFT SNEEK BOTEN DAN?!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
KIJK EEN BOOT UIT SNEEK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: Fifty Fifty Sneek
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 april 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1953
quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef Dangel het volgende:
Wat APÀRT hè?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu?
Gisterochtend om 9:00 naar de garage gegaan, om om 12:00 naar IJlst te vertrekken, waar ik drie kwartier later DevilsWhore op heb gepikt, daarmee naar een HEEL erg gaaf concert gegaan in Tilburg, en om 2:00 vanochtend was ik weer thuis. Om 3:15 stond Pieter Jonker voor de deur, waarmee ik om 4:00 met zijn Althuisius-Scania richting Limburg vertrok. Daar om 7:15 gelost, en toen naar de hoogovens gegaan, tussen de middag wat rolletjes staal geladen, en die zonet in Leeuwarden gelost, ben nu net weer thuis, en best op dus.Zo op bed, morgen WEER naar de garage, en de foto's van de rit van vandaag online knallen.
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?quote:Op maandag 7 april 2008 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
was tof.
Ahh man, donderdag slecht geslapen, vrijdag slecht geslapen, toen in de kroeg en daarna nog nazitten bij Anton terwijl ik halfdood was, half 5 ofzo terug (en ik wou om 2 uur ofzo al weg maarja vervoer wou niet en geen zin om 15 km te lopen) en dan maar een uurtje slapen, en vannacht kon ik niet slapenen dan weer naar school om vervolgens met je brakke hoofd op ;t terras gaan zitten en weer blij verdergaan met ;t bier. Hoera!
Daar moetj e zelf op letten. ;pquote:Op maandag 7 april 2008 18:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Was zeker tof. Hou je me op de hoogte als Korpiklaani of Eluveitie weer in NL is?![]()
![]()
Nu weer wat ontbrakt?
Heb in de vrachtwagen vrijdag wel een beetje geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |