abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57299465
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57299471
TVP
pi_57299474
En de eerste nieuweling:
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en eindelijk besloten gewoon actief te gaan meedoen.

Korte voorstelling: ben 26 jaar, woon sinds een half jaar eindelijk echt alleen, heb een baan en maak ondertussen ook nog mijn scriptie af. Ben op 1 maart begonnen met diëten, eigenlijk begonnen met gezond eten, letten op wat ik doe omdat ik me voor het eerst ongemakkelijk voelde door mijn gewicht.

Hoeveel eraf moet? Wel, mijn doel is 65kg tegen juli 2009, dat is 15kg die eraf moet. Als ik echt hardop mag dromen wil ik er liefst nog 10 extra af, maar dat kan later.

Het plan: op normale uren eten, zelfgekookt en gezond eten, veel water drinken en op zoek gaan naar een sport die ik kan volhouden.

*domme belg-modus on* ps: wat is die evy waar jullie het steeds over hebben?

Edit: oei, ik zie dat ik net het laatste bericht gepost heb. En ik ben nog een enorme forumkluns en krijg geen nieuw topic geopend met de juiste openingspost. Kan iemand dat voor me doen ajb?
Welkom!
Evy is Vlaams, een programma van Vlaanderen Sportland. Weet niet of je dat kent. Ze begeleidt je via mp3's om te gaan hardlopen. Eerst van niks naar 5 km en in de volgende serie van 5 naar 10 km. Werkt goed voor velen van ons.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57299492
Je bent me 3 minuten voor.
Ik zag geen nieuw topic, maak er een aan... staan er opeens 2...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:38:41 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_57299509
eten
disclaimer
pi_57299541
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
*OUD heilige*
pi_57299551
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:44 schreef YPPY het volgende:
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
Ik ook... maar dat heb je als je tegelijkertijd bezig bent.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:47:22 #8
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57299559
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag ). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57299932
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag ). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Ik zag net je naam bij de updates staan en vroeg me spontaan af hoe het met je ging!
Je hebt hier alleen een paar rellen en zinloze discussies gemist. Weinig boeiends.

Fijn iig dat het goed met je gaat!

Ik ben gister voor de 4e keer in 1 week uit eten geweest en ben zo blij dat ik vanavond gewoon op de bank kan hangen en een soepje kan eten. Even 2 avonden geen afspraken.
pi_57299976
Goedemorgen
Ik ben alweer aan het ontbijt en dat in mijn weekend (onregelmatige diensten verzieken mijn complete gevoel voor welke dag het is )
pi_57300099
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend. Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop. Ik ben zo heerlijk flexibel.
***Levi was here***
pi_57300165
goedemorgen!

Levi! Spannend vandaag: gaat de CPC door of niet
Ja doei.
pi_57300166
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend. Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop. Ik ben zo heerlijk flexibel.
Mwa, ik werk niet 's nachts, dat scheelt al Dan ben ik echt helemáál van de leg.
Zolang het overdag is vind ik het neit echt een drama. Alleen dat je het weekend soms niet vrij hebt en dan andere dagen weer wel. Dan ben ik kwijt welke dag het is.
pi_57300379
goedenmorgen

Jolanda, nog gecondoleerd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:22:34 #15
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57300463
Goedemorgen!

Hier gaat het wel, ben weer 400 gram verloren!!!
75kg here i came!

Volgende week naar circus de soleil met mijn collega's!

Freecell: ik heb dat ook.. als ik maar 1 dag in de week vrij ben, weet ik even niet welke dag het is

succes iedereen vandaag
The girl that lost her mind
pi_57300474
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:16 schreef octopussy het volgende:
goedenmorgen

Jolanda, nog gecondoleerd
Shit! Dat vergeet ik helemaal!
* Liejannuh geeft jojo nog een dikke knuffel!
Wat schrikken zeg! Ik hoop dat je een hele berg mooie herinneringen hebt aan je oma.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:27:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_57300537
quote:
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
disclaimer
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:34:48 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57300656
oh ik lees net je post jojo! Gecondoleerd! Grote knuffel!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:50 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_57300676
Jojo, gecondoleerd
disclaimer
pi_57300910
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
iig zit er geen alcohol tussen mijn oren.
[/eindhoventopic]
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 10:00:29 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57301143
Welkom spruitje Veel succes met afvallen!

Ben nog steeds thuis Vanmorgen proefrondje gereden met de auto. In het begin dacht ik dat het wel ging, maar na een paar keer schakelen en wat bochten was het over

En ik kan pas donderdag bij de huisarts terecht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:09:06 #22
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57301282
goeoeoeoeiemorgen!

oh oh oh wat ben ik weer lui vandaag...

om de daad maar eens bij het woord te voegen ga ik me maar eens aankleden en naar mn werk ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 maart 2008 @ 10:19:17 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57301445
Jojo, nog gecondoleerd

Ik vind trouwens dat er een heel groot nadeel zit aan (veel) afvallen... Ik heb het altijd zo gruwelijk koud tegenwoordig.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:28:45 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_57301632
goedemorgen! Moet ik voor de liefhebbers 5 tot 10 ook online in 1 zipje gooien?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 10:30:13 #25
43556 miss_dynastie
pi_57301664
Welkom BrusselseSpruit!!
pi_57301685
SQ: had je dat linkje nog bekeken? Gaan we morgenavond aquafitgymdinges doen?
Stomme EK (synchroon)zwemmen... wil gewoon in de Tongelreep zwemmen. De heule week ons bad afgepakt voor 't EK.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 maart 2008 @ 10:32:57 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57301712
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom BrusselseSpruit!!
Inderdaad! En veel succes!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:36:55 #28
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57301792
BrusselseSpruit veel suc6 en welkom!!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:42:07 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_57301906
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
SQ: had je dat linkje nog bekeken? Gaan we morgenavond aquafitgymdinges doen?
Stomme EK (synchroon)zwemmen... wil gewoon in de Tongelreep zwemmen. De heule week ons bad afgepakt voor 't EK.
Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaro
disclaimer
pi_57302191
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaro
Zal ik jou met de auto ophalen? Vind het 's avonds een beetje ver fietsen daarheen.
***Levi was here***
pi_57303465
jojo gecondoleerd

BrusselseSpruit welkom en succes

verder hier niet super veel te melden, behalve dat ik moe ben (kan echt niet goed slapen als mijn schatje niet naast me ligt, gelukkig moet hij maar 1 nachtje weg blijven voor zijn werk)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57304070
Zo, mijn lunch is in de maak.
Een boterham met ei, en er stond nog een potje met asperges, ff ook naar binnen werken Jammie
pi_57304653
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef gothic-blackie het volgende:
verder hier niet super veel te melden, behalve dat ik moe ben (kan echt niet goed slapen als mijn schatje niet naast me ligt, gelukkig moet hij maar 1 nachtje weg blijven voor zijn werk)
Heb ik ook altijd. Leeg bed slaapt ellendig.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 maart 2008 @ 13:25:46 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57304957
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ken dat... vriend hier vertrekt zaterdag voor 5 dagen naar Dubai. Denk dat ik Isa maar naast me leg
pi_57305256
quote:

[..]

i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 13:49:49 #36
13151 crew  Rewimo
pi_57305432
Dat heb ik ook. Jaren alleen geslapen maar als qltel er nu niet is, voelt het niet lekker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57305697
brrr. in afwachting van het mogen bellen naar de dierenarts (zie Flora en Fauna of Slankde blabla in)

Doei.
pi_57305730
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)
Same here... 4 jaar lang elkaar alleen in het weekend gezien, ook vanwege de afstand. (Zoetermeer-Eindhoven)
En nu kan ik niet meer zonder hem.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:18:17 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_57305989
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Faithy het volgende:
brrr. in afwachting van het mogen bellen naar de dierenarts (zie Flora en Fauna of Slankde blabla in)

Joh, dat komt heus wel goed met die poezies Ik begrijp wel dat je je zorgen maakt, maar als je een diagnose hebt kun je tenminste gaan behandelen en is het vast snel over
Wat ik wel opvallend vind is dat die beesten je kennelijk nog steeds helemaal open halen als je ze aanraakt, is dat al minder geworden? Ik kan mijn jongste poezie gewoon in alle bochten wringen en knuffelen enzo zonder dat ik word opengereten...
disclaimer
pi_57306540
oh, knuffelen en doen wel inmiddels, optillen, aaien, maar aan ze zitten op plekken waar dat niet fijn is (zoals gisteren rond zijn poepgat ) vindt hij (uiteraard) niet fijn..

verder zijn ze heel lief enzo...
Doei.
pi_57306579
quote:
Mijn lijf is ook helemaal van slag Ik ben gisteren gaan slapen om een uur of 12 en had geen zin om de wekker te zetten. Ik dacht 'Ik zie wel hoeveel slaap mijn lijf nodig heeft'. Ik ben net wakker Maar voorlopig echt geen nachtdiensten meer

Vrijdag heb ik een afspraak met mijn oh zo aantrekkelijke, leuke persoonlijke begeleider op de sportschool Nou ja, we gaan het hebben over mijn programma en mijn blessure, helaas gaan we niet uit eten oid

BrusselseSpruit heel erg welkom Ik heb ook hardgelopen met Evy en het werkt geweldig. Voor je het weet loop je een half uur zonder problemen. Woei!! (nou ja, ik ben nu geblesseerd, dus dat zonder problemen viel alleen mee qua uithoudingsvermogen )

Jojo, lieverd, gecondoleerd met het plotse verlies van je oma Het is altijd verschrikkelijk als iemand zo onverwacht overlijdt, maar misschien geeft het je troost als je bedenkt dat ze tot het laatst toe gezond is geweest en geen pijn of ellendig ziekbed heeft hoeven meemaken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57306633
quote:

Ik word nog steeds regelmatig wakker en schrik dan omdat ik iemand mis. Mijn slapende ik heeft het af en toe nog niet helemaal door dat ik al een tijdje weer alleen slaap Toen ik net wakker werd ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57306692
Bedankt voor het welkom!

Onregelmatige uren, ik ken er alles van. Werk in een soort ploegdienst, die dan ook nog eens niet regelmatig elkaar opvolgen

Gelukkig heeft een bevriende diëtist me even geholpen eetschema's op te stellen voor alle mogelijke uurroosters en recuperatie dagen tussenin (je weet wel, als je moet overschakelen van nacht naar dag met maar 24u tussen en zo). Hopelijk gaat dat werken!
Ben wel op zoek naar een nieuwe baan, want de laatste 6 maanden werkte ik in uitsluitend dagritme en voelde me daar toch "gecontroleerder".

Nu jullie het zeggen, Evy! Ik heb er inderdaad van gehoord, maar had nog geen tv toen dat hier uitgezonden werd. Ga er eens naar op zoek.

Nu heerlijk voorraadje soep maken voor de komende dagen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:35:00 #44
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57307324
Sorry even een egoistische post tussen door...

IK BEN TOEGELATEN OP DE HKU!!!!!
pi_57307430
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
Sorry even een egoistische post tussen door...

IK BEN TOEGELATEN OP DE HKU!!!!!
Oh wat fijn voor je! Eindelijk 'ns goed nieuws!
Dat moet je goed doen! Levi feest vrolijk even mee.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:42:15 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_57307455
Zeeltje!!! Super!! GAAF MAN!!! Wat een gigantisch fijn iets is dat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:42:56 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_57307468
Zeeltje
disclaimer
pi_57307480
Gefeliciteerd het duimen heeft geholpen

Ja doei.
pi_57307592
Zeeltje, fantastisch!! Maak er nog een leuke dag van!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:53:57 #50
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57307691
Dankje wel! Jullie weten niet hoe opgelucht ik ben!
Eindelijk een kleine lichtpuntje in de toekomst!

En nu dit vieren met wortels
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:56:23 #51
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57307737
Gefeliciteerd Zeeltje

Morgen telefonische afspraak met de dokter omdat ik een slikfoto wil .
Na ja misschien maar beter ook moet steeds vloeibaarder gaan eten .
Zo maar eens mijn vragen gaan opschrijven.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:03:17 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57307861
Welkom en succes BrusselseSpruit (hoe kom je aan die nick )?

Zeeltje Wat gaaf! Gefeliciteerd!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 maart 2008 @ 16:10:36 #53
13151 crew  Rewimo
pi_57308035
Zeeltje, wat gaaf! Hartstikke fijn voor je!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:14:06 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_57308112
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik wil gewoon die baan hebben, want het is volgens mij een superleuke baan!

En ik kan echt niet meer tegen koolzuur als in prik. Gisteren wat cassis gehad en mijn darmen zijn echt compleet van slag. Gelukkig gaat het met dubbelfrisss enzo wel goed, daar zit vrij weinig koolzuur in. In cassis normaal ook minder dan in cola en dergelijke, maar blijkbaar toch te veel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:15:50 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_57308158
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik wil gewoon die baan hebben, want het is volgens mij een superleuke baan!

En ik kan echt niet meer tegen koolzuur als in prik. Gisteren wat cassis gehad en mijn darmen zijn echt compleet van slag. Gelukkig gaat het met dubbelfrisss enzo wel goed, daar zit vrij weinig koolzuur in. In cassis normaal ook minder dan in cola en dergelijke, maar blijkbaar toch te veel
Dat hoor ik van vrijwel alle mensen waarvan redelijk radicaal in de maag is gechopt
disclaimer
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:20:28 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_57308240
Bij mij is het eigenlijk iets van het laatste jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:23:32 #57
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57308287
Ik heb er gelukkig geen last van dat zou er ook nog wel bij kunnen
pi_57308930
tvp
pi_57309228

Zeeltje gefeliciteerd!
Ik had vandaag een raar dagje, anderhalve les geven, en daarna op excursie met 7 leerlingen uit mijn vmbo3 klas.. En dat was eigenlijk best wel heel leuk!
Alleen had ik mijn autosleutel in de auto laten liggen en hem op slot gedaan, en dat was balen..
Nu ben ik net thuis, en van 7 tot half 9 moet ik nog bijles geven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:02:43 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57311484
zeeltje! gefeliciteerd! Ik heb denk ik alleen ergens gemist in een eerder topic wat je er wilt gaan studeren? wat ga je doen??
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57311866
yay!!!

Levi!!!!!!!!!! WE KUNNEN
quote:
Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop

De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.

,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.

Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.
Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijn we gaan 't écht doen
Ja doei.
pi_57312105
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Gelukkig heeft een bevriende diëtist me even geholpen eetschema's op te stellen voor alle mogelijke uurroosters en recuperatie dagen tussenin (je weet wel, als je moet overschakelen van nacht naar dag met maar 24u tussen en zo). Hopelijk gaat dat werken!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:30:48 #63
4177 Jojogirl
pi_57312122
Go MoBlo Go Levi
pi_57312230
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
yay!!!

Levi!!!!!!!!!! WE KUNNEN
[..]

Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijn we gaan 't écht doen

Joepie!
***Levi was here***
pi_57312344
ik ben nu al trots op mezelf, al begin ik na 1 km al te kotsen
Ja doei.
pi_57312395
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu al trots op mezelf, al begin ik na 1 km al te kotsen
We hebben vanaf het startschot precies 1 uur... al moet ik 'm kruipen...

Voor de geinteresseerden: ik heb startnummer 5313...
***Levi was here***
pi_57312443
precies mijn idee

staat jouw telefoonnummer ook op het chocoforum?
Ja doei.
pi_57312483
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
precies mijn idee

staat jouw telefoonnummer ook op het chocoforum?
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:11:46 #69
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57313152
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
zeeltje! gefeliciteerd! Ik heb denk ik alleen ergens gemist in een eerder topic wat je er wilt gaan studeren? wat ga je doen??
Ik doe nu sint lucas in boxtel voor interieuradviseus.
Dit jaar afstudeerjaar. En vanaf september begin ik de opleiding interior architecture in utrecht. heb er nou al zin in

GO LEVI GO MOBLO .. vind het nu al knap
pi_57314980
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom en succes BrusselseSpruit (hoe kom je aan die nick )?

Zeeltje Wat gaaf! Gefeliciteerd!
Eigenlijk heel simpel, mijn bijnaam is al jaren Spruitje, maar toen ik me aanmeldde of FOK was er al een spruit en een spruitje. Aangezien ik in Brussel woon heb ik dat er maar bijgevoegd. Dat het de letterlijke vertaling uit het Engels is van de groente "spruitjes" was achteraf handig meegenomen
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.
Ik ga het eerst een keertje uittesten, want het is nog een beetje een determinatietabel momenteel (zo van, als je zo lang slaapt, of als je dan al wakker bent etc). Maar als ik er een duidelijke structuur in heb zal ik het hier zeker zetten om te delen met anderen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_57316210
Levi en MoBlo, gaaf joh!

En Zeeltje, gefeliciteerd!
pi_57316304
Net 5.1km gelopen, onafgebroken!
Ben niet snel, heb er 38 minuten over gedaan... maar het voelt zo goed.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:16 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57317118
Goed zeg Levi!

Ik heb Evy 4 probleemloos gelopen, alleen die regen Nu lekker een kopje sterrenmix
pi_57321255
Goedemorgen!
Gaat lekker Sjeen! Nog even teruggrijpend op wat je eerder zei: Ik heb het máánden koud gehad toen ik net veel was afgevallen. En nu weer, maar dan doordat alle warmte naar mn buik gaat. Ik voel me af en toe net een sneeuwpop met een straalkacheltje in zn buik. Ik smelt alleen nog niet

Zo, al een was gedraaid, één opgevouwen, klaargemaakt voor mn werk. NU nog even de keuken opruimen en ik kan weg.
Gelukkig was ik best wakker vanmorgen toen om 6 uur mn wekker ging
pi_57321258
Wat goed Levi. Snel of niet, je hebt het gehaald!
*OUD heilige*
pi_57321279

Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet

Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
pi_57321511
Ik moet gaan werken, maar wel met de auto. Wel extra opletten dan op de bruggen, daar waait het altijd al flink. Bedankt voor de waarschuwing.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2008 @ 08:22:38 #78
13151 crew  Rewimo
pi_57321640
Hier gaat het ook flink tekeer

En ik heb het ook altijd koud Anderzijds vind ik het erg prettig dat ik niet meer loop te transpireren bij de minste inspanning
pi_57321672
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:

Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet

Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
Ah, lees ik nu... ben net naar mijn werk gefietst.
Maar het is hier behoorlijk bosrijk, waardoor het meestal niet zo erg tekeer gaat als in wat meer open gebied. Ben wel wat gewend van het fietsen door de polder. Maandagavond vond ik 't wel eng op de fiets ik reed ongeveer 9km/u tegen de wind in en alle bomen kraakten... was best bang om iets op mijn hoofd te krijgen.
***Levi was here***
pi_57321931
Mijn ontbijt: Een maaltijd vervanger
En dit krijg ik dan wel naar binnen. Brood of iets dergelijks niet.

Om 10.00 uur ff solliciteren weer.
En daarna lekker naar huis, luisteren hoe de wind zingt.
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:53:58 #81
4177 Jojogirl
pi_57321964
Mogge. Ik blijf vandaag lekker nog een dag thuis, even nieuwe energie opdoen. Buiten klinkt het hier trouwens ook erg onveilig, al schiijnt de zon dan weer wel.
pi_57322012
Hallo! BrusselsSpruitje, welkom. Ik ga binnenkort ook die kant op verhuizen!

Ymme, succes met je sollicitatie. Wat voor baan heb je op t oog?
Ik ga weer even hard aan het werk vandaag, gooi internet zometeen uit
pi_57322029
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
pi_57322091
Weer een sollicitatie bij TNT. Facturatie
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:05:17 #85
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57322116
Goedemorgen iedereen!
ymme succes met je sollicitatie..!

p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
pi_57322262
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.fortiscpcloop.nl/
De 5km West loop begint om 12.00 op de Herengracht en eindigd een uur later op het Toernooiveld.
In deze pdf staan de routes aangegeven: http://www.fortiscpcloop.(...)08/alle%20routes.pdf

Voor mij echt een rondje nostalgie Heb op de Herengracht gewerkt en op 't Toernooiveld.

Plaatje van de route:

[ Bericht 7% gewijzigd door Levitation op 12-03-2008 09:25:20 ]
***Levi was here***
pi_57322310
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:

Dat je het even weet

Ik ben thuis gebleven!
Beter gezegd: ik werk thuis vandaag. Had me trouwens ook nog voorgenomen om 10 km te gaan hardlopen. Maar dat wordt denk ik pas tegen de avond ofzo.

Straks maar eens een lekker linzen-pompoen soepje maken.
pi_57322361
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
kom je dat doen? wat leuk
Ja doei.
pi_57322373
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kom je dat doen? wat leuk
Inderdaad, dat ook!
***Levi was here***
pi_57322379
oh ja... ik snap mezelf niet meer nou ja, mijn lichaam --> 77,0

enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepen en dat scheelt
Ja doei.
pi_57322483
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja... ik snap mezelf niet meer nou ja, mijn lichaam --> 77,0

enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepen en dat scheelt
Goed bezig.

Ik was vanmorgen ook weer wat lichter. Nog maar 7.9 kg te gaan naar de 80. (ipv 8.0 )
***Levi was here***
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:05:30 #92
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57322878
oh moblo je hebt me ingehaald!

wel natuurlijk leuk voor jou!

Maar minder voor mij
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:15:14 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_57323015
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:05 schreef Zeeltje het volgende:
p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57323142
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
Inderdaad... heb liever dat de tt doet denken aan eten (di-eet) dan aan vuilnis (afval).
***Levi was here***
pi_57323357
ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
pi_57323740
Omearos
nouja beterschap iig.

Vandaag ben ik ook thuis. Ik moet vanmiddag naar de tandarts en had eigenlijk niet zo veel zin in het ov naar Utrecht met dit weer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2008 @ 11:03:08 #97
13151 crew  Rewimo
pi_57323817
Beterschap Omearos!

Ben ook nog thuis. Schouder wil helemaal niet vandaag
pi_57323982
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:
ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
Beterschap Klinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.

* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
pi_57323992
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:

Vraag me toch eigenlijk af of kou vatten nu wel of niet bestaat. Ik hoor daar nogal tegenstrijdige berichten over..
Heb ook wel eens gehoord dat je in de winter juist vatbaarder bent, omdat je meer binnen zit en dus meer in contact komt met de virussen die anderen bij zich hebben.
***Levi was here***
pi_57324026
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beterschap Klinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.

* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
Dat dus.

Gisteren in een mouwloos shirtje en een dun jackie hardgelopen in de regen... en ben niet ziek geworden. Moet er eigenlijk niet aan denken me warmer aan te kleden, veel te warm.
***Levi was here***
pi_57324179
Sollicitatiegesprek ging goed, naar mijn mening.
Er waren nog meer kandidaten, ik hoor morgen of ik het wel of niet geworden ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')