Welkom!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en eindelijk besloten gewoon actief te gaan meedoen.
Korte voorstelling: ben 26 jaar, woon sinds een half jaar eindelijk echt alleen, heb een baan en maak ondertussen ook nog mijn scriptie af. Ben op 1 maart begonnen met diëten, eigenlijk begonnen met gezond eten, letten op wat ik doe omdat ik me voor het eerst ongemakkelijk voelde door mijn gewicht.
Hoeveel eraf moet? Wel, mijn doel is 65kg tegen juli 2009, dat is 15kg die eraf moet. Als ik echt hardop mag dromen wil ik er liefst nog 10 extra af, maar dat kan later.
Het plan: op normale uren eten, zelfgekookt en gezond eten, veel water drinken en op zoek gaan naar een sport die ik kan volhouden.
*domme belg-modus on* ps: wat is die evy waar jullie het steeds over hebben?
Edit: oei, ik zie dat ik net het laatste bericht gepost heb. En ik ben nog een enorme forumkluns en krijg geen nieuw topic geopend met de juiste openingspost. Kan iemand dat voor me doen ajb?
Ik ook...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:44 schreef YPPY het volgende:
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
Ik zag net je naam bij de updates staan en vroeg me spontaan af hoe het met je ging!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
![]()
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Mwa, ik werk niet 's nachts, dat scheelt alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend.Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop.
Ik ben zo heerlijk flexibel.
Shit! Dat vergeet ik helemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:16 schreef octopussy het volgende:
goedenmorgen![]()
Jolanda, nog gecondoleerd
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doosquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend.Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop.
iig zit er geen alcohol tussen mijn oren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
Inderdaad! En veel succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom BrusselseSpruit!!
Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaroquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
SQ: had je dat linkje nog bekeken? Gaan we morgenavond aquafitgymdinges doen?
Stomme EK (synchroon)zwemmen...wil gewoon in de Tongelreep zwemmen. De heule week ons bad afgepakt voor 't EK.
Zal ik jou met de auto ophalen? Vind het 's avonds een beetje ver fietsen daarheen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaro
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef gothic-blackie het volgende:
verder hier niet super veel te melden, behalve dat ik moe ben (kan echt niet goed slapen als mijn schatje niet naast me ligt, gelukkig moet hij maar 1 nachtje weg blijven voor zijn werk)
Ik ken dat... vriend hier vertrekt zaterdag voor 5 dagen naar Dubai. Denk dat ik Isa maar naast me legquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.Leeg bed slaapt ellendig.
i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Same here... 4 jaar lang elkaar alleen in het weekend gezien, ook vanwege de afstand. (Zoetermeer-Eindhoven)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)
Joh, dat komt heus wel goed met die poeziesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Faithy het volgende:
brrr. in afwachting van het mogen bellen naar de dierenarts (zie Flora en Fauna of Slankde blabla in)
Mijn lijf is ook helemaal van slagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Ik word nog steeds regelmatig wakker en schrik dan omdat ik iemand mis. Mijn slapende ik heeft het af en toe nog niet helemaal door dat ik al een tijdje weer alleen slaapquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
Sorry even een egoistische post tussen door...
IK BEN TOEGELATEN OP DE HKU!!!!!![]()
Dat hoor ik van vrijwel alle mensen waarvan redelijk radicaal in de maag is gechoptquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik wil gewoon die baan hebben, want het is volgens mij een superleuke baan!
En ik kan echt niet meer tegen koolzuur als in prik. Gisteren wat cassis gehad en mijn darmen zijn echt compleet van slag. Gelukkig gaat het met dubbelfrisss enzo wel goed, daar zit vrij weinig koolzuur in. In cassis normaal ook minder dan in cola en dergelijke, maar blijkbaar toch te veel
Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijnquote:Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop
De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.
,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.
Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Gelukkig heeft een bevriende diëtist me even geholpen eetschema's op te stellen voor alle mogelijke uurroosters en recuperatie dagen tussenin (je weet wel, als je moet overschakelen van nacht naar dag met maar 24u tussen en zo). Hopelijk gaat dat werken!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
yay!!!
Levi!!!!!!!!!! WE KUNNEN![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijn![]()
we gaan 't écht doen
We hebben vanaf het startschot precies 1 uur... al moet ik 'm kruipen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu al trots op mezelf, al begin ik na 1 km al te kotsen![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
precies mijn idee
staat jouw telefoonnummer ook op het chocoforum?
Ik doe nu sint lucas in boxtel voor interieuradviseus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
zeeltje! gefeliciteerd! Ik heb denk ik alleen ergens gemist in een eerder topic wat je er wilt gaan studeren? wat ga je doen??
Eigenlijk heel simpel, mijn bijnaam is al jaren Spruitje, maar toen ik me aanmeldde of FOK was er al een spruit en een spruitje. Aangezien ik in Brussel woon heb ik dat er maar bijgevoegd. Dat het de letterlijke vertaling uit het Engels is van de groente "spruitjes" was achteraf handig meegenomenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom en succes BrusselseSpruit (hoe kom je aan die nick)?
![]()
![]()
Zeeltje
![]()
![]()
Wat gaaf! Gefeliciteerd!
Ik ga het eerst een keertje uittesten, want het is nog een beetje een determinatietabel momenteel (zo van, als je zo lang slaapt, of als je dan al wakker bent etc). Maar als ik er een duidelijke structuur in heb zal ik het hier zeker zetten om te delen met anderenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.
Ah, lees ik nu... ben net naar mijn werk gefietst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:
Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet
Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
http://www.fortiscpcloop.nl/quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
Ik ben thuis gebleven!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:
Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet
Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
kom je dat doen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja... ik snap mezelf niet meernou ja, mijn lichaam
--> 77,0
enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepenen dat scheelt
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houdenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:05 schreef Zeeltje het volgende:
p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
Inderdaad... heb liever dat de tt doet denken aan eten (di-eet) dan aan vuilnis (afval).quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
Beterschapquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
Dat dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeterschapKlinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen
Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.
* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
Ik duim voor je, ymmequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef ymme het volgende:
Sollicitatiegesprek ging goed, naar mijn mening.
Er waren nog meer kandidaten, ik hoor morgen of ik het wel of niet geworden ben
Hebben ze ook heldere soepjes? Groentesoepje oid? Zodat je toch iets eet? Anders en appeltje of iets waar je wat langer mee bezig bent, zoals een sinaasappel?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef YPPY het volgende:
Ok, ik ben nu op mijn werk en alle boterhammen met kaas zijn opgegeten. Ik heb zo lunchpauze en honger.Wat nu?
![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:47 schreef octopussy het volgende:
Ik heb zo'n zin om NU naar de sauna te gaan![]()
Ze? Hier op kantoor is niks. Bij de jumbo alles. Maar daar liggen de chocoladepaaseitjes ook bij de kassa. En bij de ingang. En in alle gangpaden. En onderweg kom ik langs het kruidvat en de hema met hun paaseitjes. Fruit is ook op.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze ook heldere soepjes? Groentesoepje oid? Zodat je toch iets eet? Anders en appeltje of iets waar je wat langer mee bezig bent, zoals een sinaasappel?
* Levitation mompelt iets over virussen en besmetting, ... .quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook wel het weer om wat ziekjes te zijn zeg, de bomen voor mijn huis gaan af en toe flink tekeer. Ook beterschap, teigan
Ik bedoel lekker in je bedje liggen met een kop dampende citroenlimonadequote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef Levitation het volgende:
* Levitation mompelt iets over virussen en besmetting, ... .
Doe je normaal geen boodschappen dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze? Hier op kantoor is niks. Bij de jumbo alles. Maar daar liggen de chocoladepaaseitjes ook bij de kassa. En bij de ingang. En in alle gangpaden. En onderweg kom ik langs het kruidvat en de hema met hun paaseitjes. Fruit is ook op.Ik ben erg erg.
Ik wil ook naar de sauna, daar is het heerlijk weer voor.
Oh, niet eens cup a soup dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:53 schreef YPPY het volgende:
Ze? Hier op kantoor is niks. Bij de jumbo alles. Maar daar liggen de chocoladepaaseitjes ook bij de kassa. En bij de ingang. En in alle gangpaden. En onderweg kom ik langs het kruidvat en de hema met hun paaseitjes. Fruit is ook op.Ik ben erg erg.
Ik wil ook naar de sauna, daar is het heerlijk weer voor.
Waarschijnlijk niet met honger...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Doe je normaal geen boodschappen dan?
Dat zal ik wel nooit begrijpen.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet met honger...
Twee vliegen in ee klap Yppy, fruit en lichaamsbewegingquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef YPPY het volgende:
Het is gelukt. Ik ben gigantisch omgelopen, zodat ik bij de groentenwinkel kwam. Ik heb nu een bakje meloen en een bakje zomerfruit. Past wel in dit weer.
En wat houdt een biamed-dieet in?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, ik dacht ik reageer maar weer eens. Ik ben nu inmiddels 3 weken bezig met mijn dieet (biamed). En ik heb al 2 weegmomenten gehad. Het verschil tussen de 1e en de 2e wegingen was 3,5 kilo en toen was ik 1,5 week bezig. En het is in principe prima vol te houden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef YPPY het volgende:
Het is gelukt. Ik ben gigantisch omgelopen, zodat ik bij de groentenwinkel kwam. Ik heb nu een bakje meloen en een bakje zomerfruit. Past wel in dit weer.
Roggebrood: supergezond met veel vezels, complexe koolhydraten, vitamines, mineralen en weinig vetquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Beterschap Omearos.
Klinkt lekker YPPY.
Hier roggebrood met kaas en roerei als lunch. Misschien niet heel dieettechnisch verantwoord, maar ik ben nog steeds niks aangekomen, dus ik vind t wel kunnen.
Denk dat de hoeveelheid eerder het probleem was dan wat ik precies gegeten hebquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roggebrood: supergezond met veel vezels, complexe koolhydraten, vitamines, mineralen en weinig vet
Kaas: superveel calcium! vaak wel met te veel verzadigd vet, dus ligt een beetje aan welke kaas je had
Roerei: eieren zijn krachtbronnetjes van moeder natuur boordevol gezonde vetten, hoogwaardig eiwit en vitamines en mineralen
Wat is nou het probleem?....Qua kcal zal het een tikje aan de hoge kant zitten, maar het is niet overdreven veel of zo.
Volgens mij is het standaard 48+ en heb je er ook verschillende varianten inquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook 2 boterhammen op, alleen 1 met geitenkaas. Hebben ze daar ook 30+, 48+ etc van? Ik heb geen idee, het staat er niet op namelijk. Er staat gewoon geitenkaas op de verpakking, plakken kaas.
ahh verstandskiezen... ik ben ze net alle 4 kwijt (die onder groeiden ook tgeen mn andere kiezen aan). het viel me al met al erg mee. een weekje ongemakkelijk kauwen (als ze gewoon recht zitten stelt trekken echt nog minder voor) weegt op tegen een leven lang ontstoken kiezen en ravage in je mond!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef octopussy het volgende:
net van de tandarts terug. Ik moet naar de kaakchirurgDe verstandskies die door probeert te komen maakt de kies ernaast kapot dus die moet eruit
![]()
maar goed, verder was alles wel ok
Je hebt gelijk hoor. Het is alleen zo dat ik nog nooit wat met mijn tanden heb gehad (zelfs nog nooit gaatjes) dus dan klinkt een kaakchirurg best heftig ineens. Vooral omdat ik ook (nog) nergens last van heb. Beetje out of the blue mededeling van de tandarts. En de wachttijd hier is 4-5 maanden dus hij stuurt me door naar een chirurg in Rotterdam. Het is dus schijnbaar iets wat niet zo heel lang kan wachten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ahh verstandskiezen... ik ben ze net alle 4 kwijt (die onder groeiden ook tgeen mn andere kiezen aan). het viel me al met al erg mee. een weekje ongemakkelijk kauwen (als ze gewoon recht zitten stelt trekken echt nog minder voor) weegt op tegen een leven lang ontstoken kiezen en ravage in je mond!
succes ermee!
Klinkt ok inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al jaren geen verstand meer
Vandaag gaat het allemaal best ok... ik zag vanmorgen 85,4 op de weegschaal, heb netjes met cereals ontbeten. Voor de lunch vier sneetjes brood met beleg en een glas versgeperst mandarijnensap. Tussendoor een peer en een pruim gegeten. En net een plakje cake bij de koffie, voor mijn doen dus prima eigenlijk
Misschien interessant om het lijstje van vorige week er ook bij te zetten kan je de vorderingen zienquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef omearos het volgende:
We hadden nog een lijstje met dames die onder de 80kg willen komen![]()
Als ik het goed heb is dit nu het lijstje:
- Octo: 85,0
- Sjeen: 85,4
- Omearos: 86,1
- Levi: 87,9
- B-J: 91,5
Ik kon van B-J alleen vinden dat ze op maandag weegt, maar niet wat haar gewicht afgelopen maandag was.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien interessant om het lijstje van vorige week er ook bij te zetten kan je de vorderingen zien
Maar dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
doe maar niet... ik weet exact wat mijn vorderingen zijn (1 ons)
Maar ook niet echt veel.quote:
octo dan wil ik je wel aanraden om via het ikazia ziekenhuis in rotterdam te gaan, dat is de beste in rotterdamquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Het is alleen zo dat ik nog nooit wat met mijn tanden heb gehad (zelfs nog nooit gaatjes) dus dan klinkt een kaakchirurg best heftig ineens. Vooral omdat ik ook (nog) nergens last van heb. Beetje out of the blue mededeling van de tandarts. En de wachttijd hier is 4-5 maanden dus hij stuurt me door naar een chirurg in Rotterdam. Het is dus schijnbaar iets wat niet zo heel lang kan wachten.
Het wordt in ieder geval volledig vergoed![]()
/ontopic
ik heb de laatste tijd onbedwingbare treken sta ook 'al' 2 maanden stil in gewicht. Binnenkort maar weer starten met sporten voor zover de knie toelaat en mijn eetpatroon eens even goed bekijken. Heb een beetje het idee dat ik door stress ga eten.
Werkt het bij jou als extra motivatie als het er wel bij komt te staan? Zo van: "volgende keer staat er bij een groter verschil"quote:
Tuurlijk mag je meedoen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:08 schreef kwakveense het volgende:
oeh mag ik nog meedoen naar onder de tachtig? k ga meestal helemaal niet zo snel, maar je weet nooit
mijn gewicht maandag was 85.3
Het enige dat mij momenteel kan deprimeren is mijn werk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:16 schreef omearos het volgende:
Mja, het lijstje is voor extra motivatie, dus als jij nog meer motivatie haalt uit een cijfertje van hoeveel je kwijt bent geraakt, dan is dat meegenomen. Als het deprimerend werkt moet je het vooral niet doen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga ook meedoen met de onder de 80 race, als het nog mag!
Ik ga me vrijdag ff wegen... startgewicht van afgelopen maandag 85,3
En ik wil toch echt nog wat kilootjes kwijt voor de bruiloft!
Koolquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Aquajoggen
Gelukkig had ik tof gezelschap
Woooh, cool! dat is dan wel leuk... Ik had een heel ander iemand in gedachtenquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Woooh, cool! dat is dan wel leuk... Ik had een heel ander iemand in gedachten
Naja, wie is er nu leuker dan ikke?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, wie is er nu leuker dan ikke?
mijn hele lieve oude buurvrouwquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, da's waar!quote:
Bestaat ie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, wie is er nu leuker dan ikke?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, da's waar!
En de smurfen op mijn achterbank!![]()
Heb je dan sollicitatie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef Troel het volgende:
Ik hunker echt naar een lekkere behandeling bij de schoonheidsspecialiste. Lijkt me trouwens super om dat met een aantal vriendinnen te doen, is dat niet te combineren met de saunameet ofzo?
Morgenochtend om 9 uur moeten jullie voor me duimen hoor!
Ruben heeft Smurfin gekregen van de lieve buurvrouw hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, da's waar!
En de smurfen op mijn achterbank!![]()
jeps, een baan die ik echt supergraag wil hebbenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
jeps, een baan die ik echt supergraag wil hebben
Suukses, kun je een korte omschrijving geven?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
jeps, een baan die ik echt supergraag wil hebben
Bij mij ging het i.i.g. goed, klamp je daar aan vast, ik ben veel incapabeler dan levi dus....quote:
Post dan eens een lijstje van wat je precies eetquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwakveense: Helaas niet opgemeten maar riem moest al een gaatje strakker. Toch wel een goed idee om het op te meten ja, Thanks!
Teigan: Ik drink behoorlijk *hips*en eten? Als een bouwvakker...
Denk dat daar het ook wel aan ligt maar heb behoorlijk fysiek werk en maak lange dagen dus ik zorg (en het moet ook, anders dus echt misselijk) dat ik om de twee uur wat eet, het zij fruit, stukje brood en lunchen met 2 plakjes meergranenbrood met rookworst vlees en soep van de dag.
Probleem ligt nog steeds bij het avondeten denk ik zelf, er gaat heel wat naar binnen. Alleen ik wil het ook echt hebben, avondeten is bij mij *honger, en eten maar* En dat moet ik veranderen en hoe meer ik het wil hoe meer ik eet lijkt het wel.
Owwww dit is trouwens geen klagen ofzo maar ben op zoek naar tips om dat wat binnen de perken te houden.
En sinds gestopt met roken en best behoorlijk te gaan sporten voel ik me lichaamlijk fitter maar geestelijk nog veel fitter... Het ruimt lekker op in je hoofd![]()
Had ik al gedaan maar nogmaals:quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Post dan eens een lijstje van wat je precies eet
Maar de hoeveel heden warm eten is volgens jou het probleem?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar nogmaals:
4:15 .. Een grote kom melk met cruesli balance
5.30... appel in de auto
8.30 ... sneetje brood met een stukje fruit
10.30.. sneetje brood met een stukje fruit
12.00... 2 sneetjes brood met soep een een glas melk
14.00.. stukje fruit
18. 00 warm eten
19.00 zin aan iets lekkers en ik haat wortels enzo maar dan een stukje kaugom.
21.00 ... slapen...
Ow het is nu weekend trouwens, zaterdagochtend begin ik weer
Warm eten is toch wel 200 gr vlees, 200 gr. groentes en 200 gram zetmeelproducten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar de hoeveel heden warm eten is volgens jou het probleem?
Doe je verder het eten ook afwisselen of is elke dag grotendeels hetzelfde?
Je moet je vlees maar eens proberen te halveren. Groentes doe je goed en misschien iets minder zetmeelproducten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Warm eten is toch wel 200 gr vlees, 200 gr. groentes en 200 gram zetmeelproducten.
Als ik niet werk dat eet ik gelukkig ook wat minder
Ik eet ook vaak de groente apart samen met aardappelen en de meeste tijd het vlees tot het laatst ik ben een echte vleeseetster dus dan het lekkerste tot het laatst bewaren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef Rewimo het volgende:
teigan, rustig aan hoor!
Troel, succes!
YPPY, ik vind het zo saai om groente apart te etenIk vind afwisselen veel lekkerder...
na-apertquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:02 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen!
Oh heerlijk opgestaan.. weeg nu 76,9!! Wihiiho!
Succes iedereen vandaag!
Nee, jij doet gewoon lekker mee in het rijtje voor onder de 80!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wie wil er dan met mij een wedstrijdje tot onder de 90?
Als ik nu snel afval gaan sommige mensen me hier spankenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, jij doet gewoon lekker mee in het rijtje voor onder de 80!Jij kan dat namelijk!
![]()
Je bent een stuk gedisciplineerder dan ik en je bent in het verleden al vaker heel snel afgevallen, dus ik geloof wel dat jij dat makkelijk kunt!Plus dat je weer rookt en dat help vast ook.
![]()
Tja, publieke opinie, blijft lastig om te negeren...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik nu snel afval gaan sommige mensen me hier spanken
Whehehequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, publieke opinie, blijft lastig om te negeren...Anders lieg je gewoon dat je nu 88kg bent, dan valt het niet zo op.
Wow, dat is snel! Nog nooit meegemaakt dat ze de zelfde dag iets laten weten! Ik hoop zo voor je dat het lukt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:48 schreef Troel het volgende:
Volgens mij ging de sollicitatie wel goed, ik hoor tenminste vandaag wat en hoe
En ik wil echt die baan, want het is echt supertof!
Ik was u voor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
- Sjeen: 85,4 (86,1)
- Kwakveense: 85,3
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,9 (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- Fannetjes: 85,3
Ik werd om 12 uur gebeld, volgende week dinsdag ga ik mijn collega's ontmoetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow, dat is snel! Nog nooit meegemaakt dat ze de zelfde dag iets laten weten! Ik hoop zo voor je dat het lukt!
Woensdag is prima, mijn weegdag voor de lijst in OP is dinsdag, dus dan gebruik ik dat gewicht wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef Levitation het volgende:
Nieuw lijstje:
- Sjeen: 85,4 (86,1)
- Fannetje: 85,3
- Kwakveense: 85,3
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,9 (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- SQ: 88,0
Wat wordt eigenlijk de dag dat we (wekelijks) en nieuw lijstje maken? Ik stel de woensdag voor... (je moet toch iets)
Oja, ik stel voor om steeds het nieuwe gewicht vooraan toe te voegen... dan krijg je dus dit effect:
- Levi: 87,6 (87,9) (88,0)
En de keer daarop:
- Levi: 79.9 (87,6) (87,9) (88,0) ()
Was vanmorgen trouwens weer wat lichter!Maar dat komt dan volgende week wel in het lijstje.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur gebeld, volgende week dinsdag ga ik mijn collega's ontmoeten
SQ: financieel administratief medewerker
Diequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Woensdag is prima, mijn weegdag voor de lijst in OP is dinsdag, dus dan gebruik ik dat gewicht wel.
Krijgt iedereen die straks onder de 80 zit dan ook zo'n smiley?
Ik ga zo maar eens iets opzoeken als lunch, de brinta vanmorgen smaakte nergens naar
Maar jouw voorstel is nog blijerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef Levitation het volgende:
En de keer daarop:
- Levi: 79.9 (87,6) (87,9) (88,0) ()
Super!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
ah, die! Maar zo zou ik wel kijken als er over 2 weken opeens 79.9 zou staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef omearos het volgende:
Ik doelde meer op dit rijtje![]()
[..]
Maar jouw voorstel is nog blijer
Het is tak van een behoorlijk groot ICT-concern wat een alliantie is aangegaan met een ander bedrijf en uiteindelijk op eigen benen moet komen te staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Super!Gefeliciteerd
Wat voor soort bedrijf is het?
Is dat dat ICT concern dat uit 3 fusies is opgebouwd en nu onderdeel is van een ander groot concern dat eerst een overheidsdienst was?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is tak van een behoorlijk groot ICT-concern wat een alliantie is aangegaan met een ander bedrijf en uiteindelijk op eigen benen moet komen te staan.
VR, SR en BR jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat dat ICT concern dat uit 3 fusies is opgebouwd en nu onderdeel is van een ander groot concern dat eerst een overheidsdienst was?
bummer, ik bedoelde die andere.quote:
Die ken ik niet, pm me anders even terugquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
bummer, ik bedoelde die andere.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een gewrichtskapselontstekingZware pijnstillers gekregen en omdat ik vanmiddag toch al naar de orthopeed moet, mag hij er ook meteen naar kijken.
Dat wil ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, daar ga je nog héél lang last van hebben, die schouderSterkte en ook beterschap *knuffel*
Nee, moet er over drie kwartier zijn. Gelukkig heb ik een chauffeurquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef omearos het volgende:
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzo![]()
Van mij ook nog veel sterkteBen je al bij de orthopeed geweest?
Met lang heb ik het over vele maanden tot wel een jaar, niet over weken, sorryquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat wil ik nietIk wil volgende week op wintersport...
idem..quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzo![]()
Van mij ook nog veel sterkteBen je al bij de orthopeed geweest?
Cool! Geweldig! Goed gedaan! Lekker gevoel, hč!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAIk heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
![]()
Heb in totaal 32 minuten hardgelopen![]()
![]()
(en 537 calorieën verbrand
)
Ik ben klaar voor de CPC zaterdag
![]()
De reden is niet leuk, maar komen kijken vind ik wel cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef octopussy het volgende:
Moblo![]()
![]()
![]()
misschien kom ik jullie ook wel aanmoedigen zaterdag. Zou eigenlijk een vrijgezellenfeestje hebben maar dat is afgelast wegens zieke organisator
Die is zelfs nog gaver!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom net ergens achter...
Je BMI is 24,82 en dat betekent dat je gewicht normaal is.
goed gedaan joh!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIk heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
![]()
Heb in totaal 32 minuten hardgelopen![]()
![]()
(en 537 calorieën verbrand
)
Ik ben klaar voor de CPC zaterdag
![]()
Ik meet mijn rondje altijd na met www.map24.com of met www.mapmyrun.com.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk géén ideemaar vorige keer hadden we geloof ik in een training met 10 11 12 incl wandelen tussendoor iets meer dan 5km (we hadden toen een vrij groot rondje, in plaats van al die zijstraatjes die ik normaal 30 keer neem
) gelopen
Geloof ik..
Ga je daar eten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Levitation het volgende:
Ga ik morgen met V. en een groep van zijn collega's uit eten... gaan ze hierheen... http://www.javaanseetcafe.com/![]()
Niets op de kaart dat ik: a. lekker vind, b. gezond is of c. light is.![]()
Alleen de toetjes vind ik lekkerMaar ik kan toch moeilijk Spekkoek als voorgerecht, gebakken banaan met ijs als hoofdgerecht en ijs toe nemen?
Ik snap de kaart wel:quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je daar eten?
Neem dan een Indo mee, ik snapte echt helemaal niks van de kaart
Wel lekker though
Mag ik dan geen toetjes als hoofdgerecht eten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nja Levi, dan moet je dus gewoon niet mee gaan vrees ik
lijkt me nog wel lekkerquote:Gepeperde Makreel, verpakt in bananenblad, geserveerd met nasi putih, sambal goreng buncis, sayor lodeh, acar ketimun, serundeng, sambal goreng telor, rudjak manis en sambal goreng kentang.
Ik weet het, mijn moeder heeft het ook eens gehad - frozen shoulder. En die 100 stuks pijnstillers waren ook veelzeggendquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Met lang heb ik het over vele maanden tot wel een jaar, niet over weken, sorry![]()
Ik moest er precies aan denken toen ik je eerste post erover lasquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:05 schreef Levitation het volgende:
(Bedenk me opeens dat Isa zoiets ook een keer heeft gehad!)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom net ergens achter...
Je BMI is 24,82 en dat betekent dat je gewicht normaal is.
Dat zou fijn zijn jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vind je schouder nu ook wel even een punt van aandacht, Rewimo! En die injectie kan best wel eens goed uitpakken voor de wintersportVaak helpt het tijdelijk, maar dat is misschien lang genoeg om er tijdens de wintersportvakantie weinig last van te hebben
Ik duim voor je!
Daar ga ik ook vanuitquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou fijn zijn jaIk neem aan dat het corticosteroďden waren, ben vergeten om het te vragen.
Botox, heb je er gegarandeerd geen last meer van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuitIk zou niet weten wat ze er anders in injecteren
Als je dat in de M. supraspinatus injecteert dan gaat dat absoluut helpenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:50 schreef Levitation het volgende:
Botox, heb je er gegarandeerd geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |