Je moet je vlees maar eens proberen te halveren. Groentes doe je goed en misschien iets minder zetmeelproducten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Warm eten is toch wel 200 gr vlees, 200 gr. groentes en 200 gram zetmeelproducten.
Als ik niet werk dat eet ik gelukkig ook wat minder
Ik eet ook vaak de groente apart samen met aardappelen en de meeste tijd het vlees tot het laatst ik ben een echte vleeseetster dus dan het lekkerste tot het laatst bewaren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:58 schreef Rewimo het volgende:
teigan, rustig aan hoor!
Troel, succes!
YPPY, ik vind het zo saai om groente apart te etenIk vind afwisselen veel lekkerder...
na-apertquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:02 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen!
Oh heerlijk opgestaan.. weeg nu 76,9!! Wihiiho!
Succes iedereen vandaag!
Nee, jij doet gewoon lekker mee in het rijtje voor onder de 80!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wie wil er dan met mij een wedstrijdje tot onder de 90?
Als ik nu snel afval gaan sommige mensen me hier spankenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, jij doet gewoon lekker mee in het rijtje voor onder de 80!Jij kan dat namelijk!
![]()
Je bent een stuk gedisciplineerder dan ik en je bent in het verleden al vaker heel snel afgevallen, dus ik geloof wel dat jij dat makkelijk kunt!Plus dat je weer rookt en dat help vast ook.
![]()
Tja, publieke opinie, blijft lastig om te negeren...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik nu snel afval gaan sommige mensen me hier spanken
Whehehequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, publieke opinie, blijft lastig om te negeren...Anders lieg je gewoon dat je nu 88kg bent, dan valt het niet zo op.
Wow, dat is snel! Nog nooit meegemaakt dat ze de zelfde dag iets laten weten! Ik hoop zo voor je dat het lukt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:48 schreef Troel het volgende:
Volgens mij ging de sollicitatie wel goed, ik hoor tenminste vandaag wat en hoe
En ik wil echt die baan, want het is echt supertof!
Ik was u voor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
- Octo: 85,0
- Sjeen: 85,4 (86,1)
- Kwakveense: 85,3
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,9 (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- Fannetjes: 85,3
Ik werd om 12 uur gebeld, volgende week dinsdag ga ik mijn collega's ontmoetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wow, dat is snel! Nog nooit meegemaakt dat ze de zelfde dag iets laten weten! Ik hoop zo voor je dat het lukt!
Woensdag is prima, mijn weegdag voor de lijst in OP is dinsdag, dus dan gebruik ik dat gewicht wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef Levitation het volgende:
Nieuw lijstje:
- Octo: 85,0
- Sjeen: 85,4 (86,1)
- Fannetje: 85,3
- Kwakveense: 85,3
- Omearos: 86,1 (86,6)
- Levi: 87,9 (88,0)
- B-J: 90,4 (91,5)
- SQ: 88,0
Wat wordt eigenlijk de dag dat we (wekelijks) en nieuw lijstje maken? Ik stel de woensdag voor... (je moet toch iets)
Oja, ik stel voor om steeds het nieuwe gewicht vooraan toe te voegen... dan krijg je dus dit effect:
- Levi: 87,6 (87,9) (88,0)
En de keer daarop:
- Levi: 79.9 (87,6) (87,9) (88,0) ()
Was vanmorgen trouwens weer wat lichter!Maar dat komt dan volgende week wel in het lijstje.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur gebeld, volgende week dinsdag ga ik mijn collega's ontmoeten
SQ: financieel administratief medewerker
Diequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef omearos het volgende:
[..]
Woensdag is prima, mijn weegdag voor de lijst in OP is dinsdag, dus dan gebruik ik dat gewicht wel.
Krijgt iedereen die straks onder de 80 zit dan ook zo'n smiley?
Ik ga zo maar eens iets opzoeken als lunch, de brinta vanmorgen smaakte nergens naar
Maar jouw voorstel is nog blijerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef Levitation het volgende:
En de keer daarop:
- Levi: 79.9 (87,6) (87,9) (88,0) ()
Super!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
ah, die! Maar zo zou ik wel kijken als er over 2 weken opeens 79.9 zou staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef omearos het volgende:
Ik doelde meer op dit rijtje![]()
[..]
Maar jouw voorstel is nog blijer
Het is tak van een behoorlijk groot ICT-concern wat een alliantie is aangegaan met een ander bedrijf en uiteindelijk op eigen benen moet komen te staan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Super!Gefeliciteerd
Wat voor soort bedrijf is het?
Is dat dat ICT concern dat uit 3 fusies is opgebouwd en nu onderdeel is van een ander groot concern dat eerst een overheidsdienst was?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is tak van een behoorlijk groot ICT-concern wat een alliantie is aangegaan met een ander bedrijf en uiteindelijk op eigen benen moet komen te staan.
VR, SR en BR jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat dat ICT concern dat uit 3 fusies is opgebouwd en nu onderdeel is van een ander groot concern dat eerst een overheidsdienst was?
bummer, ik bedoelde die andere.quote:
Die ken ik niet, pm me anders even terugquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
bummer, ik bedoelde die andere.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een gewrichtskapselontstekingZware pijnstillers gekregen en omdat ik vanmiddag toch al naar de orthopeed moet, mag hij er ook meteen naar kijken.
Dat wil ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, daar ga je nog héél lang last van hebben, die schouderSterkte en ook beterschap *knuffel*
Nee, moet er over drie kwartier zijn. Gelukkig heb ik een chauffeurquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef omearos het volgende:
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzo![]()
Van mij ook nog veel sterkteBen je al bij de orthopeed geweest?
Met lang heb ik het over vele maanden tot wel een jaar, niet over weken, sorryquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat wil ik nietIk wil volgende week op wintersport...
idem..quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik had hier helemaal overheen gelezen vroeg me al af waarom mensen je sterkte wensten enzo![]()
Van mij ook nog veel sterkteBen je al bij de orthopeed geweest?
Cool! Geweldig! Goed gedaan! Lekker gevoel, hè!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAIk heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
![]()
Heb in totaal 32 minuten hardgelopen![]()
![]()
(en 537 calorieën verbrand
)
Ik ben klaar voor de CPC zaterdag
![]()
De reden is niet leuk, maar komen kijken vind ik wel cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef octopussy het volgende:
Moblo![]()
![]()
![]()
misschien kom ik jullie ook wel aanmoedigen zaterdag. Zou eigenlijk een vrijgezellenfeestje hebben maar dat is afgelast wegens zieke organisator
Die is zelfs nog gaver!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom net ergens achter...
Je BMI is 24,82 en dat betekent dat je gewicht normaal is.
goed gedaan joh!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIk heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
![]()
Heb in totaal 32 minuten hardgelopen![]()
![]()
(en 537 calorieën verbrand
)
Ik ben klaar voor de CPC zaterdag
![]()
Ik meet mijn rondje altijd na met www.map24.com of met www.mapmyrun.com.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb werkelijk géén ideemaar vorige keer hadden we geloof ik in een training met 10 11 12 incl wandelen tussendoor iets meer dan 5km (we hadden toen een vrij groot rondje, in plaats van al die zijstraatjes die ik normaal 30 keer neem
) gelopen
Geloof ik..
Ga je daar eten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:44 schreef Levitation het volgende:
Ga ik morgen met V. en een groep van zijn collega's uit eten... gaan ze hierheen... http://www.javaanseetcafe.com/![]()
Niets op de kaart dat ik: a. lekker vind, b. gezond is of c. light is.![]()
Alleen de toetjes vind ik lekkerMaar ik kan toch moeilijk Spekkoek als voorgerecht, gebakken banaan met ijs als hoofdgerecht en ijs toe nemen?
Ik snap de kaart wel:quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je daar eten?
Neem dan een Indo mee, ik snapte echt helemaal niks van de kaart
Wel lekker though
Mag ik dan geen toetjes als hoofdgerecht eten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nja Levi, dan moet je dus gewoon niet mee gaan vrees ik
lijkt me nog wel lekkerquote:Gepeperde Makreel, verpakt in bananenblad, geserveerd met nasi putih, sambal goreng buncis, sayor lodeh, acar ketimun, serundeng, sambal goreng telor, rudjak manis en sambal goreng kentang.
Ik weet het, mijn moeder heeft het ook eens gehad - frozen shoulder. En die 100 stuks pijnstillers waren ook veelzeggendquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Met lang heb ik het over vele maanden tot wel een jaar, niet over weken, sorry![]()
Ik moest er precies aan denken toen ik je eerste post erover lasquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:05 schreef Levitation het volgende:
(Bedenk me opeens dat Isa zoiets ook een keer heeft gehad!)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom net ergens achter...
Je BMI is 24,82 en dat betekent dat je gewicht normaal is.
Dat zou fijn zijn jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vind je schouder nu ook wel even een punt van aandacht, Rewimo! En die injectie kan best wel eens goed uitpakken voor de wintersportVaak helpt het tijdelijk, maar dat is misschien lang genoeg om er tijdens de wintersportvakantie weinig last van te hebben
Ik duim voor je!
Daar ga ik ook vanuitquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou fijn zijn jaIk neem aan dat het corticosteroïden waren, ben vergeten om het te vragen.
Botox, heb je er gegarandeerd geen last meer van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuitIk zou niet weten wat ze er anders in injecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |