Welkom!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:12 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en eindelijk besloten gewoon actief te gaan meedoen.
Korte voorstelling: ben 26 jaar, woon sinds een half jaar eindelijk echt alleen, heb een baan en maak ondertussen ook nog mijn scriptie af. Ben op 1 maart begonnen met diëten, eigenlijk begonnen met gezond eten, letten op wat ik doe omdat ik me voor het eerst ongemakkelijk voelde door mijn gewicht.
Hoeveel eraf moet? Wel, mijn doel is 65kg tegen juli 2009, dat is 15kg die eraf moet. Als ik echt hardop mag dromen wil ik er liefst nog 10 extra af, maar dat kan later.
Het plan: op normale uren eten, zelfgekookt en gezond eten, veel water drinken en op zoek gaan naar een sport die ik kan volhouden.
*domme belg-modus on* ps: wat is die evy waar jullie het steeds over hebben?
Edit: oei, ik zie dat ik net het laatste bericht gepost heb. En ik ben nog een enorme forumkluns en krijg geen nieuw topic geopend met de juiste openingspost. Kan iemand dat voor me doen ajb?
Ik ook...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:44 schreef YPPY het volgende:
Ik nog drie keer kijken of er echt geen topic stond.
Ik zag net je naam bij de updates staan en vroeg me spontaan af hoe het met je ging!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Hoe vergaat het gezond eten jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe het afvallen gaat! En heb ik nog "spannende" zaken gemist? Hier is het erg druk (geweest) waardoor ik helaas geen tijd had alle berichtjes te lezen (gaat hard op zo'n dag). Ikzelf heb eindelijk de slag te pakken, en ben de afgelopen weken eindelijk echt afgevallen!
![]()
Ik hoop nu weer iets meer tijd te kunnen maken om gezellig mee te kunnen keuvelen
Mwa, ik werk niet 's nachts, dat scheelt alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend.Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop.
Ik ben zo heerlijk flexibel.
Shit! Dat vergeet ik helemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:16 schreef octopussy het volgende:
goedenmorgen![]()
Jolanda, nog gecondoleerd
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doosquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Onregelmatige diensten lijkt me zo verschrikkelijk. Mijn lijf snapt daar sowieso niets van, ben vaak al van slag van uitslapen in het weekend.Vandaag begin ik "laat", da's bij ons 09.30uur ipv 08.00uur en dat vind ik al vreselijk, gooit mijn hele dag op z'n kop.
iig zit er geen alcohol tussen mijn oren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee levi, dat zit allemaal tussen je oren, doos
[/eindhoventopic]
Inderdaad! En veel succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom BrusselseSpruit!!
Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaroquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
SQ: had je dat linkje nog bekeken? Gaan we morgenavond aquafitgymdinges doen?
Stomme EK (synchroon)zwemmen...wil gewoon in de Tongelreep zwemmen. De heule week ons bad afgepakt voor 't EK.
Zal ik jou met de auto ophalen? Vind het 's avonds een beetje ver fietsen daarheen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga wel met jou staan klotsen tussen de bejaarden daaro
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef gothic-blackie het volgende:
verder hier niet super veel te melden, behalve dat ik moe ben (kan echt niet goed slapen als mijn schatje niet naast me ligt, gelukkig moet hij maar 1 nachtje weg blijven voor zijn werk)
Ik ken dat... vriend hier vertrekt zaterdag voor 5 dagen naar Dubai. Denk dat ik Isa maar naast me legquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.Leeg bed slaapt ellendig.
i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Same here... 4 jaar lang elkaar alleen in het weekend gezien, ook vanwege de afstand. (Zoetermeer-Eindhoven)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
i know maar het rare is dat we 3 jaar lang zonder elkaar sliepen, en dat ging perfect, maar nu slaap je niet meer lekker zonder hem (de eerste 3 jaar woonde ik in deventer en hij in rotterdam)
Joh, dat komt heus wel goed met die poeziesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Faithy het volgende:
brrr. in afwachting van het mogen bellen naar de dierenarts (zie Flora en Fauna of Slankde blabla in)
Mijn lijf is ook helemaal van slagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:
Ik word nog steeds regelmatig wakker en schrik dan omdat ik iemand mis. Mijn slapende ik heeft het af en toe nog niet helemaal door dat ik al een tijdje weer alleen slaapquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef Levitation het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef Zeeltje het volgende:
Sorry even een egoistische post tussen door...
IK BEN TOEGELATEN OP DE HKU!!!!!![]()
Dat hoor ik van vrijwel alle mensen waarvan redelijk radicaal in de maag is gechoptquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek en ik wil gewoon die baan hebben, want het is volgens mij een superleuke baan!
En ik kan echt niet meer tegen koolzuur als in prik. Gisteren wat cassis gehad en mijn darmen zijn echt compleet van slag. Gelukkig gaat het met dubbelfrisss enzo wel goed, daar zit vrij weinig koolzuur in. In cassis normaal ook minder dan in cola en dergelijke, maar blijkbaar toch te veel
Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijnquote:Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop
De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.
,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.
Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:57 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Gelukkig heeft een bevriende diëtist me even geholpen eetschema's op te stellen voor alle mogelijke uurroosters en recuperatie dagen tussenin (je weet wel, als je moet overschakelen van nacht naar dag met maar 24u tussen en zo). Hopelijk gaat dat werken!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
yay!!!
Levi!!!!!!!!!! WE KUNNEN![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn mams gaat ons na-inschrijven vrijdag, zodat we niet evt. te laat zijn![]()
we gaan 't écht doen
We hebben vanaf het startschot precies 1 uur... al moet ik 'm kruipen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben nu al trots op mezelf, al begin ik na 1 km al te kotsen![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
precies mijn idee
staat jouw telefoonnummer ook op het chocoforum?
Ik doe nu sint lucas in boxtel voor interieuradviseus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef kwakveense het volgende:
zeeltje! gefeliciteerd! Ik heb denk ik alleen ergens gemist in een eerder topic wat je er wilt gaan studeren? wat ga je doen??
Eigenlijk heel simpel, mijn bijnaam is al jaren Spruitje, maar toen ik me aanmeldde of FOK was er al een spruit en een spruitje. Aangezien ik in Brussel woon heb ik dat er maar bijgevoegd. Dat het de letterlijke vertaling uit het Engels is van de groente "spruitjes" was achteraf handig meegenomenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:03 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom en succes BrusselseSpruit (hoe kom je aan die nick)?
![]()
![]()
Zeeltje
![]()
![]()
Wat gaaf! Gefeliciteerd!
Ik ga het eerst een keertje uittesten, want het is nog een beetje een determinatietabel momenteel (zo van, als je zo lang slaapt, of als je dan al wakker bent etc). Maar als ik er een duidelijke structuur in heb zal ik het hier zeker zetten om te delen met anderenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar eetschema's voor die recuperatiedagen! Eten in de nachtdienst heb ik nu wel op orde, maar die dagen dat je in of uit de nachtdienst komt weet ik het nooit zo goed.
Ah, lees ik nu... ben net naar mijn werk gefietst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:
Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet
Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
http://www.fortiscpcloop.nl/quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
Ik ben thuis gebleven!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:
Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet
Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
kom je dat doen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
quote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja... ik snap mezelf niet meernou ja, mijn lichaam
--> 77,0
enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepenen dat scheelt
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houdenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:05 schreef Zeeltje het volgende:
p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
Inderdaad... heb liever dat de tt doet denken aan eten (di-eet) dan aan vuilnis (afval).quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
Beterschapquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
Dat dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BeterschapKlinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen
Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.
* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |