Gemiddelde meisjes van 16 hebben wel secundaire geslachtskenmerken hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef Lightning_NL het volgende:
38????? WHAT THE FUCK!
Wat een pedo. Dat is echt niet normaal hoor.
Simpel: bel The Lord of the Rings en zeg dat een 38-jarige Trol een 16-jarig Elfje neukt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Wat moet je hier nou mee? Ik weet het ook echt niet meer.
Mja dan nog.. wat denk je dat twee 16 jarigen samen doen? Ganzenborden?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef Lightning_NL het volgende:
38????? WHAT THE FUCK!
Wat een pedo. Dat is echt niet normaal hoor.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef MrTorture het volgende:
Moeilijk hoorNormaal vind ik gedoe om leeftijdsverschillen "gezeur", maar dit is wel erg extreem
't Is moeilijk in te schatten of er aan beiden kanten wel sprake is van liefde. Of hij niet op zoek is naar een makkelijk slachtoffer en/of zij hem niet hooguit als voorbeeld ziet en tegen em opkijkt...
M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem. Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef Renesite het volgende:
Wow...
Ziet je zusje deze man dan ook als 'vriend' alsinvriend?
Dat maak ik er niet helemaaal uit namelijk.
Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
[..]
M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem. Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.
Ik herriner me ook nog een gesprekje van vorige week tussen m'n moeder en zusje:
Zusje: Vanavond komt XXXXX me ophalen
Ma: Ik hoop dat je weet wat je doet, en geen gekke dingen doet. Dat is namelijk buiten dat wij het niet willen, ook nog eens strafbaar.
Zusje: Nee hoor, vanaf 16 is dat niet strafbaar.
Waarmee ze dus doelde op seksuele activiteiten. Het zit me niet lekker dat ze dat helemaal uitgezocht heeft, en het zou me niets verbazen als die 'vriend' daarmee geholpen heeft.
Erm...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.
Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
Ok, maar dat doen bijna alle tienermeisjes tegenwoordig, toch?quote:M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem.
Juist die verschillen kunnen het ook leuk maken. De gemiddelde 38 jarige is nu ook niet heel erg levendig meer.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef ThE_ED het volgende:Ok ik heb ook een jongere vriendin, maar dit is wel wat extreem...
Ik zou toch ook eens met die man praten, ik bedoel, je leeft toch heel anders, hij woont en werkt al, en zij moet nog beginnen.
En daarnaast is het misschien een idee te zorgen dat je zusje ziet dat hij echt niet de enige is die op haar niveau kan praten? Zit ze niet op een leuk forum ofzo?
Is, ook zo, maar toch.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Juist die verschillen kunnen het ook leuk maken. De gemiddelde 38 jarige is nu ook niet heel erg levendig meer.
Mwah, ik heb hem maar een paar seconden gezien, en echt bijster knap was hij niet. Ook het feit dat hij heel veel naar van die "Fantasy" dingen gaat, en nu met een 16-jarige aanpapt zegt voor mij voldoende. Dat hij niet veel beter kan.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.
Kijk een vriendje moet ze zelf weten, ze heeft tot voor kort een vriendje gehad van 16, het interesseert me niks al ligt ze de hele dag te neuken. Maar m'n zusje is (mede door haar handicap) niet erg sociaal, en soms ook heel erg naief. En dat baart me zorgen. Ik weet niet precies wat die man wil, en ik denk dat m'n zusje heel snel om te praten is, en ze na een paar minuten al 'smoorverliefd' kan zijn, als ze iets hoort wat haar ook interesseert.quote:Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
Dat, maar dan op een wat beleefdere manierquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom zou je een autistisch kind zoveel vrijheid geven als ze er niet meer om kan gaan. Fantasy en Adventure-genres zijn sowieso een teken van retarditeit. Die vader van je moet d'r verdorie gewoon in d'r kamer insluiten en kapot meppen. Luisteren zal ze.
Ze is autistisch, geen mongool.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
[..]
Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.
Ik herriner me ook nog een gesprekje van vorige week tussen m'n moeder en zusje:
Ma: Ik hoop dat je weet wat je doet, en geen gekke dingen doet. Dat is namelijk buiten dat wij het niet willen, ook nog eens strafbaar.
Waarmee ze dus doelde op seksuele activiteiten. Het zit me niet lekker dat ze dat helemaal uitgezocht heeft, en het zou me niets verbazen als die 'vriend' daarmee geholpen heeft.
Eens, behalve dan dat kapotmeppen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom zou je een autistisch kind zoveel vrijheid geven als ze er niet meer om kan gaan. Fantasy en Adventure-genres zijn sowieso een teken van retarditeit. Die vader van je moet d'r verdorie gewoon in d'r kamer insluiten en kapot meppen. Luisteren zal ze.
Ze is autistisch, geen mongool.
Maak die dude voor alles uit. Stuur je zus naar een psych.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Eens, behalve dan dat kapotmeppen.
Maar zo makkelijk is het uiteraard niet. M'n zusje luistert echt bijna naar niks wat haar vertelt wordt. Dat is een heel ander verhaal, maar daar is niet zo 1,2,3 een oplossing voor. Als ze al niet luistert naar het "jij was vandaag af" of het "zet de computer uit", dan luistert ze al helemaal niet naar "je mag niet met een 38jarige man neuken", als je snapt wat ik bedoel.
Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
Als ze sowieso al niet luistert, snap ik niet dat ze echt al die vrijheid heeft. Als 16 jarig meisje je even laten ophalen door een bijna 40-jarige vent is toch niet normaal. En zeker niet als je autistisch bent. Hier mogen je ouders eens serieus ingrijpen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Maar zo makkelijk is het uiteraard niet. M'n zusje luistert echt bijna naar niks wat haar vertelt wordt. Dat is een heel ander verhaal, maar daar is niet zo 1,2,3 een oplossing voor. Als ze al niet luistert naar het "jij was vandaag af" of het "zet de computer uit", dan luistert ze al helemaal niet naar "je mag niet met een 38jarige man neuken", als je snapt wat ik bedoel.
Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is, ook zo, maar toch.
Kan zelf goed omgaan met veel mensen van verschillende leeftijden, ouder en jonger, maar ik merk toch dat er bepaalde dingen zijn die je heel anders ervaart. En zeker terugkijkend kun je vaak denken dan "haha ja dat dacht ik toen ook zo", misschien is het voor hem in die zin nog makkelijker dan voor haar.
Wat als ze straks wil gaan studeren ofzo, en ze wil avonden laat uit zonder hem?
Ik ben het ook 100% eens met wat je zegt. Maar dat probleem van 'tegen zichzelf beschermen' speelt al jaren, en op een of andere manier wil het gewoon niet lukken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:42 schreef Renesite het volgende:
Dan vind ik dat je ouders zich tegen haarzelf in bescherming moeten nemen. Hoe lullig dit ook klinkt. Autisme, in zichzelf gekeerd, naief... Moet ik doorgaan? Ik heb ook een oud klasgenoot die zo was, hoe vaak die dan ook voor schut gezet is omdat ze alles geloofde en erg naief was... Die is uiteindelijk ook gothic geworden, maar vond dan wel aansluiting bij leeftijdsgenoten. Maar dat kan gewoon fout gaan. Hoe oud ze ook mag zijn, dit is iets voor de ouders om het tegen te houden.
My 2 cents.
[..]
Dat, maar dan op een wat beleefdere manier
Gaat je zusje overigens naar een psycholoog om er over te praten? Ze kan van binnen natuurlijk helemaal op slot zitten waaruit dit aard.
Zoals ik al zei, haar zusje is geen mongool. Ze moet toch echt leren wat goed en niet goed voor haar is. Ze kan niet haar hele leven bij het handje gehouden worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef tonks het volgende:
Denk dat je meer het probleem bij die kerel moet zoeken dan bij je zusje
Nee met 16 hoort ze daar zelf achter te komen, anders geeft ze degene de schuld die haar gedwongen heeft het in te zien.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Ridocar het volgende:
Van de hele familie is je vader de minst 'softe'. Hij weet dat het niet goed is, maar heeft ook niet het lef om die gozer buiten de deur te houden.
Let wel, dit staat helemaal los van het ziektebeeld van je zusje. Iemand zal haar toch een keer duidelijk moeten maken dat een relatie als deze niet klopt.
Ja dat klopt ook wel natuurlijk maar je laat een vent van 38 je 16 jarige zusje/dochter toch niet aanraken/daten?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, haar zusje is geen mongool. Ze moet toch echt leren wat goed en niet goed voor haar is. Ze kan niet haar hele leven bij het handje gehouden worden.
MSN logs lezen is inderdaad een inbreuk op haar privacy maar in dit geval vond ik het geoorloofd, aangezien m'n zusje zelf niets verteld over deze 'relatie' en wij er op een ongewone manier achter gekomen zijn, wilde we toch wel eens weten wat die gast (en ook zusje) tegen elkaar te zeggen hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
MSN logs lezen
En je denkt dat je zusje niet met "Google" overweg kan?
Ik vind je erg respectloos naar je zusje toe.
Als ze mijn zusje was en dezelfde ouders als mij had, was die 38jarige vent nog niet jarigquote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel natuurlijk maar je laat een vent van 38 je 16 jarige zusje/dochter toch niet aanraken/daten?
Zo zou dat bij ons thuis ook gaan jaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ze mijn zusje was en dezelfde ouders als mij had, was die 38jarige vent nog niet jarig
En dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Nee met 16 hoort ze daar zelf achter te komen, anders geeft ze degene de schuld die haar gedwongen heeft het in te zien.
Logs lezen is idd niet het slimste wat je kon doen, maargoed. Ik zou ook nieuwsgierig zijn geweest als het mijn zusje was overkomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef SuperShark het volgende:
[..]
MSN logs lezen is inderdaad een inbreuk op haar privacy maar in dit geval vond ik het geoorloofd, aangezien m'n zusje zelf niets verteld over deze 'relatie' en wij er op een ongewone manier achter gekomen zijn, wilde we toch wel eens weten wat die gast (en ook zusje) tegen elkaar te zeggen hebben.
En wat heeft google er mee te maken? Dat ze dit topic vind? Lijkt me alleen maar goed, weet ze ten minste hoe ik en de rest van het gezin er over denk, ook al is het al 1000x gezegd.
Er is een verschil tussen je bekommeren om iemand keuze en iemand zn keuze voor degene willen maken. Dat gaat gewoon niet meer op zo een leeftijd met die keuzequote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En dan?
Ik zou er niet mee zitten, als ik wist wat de gevolgen zouden kunnen zijn als het allemaal maar zo ging als ze wou. Toffe zwager heb je dan.
Heeft hij je moeder ook al betoverdquote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam.
Jawel hoor. Het meisje is immers minderjarig. Ik zou het mijn kind ronduit verbieden.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:22 schreef wierdo6 het volgende:
Hier doe je niets aan, dit is een keuze waarmee de rest zich gewoon niet kan bemoeien. Je ouders en eventueel jij konden haar alleen het verstand meegeven om voor haarzelf te bapelen of dit voor haar een relatie is of dat ze alleen gebruikt wordt.
Dat je pa er niet mee wil praten vind ik vrij normaal, ik zou het ook niet willen als ik een dochter had. Maar ik kies dan ook weer niet voor kids
Slim en zo je kind tegen jezelf in het harnas jagen. Het gaat hier over gevoelens niet over de aanschaf van een creditcard.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het meisje is immers minderjarig. Ik zou het mijn kind ronduit verbieden.
Die gevoelens zou ik niet serieus nemen. Als een kind 16 is heb je nog alles te zeggen over het doen en laten. Ik zou de politie bellen en het kind binnen houden. Misschien extreem maar je moet toch grenzen trekken. Een dergelijke relatie is volstrekt ongelijkwaardig en gedoemd te mislukken. Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden. Niet meegesleurd worden door iemand die haar vader kon zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Slim en zo je kind tegen jezelf in het harnas jagen. Het gaat hier over gevoelens niet over de aanschaf van een creditcard.
Niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Hoe ga je daar mee om?
Dat scheelt. Zal iedereen wel eens hebben overigens.quote:M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.
Gebeuren kan, maar als je vader de oogkleppen op doet negeert hij het alleen maar en zal het nog meer aan hem vreten. Nodig 'm maar eens uit voor een familiediner of zo en probeer te ontdekken waar het die gast om te doen is.quote:M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.
Heel goed in de gaten houden.quote:Wat moet je hier nou mee? Ik weet het ook echt niet meer.
Dat zei TS dus in zijn OP.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Respectloos? IN dit geval heb je al het recht om van alles te doen als je daarmee je zusje kunt beschermen. Deze hele situatie is gewoon f*cked up...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
MSN logs lezen
En je denkt dat je zusje niet met "Google" overweg kan?
Ik vind je erg respectloos naar je zusje toe.
Denk je echt dat dat werkt?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind dat hier gewoon pro actief opgetreden moet worden door de familie. 16 en 38 kan gewoon echt niet. Die man is niet goed bij z'n hoofd. Dus, contact opnemen met die man en zeggen dat het dus echt niet kan. Hopelijk is ie fatsoenlijk en te overtuigen zodat het contact van zijn kant verbroken wordt.
Ik vind dit soort dingen altijd zo betuttelend hequote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef Aventura het volgende:
Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden.
Zeg jij dit niet alleen maar omdat je vroeger als 21 jarige een meiske van 13 naaide?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen altijd zo betuttelend hek bedoel, dat dat voor jou (en anderen) heeft gewerkt, maakt die weg nog niet heilig. Laat ze er achter komen zoals ze wil, in plaats van een vooraf uitgezet traject te bewandelen.
Daarnaast vliegen genoeg meisjes van 16 d'r op of ze niet anders kennen. Als ze zich niet door een 38-jarige laat uitwonen, dan wel door een 28- of 18-jarige.
Haha, neequote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Zeg jij dit niet alleen maar omdat je vroeger als 21 jarige een meiske van 13 naaide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn tig redenen te verzinnen waarom een relatie met zo'n leeftijdsverschil waarschijnlijk niet gaat werken. (Denk alleen al eens 10 jaar verder). Maar ik vind het sex-verhaal altijd zo overdreven. Er wordt te vaak uit gegaan van lieve, onschuldige, naïeve meisjes die door sexbeluste oude mannetjes worden gebruikt. Doorgaans zijn ze zelf het hardst op zoek.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Haha, neeNiet per definitie seksbeluste oude mannetjes, vaak wel enigszins sneue figuren die hun gehele pubertijd en adolescentie en een groot deel van hun jongvolwassenheid vrouwloos hebben doorgebracht en daardoor geen of amper aansluting vinden bij vrouwen van hun eigen leeftijd. Denk ik dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn tig redenen te verzinnen waarom een relatie met zo'n leeftijdsverschil waarschijnlijk niet gaat werken. (Denk alleen al eens 10 jaar verder). Maar ik vind het sex-verhaal altijd zo overdreven. Er wordt te vaak uit gegaan van lieve, onschuldige, naïeve meisjes die door sexbeluste oude mannetjes worden gebruikt. Doorgaans zijn ze zelf het hardst op zoek.
Het totaalplaatje is gewoon een beetje sneu.
Jong, wereldvreemd, labiel, gothic meisje zoekt eerlijke man die haar gevoelens begrijpt. Volwassen, verlegen, onervaren man van achterin de 30 zoekt jong, labiel meisje om de begripvolle en wijze vaderfiguur uit te hangen. (seks geen bezwaar)I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Haha, neeEuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn tig redenen te verzinnen waarom een relatie met zo'n leeftijdsverschil waarschijnlijk niet gaat werken. (Denk alleen al eens 10 jaar verder). Maar ik vind het sex-verhaal altijd zo overdreven. Er wordt te vaak uit gegaan van lieve, onschuldige, naïeve meisjes die door sexbeluste oude mannetjes worden gebruikt. Doorgaans zijn ze zelf het hardst op zoek.
Ik zou veeeel rustiger slapen dat mijn zusje van 16 vannacht uitgehold word door een 18 jarige dan door een 38 jarige. Alleen het idee, gevoel, geruststelling en gewoon het onbehaaglijke pedobear idee al... Die man moet of lekker een banaan in zijn hol steken en zich stilletjes aftrekken boven een plaatje van een gothic zangeres, of een labiel persoon van rond zijn eigen leeftijd zoeken. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja... maar ben je niet zelf zo dat je dan zegt "Dit klopt niet meisje, ik ben te oud voor je, je moet niet dit niet doen, dit is niet goed voor jou en voor jezelf." Je wist namelijk dat het niet klopte.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:51 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ach ik ben in een vergelijkbaar verhaal de foute man geweest...
ik wist dat het niet klopte, maar was te gecharmeerd van het meisje...
in mijn geval kwam het contact leggen trouwens van haar kant en de seksbelustheid ook...
dus het beeld van de overheersende seksbeluste man kan ik niet onderschrijven...
het probleem is idd de man en niet het meisje...
als de relatie overgaat zal ze waarschijnlijk haar blik op hem totaal veranderen...
mijn "ex" walgde van het feit dat ze zo'n oude man had gehad...
sja verliefdheid is raar... maar uit deze omstandigheden groeit vrijwel nooit een goede relatie...
Verbieden, right. Dan zie je haar zeker niet meer terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:01 schreef Thomass het volgende:
Ik zou het mijn dochter verbieden, het 'hoort' niet.
En op basis waarvan ga je de politie bellen ? In feite doet die vent in kwestie niks illegaals hé ... En hoe kun je in godsnaam een kind van 16 'binnen houden' ? Wat ga je doen als ze straks van school wegrent ?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die gevoelens zou ik niet serieus nemen. Als een kind 16 is heb je nog alles te zeggen over het doen en laten. Ik zou de politie bellen en het kind binnen houden. Misschien extreem maar je moet toch grenzen trekken. Een dergelijke relatie is volstrekt ongelijkwaardig en gedoemd te mislukken. Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden. Niet meegesleurd worden door iemand die haar vader kon zijn.
Wat een foute en kortzichtige reaktie.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef Aventura het volgende:
Die gevoelens zou ik niet serieus nemen. Als een kind 16 is heb je nog alles te zeggen over het doen en laten. Ik zou de politie bellen en het kind binnen houden. Misschien extreem maar je moet toch grenzen trekken. Een dergelijke relatie is volstrekt ongelijkwaardig en gedoemd te mislukken. Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden. Niet meegesleurd worden door iemand die haar vader kon zijn.
ik denk dat ze met 'niet serieus nemen' eigenlijk bedoelt 'geen actie op ondernemen'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een foute en kortzichtige reaktie.
Gevoelens van je kinderen ten alle tijde serieus nemen.
Dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verbieden, right. Dan zie je haar zeker niet meer terug.
En toch denk ik dat het beter is wanneer jullie contact hebben met deze man. Vooral je vader moet zich niet afzijdig houden. Wat denk je met dit gedrag te bereiken? Zou het niet zinniger zijn hem over de vloer te halen en met hem in gesprek te gaan zodat je vader weet wie hij voor zich heeft. Nu wordt zijn dochter opgehaald door een man die een vreemde voor hem is en zal blijven als hij doorgaat met zich er niet mee te bemoeien. Ik vind dit een vreemde manier van doen. Je bent het eigenlijk niet eens met de keuze van je jonge dochter maar in plaats van deze man te leren kennen zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt, ga je stilzwijgend in protest. Ik begrijp dat niemand in het gezin het leuk vindt dat je zus een man heeft uitgekozen die zoveel in leeftijd scheelt. Het is erg moeilijk om tot haar door te dringen dus zal ze niet luisteren naar jullie bezwaren en deze man toch willen zien. Weerstand van jullie kant kan ertoe leiden dat ze van huis wegloopt om bij haar vriend te zijn. Om dat te voorkomen kun je beter ervoor zorgen dat hij bij jullie thuis mag komen en met hem praten. Zo heb je toch nog enigszins zicht op de zaak. De tijd zal het leren of deze mensen werkelijk met elkaar willen blijven ondanks het grote leeftijdsverschil.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. (Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan 18 jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij mimimaal 5 jaar ouder zijn dan het kind). De term wordt op 2 manieren heel vaak foutief gebruikt. Ten eerste slaat de term "pedofilie" alleen op het verlangen naar seksueel contact met kinderen, niet op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. Het laatste heet pedoseksualiteit. In het dagelijks gebruik wordt echter vrijwel uitsluitend van pedofiel en pedofilie gesproken, ook als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.quote:
Moet je eens opletten of dat werktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:11 schreef ondeugend het volgende:
zoals je zegt; "Verbieden werkt niet"
Euhm.. Dacht dat het nog wel strafbaar was als je ouders het niet willenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
[..]
M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem. Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.
Maar je moet wel proberen het zoveel mogeljik te bagetaliseren...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een foute en kortzichtige reaktie.
Gevoelens van je kinderen ten alle tijde serieus nemen.
Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef MikeGSM het volgende:
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....
en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven
als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:13 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
Dan gebeurt et op de achterbank van een autoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is.
Maar ja, ze zit dan in ieder geval nog niet dag en nacht bij die vent thuis. Gaat niet zozeer om het voorkomen van sexuele handelingen, dat kan ze met genoeg andere jongens op allerlei plekken ook wel doen, maar meer dat ze niet straks zoveel bij hem zit dat je je dochter niet meer ziet omdat ze al half samenwoont met een man van 38.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
Dat klopt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef katerwater het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.
Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
Ik weet nu -op m'n 18e al- dat er meer vrouwen zijn dan één en dat er geen 'ware' is. Laat staan over 20 jaar. C'mon, al ben je smoorverliefd als 38-jarige, dan nog moet je verstand een beetje werken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef WallOfStars het volgende:
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.
Stopt het het snelst.
Je sig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?! [afbeelding]
Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
Ik hou van katten!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!![]()
Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
Hoi Tonks.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Kalverliefde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??
Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uitenidelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijp dat soort lu niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )
En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen
Ik ook niet. Maar daarom des te meer reden om er maar niet meteen vanuit te gaan dat ze niet voor zichzelf kan beslissenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.
Aldus mijn ironie.
hoe kutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben.
En dan ben jij er nog redelijk mild mee omgegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Principessa het volgende:
[..]
hoe kut![]()
Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:
[..]
ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
Ja, maar het soort 16-jarigen die voor een breezer iemand in fietsenhok neuqen zijn niet autistisch, dus die weten exact waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Manono het volgende:
[..]
ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat
Ben nu 25 jaar, al hou ik het vaak op 21.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
ouwe, over-behaarde, verweerde kerel
Sunquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
Als je het zo stelt... Neem ik mijn woorden terug!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Heeft Spinvis Asperger? Bron?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.
Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Neem een mes mee en sla die kerel echt helemaal de tyfus in, pak hem daarna bij zijn keel en druk zachtjes maar toch stevig met de punt van zijn mes in zijn adamsappel.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Hoe ga je daar mee om?
M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.
M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.
Verbieden werkt niet, dan gaat ze (m'n zusje) er alleen maar meer naar toe.
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, en dat is precies hetzelfde als zeggen dat meneer haar toch heel goed behandeld en oh zo veel van haar houdt. WIJ WETEN HET NIET.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...
En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
Wat voor een aardig deel te wijten valt aan het feit dat veel hedendaagse ouders hun kinderen niet kunnen disciplineren en geen regels kunnen stellen. Het falen van de vrije opvoeding.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders.. [afbeelding]
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan. Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
want een 40 jarige met een 16 jarige?
Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan.
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen (quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
My point jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he. [afbeelding]
Fine, 38. Als die kerel alles bovenin in orde heeft dan snapt hij dat haar ouders het echt niet prettig zullen vinden. Dan ga je desnoods met een lulverhaal a la "Ik snap dat het niet als "normaal" gezien wordt, maar ik houd echt van jullie dochter en bla bla yada yada" Even gezellig op de thee en dat toch wel vaker dan eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
Denk je? Het kind heeft Asperger. Dat betekent niet dat je een tikje anders bent: het is een syndroom waarmee de omgeving moeilijk mee kan omgaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef Principessa het volgende:
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen (![]()
) die ze nu heeft.
Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
Bullshitquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
Ook dat. Zij ziet hem als dequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...
Zo bedoelde ik dat niet, excuus daarvoor. Maar djiez, je hoeft meteen op hoogste kast te gaan zitten...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.
"he's got hitpoints and charisma to lend. "quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook dat. Zij ziet hem als degrote stoere geweldige toffe man
en zij moet oh zo blij zijn dat ie háár wil
! Nou, dan krijg je best een scheve relatie ja
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?
Wat je moet doen in dit soort gevallen is de vinger aan de pols houden, hem veel uitnodigen, hem leren kennen, vragen stellen. Dat hij 38 is betekent niet dat ie haar meteen prostitueert, dat kunnen jongens van 20 trouwens veel beter.
Dit heeft geen reet met pedofilie te maken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef Manono het volgende:
[..]
Sorry Sun maar jij gebruikt dezelfde dumb ass standaardargumenten die alle pedo's hanteren.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef SunChaser het volgende:
Dit heeft geen reet met pedofilie te maken.
Een meisje van 16 is fysiek volwassen. Natuurlijk is zo iemand vaak mentaal nog niet volwassen om een relatie met een 40 jarige te verantwoorden , maar met pedofilie heeft dat inderdaad niks te maken. Een kind van 12 met iemand van 18. DAT is pedofilie. Niet iemand van 40 met een meisje van 16 ... (je ziet trouwens puur fysiek tussen veel meisjes van 16 en 26 geen verschil meer ...)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:49 schreef Manono het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. het is een mooi ding tussen twee gelijkgestemde zielsverwanten.
Bedreigen? Wat voor vreemde kijk op de wereld heb jij?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef koudhier het volgende:
Bedreig deze man onder 4 ogen zo ernstig dat hij niet meer in de buurt van je zusje durft te komen. Zet de bedreiging eventueel kracht bij met iets.
Toch wel hoor, die van 26 hebben rimpels en zijn net gepiektquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een meisje van 16 is fysiek volwassen. Natuurlijk is zo iemand vaak mentaal nog niet volwassen om een relatie met een 40 jarige te verantwoorden , maar met pedofilie heeft dat inderdaad niks te maken. Een kind van 12 met iemand van 18. DAT is pedofilie. Niet iemand van 40 met een meisje van 16 ... (je ziet trouwens puur fysiek tussen veel meisjes van 16 en 26 geen verschil meer ...)
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een meisje van 16 is fysiek volwassen. Natuurlijk is zo iemand vaak mentaal nog niet volwassen om een relatie met een 40 jarige te verantwoorden , maar met pedofilie heeft dat inderdaad niks te maken. Een kind van 12 met iemand van 18. DAT is pedofilie. Niet iemand van 40 met een meisje van 16 ... (je ziet trouwens puur fysiek tussen veel meisjes van 16 en 26 geen verschil meer ...)
Ik heb een goed boek gelezen. Het Nederlandsche Strafrecht. Staan ook (voor jou blijkbaar) nieuwe dingen in!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een meisje van 16 kan haar zielsverwant nog niet vinden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:49 schreef Manono het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. het is een mooi ding tussen twee gelijkgestemde zielsverwanten.
Ken maar weinig gevallen van meisjes die op die leeftijd een relatie begonnen die voor altijd standhoud.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een meisje van 16 kan haar zielsverwant nog niet vinden?
Jawel. Een beetje te groot leeftijdsverschil he, plus een psychiatrische aandoening. Plus het is sociaal niet echt verantwoord.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit heeft geen reet met pedofilie te maken.
Een groot leeftijdsverschil is pedofilie?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:20 schreef F04 het volgende:
[..]
Jawel. Een beetje te groot leeftijdsverschil he, plus een psychiatrische aandoening. Plus het is sociaal niet echt verantwoord.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een groot leeftijdsverschil is pedofilie?
Volgens mij niet , hij reageerd alleen niet zo hysterisch als julliequote:Op zondag 16 maart 2008 12:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]je probeert het ook gewoon goed te praten hé.
Dát zou pedofilie zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
LEZENquote:Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Dát zou pedofilie zijn.
Niet een meid van een jaar of zestien jong.
Ja.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
Serieus; hoe ze die imbeciel van een Bob-B mod hebben kunnen maken is mij echt een raadsel.
Hij wekt echt alle agressie bij me op
Verder; wat die nichterige treinkaper zegt. Eindelijk zegt die lul iets zinnigs.
Manman, doe eens iets argumentatiefs in plaats van je verontwaardiging op zo'n inhoudsloze manier te uiten. Ik weet best dat mods ook maar mensen zijn, maar toon eens wat kwaliteit ipv overbodige kotssmileys. Neuken met meisjes van 16 is nou eenmaal geen pedofilie volgens het woordenboek en volgens het wetboek, hoe verwerpelijk jij de gedachte aan seks met een zestienjarige ook mag vinden. Op mijn zestiende werd ik ontmaagd door mijn vriendinnetje van vijftien. Zestienjarigen zijn geslachtsrijp en als je het verwerpelijk vind dat een zestienjarige door een 38-jarige wordt geneukt kan ik me dat heel goed voorstellen, maar je zult het echt over een andere boeg moeten beargumenteren.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]je probeert het ook gewoon goed te praten hé.
Prima dat je me een kutmod vindt, maar ik ben helaas voor jou alleen een mod in KLB en niet in R&P. Hier ben ik net zo goed te gast als ieder ander en heb ik net zo goed het recht om mijn mening te ventileren (onderbouwd of niet). Als je wil janken over mijn mod kwaliteiten moet je es wat vaker langskomen in KLB.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Manman, doe eens iets argumentatiefs in plaats van je verontwaardiging op zo'n inhoudsloze manier te uiten. Ik weet best dat mods ook maar mensen zijn, maar toon eens wat kwaliteit ipv overbodige kotssmileys. Neuken met meisjes van 16 is nou eenmaal geen pedofilie volgens het woordenboek en volgens het wetboek, hoe verwerpelijk jij de gedachte aan seks met een zestienjarige ook mag vinden. Op mijn zestiende werd ik ontmaagd door mijn vriendinnetje van vijftien. Zestienjarigen zijn geslachtsrijp en als je het verwerpelijk vind dat een zestienjarige door een 38-jarige wordt geneukt kan ik me dat heel goed voorstellen, maar je zult het echt over een andere boeg moeten beargumenteren.
Oftwel samenvatting: je bent een kutmod.(om even een argument a la Bob-B erin te gooien)
Van dittum.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef GuyFawkes het volgende:
Nodig hem eens uit bij jullie thuis, praat met hem erover. Hij begrijpt zelf ook dat het niet 'compleet normaal' is, maar zo krijg je wel meer inzicht. Maak hem daarbij duidelijk dat als hij verkeerde intenties heeft hij compleet aan het verkeerde adres is, en maak dat hem goed duidelijk zonder gedetailleerd over de consequenties te praten.
Zorg ook dat je ouders je zusje apart nemen en het er met haar over hebben. Ze moeten ervoor zorgen dat zij zich gesteund voelt en vrij. Haar het gevoel geven dat er op haar gelet word werkt alleen maar averechts. Dat gevoel moet je der vriend geven.
Richting haar is alles koek en ei, richting hem laat je weten dat je hem in de gaten houd. Hij beseft snel genoeg hoe het zit, en beseft snel genoeg dat het niet verder kan gaan. En dan sta je klaar voor je zusje. Zoals een broer dat doet.
Maar zij was geen autist.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Mijn moeder was 16 toen ze mijn vader leerde kennen, hij was een zanger in een band, ergens achter in de 20. Mn moeder was de benjamin van t gezin, erg beschermd. Ook tegengewerkt aan alle kanten en ze zijn al weer bijna 40 jaar getrouwd,
Niet elke 16 jarige zal oud worden met een oudere man, maar dat geldt ook voor 16 jarigen met 18 jarigen. En neuken doen ze toch wel.
Niet elke autist is Rainman hoor. En hebben autisten geen recht op liefde? Denk dat ze meer gebaat is bij een stabiele man van 38 dan een puisterige puber van 18 die niet weet wat ie wil en thuiswoont.quote:
Ik ben vorig jaar na een hele batterij aan beschuldigingen van respectievelijk borderline, manische depressie en narcsime ook uiteindelijk uitgekomen bij asperger ( wat ik overigens ook dubieus vind )quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:
[..]
ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
Hee, een argumentatief betoog, zonder kotssmileys, zie je nou wel dat je het wel kan!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Prima dat je me een kutmod vindt, maar ik ben helaas voor jou alleen een mod in KLB en niet in R&P. Hier ben ik net zo goed te gast als ieder ander en heb ik net zo goed het recht om mijn mening te ventileren (onderbouwd of niet). Als je wil janken over mijn mod kwaliteiten moet je es wat vaker langskomen in KLB.
Je kan het niet verbieden. Het enige wat je kan doen is haar haar gang laten gaan, en goed op haar letten. Heel eerlijk gezegd vind ik normaal gesproken al dat gezeik over leeftijds verschillen kul, ik scheel zelf ook 11 jaar met mijn vriend. Als je zusje 18 zou zijn geweest, had ik gezegd dat je niet zou moeten zeuren en je met je eigen leven moet gaan bemoeien. Ze is 16, IMHO is dat wel wat jong voor een kerel van 38.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met autisme te maken. Ik geloof ook alles. Mn vent liet me laatst denken dat je naar texel kan schaatsen als het vriest. Of dat je onder texel kan doorzwemmen. En ik ben zo'n schaap en geloofde datquote:Op maandag 10 maart 2008 20:42 schreef Renesite het volgende:
Dan vind ik dat je ouders zich tegen haarzelf in bescherming moeten nemen. Hoe lullig dit ook klinkt. Autisme, in zichzelf gekeerd, naief... Moet ik doorgaan? Ik heb ook een oud klasgenoot die zo was, hoe vaak die dan ook voor schut gezet is omdat ze alles geloofde en erg naief was... Die is uiteindelijk ook gothic geworden, maar vond dan wel aansluiting bij leeftijdsgenoten. Maar dat kan gewoon fout gaan. Hoe oud ze ook mag zijn, dit is iets voor de ouders om het tegen te houden.
My 2 cents.
[..]
Dat, maar dan op een wat beleefdere manier
Gaat je zusje overigens naar een psycholoog om er over te praten? Ze kan van binnen natuurlijk helemaal op slot zitten waaruit dit aard.
Jij bent óf gewoon dom of je bent wel autistisch maar weet het gewoon niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal niks met autisme te maken. Ik geloof ook alles. Mn vent liet me laatst denken dat je naar texel kan schaatsen als het vriest. Of dat je onder texel kan doorzwemmen. En ik ben zo'n schaap en geloofde datEn ik heb niet eens autisme
Naief noemen ze dat. Schattig ben ik he?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Jij bent óf gewoon dom of je bent wel autistisch maar weet het gewoon niet.
-edit- niet nodig he
Achterlijk is het juiste woord, achterlijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naief noemen ze dat. Schattig ben ik he?
Laat mij dan maar lekker achterlijk zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Achterlijk is het juiste woord, achterlijk.
Zolang je het niet meent jaquote:Op zondag 16 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:
verbieden en dreigen werkt averechts.
Dat het voor jouw ouders op de lange termijn toevallig goed heeft uitgepakt is mooi maar dat was ook een andere tijd, misschien mede bepaald door plaats en omstandigheden. Helaas zijn oprecht mooie voorbeelden zwaar in de minderheid tov the sad and sorry majority van pubers die zo'n keuze maken omdat het helemaal niet zo goed met ze gaat en omdat ze die aandacht en liefde op andere manieren tekort komen.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Mijn moeder was 16 toen ze mijn vader leerde kennen, hij was een zanger in een band, ergens achter in de 20. (..) Ook tegengewerkt aan alle kanten en ze zijn al weer bijna 40 jaar getrouwd,
Er zijn ook mensen die hun hele leven dagelijks twee pakjes sigaretten roken en een fles wodka naar binnen gieten en toch tot hun 95e kerngezond blijven. Desondanks valt niet te ontkennen dat roken en veel drinken niet bevorderend voor de gezondheid is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef nozem het volgende:
Zo zijn er nog wel meer geslaagde voorbeelden uit 'de geschiedenis', maar of deze nu zo doorslaggevend moeten zijn bij het bepalen van onze visie op deze materie?
Je draaft door.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
...en toch tot hun 95e kerngezond blijven.
Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef nozem het volgende:
Het kan wel trouwens. De weduwe van Jan Wolkers trok bij hem in toen ze 17 was.
Dat is een heerlijk nuchtere, welhaast Calvinistische uitspraak van je beste Plato. Ik vraag me alleen af wat het gebruik van genotsmiddelen precies met relaties (in de bredere zin des woords) te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun hele leven dagelijks twee pakjes sigaretten roken en een fles wodka naar binnen gieten en toch tot hun 95e kerngezond blijven. Desondanks valt niet te ontkennen dat roken en veel drinken niet bevorderend voor de gezondheid is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.
en dat gaat "wat" helpen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:37 schreef Golden_Surfer het volgende:
Ik weet niet hoe groot en sterk je bent, maar je kunt als die man aanspreken niet helpt hem een paar tikken verkopen.
nee dan krijg je aangiftes van mishandeling enzo, familie ruzies en meer gezeik... goeie oplossing 14.gifquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:50 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wegblijven, want mensen houden niet van tikken.
Wat viesquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:05 schreef hans26 het volgende:
om even erop te reageren, ik ben begin 40 en heb een vriendin van begin 20 en dat gaat al een hele tijd goed, ouders en familie vinden het ook goed en vinden al die ophef maar overdreven, als er sprake is van een echte band met liefde en geen vluggertje kan het iets moois worden, onze plannen zijn al ver, zodra ze met haar werk is overgeplaatst naar deze regio (is al in gang) komt ze hier wonen ( we wonen ca.120 km bij elkaar vandaan) ......
Aha, dus je beschouwt haar als je trofee, want kennelijk vind je het niet gewoon en dus ene hel prestatie dat je met haar bent. En ik moet dus jaloers zijn op dat jonge, naieve snolletje dat je hebt opgepikt!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef hans26 het volgende:
wat is daar vies aan.....klinkt eerder als jaloers
Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Kweenie. post eens een foto van jouw nicht?
ach joh, he een beetje flikflooien maakt toch niet uit? Als er maar geen kindjes van komen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.
Wat moet een club van mannen die op jongens van 10 jaar vallen nu met een geslachtsrijpe breezahchick van 16?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
Okee, wie heeft dit topic op martijn.org gepost?
ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
Okee, wie heeft dit topic op martijn.org gepost?
Ik ben een man van 68 die op jongetjes van 4 jaar geiltquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:08 schreef Masjatg het volgende:
[..]
ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...
en je geeft geen aantal omdat je dan wellicht aan een genoeg aantal komt om alsquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:09 schreef hans26 het volgende:
een paar jaar
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:01 schreef fraubitch het volgende:
ik zou famillie van die vent opzoeken en hun eens vertellen wat hun zoon/broer/man/enz uitspookt.
Die Jan Wolkers toch he... Maar hij's bekend, dus maakt t hem een voorbeeld figuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.
nee hoor. been there thone thatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.
Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.
Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
Volgens mij is dat niet per definitie zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.
Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.
Seks met een 16 of 17-jarige is niet strafbaar, tenzij er sprake is van geweld of dwang. Maar dan is seks altijd strafbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.
Ik keur het af. In 95 van de 100 gevallen loopt het niet goed af. Maar die vent een leven vol kansen en vertier toedichten... dat weet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:41 schreef Manono het volgende:
Maar ok, stel dat ze nou nét helemaal 'klaar' is, op haar 16e. Waarom vind je dat jij, als 22 jaar oudere kerel met een leven vol kansen en vertier achter je, je per se met jouw ego en belegen ehh.. ervaring op haar prille pad moet storten? Reality check, kijk in de spiegel. Je bent oud, naast zo'n meisje. Het ziet er niet uit.
jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Jumparound het volgende:
maar als het een vrouw met een jonge jonge was was het zeker opeens geil?
`quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Jumparound het volgende:
Of met een kazim kazim.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Jumparound het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |