abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57321511
Ik moet gaan werken, maar wel met de auto. Wel extra opletten dan op de bruggen, daar waait het altijd al flink. Bedankt voor de waarschuwing.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2008 @ 08:22:38 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57321640
Hier gaat het ook flink tekeer

En ik heb het ook altijd koud Anderzijds vind ik het erg prettig dat ik niet meer loop te transpireren bij de minste inspanning
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57321672
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:

Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet

Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
Ah, lees ik nu... ben net naar mijn werk gefietst.
Maar het is hier behoorlijk bosrijk, waardoor het meestal niet zo erg tekeer gaat als in wat meer open gebied. Ben wel wat gewend van het fietsen door de polder. Maandagavond vond ik 't wel eng op de fiets ik reed ongeveer 9km/u tegen de wind in en alle bomen kraakten... was best bang om iets op mijn hoofd te krijgen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57321931
Mijn ontbijt: Een maaltijd vervanger
En dit krijg ik dan wel naar binnen. Brood of iets dergelijks niet.

Om 10.00 uur ff solliciteren weer.
En daarna lekker naar huis, luisteren hoe de wind zingt.
  woensdag 12 maart 2008 @ 08:53:58 #81
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57321964
Mogge. Ik blijf vandaag lekker nog een dag thuis, even nieuwe energie opdoen. Buiten klinkt het hier trouwens ook erg onveilig, al schiijnt de zon dan weer wel.
pi_57322012
Hallo! BrusselsSpruitje, welkom. Ik ga binnenkort ook die kant op verhuizen!

Ymme, succes met je sollicitatie. Wat voor baan heb je op t oog?
Ik ga weer even hard aan het werk vandaag, gooi internet zometeen uit
pi_57322029
OH ja en CPC'ers: waar en hoe laat kan ik jullie komen aanmoedigen?
pi_57322091
Weer een sollicitatie bij TNT. Facturatie
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:05:17 #85
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57322116
Goedemorgen iedereen!
ymme succes met je sollicitatie..!

p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
The girl that lost her mind
pi_57322262
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.fortiscpcloop.nl/
De 5km West loop begint om 12.00 op de Herengracht en eindigd een uur later op het Toernooiveld.
In deze pdf staan de routes aangegeven: http://www.fortiscpcloop.(...)08/alle%20routes.pdf

Voor mij echt een rondje nostalgie Heb op de Herengracht gewerkt en op 't Toernooiveld.

Plaatje van de route:

[ Bericht 7% gewijzigd door Levitation op 12-03-2008 09:25:20 ]
***Levi was here***
pi_57322310
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:06 schreef freecell het volgende:

Er is weer eens een weeralarm. Fietsers en auto's met aanhangers worden aangeraden thus te blijven.
Dat je het even weet

Voor mij is het geen optie. Ik heb alleen een fiets, de bus rijdt nog niet op tijd nu en ik moet de afdeling openen, maar misschien tip voor jullie?
Ik ben thuis gebleven!
Beter gezegd: ik werk thuis vandaag. Had me trouwens ook nog voorgenomen om 10 km te gaan hardlopen. Maar dat wordt denk ik pas tegen de avond ofzo.

Straks maar eens een lekker linzen-pompoen soepje maken.
pi_57322361
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef ColdFeet het volgende:
kom je dat doen? wat leuk
Ja doei.
pi_57322373
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kom je dat doen? wat leuk
Inderdaad, dat ook!
***Levi was here***
pi_57322379
oh ja... ik snap mezelf niet meer nou ja, mijn lichaam --> 77,0

enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepen en dat scheelt
Ja doei.
pi_57322483
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja... ik snap mezelf niet meer nou ja, mijn lichaam --> 77,0

enige wat ik kan bedenken is dat ik eindelijk weer eens heb kunnen poepen en dat scheelt
Goed bezig.

Ik was vanmorgen ook weer wat lichter. Nog maar 7.9 kg te gaan naar de 80. (ipv 8.0 )
***Levi was here***
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:05:30 #92
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57322878
oh moblo je hebt me ingehaald!

wel natuurlijk leuk voor jou!

Maar minder voor mij
The girl that lost her mind
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:15:14 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_57323015
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:05 schreef Zeeltje het volgende:
p.s waarom heet het niet afvaltopic.. ipv dieettopic.. niemand doet echt aan een specifiek dieet toch..
Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57323142
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Omdat we er dan geen stiekeme (di)eetmeetings kunnen houden
Inderdaad... heb liever dat de tt doet denken aan eten (di-eet) dan aan vuilnis (afval).
***Levi was here***
pi_57323357
ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
pi_57323740
Omearos
nouja beterschap iig.

Vandaag ben ik ook thuis. Ik moet vanmiddag naar de tandarts en had eigenlijk niet zo veel zin in het ov naar Utrecht met dit weer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2008 @ 11:03:08 #97
13151 crew  Rewimo
pi_57323817
Beterschap Omearos!

Ben ook nog thuis. Schouder wil helemaal niet vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57323982
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:
ziek vandaag, keelpijn, hoofdpijn en misselijk. Zonder jas door de regen lopen was geen goed idee
Beterschap Klinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.

* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57323992
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef omearos het volgende:

Vraag me toch eigenlijk af of kou vatten nu wel of niet bestaat. Ik hoor daar nogal tegenstrijdige berichten over..
Heb ook wel eens gehoord dat je in de winter juist vatbaarder bent, omdat je meer binnen zit en dus meer in contact komt met de virussen die anderen bij zich hebben.
***Levi was here***
pi_57324026
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beterschap Klinkt als wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd schijnt op te lopen Ik ben er 2 dagen goed ziek van geweest.

* Isabeau mompelt iets over virussen en besmetting, al ging je naakt in de regen lopen
Dat dus.

Gisteren in een mouwloos shirtje en een dun jackie hardgelopen in de regen... en ben niet ziek geworden. Moet er eigenlijk niet aan denken me warmer aan te kleden, veel te warm.
***Levi was here***
pi_57324179
Sollicitatiegesprek ging goed, naar mijn mening.
Er waren nog meer kandidaten, ik hoor morgen of ik het wel of niet geworden ben
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2008 @ 11:26:49 #102
13151 crew  Rewimo
pi_57324230
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:23 schreef ymme het volgende:
Sollicitatiegesprek ging goed, naar mijn mening.
Er waren nog meer kandidaten, ik hoor morgen of ik het wel of niet geworden ben
Ik duim voor je, ymme
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:36:24 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57324405
Ok, ik ben nu op mijn werk en alle boterhammen met kaas zijn opgegeten. Ik heb zo lunchpauze en honger. Wat nu?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:37:09 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57324417
Toevoeging: ik heb hier geen tandenborstel en om half 2 heb ik een afspraak, dan ben ik veilig.
*OUD heilige*
pi_57324436
Ymme gaat maar eens een glas water pakken.
Drink te weinig
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:39:40 #106
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57324460
ik loop het ziek worden al weken uit te stellen.... als in: door te lopen met kleine verkoudheden, zware verkoudheden, lichte keelontstekingen. kortom: binnenkort zal ik wel ergens van iemand een echte griep oplopen ofzo waar ik niet omheen kan...

weeralarm vind ik altijd zo overdreven... maar tegelijkertijd ben ik een enorme must wat fietsen in de wind betreft. vroegah 10km naar school door de wind vond ik niet erg, maar hier in de stad met die nare windhoeken en zeker met harde windstoten vind ik het dood eng. ben vorig jaar een keer lelijk gevallen, net niet onder een bus, door een windstoot en sindsdien fiets ik liever niet met dit weer.

ben dus lopend naar mn wekr gegaan, ook gezond, dik half uur heen en terug....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57324605
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef YPPY het volgende:
Ok, ik ben nu op mijn werk en alle boterhammen met kaas zijn opgegeten. Ik heb zo lunchpauze en honger. Wat nu?
Hebben ze ook heldere soepjes? Groentesoepje oid? Zodat je toch iets eet? Anders en appeltje of iets waar je wat langer mee bezig bent, zoals een sinaasappel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57324647
Ik heb zo'n zin om NU naar de sauna te gaan
pi_57324660
Ja Hoe laat ben je hier?
pi_57324701
Ik begon de dag net ook al met keelpijn, en ik voel me niet helemaal fit...
Ik denk dat ik weer vrolijk wat virusjes oppik van mijn leerlingen...

Hopen dat ik morgen wel een beetje fit ben, ik heb geen zin om me ziek te moeten melden.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57324728
Het is ook wel het weer om wat ziekjes te zijn zeg, de bomen voor mijn huis gaan af en toe flink tekeer. Ook beterschap, teigan
pi_57324743
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:47 schreef octopussy het volgende:
Ik heb zo'n zin om NU naar de sauna te gaan
Ik eigenlijk ook Maar ik wil nog liever een beauty behandeling, lekkere hammam ofzo En een lekkere massage! (Liefst door een lekkere vent )
***Levi was here***
pi_57324759
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja Hoe laat ben je hier?
waarom woon je nou aan de andere kant van het land
pi_57324776
En waarom moet jij vanmiddag naar de tandarts
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:53:59 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57324780
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hebben ze ook heldere soepjes? Groentesoepje oid? Zodat je toch iets eet? Anders en appeltje of iets waar je wat langer mee bezig bent, zoals een sinaasappel?
Ze? Hier op kantoor is niks. Bij de jumbo alles. Maar daar liggen de chocoladepaaseitjes ook bij de kassa. En bij de ingang. En in alle gangpaden. En onderweg kom ik langs het kruidvat en de hema met hun paaseitjes. Fruit is ook op. Ik ben erg erg.

Ik wil ook naar de sauna, daar is het heerlijk weer voor.
*OUD heilige*
pi_57324787
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef Isabeau het volgende:
Het is ook wel het weer om wat ziekjes te zijn zeg, de bomen voor mijn huis gaan af en toe flink tekeer. Ook beterschap, teigan
* Levitation mompelt iets over virussen en besmetting, ... .
***Levi was here***
pi_57324821
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef Levitation het volgende:

* Levitation mompelt iets over virussen en besmetting, ... .
Ik bedoel lekker in je bedje liggen met een kop dampende citroenlimonade
Nou ja, zonder dat je je nou echt ziek voelt dan
pi_57324834
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:53 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ze? Hier op kantoor is niks. Bij de jumbo alles. Maar daar liggen de chocoladepaaseitjes ook bij de kassa. En bij de ingang. En in alle gangpaden. En onderweg kom ik langs het kruidvat en de hema met hun paaseitjes. Fruit is ook op. Ik ben erg erg.

Doe je normaal geen boodschappen dan?
pi_57324852
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:53 schreef YPPY het volgende:

Oh, niet eens cup a soup dus Thee drinken? Niet dat dat bij mij zou werken
pi_57324967
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Doe je normaal geen boodschappen dan?
Waarschijnlijk niet met honger...
***Levi was here***
pi_57325005
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet met honger...
Dat zal ik wel nooit begrijpen.....
En honger is toch anders dan lekkere trek?
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:10:53 #122
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57325081
Er is thee, maar caramelthee met honing werkt niet genoeg. Verder niks, ja de snoeppot, maar daar mag ik van mezelf niet aankomen. En ik heb geen lekkere trek, maar echt buikpijn van de honger. Ik ga wel iets te eten halen, anders red ik het niet tot 6 uur vanavond. Wens me sterkte langs de paaseitjes.
*OUD heilige*
pi_57325085
Wat valt er niet te begrijpen?

Yppy kent zichzelf goed

paaseitjes zijn kleine caloriebommetjes en eigenlijk best wel vies
pi_57325160
zulk soort dingen zijn erg verleidelijk, vooral als je nog niet gelunched hebt of gewoon honger hebt..

Boodschappen doen voor de lunch of net zo rond 5 uur, half 6 probeer ik ook echt te vermijden, dan neem je veels te veel dingen mee die niet nodig zijn..

Op andere tijdstippen weet ik eigenlijk alles wel te weerstaan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57325272
Ik heb zojuist 2 heerlijke bruine boterhammen op met pindakaas.
En nu heb ik nog meer trek in boterhammen met pindakaas

En een glas water voor m'n neus staan. Lang geleden dat ik water heb gedronken enzo.
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:40:44 #126
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57325641
Het is gelukt. Ik ben gigantisch omgelopen, zodat ik bij de groentenwinkel kwam. Ik heb nu een bakje meloen en een bakje zomerfruit. Past wel in dit weer.
*OUD heilige*
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:47:19 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_57325771
Zo, ik dacht ik reageer maar weer eens. Ik ben nu inmiddels 3 weken bezig met mijn dieet (biamed). En ik heb al 2 weegmomenten gehad. Het verschil tussen de 1e en de 2e wegingen was 3,5 kilo en toen was ik 1,5 week bezig. En het is in principe prima vol te houden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 maart 2008 @ 12:51:56 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57325867
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef YPPY het volgende:
Het is gelukt. Ik ben gigantisch omgelopen, zodat ik bij de groentenwinkel kwam. Ik heb nu een bakje meloen en een bakje zomerfruit. Past wel in dit weer.
Twee vliegen in ee klap Yppy, fruit en lichaamsbeweging

@Juicyhil, ben wel benieuwd wat jouw dieet inhoudt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:56:14 #129
4177 Jojogirl
pi_57325932
Beterschap Omearos.

Klinkt lekker YPPY.

Hier roggebrood met kaas en roerei als lunch. Misschien niet heel dieettechnisch verantwoord, maar ik ben nog steeds niks aangekomen, dus ik vind t wel kunnen.
pi_57326031
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, ik dacht ik reageer maar weer eens. Ik ben nu inmiddels 3 weken bezig met mijn dieet (biamed). En ik heb al 2 weegmomenten gehad. Het verschil tussen de 1e en de 2e wegingen was 3,5 kilo en toen was ik 1,5 week bezig. En het is in principe prima vol te houden.
En wat houdt een biamed-dieet in?
pi_57327924
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef YPPY het volgende:
Supers!! Ben fier op je En fruit is véél lekkerder dan van die chocoladeietjes van inferieure kwaliteit chocolade.
pi_57328047
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef Jojogirl het volgende:
Beterschap Omearos.

Klinkt lekker YPPY.

Hier roggebrood met kaas en roerei als lunch. Misschien niet heel dieettechnisch verantwoord, maar ik ben nog steeds niks aangekomen, dus ik vind t wel kunnen.
Roggebrood: supergezond met veel vezels, complexe koolhydraten, vitamines, mineralen en weinig vet
Kaas: superveel calcium! vaak wel met te veel verzadigd vet, dus ligt een beetje aan welke kaas je had
Roerei: eieren zijn krachtbronnetjes van moeder natuur boordevol gezonde vetten, hoogwaardig eiwit en vitamines en mineralen

Wat is nou het probleem?.... Qua kcal zal het een tikje aan de hoge kant zitten, maar het is niet overdreven veel of zo.
pi_57328114
Ik heb ook roggebrood met (30+) kaas op. Maar geen ei erbij.
Roggebrood is zo lekker!
***Levi was here***
pi_57328190
Roggebrood met stroop (wat me eraan herinnert mijn keukenkastje schoon te maken, de strooppot is omgevallen... )
pi_57328257
Hop Yppy !

Hier gelunched met bruinbrood met kaas, gewone, vette, belegen kaas
Daar had ik écht zin in. En als het dan maar 2 boterhammen zijn, vind ik dat best kunnen
Oja en een salade en een appel

En nu zo eerst maar eens de wind weer trotseren voor boodschappen
pi_57328341
Ik heb ook 2 boterhammen op, alleen 1 met geitenkaas. Hebben ze daar ook 30+, 48+ etc van? Ik heb geen idee, het staat er niet op namelijk. Er staat gewoon geitenkaas op de verpakking, plakken kaas.
pi_57328756
net van de tandarts terug. Ik moet naar de kaakchirurg De verstandskies die door probeert te komen maakt de kies ernaast kapot dus die moet eruit

maar goed, verder was alles wel ok
pi_57328992
Aj octo, klinkt pijnlijk.
pi_57329117
Isa, volgens mij is geitenkaas er ook wel in verschillende soorten. Ik heb ooit bij de AH eens 60+ geproeft, maar dat vond ik niet zo.

octo, dat is balen, hopen dat de kaakchirurg een beetje kundig is..
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:14:47 #140
4177 Jojogirl
pi_57329359
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Roggebrood: supergezond met veel vezels, complexe koolhydraten, vitamines, mineralen en weinig vet
Kaas: superveel calcium! vaak wel met te veel verzadigd vet, dus ligt een beetje aan welke kaas je had
Roerei: eieren zijn krachtbronnetjes van moeder natuur boordevol gezonde vetten, hoogwaardig eiwit en vitamines en mineralen

Wat is nou het probleem?.... Qua kcal zal het een tikje aan de hoge kant zitten, maar het is niet overdreven veel of zo.
Denk dat de hoeveelheid eerder het probleem was dan wat ik precies gegeten heb

Octo, klinkt eng. Maar op zich kan het erg meevalleb, weet ik uit ervaring.
pi_57329555
Oeh, Octo, sterkte!
Is het onder of boven?
***Levi was here***
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:28:25 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_57329620
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook 2 boterhammen op, alleen 1 met geitenkaas. Hebben ze daar ook 30+, 48+ etc van? Ik heb geen idee, het staat er niet op namelijk. Er staat gewoon geitenkaas op de verpakking, plakken kaas.
Volgens mij is het standaard 48+ en heb je er ook verschillende varianten in
Bij onze kantine is het iig 48+
disclaimer
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:56:44 #143
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57330198
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef octopussy het volgende:
net van de tandarts terug. Ik moet naar de kaakchirurg De verstandskies die door probeert te komen maakt de kies ernaast kapot dus die moet eruit

maar goed, verder was alles wel ok
ahh verstandskiezen... ik ben ze net alle 4 kwijt (die onder groeiden ook tgeen mn andere kiezen aan). het viel me al met al erg mee. een weekje ongemakkelijk kauwen (als ze gewoon recht zitten stelt trekken echt nog minder voor) weegt op tegen een leven lang ontstoken kiezen en ravage in je mond!

succes ermee!
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 maart 2008 @ 17:15:55 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57330533
Ik heb al jaren geen verstand meer

Vandaag gaat het allemaal best ok... ik zag vanmorgen 85,4 op de weegschaal, heb netjes met cereals ontbeten. Voor de lunch vier sneetjes brood met beleg en een glas versgeperst mandarijnensap. Tussendoor een peer en een pruim gegeten. En net een plakje cake bij de koffie, voor mijn doen dus prima eigenlijk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57330701
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ahh verstandskiezen... ik ben ze net alle 4 kwijt (die onder groeiden ook tgeen mn andere kiezen aan). het viel me al met al erg mee. een weekje ongemakkelijk kauwen (als ze gewoon recht zitten stelt trekken echt nog minder voor) weegt op tegen een leven lang ontstoken kiezen en ravage in je mond!

succes ermee!
Je hebt gelijk hoor. Het is alleen zo dat ik nog nooit wat met mijn tanden heb gehad (zelfs nog nooit gaatjes) dus dan klinkt een kaakchirurg best heftig ineens. Vooral omdat ik ook (nog) nergens last van heb. Beetje out of the blue mededeling van de tandarts. En de wachttijd hier is 4-5 maanden dus hij stuurt me door naar een chirurg in Rotterdam. Het is dus schijnbaar iets wat niet zo heel lang kan wachten.

Het wordt in ieder geval volledig vergoed

/ontopic
ik heb de laatste tijd onbedwingbare trek en sta ook 'al' 2 maanden stil in gewicht. Binnenkort maar weer starten met sporten voor zover de knie toelaat en mijn eetpatroon eens even goed bekijken. Heb een beetje het idee dat ik door stress ga eten.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:34:10 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_57330902
octo, het valt echt mee, geloof me, ik had hetzelfde verhaal, nog nooit gaatjes gehad, maar wel scheve kiezen

Zorg wel dat je rietjes in huis hebt, want met een bek vol verdoving knoeit het nogal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57330945
octo, iets van desinfecterend mondwater is ook handig om in huis te halen. En dan 2 keer per dag spoelen... voorkomt lastige infecties enzo.
***Levi was here***
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:45:07 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57331114
ja, corsodyl is echt de bom! helpt ook tegen snoepen want je smaak is echt voor dik 8 uur verruineerd na het spoelen, maar het voorkomt wel ontstekingen en troep....

maar NIET spoelen gedurende de eerste dag! dan moet er nl. nog een bloedstolsel vormen in de wond en anders spel je dat weg... en dan zit je met een gapend gat wat lastiger schoon te houden is gedurende een paar maanden...

vaak ben je in kleinere ziekenhuizen sneller aan de beurt jusit dacht ik. in leiden is er een wachttijd van 3 maanden in t LUMC en van soms maar een week in t rijnland in leiderdorp...
pi_57331130
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb al jaren geen verstand meer

Vandaag gaat het allemaal best ok... ik zag vanmorgen 85,4 op de weegschaal, heb netjes met cereals ontbeten. Voor de lunch vier sneetjes brood met beleg en een glas versgeperst mandarijnensap. Tussendoor een peer en een pruim gegeten. En net een plakje cake bij de koffie, voor mijn doen dus prima eigenlijk
Klinkt ok inderdaad Mooi dat het zo lekker gaat!
Ik ben verbaasd... Een stoommaaltijd met Valess van de C1000, Met spagetti, witte saus en groente.
Enorm bord vol. Kijk ik op de verpakking: in totaal 380 Kcal.
Das weinig voor zo'n maaltijd!!!
pi_57331143
We hadden nog een lijstje met dames die onder de 80kg willen komen

Als ik het goed heb is dit nu het lijstje:
- Octo: 85,0
- Sjeen: 85,4
- Omearos: 86,1
- Levi: 87,9
- B-J: 91,5

Ik kon van B-J alleen vinden dat ze op maandag weegt, maar niet wat haar gewicht afgelopen maandag was.
pi_57331220
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:46 schreef omearos het volgende:
We hadden nog een lijstje met dames die onder de 80kg willen komen

Als ik het goed heb is dit nu het lijstje:
- Octo: 85,0
- Sjeen: 85,4
- Omearos: 86,1
- Levi: 87,9
- B-J: 91,5

Ik kon van B-J alleen vinden dat ze op maandag weegt, maar niet wat haar gewicht afgelopen maandag was.
Misschien interessant om het lijstje van vorige week er ook bij te zetten kan je de vorderingen zien
pi_57331293
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien interessant om het lijstje van vorige week er ook bij te zetten kan je de vorderingen zien
doe maar niet... ik weet exact wat mijn vorderingen zijn (1 ons)
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')