abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 20:15:52 #1
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57290460
Hoe ga je daar mee om?

M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.

M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.

Verbieden werkt niet, dan gaat ze (m'n zusje) er alleen maar meer naar toe.

Wat moet je hier nou mee? Ik weet het ook echt niet meer.
Kill the fish.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:20:11 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_57290558
Moeilijk hoor Normaal vind ik gedoe om leeftijdsverschillen "gezeur", maar dit is wel erg extreem
't Is moeilijk in te schatten of er aan beiden kanten wel sprake is van liefde. Of hij niet op zoek is naar een makkelijk slachtoffer en/of zij hem niet hooguit als voorbeeld ziet en tegen em opkijkt...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_57290612
Hier doe je niets aan, dit is een keuze waarmee de rest zich gewoon niet kan bemoeien. Je ouders en eventueel jij konden haar alleen het verstand meegeven om voor haarzelf te bapelen of dit voor haar een relatie is of dat ze alleen gebruikt wordt.

Dat je pa er niet mee wil praten vind ik vrij normaal, ik zou het ook niet willen als ik een dochter had. Maar ik kies dan ook weer niet voor kids
/0
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 20:23:03 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57290621
Wow...

Ziet je zusje deze man dan ook als 'vriend' alsin vriend?

Dat maak ik er niet helemaaal uit namelijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 10 maart 2008 @ 20:25:03 #5
26777 MrTorture
pi_57290674
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef Lightning_NL het volgende:
38????? WHAT THE FUCK!
Wat een pedo. Dat is echt niet normaal hoor.
Gemiddelde meisjes van 16 hebben wel secundaire geslachtskenmerken hoor
Overigens helpt dit soort veroordelingen het minst bij het zoeken van een 'oplossing' (voor zover er voor betrokkenen al sprake is van een probleem).
Vis een optie?
pi_57290729
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Simpel: bel The Lord of the Rings en zeg dat een 38-jarige Trol een 16-jarig Elfje neukt.
I feel kinda Locrian today
pi_57290742
Nouja als die kerel toevallig een level 70 warlock heeft dan zou het gewoon moeten kunnen.

In elk ander geval, kan je er niet iets aan doen? (kerel stevig aanspreken?) of je vader kan er toch wel iets aan doen? Ik denk dat je zoiets als ouders best kan/mag verbieden ik weet niet hoe je zusje er dan op reageert maar dat waait wel weer over
pi_57290758
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef Lightning_NL het volgende:
38????? WHAT THE FUCK!
Wat een pedo. Dat is echt niet normaal hoor.
Mja dan nog.. wat denk je dat twee 16 jarigen samen doen? Ganzenborden?

Ok tis met zo iemand overduidelijk dat er ook sex bij komt kijken, maar hell dat was sowieso wel met elke vriend. Als zij zegt ermee gelukkig te zijn moet je dat nu eenmaal nemen als feit en het daarbij laten.

In dit geval boeit het niet wat de wereld er wel of niet van vind en is ook zeker geen relevante kwestie voor het zusje of haar vriend.
/0
  maandag 10 maart 2008 @ 20:28:50 #9
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57290783
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef MrTorture het volgende:
Moeilijk hoor Normaal vind ik gedoe om leeftijdsverschillen "gezeur", maar dit is wel erg extreem
't Is moeilijk in te schatten of er aan beiden kanten wel sprake is van liefde. Of hij niet op zoek is naar een makkelijk slachtoffer en/of zij hem niet hooguit als voorbeeld ziet en tegen em opkijkt...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef Renesite het volgende:
Wow...

Ziet je zusje deze man dan ook als 'vriend' alsin vriend?

Dat maak ik er niet helemaaal uit namelijk.
M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem. Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.

Ik herriner me ook nog een gesprekje van vorige week tussen m'n moeder en zusje:

Zusje: Vanavond komt XXXXX me ophalen
Ma: Ik hoop dat je weet wat je doet, en geen gekke dingen doet. Dat is namelijk buiten dat wij het niet willen, ook nog eens strafbaar.
Zusje: Nee hoor, vanaf 16 is dat niet strafbaar.

Waarmee ze dus doelde op seksuele activiteiten. Het zit me niet lekker dat ze dat helemaal uitgezocht heeft, en het zou me niets verbazen als die 'vriend' daarmee geholpen heeft.
Kill the fish.
pi_57290842
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef SuperShark het volgende:

[..]

[..]

M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem. Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.

Ik herriner me ook nog een gesprekje van vorige week tussen m'n moeder en zusje:

Ma: Ik hoop dat je weet wat je doet, en geen gekke dingen doet. Dat is namelijk buiten dat wij het niet willen, ook nog eens strafbaar.

Waarmee ze dus doelde op seksuele activiteiten. Het zit me niet lekker dat ze dat helemaal uitgezocht heeft, en het zou me niets verbazen als die 'vriend' daarmee geholpen heeft.
Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.

Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
/0
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 20:31:31 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57290845
Damn

Waar is de tijd dat je je dochter nog thuis kon opsluiten en dat ze nog luisterden naar de ouders...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.

Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
Erm...

En welke van de 2 voorgeschreven personen was jij dan als ik vragen mag? Wat was jouw intentie. Dan kan je misschien de kant van die vriend van TS' zus bekijken?
  maandag 10 maart 2008 @ 20:31:55 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57290851
Ok ik heb ook een jongere vriendin, maar dit is wel wat extreem...
Ik zou toch ook eens met die man praten, ik bedoel, je leeft toch heel anders, hij woont en werkt al, en zij moet nog beginnen.

En daarnaast is het misschien een idee te zorgen dat je zusje ziet dat hij echt niet de enige is die op haar niveau kan praten? Zit ze niet op een leuk forum ofzo?
quote:
M'n zusje ziet hem wel degelijk als de liefde van haar leven. In d'r MSN naam staan ontelbare hartjes met zijn naam erbij. Ook heeft zij een website, waar naast haar eigen gedichten (lees: liefdesverklaringen) aan hem, ook gedichten van zijn kant op staan waarin hij duidelijk aangeeft dat mijn zusje 'the one' is voor hem.
Ok, maar dat doen bijna alle tienermeisjes tegenwoordig, toch?
[KNE]-Mod
pi_57290880
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef ThE_ED het volgende:
Ok ik heb ook een jongere vriendin, maar dit is wel wat extreem...
Ik zou toch ook eens met die man praten, ik bedoel, je leeft toch heel anders, hij woont en werkt al, en zij moet nog beginnen.

En daarnaast is het misschien een idee te zorgen dat je zusje ziet dat hij echt niet de enige is die op haar niveau kan praten? Zit ze niet op een leuk forum ofzo?
Juist die verschillen kunnen het ook leuk maken. De gemiddelde 38 jarige is nu ook niet heel erg levendig meer.
/0
pi_57290922
Hier was laatst trouwens iets over op het nieuws. Een meisje van 16 had een vriend van 34 of 36 en nu wonen ze samen in het huis van haar ouders .
  maandag 10 maart 2008 @ 20:35:45 #15
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57290956
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Juist die verschillen kunnen het ook leuk maken. De gemiddelde 38 jarige is nu ook niet heel erg levendig meer.
Is, ook zo, maar toch.
Kan zelf goed omgaan met veel mensen van verschillende leeftijden, ouder en jonger, maar ik merk toch dat er bepaalde dingen zijn die je heel anders ervaart. En zeker terugkijkend kun je vaak denken dan "haha ja dat dacht ik toen ook zo", misschien is het voor hem in die zin nog makkelijker dan voor haar.

Wat als ze straks wil gaan studeren ofzo, en ze wil avonden laat uit zonder hem?
[KNE]-Mod
pi_57291035
Ja ach. Alsof ze niet zou neuken met iemand van haar eigen leeftijd.

Verder is het vrij ziek. Die man zou beter moeten weten.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:39:05 #17
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57291048
quote:

[..]

Mwah, ik heb hem maar een paar seconden gezien, en echt bijster knap was hij niet. Ook het feit dat hij heel veel naar van die "Fantasy" dingen gaat, en nu met een 16-jarige aanpapt zegt voor mij voldoende. Dat hij niet veel beter kan.
quote:
Kijk een vriendje moet ze zelf weten, ze heeft tot voor kort een vriendje gehad van 16, het interesseert me niks al ligt ze de hele dag te neuken. Maar m'n zusje is (mede door haar handicap) niet erg sociaal, en soms ook heel erg naief. En dat baart me zorgen. Ik weet niet precies wat die man wil, en ik denk dat m'n zusje heel snel om te praten is, en ze na een paar minuten al 'smoorverliefd' kan zijn, als ze iets hoort wat haar ook interesseert.
Kill the fish.
pi_57291091
Waarom zou je een autistisch kind zoveel vrijheid geven als ze er niet meer om kan gaan. Fantasy en Adventure-genres zijn sowieso een teken van retarditeit. Die vader van je moet d'r verdorie gewoon in d'r kamer insluiten en kapot meppen. Luisteren zal ze.

Ze is autistisch, geen mongool.
We'll keep on whispering our mantras.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 20:42:55 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57291163
Dan vind ik dat je ouders zich tegen haarzelf in bescherming moeten nemen. Hoe lullig dit ook klinkt. Autisme, in zichzelf gekeerd, naief... Moet ik doorgaan? Ik heb ook een oud klasgenoot die zo was, hoe vaak die dan ook voor schut gezet is omdat ze alles geloofde en erg naief was... Die is uiteindelijk ook gothic geworden, maar vond dan wel aansluiting bij leeftijdsgenoten. Maar dat kan gewoon fout gaan. Hoe oud ze ook mag zijn, dit is iets voor de ouders om het tegen te houden.

My 2 cents.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom zou je een autistisch kind zoveel vrijheid geven als ze er niet meer om kan gaan. Fantasy en Adventure-genres zijn sowieso een teken van retarditeit. Die vader van je moet d'r verdorie gewoon in d'r kamer insluiten en kapot meppen. Luisteren zal ze.

Dat, maar dan op een wat beleefdere manier

Gaat je zusje overigens naar een psycholoog om er over te praten? Ze kan van binnen natuurlijk helemaal op slot zitten waaruit dit aard.
pi_57291176
quote:

[..]

[..]
Ook heb ik met m'n ouders wat MSN gesprekken van hun twee doorgelezen waarin hij ook duidelijk te kennen geeft dat hij goed weet dat het eigenlijk niet 'zou moeten kunnen', maar dat hij het nou eenmaal zo voelt.

MSN logs lezen

En je denkt dat je zusje niet met "Google" overweg kan?

Ik vind je erg respectloos naar je zusje toe.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:44:03 #21
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57291199
Ben ook weleens naar zo'n beurs geweest

Best leuk hoor, maar meer grappig leuk want eigenlijk heb ik niet echt iets met fantasy noch met zweverige hippies. Maarja, je hebt er ook metal zooi vaak.
[KNE]-Mod
  maandag 10 maart 2008 @ 20:44:31 #22
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57291213
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef NiteSpeed het volgende:

Eens, behalve dan dat kapotmeppen.

Maar zo makkelijk is het uiteraard niet. M'n zusje luistert echt bijna naar niks wat haar vertelt wordt. Dat is een heel ander verhaal, maar daar is niet zo 1,2,3 een oplossing voor. Als ze al niet luistert naar het "jij was vandaag af" of het "zet de computer uit", dan luistert ze al helemaal niet naar "je mag niet met een 38jarige man neuken", als je snapt wat ik bedoel.

Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
Kill the fish.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 20:46:03 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57291257
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Maar zo makkelijk is het uiteraard niet. M'n zusje luistert echt bijna naar niks wat haar vertelt wordt. Dat is een heel ander verhaal, maar daar is niet zo 1,2,3 een oplossing voor. Als ze al niet luistert naar het "jij was vandaag af" of het "zet de computer uit", dan luistert ze al helemaal niet naar "je mag niet met een 38jarige man neuken", als je snapt wat ik bedoel.

Vanuit m'n zusje's kan snap ik het nog enigzins, in vergelijking met de kan van die kerel. Ik wil er eigenlijk dan ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik met hem in gesprek zou gaan, en zou me moeilijk in kunnen houden om hem niet voor van alles en nog wat uit te maken. Ik denk dat m'n vader ongeveer hetzelfde heeft.
Maak die dude voor alles uit. Stuur je zus naar een psych.
pi_57291266
quote:

[..]

Als ze sowieso al niet luistert, snap ik niet dat ze echt al die vrijheid heeft. Als 16 jarig meisje je even laten ophalen door een bijna 40-jarige vent is toch niet normaal. En zeker niet als je autistisch bent. Hier mogen je ouders eens serieus ingrijpen.

Punt is, je zusje moet ooit redelijk zelfstandig worden. En dat gaat niet lukken op deze manier. Dan blijft ze altijd afhankelijk van papa en mama die de shit moeten oplossen terwijl zij maar doet wat ze wel en niet leuk vind.
pi_57291309
Denk dat je meer het probleem bij die kerel moet zoeken dan bij je zusje
pi_57291314
Van de hele familie is je vader de minst 'softe'. Hij weet dat het niet goed is, maar heeft ook niet het lef om die gozer buiten de deur te houden.
Let wel, dit staat helemaal los van het ziektebeeld van je zusje. Ook al was ze 'normaal', iemand zal haar toch een keer duidelijk moeten maken dat een relatie als deze niet klopt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_57291322
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Is, ook zo, maar toch.
Kan zelf goed omgaan met veel mensen van verschillende leeftijden, ouder en jonger, maar ik merk toch dat er bepaalde dingen zijn die je heel anders ervaart. En zeker terugkijkend kun je vaak denken dan "haha ja dat dacht ik toen ook zo", misschien is het voor hem in die zin nog makkelijker dan voor haar.

Wat als ze straks wil gaan studeren ofzo, en ze wil avonden laat uit zonder hem?

Dat hoort erbij, elke relatie heeft zijn problemen. En misschien groeien ze zo ook gewoon op een normale manier uit elkaar..

Ik denk echter dat dit in ieder geval beter is als dat ze zich zoals sommige anderen om de nek van jan alleman hangen.
Maar zoals ik toen ook al met die pa merkte die mij niet moest, de vrees is voornamelijk alleen van "hij misbruikt haar voor de sex". Maar die angst is niet echt meer of minder geoorloofd dan normaal.

Je hoopt idd dat je kind niet tegen gehouden word in zn ontwikkeling door een ouder persoon die andere behoeften heeft, maar de realiteit is is dat de meeste relaties van jongeren onder elkaar ook niet alle vrijheid met zich mee hebben en meestal ook gepaard gaat met de nodig opofferingen/compromises.
/0
  maandag 10 maart 2008 @ 20:48:20 #28
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57291328
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:42 schreef Renesite het volgende:
Dan vind ik dat je ouders zich tegen haarzelf in bescherming moeten nemen. Hoe lullig dit ook klinkt. Autisme, in zichzelf gekeerd, naief... Moet ik doorgaan? Ik heb ook een oud klasgenoot die zo was, hoe vaak die dan ook voor schut gezet is omdat ze alles geloofde en erg naief was... Die is uiteindelijk ook gothic geworden, maar vond dan wel aansluiting bij leeftijdsgenoten. Maar dat kan gewoon fout gaan. Hoe oud ze ook mag zijn, dit is iets voor de ouders om het tegen te houden.

My 2 cents.
[..]

Gaat je zusje overigens naar een psycholoog om er over te praten? Ze kan van binnen natuurlijk helemaal op slot zitten waaruit dit aard.
Ik ben het ook 100% eens met wat je zegt. Maar dat probleem van 'tegen zichzelf beschermen' speelt al jaren, en op een of andere manier wil het gewoon niet lukken.

Er zijn ook talloze pogingen gedaan met het GGZ, extra begeleiding op school, wekelijks psychologisch praatje, en dergelijke, maar het helpt allemaal niets. M'n ouders weten wat dat betreft ook echt niet meer wat ze moeten doen, en het GGZ geeft weinig nuttige of bruikbare informatie.
Kill the fish.
pi_57291338
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef tonks het volgende:
Denk dat je meer het probleem bij die kerel moet zoeken dan bij je zusje
Zoals ik al zei, haar zusje is geen mongool. Ze moet toch echt leren wat goed en niet goed voor haar is. Ze kan niet haar hele leven bij het handje gehouden worden.
pi_57291344
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Ridocar het volgende:
Van de hele familie is je vader de minst 'softe'. Hij weet dat het niet goed is, maar heeft ook niet het lef om die gozer buiten de deur te houden.
Let wel, dit staat helemaal los van het ziektebeeld van je zusje. Iemand zal haar toch een keer duidelijk moeten maken dat een relatie als deze niet klopt.
Nee met 16 hoort ze daar zelf achter te komen, anders geeft ze degene de schuld die haar gedwongen heeft het in te zien.
/0
pi_57291403
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, haar zusje is geen mongool. Ze moet toch echt leren wat goed en niet goed voor haar is. Ze kan niet haar hele leven bij het handje gehouden worden.
Ja dat klopt ook wel natuurlijk maar je laat een vent van 38 je 16 jarige zusje/dochter toch niet aanraken/daten?
  maandag 10 maart 2008 @ 20:53:07 #32
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57291460
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MSN logs lezen

MSN logs lezen is inderdaad een inbreuk op haar privacy maar in dit geval vond ik het geoorloofd, aangezien m'n zusje zelf niets verteld over deze 'relatie' en wij er op een ongewone manier achter gekomen zijn, wilde we toch wel eens weten wat die gast (en ook zusje) tegen elkaar te zeggen hebben.

En wat heeft google er mee te maken? Dat ze dit topic vind? Lijkt me alleen maar goed, weet ze ten minste hoe ik en de rest van het gezin er over denk, ook al is het al 1000x gezegd.
Kill the fish.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 20:53:35 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57291478
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef tonks het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook wel natuurlijk maar je laat een vent van 38 je 16 jarige zusje/dochter toch niet aanraken/daten?
Als ze mijn zusje was en dezelfde ouders als mij had, was die 38jarige vent nog niet jarig
pi_57291512
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als ze mijn zusje was en dezelfde ouders als mij had, was die 38jarige vent nog niet jarig
Zo zou dat bij ons thuis ook gaan ja
pi_57291521
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Nee met 16 hoort ze daar zelf achter te komen, anders geeft ze degene de schuld die haar gedwongen heeft het in te zien.
En dan?
Ik zou er niet mee zitten, als ik wist wat de gevolgen zouden kunnen zijn als het allemaal maar zo ging als ze wou. Toffe zwager heb je dan.
pi_57291604
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef SuperShark het volgende:

[..]

MSN logs lezen is inderdaad een inbreuk op haar privacy maar in dit geval vond ik het geoorloofd, aangezien m'n zusje zelf niets verteld over deze 'relatie' en wij er op een ongewone manier achter gekomen zijn, wilde we toch wel eens weten wat die gast (en ook zusje) tegen elkaar te zeggen hebben.

En wat heeft google er mee te maken? Dat ze dit topic vind? Lijkt me alleen maar goed, weet ze ten minste hoe ik en de rest van het gezin er over denk, ook al is het al 1000x gezegd.
Logs lezen is idd niet het slimste wat je kon doen, maargoed. Ik zou ook nieuwsgierig zijn geweest als het mijn zusje was overkomen.

Dat google-verhaal slaat op die bijdehandte opmerking dat ze op haar zestiende best sex mag hebben.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:01:32 #37
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_57291702
Wtf, als dat mijn dochter was geweest, dan was die dude van 38 1 keer gewaarchuwd. Daarna was het echt niet te best geweest. Serieus, alleen de gedachte maakt me als ziek .

Leeftijd speelt geen rol zeggen ze, maar nu maakt het echt wel uit hoor, dit verschil is absurd.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_57292081
Ik vind dat hier gewoon pro actief opgetreden moet worden door de familie. 16 en 38 kan gewoon echt niet. Die man is niet goed bij z'n hoofd. Dus, contact opnemen met die man en zeggen dat het dus echt niet kan. Hopelijk is ie fatsoenlijk en te overtuigen zodat het contact van zijn kant verbroken wordt.
pi_57292178
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En dan?
Ik zou er niet mee zitten, als ik wist wat de gevolgen zouden kunnen zijn als het allemaal maar zo ging als ze wou. Toffe zwager heb je dan.
Er is een verschil tussen je bekommeren om iemand keuze en iemand zn keuze voor degene willen maken. Dat gaat gewoon niet meer op zo een leeftijd met die keuze
/0
pi_57292219
quote:
Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam.
Heeft hij je moeder ook al betoverd

OT: Er is weinig dat je kan doen. Je zus is aan het puberen. Verbieden is uit den boze. En MSNlogs lezen zal ze als tegenargument gebruiken! Niet doen dus.
Het enige dat je ouders kunnen doen is een open gesprek aangaan en hun oprechte bezorgdheid uiten. Eventueel kunnen je ouders hulp inroepen van een gezinspeut om info in te winnen over moeilijke dochters.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:35:30 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57292487
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:22 schreef wierdo6 het volgende:
Hier doe je niets aan, dit is een keuze waarmee de rest zich gewoon niet kan bemoeien. Je ouders en eventueel jij konden haar alleen het verstand meegeven om voor haarzelf te bapelen of dit voor haar een relatie is of dat ze alleen gebruikt wordt.

Dat je pa er niet mee wil praten vind ik vrij normaal, ik zou het ook niet willen als ik een dochter had. Maar ik kies dan ook weer niet voor kids
Jawel hoor. Het meisje is immers minderjarig. Ik zou het mijn kind ronduit verbieden.
pi_57292515
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het meisje is immers minderjarig. Ik zou het mijn kind ronduit verbieden.
Slim en zo je kind tegen jezelf in het harnas jagen. Het gaat hier over gevoelens niet over de aanschaf van een creditcard.
/0
  maandag 10 maart 2008 @ 21:45:47 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57292758
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Slim en zo je kind tegen jezelf in het harnas jagen. Het gaat hier over gevoelens niet over de aanschaf van een creditcard.
Die gevoelens zou ik niet serieus nemen. Als een kind 16 is heb je nog alles te zeggen over het doen en laten. Ik zou de politie bellen en het kind binnen houden. Misschien extreem maar je moet toch grenzen trekken. Een dergelijke relatie is volstrekt ongelijkwaardig en gedoemd te mislukken. Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden. Niet meegesleurd worden door iemand die haar vader kon zijn.
pi_57294050
quote:
Hoe ga je daar mee om?
Niet.
quote:
M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.
Dat scheelt. Zal iedereen wel eens hebben overigens.
quote:
M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.
Gebeuren kan, maar als je vader de oogkleppen op doet negeert hij het alleen maar en zal het nog meer aan hem vreten. Nodig 'm maar eens uit voor een familiediner of zo en probeer te ontdekken waar het die gast om te doen is.
quote:
Heel goed in de gaten houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr_Belvedere op 10-03-2008 22:43:01 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_57294477
quote:

Dat zei TS dus in zijn OP.

Maar als je verder leest blijkt hij wel te weten wat hij ermee moet, zijn mening ook al klaar te hebben en niet erg respectvol over zijn zusje te praten.

Waarom er dan een topic over openen? Precies: aandacht tekort.
pi_57294524
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

MSN logs lezen

Respectloos? IN dit geval heb je al het recht om van alles te doen als je daarmee je zusje kunt beschermen. Deze hele situatie is gewoon f*cked up...
pi_57294554
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind dat hier gewoon pro actief opgetreden moet worden door de familie. 16 en 38 kan gewoon echt niet. Die man is niet goed bij z'n hoofd. Dus, contact opnemen met die man en zeggen dat het dus echt niet kan. Hopelijk is ie fatsoenlijk en te overtuigen zodat het contact van zijn kant verbroken wordt.
Denk je echt dat dat werkt?
Straks loopt ze weg en woont ze bij die man in.
En daar doe je niet veel aan.

Gewoon met haar praten en haar, door je vragen goed te stellen, zelf laten ontdekken wat ze doet en of ze weet wat ze doet; ze komt er sowieso zelf vanzelf achter of het wat is of niet. En als je band met haar dan verkloot is...
  maandag 10 maart 2008 @ 22:56:05 #48
26777 MrTorture
pi_57294649
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef Aventura het volgende:
Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden.
Ik vind dit soort dingen altijd zo betuttelend he k bedoel, dat dat voor jou (en anderen) heeft gewerkt, maakt die weg nog niet heilig. Laat ze er achter komen zoals ze wil, in plaats van een vooraf uitgezet traject te bewandelen.
Daarnaast vliegen genoeg meisjes van 16 d'r op of ze niet anders kennen. Als ze zich niet door een 38-jarige laat uitwonen, dan wel door een 28- of 18-jarige.
Vis een optie?
pi_57294769
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik vind dit soort dingen altijd zo betuttelend he k bedoel, dat dat voor jou (en anderen) heeft gewerkt, maakt die weg nog niet heilig. Laat ze er achter komen zoals ze wil, in plaats van een vooraf uitgezet traject te bewandelen.
Daarnaast vliegen genoeg meisjes van 16 d'r op of ze niet anders kennen. Als ze zich niet door een 38-jarige laat uitwonen, dan wel door een 28- of 18-jarige.
Zeg jij dit niet alleen maar omdat je vroeger als 21 jarige een meiske van 13 naaide?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 10 maart 2008 @ 23:03:43 #50
26777 MrTorture
pi_57294911
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef nozem het volgende:

[..]

Zeg jij dit niet alleen maar omdat je vroeger als 21 jarige een meiske van 13 naaide?
Haha, nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn tig redenen te verzinnen waarom een relatie met zo'n leeftijdsverschil waarschijnlijk niet gaat werken. (Denk alleen al eens 10 jaar verder ). Maar ik vind het sex-verhaal altijd zo overdreven. Er wordt te vaak uit gegaan van lieve, onschuldige, naïeve meisjes die door sexbeluste oude mannetjes worden gebruikt. Doorgaans zijn ze zelf het hardst op zoek.
Vis een optie?
pi_57295153
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Haha, nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn tig redenen te verzinnen waarom een relatie met zo'n leeftijdsverschil waarschijnlijk niet gaat werken. (Denk alleen al eens 10 jaar verder ). Maar ik vind het sex-verhaal altijd zo overdreven. Er wordt te vaak uit gegaan van lieve, onschuldige, naïeve meisjes die door sexbeluste oude mannetjes worden gebruikt. Doorgaans zijn ze zelf het hardst op zoek.
Niet per definitie seksbeluste oude mannetjes, vaak wel enigszins sneue figuren die hun gehele pubertijd en adolescentie en een groot deel van hun jongvolwassenheid vrouwloos hebben doorgebracht en daardoor geen of amper aansluting vinden bij vrouwen van hun eigen leeftijd. Denk ik dan.

Het totaalplaatje is gewoon een beetje sneu.

Jong, wereldvreemd, labiel, gothic meisje zoekt eerlijke man die haar gevoelens begrijpt. Volwassen, verlegen, onervaren man van achterin de 30 zoekt jong, labiel meisje om de begripvolle en wijze vaderfiguur uit te hangen. (seks geen bezwaar)
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 23:51:06 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57296302
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Haha, nee
SPOILER
Euh

Ik zou veeeel rustiger slapen dat mijn zusje van 16 vannacht uitgehold word door een 18 jarige dan door een 38 jarige. Alleen het idee, gevoel, geruststelling en gewoon het onbehaaglijke pedobear idee al... Die man moet of lekker een banaan in zijn hol steken en zich stilletjes aftrekken boven een plaatje van een gothic zangeres, of een labiel persoon van rond zijn eigen leeftijd zoeken.
pi_57296306
ach ik ben in een vergelijkbaar verhaal de foute man geweest...
ik wist dat het niet klopte, maar was te gecharmeerd van het meisje...
in mijn geval kwam het contact leggen trouwens van haar kant en de seksbelustheid ook...
dus het beeld van de overheersende seksbeluste man kan ik niet onderschrijven...

het probleem is idd de man en niet het meisje...
als de relatie overgaat zal ze waarschijnlijk haar blik op hem totaal veranderen...
mijn "ex" walgde van het feit dat ze zo'n oude man had gehad...
sja verliefdheid is raar... maar uit deze omstandigheden groeit vrijwel nooit een goede relatie...
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 23:54:09 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57296370
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:51 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ach ik ben in een vergelijkbaar verhaal de foute man geweest...
ik wist dat het niet klopte, maar was te gecharmeerd van het meisje...
in mijn geval kwam het contact leggen trouwens van haar kant en de seksbelustheid ook...
dus het beeld van de overheersende seksbeluste man kan ik niet onderschrijven...

het probleem is idd de man en niet het meisje...
als de relatie overgaat zal ze waarschijnlijk haar blik op hem totaal veranderen...
mijn "ex" walgde van het feit dat ze zo'n oude man had gehad...
sja verliefdheid is raar... maar uit deze omstandigheden groeit vrijwel nooit een goede relatie...
Ja... maar ben je niet zelf zo dat je dan zegt "Dit klopt niet meisje, ik ben te oud voor je, je moet niet dit niet doen, dit is niet goed voor jou en voor jezelf." Je wist namelijk dat het niet klopte.

Ik snap gewoon de denkwijze niet, sorry...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:35:34 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57297186
holy fuck... ff opruimen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:41:31 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57297271
en weer open
  dinsdag 11 maart 2008 @ 01:01:47 #57
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_57297529
Tja, het is niet alleen dat ze 16 is, maar ook dat ze autistisch is, en die kinderen zijn toch wat makkelijker te beïnvloeden misschien. Toen ik dat fantasy gebeuren hoorde wist ik al hoe laat het was, trap die vent de deurt uit...

Oja en dit nummer natuurlijk....
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_57298145
Lastig. Aan de vrije wil valt amper te tornen, maar met dergelijke risico's (machtsverhoudingen die uit balans zijn, naiviteit van een zestienjarige, etc.) valt er nog wat tegen te beginnen. Persoonlijk zou ik de situatie erg scherp in de gaten houden en zoals nozem al zegt, het hoeft geeneens een gevaarlijke kerel te zijn. Maar in ieder geval wel een bijzonder sneue.

Dat de relatie niet zal werken staat voor mij buiten kijf, maar ik ben persoonlijk wel voor de vrijheid gunnen. Brengt zéker risico's met zich mee, maar het liefst laat ik m'n kinderen hun eigen fouten maken. Tenzij de situatie escaleert, natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2008 03:15:21 ]
pi_57298169
Overigens vind ik al helemaal niet dat je je dochter kan vertellen met wie de seks mag hebben en met wie niet. Je kan hoogstens eisen dat ze het veilig doet.
pi_57298202
Ik zou het mijn dochter verbieden, het 'hoort' niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2008 @ 02:04:03 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57298220
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:01 schreef Thomass het volgende:
Ik zou het mijn dochter verbieden, het 'hoort' niet.
Verbieden, right. Dan zie je haar zeker niet meer terug.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 02:09:06 #62
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57298255
quote:

[..]

Die gevoelens zou ik niet serieus nemen. Als een kind 16 is heb je nog alles te zeggen over het doen en laten. Ik zou de politie bellen en het kind binnen houden. Misschien extreem maar je moet toch grenzen trekken. Een dergelijke relatie is volstrekt ongelijkwaardig en gedoemd te mislukken. Een 16-jarige moet die dingen rustig ontdekken met leeftijdsgenootjes en zo langzaam volwassen worden. Niet meegesleurd worden door iemand die haar vader kon zijn.
En op basis waarvan ga je de politie bellen ? In feite doet die vent in kwestie niks illegaals hé ... En hoe kun je in godsnaam een kind van 16 'binnen houden' ? Wat ga je doen als ze straks van school wegrent ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 02:11:46 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_57298271
zoals je zegt; "Verbieden werkt niet"
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_57298319
Volgens mij mag iemand van 16 pas seks hebben met toestemming van de ouders
pi_57298353
Ooit was ik een 16 jarig (niet autistisch) maar wel een erg beinvloedbaar meisje.
En leerde een man van 32 kennen... vader figuur, alle aandacht voor mij, natúúrlijk had ik het gevoel dat hij de enige was die me begreep!!! Mijn ouder keken van een afstandje toe....

Relax... het is allemaal een fase en komt echt wel goed.

Het is gewoon lastig voor ouders om kinderen vrij te laten, op een afstandje mee te kijken en vooral in gesprek te blijven zonder te veroordelen.
pi_57298364
-niet nodig-

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 11-03-2008 08:38:40 ]
pi_57298413
quote:

Wat een foute en kortzichtige reaktie.
Gevoelens van je kinderen ten alle tijde serieus nemen.
pi_57298943
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik denk dat ze met 'niet serieus nemen' eigenlijk bedoelt 'geen actie op ondernemen'.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 03:40:30 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57298960
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Verbieden, right. Dan zie je haar zeker niet meer terug.
Dat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_57299296
16 en 38

Pedofilie
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_57299570
quote:

[..]

En toch denk ik dat het beter is wanneer jullie contact hebben met deze man. Vooral je vader moet zich niet afzijdig houden. Wat denk je met dit gedrag te bereiken? Zou het niet zinniger zijn hem over de vloer te halen en met hem in gesprek te gaan zodat je vader weet wie hij voor zich heeft. Nu wordt zijn dochter opgehaald door een man die een vreemde voor hem is en zal blijven als hij doorgaat met zich er niet mee te bemoeien. Ik vind dit een vreemde manier van doen. Je bent het eigenlijk niet eens met de keuze van je jonge dochter maar in plaats van deze man te leren kennen zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt, ga je stilzwijgend in protest. Ik begrijp dat niemand in het gezin het leuk vindt dat je zus een man heeft uitgekozen die zoveel in leeftijd scheelt. Het is erg moeilijk om tot haar door te dringen dus zal ze niet luisteren naar jullie bezwaren en deze man toch willen zien. Weerstand van jullie kant kan ertoe leiden dat ze van huis wegloopt om bij haar vriend te zijn. Om dat te voorkomen kun je beter ervoor zorgen dat hij bij jullie thuis mag komen en met hem praten. Zo heb je toch nog enigszins zicht op de zaak. De tijd zal het leren of deze mensen werkelijk met elkaar willen blijven ondanks het grote leeftijdsverschil.
  Redactie Frontpage dinsdag 11 maart 2008 @ 08:07:41 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57299705
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:39 schreef housewous het volgende:
16 en 38

Pedofilie
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. (Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan 18 jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij mimimaal 5 jaar ouder zijn dan het kind). De term wordt op 2 manieren heel vaak foutief gebruikt. Ten eerste slaat de term "pedofilie" alleen op het verlangen naar seksueel contact met kinderen, niet op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. Het laatste heet pedoseksualiteit. In het dagelijks gebruik wordt echter vrijwel uitsluitend van pedofiel en pedofilie gesproken, ook als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.

Ten tweede betekent "Die nog niet geslachtsrijp zijn" in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar. In het dagelijks spraakgebruik wordt een volwassene die zich seksueel aangetrokken voelt tot personen van 14-15 jaar vaak ten onrechte als pedofiel aangemerkt, maar dit klopt dus niet, aangezien personen van die leeftijd vrijwel altijd al geslachtsrijp zijn. Pedoseksualiteit is dan ook niet helemaal hetzelfde als het strafbare feit van seksuele handelingen met minderjarigen, aangezien hier voor volwassenen ook sprake van is, ingeval de ander wel 12, maar nog geen 16 is.
pi_57299717
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:11 schreef ondeugend het volgende:
zoals je zegt; "Verbieden werkt niet"
Moet je eens opletten of dat werkt
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:14:24 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_57299742
quote:

[..]

[..]

Euhm.. Dacht dat het nog wel strafbaar was als je ouders het niet willen
Weet niet of het echt zo is en of het hier al gezegd is maartoch
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:16:51 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57299754
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar je moet wel proberen het zoveel mogeljik te bagetaliseren...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57299765
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
A little bit hateful
pi_57299782
Zelf denk ik dat dit niet goed kan gaan. Je zusje zit nog op school, neem ik aan?
Die man die werkt al aardig wat jaren, heeft waarschijnlijk heel wat meer meegemaakt in zijn leven en zit in een andere fase in zijn leven. Ik gok zo dat hij wel over een X aantal jaren zal willen settelen, trouwen, kinderen krijgen. Je zusje, naar ik hoop, niet.

Maar je moet haar haar eigen fouten laten maken, vooral meisjes van die leeftijd kun je beter niet de les lezen. Dan doen ze alleen harder hun best om je ongelijk te bewijzen of om je nog meer te laten zeuren (heb ik mezelf ook nog een aantal keren op betrapt ).

Natuurlijk is er ook een klein kansje dat het goed gaat, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:19:06 #78
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_57300425
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....

en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven

als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Here I Am !!!
pi_57301355
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef MikeGSM het volgende:
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....

en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven

als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
pi_57301467
Ik zou een computer voor je zusje kopen en daar WoW op installeren en haar samen met dat debiele spel opsluiten op haar kamer
pi_57301538
ik blij dat het mijn zusje niet is..... man man kan toch niet dit...achterlijk gedoe
I'm not the man you think I am!
pi_57302893
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:13 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.

Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
pi_57303926
erg fout, 38 damn, bij die man zit ook een steek los.... die gast is ook niet helemaal 100%. Zie je hem al bij zijn ouders/vrienden aankomen: 'ik heb een nieuwe vriendin, een 16-jarige' Ik als begin 20-er wil al geen relatie met iemand van onder de 18... laat staan dat je bijna 40 bent

ziek......
Love is in the air!
pi_57304329
Lastige situaties dit soort dingen.

Ten eerste ben je het er als ouders niet echt mee eens bij leeftijdsverschillen als deze. Je standpunt heb je dus vaak al ingenomen (hoewel ik me afvraag wat m'n pa had gedacht als ik op m'n 16e de toen 30 jarige Jennifer Lopez had voorgesteld thuis ).

Echter wat velen hier ook al aangeven, als je gaat verbieden maak je de kloof groter en heb je er geen zicht meer op. Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is. Dit zou je namelijk ook kunnen zeggen als haar vriend slechts 18 jaar oud is. Zo leg je niet de nadruk op de leeftijd van die vent maar kan je toch restricties opleggen die niet in haar ogen overkomen als een 'ben je wel helemaal lekker, die vent is 38!!!' idee naar haar toe.

Je kan wellicht zelfs voor andere dingen wel toestemming geven die ze eerst nog niet had. Dat ze uit mag in die discotheek in de buurt (toegang vanaf 16) waardoor ze denkt dat je vertrouwen in haar hebt en ze tegelijkertijd dan omringt is door leeftijdsgenoten. Kan me namelijk niet voorstellen dat die vent van 38 in diezelfde discotheek uit z'n plaat gaat op Rihanna (alhoewel ik ook niet weet of je zusje daar wel van gecharmeerd is).

Maar hoe graag je ook wil gaan verbieden, hoe meer jij verbied, des te maar 'vrijheid' ze heeft bij die man. Die zal maar al te graag benadrukken dat hij haar volledig vrij laat en dat ze het bij hem dus het beste heeft.
pi_57304512
Mijn eigen topic hierover kan ik niet meer vinden. Mijn zusje was 15 toen ze een man van 39 tegen het lijf liep en halsoverkop verliefd werd op hem en hij op haar. Mijn zus en ik walgde ook allebei, want wat kan een zoveel oudere man nou van zo'n jong meisje willen behalve seks? Mijn moeder vond het allemaal well grappig geloof ik, ze deed er absoluut niet moeilijk over voor zover ik weet. Mijn vader had er wel veel moeite mee, maar als hij er wat van zei kreeg ie ruzie met mijn zusje en moeder. Uiteindelijk heeft hij het dus maar geaccepteerd.

Inmiddels is mijn zusje 21 en zijn ze nog steeds samen en gelukkig. Het bleek dus toch echte liefde. Op dit moment zoveel jaren later heb ik er ook geen moeite meer mee, ze heeft volwassen leeftijd bereikt, hij is goed voor haar en ze zijn echt blij met elkaar.

Wat mijn mening over zo'n situatie is is weet ik eigenlijk nog steeds niet, Het kan dus goed gaan, maar in hoeverre is het goed dat een jong meisje met een zoveel oudere man gaat.
;)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:12:59 #86
26777 MrTorture
pi_57304734
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is.
Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
Vis een optie?
pi_57304845
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:12 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
Maar ja, ze zit dan in ieder geval nog niet dag en nacht bij die vent thuis. Gaat niet zozeer om het voorkomen van sexuele handelingen, dat kan ze met genoeg andere jongens op allerlei plekken ook wel doen, maar meer dat ze niet straks zoveel bij hem zit dat je je dochter niet meer ziet omdat ze al half samenwoont met een man van 38.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:06:27 #88
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_57305751
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef katerwater het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.

Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
Dat klopt...
Maar oom agent zal vriend lief wel even uitnodigen voor een gesprekje en hem eventueel verder aan de tand voelen.... Zeker aangezien de relatie niet erg gelijkwaardig is...
En misschien heeft vriend lief zoiets wel eens eerder gedaan
Here I Am !!!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:07:41 #89
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57305777
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.

Stopt het het snelst.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:10:09 #90
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57305826
Hij is Lord of haar Ringetje
zzz
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:18:37 #91
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_57305999
quote:

[..]

Ik weet nu -op m'n 18e al- dat er meer vrouwen zijn dan één en dat er geen 'ware' is. Laat staan over 20 jaar. C'mon, al ben je smoorverliefd als 38-jarige, dan nog moet je verstand een beetje werken.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:38:34 #92
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57307382
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef WallOfStars het volgende:
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.

Stopt het het snelst.

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:39:28 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57307397
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[afbeelding]

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?! [afbeelding]

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks! [afbeelding]
Je sig.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:50:40 #94
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57307632
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:52:35 #95
116015 SicSicSics
pi_57307665
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je sig.
Ik hou van katten!

Om nog even ontopic te reageren:
Ik vind het een vreemde keuze, maar ik vond het ook een vreemde keuze dat iemand op wie ik verliefd was vroeger voor een ander koos. Het leeftijd verschil is redelijk raar, maar meisjes van 16 zijn raar. Ik denk dat het een fase is en zo niet is ze potentieel heel gelukkig met de echte liefde van ahar leven. In beide gevallen zal ze er van leren en zal het wel weer op z'n pootjes terechtkomen!

Even doorbijten dus? Het is volgens mij niet strafbaar wat die kerel doet. Je kunt wel als ouders met de politie gaan praten e.d. maar daar zal je dochter ook niet echt blij mee zijn... So to speak.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57308076
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
vraag gelijk of hij frietjes met appelmoes lust... en geef hem namens het hele gezin wat breezers voor zijn verjaardag
Love is in the air!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:21:58 #97
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57310565
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
pi_57310963
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Bob-B het volgende:

[..]

100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:49 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57311091
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Hoi Tonks.

Ik ben het met je eens.
Leuk he?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:46:13 #100
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57311104
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 18:50:01 #101
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57311193
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
Kalverliefde.
pi_57317835
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??

Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uiteindelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijpt dat soort lui niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )

En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 12-03-2008 15:11:29 ]
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 23:12:46 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57318025
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??

Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uitenidelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijp dat soort lu niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )

En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.

Aldus mijn ironie.
pi_57318228
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.

Aldus mijn ironie.
Ik ook niet. Maar daarom des te meer reden om er maar niet meteen vanuit te gaan dat ze niet voor zichzelf kan beslissen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:23:32 #105
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57318282
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben.
hoe kut

Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_57318897
Hopelijk is de man van 38 nog wel begrijpt dat de ouders dit niet willen. Maar ben bang ook erg apart figuur is, deze relatie zegt al een hoop.

Misschien moeten ze een gesprek aan gaan met die man of iets, denk dat via die man op een of andere manier zorgen dat punt achter deze relatie word gezet.
............................
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 13:27:15 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57326471
Apart dat velen meteen aannemen dat beide gestoord zijn. Misschien is t echte liefde, zijn voorbeelden zat van meiden van 16 die gaan met mannen boven de 30 of zelfs 40 die samen ook oud worden.

Chaplin was 52 toen hij de 16 jarige Oona ontmoette en ze zijn 36 jaar samengebleven tot aan zn dood.

Hier nog een leuke link http://forum.bnn.nl/forum.php/list_messages/18202
pi_57326807
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Principessa het volgende:

[..]

hoe kut

Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
En dan ben jij er nog redelijk mild mee omgegaan.

Genoeg meiden trekken dan juist woedend bij hun lover in, die allang op zichzelf woont natuurlijk.
En aangezien zusje van TS deze man op een beurs ergens in het land heeft ontmoet kan het ook nog zo zijn dat hij niet bepaald in de buurt woont. Als ze dan besluit weg te lopen en bij hem in te trekken ben je je dochter helemaal kwijt. Kan me dus wel voorstellen dat je als ouder zijnde even verder kijkt voor het te verbieden.
Misschien kunnen ze het door het min of meer toe te staan ook beter een oogje in het zeil houden, en het eerder in de gaten hebben als het verkeerd gaat.
pi_57328225
aangifte doen
Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:26:45 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57328489
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:13 schreef Manono het volgende:
aangifte doen
tegen wat?
pi_57328605
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:26 schreef SunChaser het volgende:

tegen wat?

ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:36:52 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57328660
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:

[..]

Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
pi_57328866
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
Ja, maar het soort 16-jarigen die voor een breezer iemand in fietsenhok neuqen zijn niet autistisch, dus die weten exact waar ze mee bezig zijn. autisten weten dat niet, die moeten tegen zichzelf beschermd worden..
pi_57328887
quote:

ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat maar nogmaals, als een viespeuk van 38 met mijn dochter van 16 bezig is kan hij beter een bodyguard inhuren, klaar. of de meeste mannen van boven de 30 het nou graag geaccepteerd zien of niet
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:49:28 #115
205595 GoodfelIas
"The fuck is that?"
pi_57328908
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Henry Hill, Brooklyn N.Y. (1955).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:49:51 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57328928
Geile post.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:51:58 #117
116015 SicSicSics
pi_57328966
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!

@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*
Fine, fuck you then!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:53:26 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57328998
quote:

[..]

Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:53:29 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57329000
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Manono het volgende:

[..]

ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:54:18 #120
205595 GoodfelIas
"The fuck is that?"
pi_57329020
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!
Ben nu 25 jaar, al hou ik het vaak op 21.
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Henry Hill, Brooklyn N.Y. (1955).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57329595
quote:

@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*

Wie heeft het over aantrekkelijk vinden? Vrienden van mijn vader vonden mij ook altijjd aantrekkelijk maar dat is logisch als je zelf geen schone jonge god meer bent en de halve stad al hebt gehad. In de woestijn kan het anders liggen, maar op een bepaalde leeftijd hoor je je, ook als man, te schikken naar je volwassenheid en een beetje gepaste afstand te houden.
Ook al loopt ze erbij als een sloerie, bij mijn opgroeiende dochter van 16 zou je in elk geval uit de buurt moeten blijven. En hey, wat voor diepe, onverwerkte gevoelens zo'n man van middelbare leeftijd daar dan verder allemaal bij heeft, cool, maar dat houdt ie maar lekker bij zich. Hij heeft bijna 40 jaar gehad om aan het idee te wennen.
pi_57334740
quote:
ouwe, over-behaarde, verweerde kerel

Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
pi_57336331
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef SunChaser het volgende:

Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
Sun
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:52:13 #124
pi_57336891
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...

En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 22:31:43 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57338285
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:41:19 #126
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57338635
het is een pedofiel, dus ik zou hem ophangen of iets in die trant
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 22:50:38 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57338997
Zeg Tamara, doe nou niet alsof jij niet weet wat een pedofiel is
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:33:56 #128
116015 SicSicSics
pi_57344953
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
Als je het zo stelt... Neem ik mijn woorden terug!

Hoe is het met het zusje van TS eigenlijk? Nog steeds verliefd en gelukkig met weekend-Frodo de 433ste?
Fine, fuck you then!
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:33:37 #129
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_57345632
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 12:51:12 #130
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57349668
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Stigma het volgende:

[..]

Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.

Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:19:26 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57350270
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.

Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Heeft Spinvis Asperger? Bron?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:35:17 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354158
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft Spinvis Asperger? Bron?
Hijzelf in de Niewe Revu vorig jaar.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:41:03 #133
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354294
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:42:23 #134
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57354326
quote:
Hoe ga je daar mee om?

Verbieden werkt niet, dan gaat ze (m'n zusje) er alleen maar meer naar toe.

Neem een mes mee en sla die kerel echt helemaal de tyfus in, pak hem daarna bij zijn keel en druk zachtjes maar toch stevig met de punt van zijn mes in zijn adamsappel.
Zeg daarna op een rustige maar toch dreigende toon dat je liever niet heb dat hij in de buurt komt van zijn zusje.
Tuf hem daarna nog 1 keer in zijn gezicht en je probleem is opgelost.

donderdag 13 maart 2008 @ 16:47:15 #135
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354451
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:47:24 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354455
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...

En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
Ja, en dat is precies hetzelfde als zeggen dat meneer haar toch heel goed behandeld en oh zo veel van haar houdt. WIJ WETEN HET NIET.

En daarbij, al ze zou niet autistisch zijn dan nog zou ik haar heel erg goed in de gaten houden want een 40 jarige met een 16 jarige? Ik vertrouw het niet. Die kerel moet zich eerst maar eens gaan bewijzen, en normale mensen snappen dat ouders denken WTF WTF WTF dus daar haak je dan op in. Maar nee, deze meneer blijkbaar niet.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:50:14 #137
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354503
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
Wat voor een aardig deel te wijten valt aan het feit dat veel hedendaagse ouders hun kinderen niet kunnen disciplineren en geen regels kunnen stellen. Het falen van de vrije opvoeding.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:51:17 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354531
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:

[..]

Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders.. [afbeelding]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:14 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354619
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan. Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?

Wat je moet doen in dit soort gevallen is de vinger aan de pols houden, hem veel uitnodigen, hem leren kennen, vragen stellen. Dat hij 38 is betekent niet dat ie haar meteen prostitueert, dat kunnen jongens van 20 trouwens veel beter.

De enige goede vraag hier is: hoe functioneert zij eronder?
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:56:54 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354657
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:57:53 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354685
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Harajuku. het volgende:

want een 40 jarige met een 16 jarige?
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:00:41 #142
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354760
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:03:19 #143
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354828
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan.
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:06:12 #144
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57354894
'De enige is die haar begrijpt'

Misschien zou je haar een boekje over pubertijd moeten geven...

Die gast is ook een engerd dan, kan (waarschijnlijk vanwege zijn, ehrm.. afwijkende
levensstijl en interesses) niet of moeilijk aan een vrouw in zijn leeftijdscategorie
komen... Veel meisjes denken dat een man die wat ouder is, die een eigen huis en
geld heeft, veel ervaring heeft en ze kan geven wat ze nodig hebben (lees: willen)...

Die gedachtengang waait meestal na een paar jaar wel over als ze zelf wat meer
uit het leven wil halen dan dit... Maar da's wel enorm zonde van de tijd en het kan
haar afzonderen van haar familie en omgeving en studie...

Ik vind wel dat je ouders hier een taak in hebben, een man van die leeftijd kan enorm
veel invloed op je zusje uitoefenen, en zo een van de paar belangrijkste jaren van
haar volwassenwording wegkapen, en haar weghouden van de mensen die het
beste met haar voor hebben...

Disclaimer:
Er bestaan zeker een beperkt aantal mensen die door een godswonder wel een
succesvolle warme, betekenisvolle relatie hebben overgehouden aan dit soort
praktijken maar die ben ik iig nog niet IRL tegen gekomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 13-03-2008 17:13:19 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:06:47 #145
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354905
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen ( ) die ze nu heeft.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:07:30 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354920
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he. [afbeelding]
My point ja
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
Fine, 38. Als die kerel alles bovenin in orde heeft dan snapt hij dat haar ouders het echt niet prettig zullen vinden. Dan ga je desnoods met een lulverhaal a la "Ik snap dat het niet als "normaal" gezien wordt, maar ik houd echt van jullie dochter en bla bla yada yada" Even gezellig op de thee en dat toch wel vaker dan eens. Laten zien dat je goede intenties hebt, bedoel ik dan. En het is misschien haar leven, maar ik vind dit toch wel het minste wat je even kunt doen.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Principessa het volgende:

[..]

Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:10:44 #147
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57355005
quote:
Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:11:47 #148
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57355025
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef Principessa het volgende:
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen ( ) die ze nu heeft.
Denk je? Het kind heeft Asperger. Dat betekent niet dat je een tikje anders bent: het is een syndroom waarmee de omgeving moeilijk mee kan omgaan.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 17:15:52 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57355121
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
pi_57355129
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
Bullshit
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:16:17 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57355135
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...
Ook dat. Zij ziet hem als de grote stoere volwassen geweldige toffe man en zij moet oh zo blij zijn dat ie háár wil ! Nou, dan krijg je best een scheve relatie ja
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:17:17 #152
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57355159
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef Harajuku. het volgende:

Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.
Zo bedoelde ik dat niet, excuus daarvoor. Maar djiez, je hoeft meteen op hoogste kast te gaan zitten...

[ Bericht 1% gewijzigd door Principessa op 13-03-2008 17:26:56 (verhaspeling van spreekwoorden) ]
pi_57355166
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ook dat. Zij ziet hem als de grote stoere geweldige toffe man en zij moet oh zo blij zijn dat ie háár wil ! Nou, dan krijg je best een scheve relatie ja
"he's got hitpoints and charisma to lend. "
pi_57356811
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?

Wat je moet doen in dit soort gevallen is de vinger aan de pols houden, hem veel uitnodigen, hem leren kennen, vragen stellen. Dat hij 38 is betekent niet dat ie haar meteen prostitueert, dat kunnen jongens van 20 trouwens veel beter.

Sorry Sun maar jij gebruikt dezelfde dumb ass standaardargumenten die alle pedo's hanteren. De riedel van mooie intenties, unieke wederzijdse liefde, de bestwil van het opgroeiende kind (ik ben beter voor haar dan jongens van haar leeftijd!) bla. Dream on. Een geleefde kerel krijgt geen dikke piemel van een jonge meid vanwege de overeenkomsten, maar vanwege de ongelijkheid. Vanwege haar onbeschreven geschiedenis waarin hij zó makkelijk een heldenrol kan innemen, lonkend tov zijn rommelige naslagwerk waarin hij vaak genoeg de loser is geweest.

Hoe sexy of volwassen een puber ook overkomt, het blijft geestelijk een kind. Een man van rond zijn 40e wordt geacht een leven van seks, relaties en ouderschap achter zich te hebben. Ongelijkheid en verschillen in relaties zijn vaak charmant, maar hier kan nooit sprake zijn van een gelijkwaardig uitgangspunt, in elk geval niet voor een relatie. Of het komt doordat hij via haar zijn eigen jeugd en onschuld terugvindt, doordat hij bij haar een vader/leraar rol kan spelen die verder overal is uitgespeeld, doordat hij achterlijk is en geestelijk nooit ouder is geworden dan 16, of gewoon met haar wil pronken, een relatie is niet voor haar bestwil maar voor de zijne. In deze relatie geeft zijn ervaring hem macht, ipv hoofdpijn. Op haar leeftijd moet ze allerlei dingen leren, niet alleen over vriendjes maar ook over vriendschappen, haar eigen lichaam, ouders, school, wie ze wil worden en hoe ze dat gaat doen. Of hij dat zelf wil zien of niet, een man die alles al heeft meegemaakt neemt veel van die openheid weg en manipuleert die ontdekkingsfase met zijn ervaring, ook al is het in de grond een goede man.

Wat de wet zegt is 1 ding, maar ik vind een charmant leeftijdsverschil zo ongeveer ophouden waanneer het groter wordt dan de helft van de leeftijd van de jongste partner. Als hij het beste met haar voorheeft bedankt hij hoffelijk voor de eer en gunt hij een ander zijn tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 14-03-2008 03:49:11 ]
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:47:17 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57356963
En toch, hè. Ik heb twee voorbeelden in mijn nabijheid van vrouwen die op hun 16e/17e een relatie kregen met een oudere man (eind twintig en eind dertig) en beide relaties houden al meer dan 20 jaar stand.
pi_57357699
Bedreig deze man onder 4 ogen zo ernstig dat hij niet meer in de buurt van je zusje durft te komen. Zet de bedreiging eventueel kracht bij met iets.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 19:44:29 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57358368
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:40 schreef Manono het volgende:

[..]

Sorry Sun maar jij gebruikt dezelfde dumb ass standaardargumenten die alle pedo's hanteren.
Dit heeft geen reet met pedofilie te maken.
pi_57366653
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef SunChaser het volgende:

nee, natuurlijk niet. het is een mooi ding tussen twee gelijkgestemde zielsverwanten.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:55:33 #159
pi_57366685
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:49 schreef Manono het volgende:

[..]

nee, natuurlijk niet. het is een mooi ding tussen twee gelijkgestemde zielsverwanten.
Een meisje van 16 is fysiek volwassen. Natuurlijk is zo iemand vaak mentaal nog niet volwassen om een relatie met een 40 jarige te verantwoorden , maar met pedofilie heeft dat inderdaad niks te maken. Een kind van 12 met iemand van 18. DAT is pedofilie. Niet iemand van 40 met een meisje van 16 ... (je ziet trouwens puur fysiek tussen veel meisjes van 16 en 26 geen verschil meer ...)
pi_57366690
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef koudhier het volgende:
Bedreig deze man onder 4 ogen zo ernstig dat hij niet meer in de buurt van je zusje durft te komen. Zet de bedreiging eventueel kracht bij met iets.
Bedreigen? Wat voor vreemde kijk op de wereld heb jij?
pi_57366716
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Een meisje van 16 is fysiek volwassen. Natuurlijk is zo iemand vaak mentaal nog niet volwassen om een relatie met een 40 jarige te verantwoorden , maar met pedofilie heeft dat inderdaad niks te maken. Een kind van 12 met iemand van 18. DAT is pedofilie. Niet iemand van 40 met een meisje van 16 ... (je ziet trouwens puur fysiek tussen veel meisjes van 16 en 26 geen verschil meer ...)
Toch wel hoor, die van 26 hebben rimpels en zijn net gepiekt
pi_57366974
quote:

Wat is dit, pedos unite?

Draai jij het ff om. Zij hoeft zich niet te verantwoorden voor een relatie met een 40 jarige, ze is een kind.
En kan het schelen wat jij van een vrouwenlichaam waarneemt. Als het daar vanaf moet hangen.. je bent blijkbaar niet al te goed op de hoogte, een meisje van 16 is nl niet geestelijk en niet fysiek volgroeid (idd. ook al heeft ze schaamhaar. duh) Er gebeurt in dat lichaampje nog van alles tot haar 20e, 22e. Op het eerste gezicht kan ze 26 lijken maar als je het verschil al nauwelijks merkt is dat des te meer een reden om haar met rust te laten.

Maar ok, stel dat ze nou nét helemaal 'klaar' is, op haar 16e. Waarom vind je dat jij, als 22 jaar oudere kerel met een leven vol kansen en vertier achter je, je per se met jouw ego en belegen ehh.. ervaring op haar prille pad moet storten? Reality check, kijk in de spiegel. Je bent oud, naast zo'n meisje. Het ziet er niet uit.

As said, voor de wet mag het letterlijk genomen geen pedofilie zijn, maar de wet is niet de issue hier. Het is hoe dan ook een treurige viespeuk van middelbare leeftijd die zijn heldenrol moet halen bij een kwetsbare puber die 's avonds bij papa en mama aan de keukentafel huiswerk zit te maken. En die zich met andere dingen moet bezighouden dan seks óf serieuze relaties met belegen oude mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 14-03-2008 14:03:33 ]
  zondag 16 maart 2008 @ 01:36:53 #163
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57406736
Gaan ze ook samen LARPen?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 16 maart 2008 @ 01:41:31 #164
158899 GasTurbine
pi_57406803
quote:

[..]

Ik heb een goed boek gelezen. Het Nederlandsche Strafrecht. Staan ook (voor jou blijkbaar) nieuwe dingen in!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 16 maart 2008 @ 01:42:36 #165
158899 GasTurbine
pi_57406817
En als je zus ergens d'r ei kwijt wilt kan ze bij mij langs komen hoor

En nee ik LARP niet.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 02:34:03 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57407432
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:49 schreef Manono het volgende:

[..]

Een meisje van 16 kan haar zielsverwant nog niet vinden?
pi_57408421
quote:
Op zondag 16 maart 2008 02:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een meisje van 16 kan haar zielsverwant nog niet vinden?
Ken maar weinig gevallen van meisjes die op die leeftijd een relatie begonnen die voor altijd standhoud.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 09:01:51 #168
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57408801
Ik ken er wel een aantal.
pi_57409739
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jawel. Een beetje te groot leeftijdsverschil he, plus een psychiatrische aandoening. Plus het is sociaal niet echt verantwoord.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 11:39:16 #170
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57410056
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:20 schreef F04 het volgende:

[..]

Jawel. Een beetje te groot leeftijdsverschil he, plus een psychiatrische aandoening. Plus het is sociaal niet echt verantwoord.
Een groot leeftijdsverschil is pedofilie?
  zondag 16 maart 2008 @ 12:04:43 #171
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57410457
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een groot leeftijdsverschil is pedofilie?
je probeert het ook gewoon goed te praten hé.
  zondag 16 maart 2008 @ 12:06:43 #172
92279 N.icka
Windforce 11
pi_57410487
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:04 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Volgens mij niet , hij reageerd alleen niet zo hysterisch als jullie
pi_57413005
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Dát zou pedofilie zijn.
Niet een meid van een jaar of zestien jong.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 16:11:44 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57414364
quote:
Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef r_one het volgende:

[..]

Dát zou pedofilie zijn.
Niet een meid van een jaar of zestien jong.
LEZEN

Hij zegt jongER, niet JONG
pi_57414484
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:11 schreef SunChaser het volgende:
LEZEN

Hij zegt jongER, niet JONG
Ja.
Lees MIJN quote nou eens goed
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 16 maart 2008 @ 16:34:51 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57415004
Serieus; hoe ze die imbeciel van een Bob-B mod hebben kunnen maken is mij echt een raadsel.
Hij wekt echt alle agressie bij me op

Verder; wat die nichterige treinkaper zegt. Eindelijk zegt die lul iets zinnigs.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 16:53:43 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57415439
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef SHE het volgende:
Serieus; hoe ze die imbeciel van een Bob-B mod hebben kunnen maken is mij echt een raadsel.
Hij wekt echt alle agressie bij me op

Verder; wat die nichterige treinkaper zegt. Eindelijk zegt die lul iets zinnigs.
Je bent ook mijn favo bordeliner

Maar de reacties in dit topic slaan echt kant nog wal. In elkaar trappen, ebdreigen met mes op de keel, aangifte, Die mensen weten echt niet waar ze t over hebben.
pi_57415713
Zou jij er geen problemen mee hebben SunChaser als je dochter van 16 (stel dat je die had) een relatie zou hebben met een man van 38? Zou jij dat goedkeuren?
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 17:15:38 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57415853
Ja. Maar... als je al mijn reacties van mij hebt gelezen, dan weet je dat ik ze veel zou uitnodigen, zodat je een beeld krijgt van de man, wat ze van elkaar vinden, of hij goed voor haar is. Als hij haar zou misbruiken zou ik m natuurlijk de deur uittrappen, maar dat zou ik ook doen als het een 18 jarige jongen is. Het beste dat je kunt doen is gewoon de vinger aan de pols houden, verbieden en dreigen werkt averechts.
pi_57416077
quote:
Op zondag 16 maart 2008 12:04 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Manman, doe eens iets argumentatiefs in plaats van je verontwaardiging op zo'n inhoudsloze manier te uiten. Ik weet best dat mods ook maar mensen zijn, maar toon eens wat kwaliteit ipv overbodige kotssmileys. Neuken met meisjes van 16 is nou eenmaal geen pedofilie volgens het woordenboek en volgens het wetboek, hoe verwerpelijk jij de gedachte aan seks met een zestienjarige ook mag vinden. Op mijn zestiende werd ik ontmaagd door mijn vriendinnetje van vijftien. Zestienjarigen zijn geslachtsrijp en als je het verwerpelijk vind dat een zestienjarige door een 38-jarige wordt geneukt kan ik me dat heel goed voorstellen, maar je zult het echt over een andere boeg moeten beargumenteren.

Oftwel samenvatting: je bent een kutmod. (om even een argument a la Bob-B erin te gooien)
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 16 maart 2008 @ 17:34:02 #181
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57416203
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Manman, doe eens iets argumentatiefs in plaats van je verontwaardiging op zo'n inhoudsloze manier te uiten. Ik weet best dat mods ook maar mensen zijn, maar toon eens wat kwaliteit ipv overbodige kotssmileys. Neuken met meisjes van 16 is nou eenmaal geen pedofilie volgens het woordenboek en volgens het wetboek, hoe verwerpelijk jij de gedachte aan seks met een zestienjarige ook mag vinden. Op mijn zestiende werd ik ontmaagd door mijn vriendinnetje van vijftien. Zestienjarigen zijn geslachtsrijp en als je het verwerpelijk vind dat een zestienjarige door een 38-jarige wordt geneukt kan ik me dat heel goed voorstellen, maar je zult het echt over een andere boeg moeten beargumenteren.

Oftwel samenvatting: je bent een kutmod. (om even een argument a la Bob-B erin te gooien)
Prima dat je me een kutmod vindt, maar ik ben helaas voor jou alleen een mod in KLB en niet in R&P. Hier ben ik net zo goed te gast als ieder ander en heb ik net zo goed het recht om mijn mening te ventileren (onderbouwd of niet). Als je wil janken over mijn mod kwaliteiten moet je es wat vaker langskomen in KLB.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:40:31 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57416312
gezellig
pi_57416349
Nodig hem eens uit bij jullie thuis, praat met hem erover. Hij begrijpt zelf ook dat het niet 'compleet normaal' is, maar zo krijg je wel meer inzicht. Maak hem daarbij duidelijk dat als hij verkeerde intenties heeft hij compleet aan het verkeerde adres is, en maak dat hem goed duidelijk zonder gedetailleerd over de consequenties te praten.

Zorg ook dat je ouders je zusje apart nemen en het er met haar over hebben. Ze moeten ervoor zorgen dat zij zich gesteund voelt en vrij. Haar het gevoel geven dat er op haar gelet word werkt alleen maar averechts. Dat gevoel moet je der vriend geven.

Richting haar is alles koek en ei, richting hem laat je weten dat je hem in de gaten houd. Hij beseft snel genoeg hoe het zit, en beseft snel genoeg dat het niet verder kan gaan. En dan sta je klaar voor je zusje. Zoals een broer dat doet.
  Donald Duck held zondag 16 maart 2008 @ 17:46:43 #184
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57416422
nou ik zou het toch wel weten als dat mijn zusje of dochter zou zijn hoor. Niks pratend oplossen, maar gewoon die vent absoluut duidelijk maken dat hij alle contact moet verbreken of er volgen forse fysieke maatregelen voor hem
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 16 maart 2008 @ 20:32:10 #185
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57419410
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:42 schreef GuyFawkes het volgende:
Nodig hem eens uit bij jullie thuis, praat met hem erover. Hij begrijpt zelf ook dat het niet 'compleet normaal' is, maar zo krijg je wel meer inzicht. Maak hem daarbij duidelijk dat als hij verkeerde intenties heeft hij compleet aan het verkeerde adres is, en maak dat hem goed duidelijk zonder gedetailleerd over de consequenties te praten.

Zorg ook dat je ouders je zusje apart nemen en het er met haar over hebben. Ze moeten ervoor zorgen dat zij zich gesteund voelt en vrij. Haar het gevoel geven dat er op haar gelet word werkt alleen maar averechts. Dat gevoel moet je der vriend geven.

Richting haar is alles koek en ei, richting hem laat je weten dat je hem in de gaten houd. Hij beseft snel genoeg hoe het zit, en beseft snel genoeg dat het niet verder kan gaan. En dan sta je klaar voor je zusje. Zoals een broer dat doet.
Van dittum.
Ik spreek natuurlijk ook uit ervaring, daarom waardeer ik de input van Sunchaser des te meer.
Mijn ouders dachten in eerste instantie ook dat ik van de pot gerukt was, tot ze verstandig genoeg besloten hem uit te nodigen om hem te leren kennen.
Uiteindelijk hebben we ruim 4 jaar een relatie gehad. ( ik heb het zelf uitgemaakt )
De relatie eindigde niet door het leeftijdsverschil, maar door de afstand. Hij werkte in New Jersey, woonde part time in Brussel. Een fantastische vent en ik denk nog met veel liefde aan hem.
Mijn ouders ook; hij stuurt mijn moeder elk jaar nog een grote bos lelies op haar verjaardag.
Als hij er niet was geweest, dan was ik echt een ander en in mijn ogen, minder goed mens geweest.
Ik was bloedmooi, naief en ontzettend open naar mensen toe. Een 'recipe for disaster'
Hij heeft mij echt laten zien wat respect, liefde en wederzijds vertrouwen is.
Inmiddels is hij getrouwd en heeft hij zijn eerste dochter naar mij vernoemd. Dat zegt al wat over de innigheid en liefde tussen ons.
Het had zoiets onschuldigs en puurs, dat ik mij er nooit voor zal schamen. Integendeel.
Ook mijn ouders prijzen hem, voor wat hij voor mij heeft gedaan.

Daarmee wil ik niet zeggen dat dit een standaard feel good scenario is, maar het kan.
Mijn moeder zei enkele jaren geleden ook; 'liever dat een volwassen, eerlijke en betrouwbare man aan mijn tienerdochter zit, dan dat een of andere kutpuber zich tegen haar aanschurkt in een fietsenhok'

Als ik daar dan zelf over nadenk dan prijs ik haar moed. Ik weet niet of ik zo met mijn eigen dochter om zou kunnen gaan hoor, maar het lijkt mij wel erg verstandig.
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 21:01:59 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57419998
Mijn moeder was 16 toen ze mijn vader leerde kennen, hij was een zanger in een band, ergens achter in de 20. Mn moeder was de benjamin van t gezin, erg beschermd. Ook tegengewerkt aan alle kanten en ze zijn al weer bijna 40 jaar getrouwd,

Niet elke 16 jarige zal oud worden met een oudere man, maar dat geldt ook voor 16 jarigen met 18 jarigen. En neuken doen ze toch wel.
pi_57420135
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Mijn moeder was 16 toen ze mijn vader leerde kennen, hij was een zanger in een band, ergens achter in de 20. Mn moeder was de benjamin van t gezin, erg beschermd. Ook tegengewerkt aan alle kanten en ze zijn al weer bijna 40 jaar getrouwd,

Niet elke 16 jarige zal oud worden met een oudere man, maar dat geldt ook voor 16 jarigen met 18 jarigen. En neuken doen ze toch wel.
Maar zij was geen autist.
  zondag 16 maart 2008 @ 21:10:32 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57420147
De bewuste man in mijn verhaal was de bassist van Dog eat Dog
Rozemantisch hoor
  Redactie Frontpage zondag 16 maart 2008 @ 21:14:21 #189
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57420202
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:09 schreef F04 het volgende:

[..]

Niet elke autist is Rainman hoor. En hebben autisten geen recht op liefde? Denk dat ze meer gebaat is bij een stabiele man van 38 dan een puisterige puber van 18 die niet weet wat ie wil en thuiswoont.
  zondag 16 maart 2008 @ 22:39:44 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57422027
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:09 schreef F04 het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar na een hele batterij aan beschuldigingen van respectievelijk borderline, manische depressie en narcsime ook uiteindelijk uitgekomen bij asperger ( wat ik overigens ook dubieus vind )
Ik heb een topbaan, een vaste relatie, geen tot weinig issues en een stabiele leefomgeving.
Ok, ik ben soms wat freaky en absoluut autistisch soms, maar dat is nog geen reden om voor halve mongool versleten te worden.
Sterker nog, complexe situaties beheers ik als een meester. Simpele situaties of emotionele aangelegenheden zijn voor mij een ramp.
Is dat dan een reden om aan te nemen dat je dan maar niet aan relaties, uitdagend werk of een leven moet beginnen? Integendeel. Je komt er wel uit, en wat Sunchaser zegt : probeer niet zo vreselijk te generaliseren.
Niet alle autisten zijn slim. Niet alle borderliners zijn krassers en niet alle schizo's zijn paranoia.
Het zijn net mensen.
pi_57425189
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:

[..]

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_57429676
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:34 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Prima dat je me een kutmod vindt, maar ik ben helaas voor jou alleen een mod in KLB en niet in R&P. Hier ben ik net zo goed te gast als ieder ander en heb ik net zo goed het recht om mijn mening te ventileren (onderbouwd of niet). Als je wil janken over mijn mod kwaliteiten moet je es wat vaker langskomen in KLB.
Hee, een argumentatief betoog, zonder kotssmileys, zie je nou wel dat je het wel kan!
Jouw mod-kwaliteiten in KLB interesseren me niet, de kwaliteit van een topic in R&P wel.
In KLB wordt wat afgekotst met smileys, nogal wiedes in een klaagforum, maar als je de grens oversteekt naar een ander subforum mag je als KLB-mod best tonen dat je weet waar KLB eindigt en het andere subforum begint.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 17 maart 2008 @ 13:01:33 #193
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57430407
TS je zit nu echt in een kutsituatie kan ik wel begrijpen..

Maar ik heb zelf twee mensen in mn omgeving die ook een beduidend oudere vent hebben, maar dat is toch anders. De een is een oude vriendin van mij en die is altijd al de meest volwassene van de groep geweest ook al was ze het jongst. En de andere is het zusje van een goede vriendin en die heeft inmiddels ook al jaren een relatie met een oudere man.

Bij beide gevallen scheelt het 20 jaar. Dus opzich kan het wel, alleen voor de meesten (inclusief mezelf) blijft het gewoon een beetje raar... Want waarom kan je niet iemand zoeken die qua leeftijd toch wat meer in de buurt komt?

Ik kan alleen zeggen sterkte met alles. Want echt helpen kan ik niet, ben wel heel benieuwd hoe verder alles zal gaan.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57430866
VERBIEDEN
  maandag 17 maart 2008 @ 14:17:04 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57431791
quote:

[..]

[..]

Je kan het niet verbieden. Het enige wat je kan doen is haar haar gang laten gaan, en goed op haar letten. Heel eerlijk gezegd vind ik normaal gesproken al dat gezeik over leeftijds verschillen kul, ik scheel zelf ook 11 jaar met mijn vriend. Als je zusje 18 zou zijn geweest, had ik gezegd dat je niet zou moeten zeuren en je met je eigen leven moet gaan bemoeien. Ze is 16, IMHO is dat wel wat jong voor een kerel van 38.

Mijn advies ; laat haar gaan. Let goed op dr, en gaat het goed, prima niks aan de hand. Gaat het fout jammer dan voor haar. Is dit haar 1ste liefde? Zo ja, dan zit de kans er groot in dat het vanzelf overwaait. Steunen en begrijpen is het enige wat je zou kunnen doen, als je haar niet over de zeik wilt helpen en niet van je af wilt duwen.

Wat betreft het sex gedeelte ; maakt het wat uit dat ze dit doet met een 38 jarige kerel? Gaat het om hem, of om de sex in het algemeen? Stel ze had een vriendje van 18, was het dan wel goed geweest?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 17 maart 2008 @ 14:19:56 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57431849
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:42 schreef Renesite het volgende:

My 2 cents.
[..]

Dat heeft toch helemaal niks met autisme te maken. Ik geloof ook alles. Mn vent liet me laatst denken dat je naar texel kan schaatsen als het vriest. Of dat je onder texel kan doorzwemmen. En ik ben zo'n schaap en geloofde dat En ik heb niet eens autisme
pi_57432016
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat heeft toch helemaal niks met autisme te maken. Ik geloof ook alles. Mn vent liet me laatst denken dat je naar texel kan schaatsen als het vriest. Of dat je onder texel kan doorzwemmen. En ik ben zo'n schaap en geloofde dat En ik heb niet eens autisme
Jij bent óf gewoon dom of je bent wel autistisch maar weet het gewoon niet.

-edit- niet nodig he

[ Bericht 7% gewijzigd door Re op 17-03-2008 14:31:37 ]
  maandag 17 maart 2008 @ 14:33:15 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57432120
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Jij bent óf gewoon dom of je bent wel autistisch maar weet het gewoon niet.

-edit- niet nodig he
Naief noemen ze dat. Schattig ben ik he?
pi_57432252
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Naief noemen ze dat. Schattig ben ik he?
Achterlijk is het juiste woord, achterlijk.
  maandag 17 maart 2008 @ 14:41:36 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57432286
ontopic graag, jullie mogen verder op MSN of via PM oid
  maandag 17 maart 2008 @ 14:47:42 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57432386
quote:
Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Achterlijk is het juiste woord, achterlijk.
Laat mij dan maar lekker achterlijk zijn

TS, hoe is het nu met je zusje?
pi_57464352
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:
verbieden en dreigen werkt averechts.
Zolang je het niet meent ja
quote:
Op zondag 16 maart 2008 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Mijn moeder was 16 toen ze mijn vader leerde kennen, hij was een zanger in een band, ergens achter in de 20. (..) Ook tegengewerkt aan alle kanten en ze zijn al weer bijna 40 jaar getrouwd,
Dat het voor jouw ouders op de lange termijn toevallig goed heeft uitgepakt is mooi maar dat was ook een andere tijd, misschien mede bepaald door plaats en omstandigheden. Helaas zijn oprecht mooie voorbeelden zwaar in de minderheid tov the sad and sorry majority van pubers die zo'n keuze maken omdat het helemaal niet zo goed met ze gaat en omdat ze die aandacht en liefde op andere manieren tekort komen.

Het komt niet uit de lucht vallen. Op het moment dat zoiets gebeurt zouden er alarmbellen bij ouders moeten afgaan tav hun eigen relatie met hun kind. Het lijkt meer logisch dat ze aan het contact met haar werken ipv dat ze met 1 of ander uitvloeisel van haar tekortkomingen gaan zitten theedrinken omdat ze hun eigen opgroeiende dochter niet de baas kunnen. Over een paar jaar is hij er ook nog wel voor te porren hoor. 16 en 25 is één ding, maar 16 en 38, fo real...
pi_57464557
één gesprek je met de vriend in kwestie lost dit toch wel op?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:09:16 #204
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_57465086
verliefdheid op je 16e stelt sowieso geen fuck voor, als het uitgaat is ze die gast na 2 weken weer vergeten

Dat kind is 16 en autist, en ze neukt met iemand van 40 Als dat mijn dochter was, dan zou ik het gewoon verbieden. Al is die man nog zo lief, aardig, stoer en vet, ik zou gewoon niet willen dat er een LARP'er van 2.5 keer zo oud aan mn dochter zou zitten. Natuurlijk zijn er gevallen waarin het wel goed gaat, maar ik durf er een wedje op te leggen dat deze relatie toch wel stukgaat, is het niet nu dan is het wel over een paar jaar.
Primum non nocere
pi_57465126
Een lekker jonge meid is natuurlijk niks mis mee maar dit is wel heel erg

[ Bericht 1% gewijzigd door Frasier op 18-03-2008 23:52:14 ]
X
X
X
pi_57465270
Het kan wel trouwens. De weduwe van Jan Wolkers trok bij hem in toen ze 17 was. (Hij liep toen tegen de 40)
Daar is een heel goed huwelijk (letterlijk tot de dood hun scheidde) - en een tweeling - uit voortgekomen. Toch kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat er zeker aan het begin sprake was van een enigszins ongelijkwaardige relatie, maar door de bank genomen heeft niemand - het stel zelf in ieder geval niet - daar uiteindelijk last van gehad.

Zo zijn er nog wel meer geslaagde voorbeelden uit 'de geschiedenis', maar of deze nu zo doorslaggevend moeten zijn bij het bepalen van onze visie op deze materie?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:23:24 #207
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57465450
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef nozem het volgende:
Zo zijn er nog wel meer geslaagde voorbeelden uit 'de geschiedenis', maar of deze nu zo doorslaggevend moeten zijn bij het bepalen van onze visie op deze materie?
Er zijn ook mensen die hun hele leven dagelijks twee pakjes sigaretten roken en een fles wodka naar binnen gieten en toch tot hun 95e kerngezond blijven. Desondanks valt niet te ontkennen dat roken en veel drinken niet bevorderend voor de gezondheid is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:34:31 #208
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_57465748
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:

...en toch tot hun 95e kerngezond blijven.
Je draaft door.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:35:22 #209
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57465769
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Je draaft door.
Die kerel ook .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2008 @ 23:37:37 #210
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57465814
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef nozem het volgende:
Het kan wel trouwens. De weduwe van Jan Wolkers trok bij hem in toen ze 17 was.
Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.

pi_57465988
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die hun hele leven dagelijks twee pakjes sigaretten roken en een fles wodka naar binnen gieten en toch tot hun 95e kerngezond blijven. Desondanks valt niet te ontkennen dat roken en veel drinken niet bevorderend voor de gezondheid is.
Dat is een heerlijk nuchtere, welhaast Calvinistische uitspraak van je beste Plato. Ik vraag me alleen af wat het gebruik van genotsmiddelen precies met relaties (in de bredere zin des woords) te maken heeft.
pi_57471673
onzin is een paar fora terug

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 19-03-2008 10:54:10 ]
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_57472660
Laat lekker die omgang met die gozer verbieden.
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:57:57 #214
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57474357
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57478912
Ik weet niet hoe groot en sterk je bent, maar je kunt als die man aanspreken niet helpt hem een paar tikken verkopen.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:42:32 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57479028
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:37 schreef Golden_Surfer het volgende:
Ik weet niet hoe groot en sterk je bent, maar je kunt als die man aanspreken niet helpt hem een paar tikken verkopen.
en dat gaat "wat" helpen?
pi_57479192
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:42 schreef Re het volgende:

[..]

en dat gaat "wat" helpen?
Dan zal hij waarschijnlijk wegblijven, want mensen houden niet van tikken.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:54:10 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57479272
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:50 schreef Golden_Surfer het volgende:

[..]

Dan zal hij waarschijnlijk wegblijven, want mensen houden niet van tikken.
nee dan krijg je aangiftes van mishandeling enzo, familie ruzies en meer gezeik... goeie oplossing 14.gif
pi_57479397
Heeft iemand eigenlijk al een gesprek gehad met die vieze oude man? Ik ben te lui om alles te lezen, ik wilde gewoon meteen mijn advies neerpennen
pi_57501209
"Natuurlijk begrijpen je mamma en je pappa je niet"
pi_57504604
om even erop te reageren, ik ben begin 40 en heb een vriendin van begin 20 en dat gaat al een hele tijd goed, ouders en familie vinden het ook goed en vinden al die ophef maar overdreven, als er sprake is van een echte band met liefde en geen vluggertje kan het iets moois worden, onze plannen zijn al ver, zodra ze met haar werk is overgeplaatst naar deze regio (is al in gang) komt ze hier wonen ( we wonen ca.120 km bij elkaar vandaan) ......
gr hans
  Redactie Frontpage donderdag 20 maart 2008 @ 18:08:30 #222
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57504651
Hoelang zijn jullie al met elkaar?
pi_57504665
een paar jaar
gr hans
pi_57504965
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:05 schreef hans26 het volgende:
om even erop te reageren, ik ben begin 40 en heb een vriendin van begin 20 en dat gaat al een hele tijd goed, ouders en familie vinden het ook goed en vinden al die ophef maar overdreven, als er sprake is van een echte band met liefde en geen vluggertje kan het iets moois worden, onze plannen zijn al ver, zodra ze met haar werk is overgeplaatst naar deze regio (is al in gang) komt ze hier wonen ( we wonen ca.120 km bij elkaar vandaan) ......
Wat vies
pi_57505642
wat is daar vies aan.....klinkt eerder als jaloers
gr hans
pi_57509656
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef hans26 het volgende:
wat is daar vies aan.....klinkt eerder als jaloers
Aha, dus je beschouwt haar als je trofee, want kennelijk vind je het niet gewoon en dus ene hel prestatie dat je met haar bent. En ik moet dus jaloers zijn op dat jonge, naieve snolletje dat je hebt opgepikt!

O ja, ik vind het ook vies als neef en nicht met elkaar zoenen. Ben ik nu jaloers op mensne die dat doen en wil ik mn nicht zoenen?
pi_57509674
Kweenie. post eens een foto van jouw nicht?
A little bit hateful
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:59:48 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57509729
wat een wending in het topic
pi_57509730
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Kweenie. post eens een foto van jouw nicht?
Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:47:54 #230
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57510912
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Golden_Surfer het volgende:

[..]

Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.
ach joh, he een beetje flikflooien maakt toch niet uit? Als er maar geen kindjes van komen..
pi_57512607
Okee, wie heeft dit topic op martijn.org gepost?
  Redactie Frontpage vrijdag 21 maart 2008 @ 00:08:32 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57512646
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
Wat moet een club van mannen die op jongens van 10 jaar vallen nu met een geslachtsrijpe breezahchick van 16?
pi_57513490
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...
pi_57518937
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 01:08 schreef Masjatg het volgende:

[..]

ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...
Ik ben een man van 68 die op jongetjes van 4 jaar geilt
  FOK!fotograaf vrijdag 21 maart 2008 @ 13:01:11 #235
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57518962
ik zou famillie van die vent opzoeken en hun eens vertellen wat hun zoon/broer/man/enz uitspookt.
alles word nu op het 16-jarige meid afgeschoven, maar het is juist die vent wat van der weg moet blijven.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:04:26 #236
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57519012
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:09 schreef hans26 het volgende:
een paar jaar
en je geeft geen aantal omdat je dan wellicht aan een genoeg aantal komt om als
pedofiel in aanmerking te komen?

En vind je t ook zo gezellig als haar vrienden en vriendinnen langs komen om een
verjaardagsfeestje te vieren? Je zal er ook echt mee op een lijn zitten en dezelfde
interesses delen en samen uitgaan met haar vrienden... Niemand zal zich ook anders
gaan gedragen omdat er een belegen gast tussen zit? Of heeft ze ondertussen weinig
mensen meer die langs komen?

O nee, daar hoef je je geen zorgen meer over te maken, als die er al zijn zijn ze 120 km
verder weg en zal t snel verwateren...
B-FliP Youtube Channel
  Redactie Frontpage vrijdag 21 maart 2008 @ 13:07:11 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57519054
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:01 schreef fraubitch het volgende:
ik zou famillie van die vent opzoeken en hun eens vertellen wat hun zoon/broer/man/enz uitspookt.
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.

Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:12:00 #238
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57519148
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die Jan Wolkers toch he... Maar hij's bekend, dus maakt t hem een voorbeeld figuur?

Eerder een voorbeeld viezerik die t hoog in zn bol had...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 21-03-2008 15:16:53 ]
B-FliP Youtube Channel
  FOK!fotograaf vrijdag 21 maart 2008 @ 13:23:22 #239
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_57519370
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.

Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
nee hoor. been there thone that
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_57519669
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:57:04 #241
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57520064
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet per definitie zo.
pi_57520370
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:

[..]

Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.
............................
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:14:43 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57520422
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef sander89 het volgende:

[..]

Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.
Seks met een 16 of 17-jarige is niet strafbaar, tenzij er sprake is van geweld of dwang. Maar dan is seks altijd strafbaar.
pi_57538991
wtf??:'),viese pedo..
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 23 maart 2008 @ 21:20:23 #245
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57566774
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:39 schreef housewous het volgende:
16 en 38

Pedofilie
Onder de 16... Nu kan hij der legaal platketsen
pi_57687795
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 03:41 schreef Manono het volgende:
Maar ok, stel dat ze nou nét helemaal 'klaar' is, op haar 16e. Waarom vind je dat jij, als 22 jaar oudere kerel met een leven vol kansen en vertier achter je, je per se met jouw ego en belegen ehh.. ervaring op haar prille pad moet storten? Reality check, kijk in de spiegel. Je bent oud, naast zo'n meisje. Het ziet er niet uit.
Ik keur het af. In 95 van de 100 gevallen loopt het niet goed af. Maar die vent een leven vol kansen en vertier toedichten... dat weet je gewoon niet.

Iemand van 38 die tot zijn 33e thuis heeft gewoond en nog nooit een relatie heeft gehad, avonden achter de computer doorbrengt en zijn sociale leven opmaakt aan D&D spelen, fantasybeurzen bezoeken en een gezapig baantje heeft is geestelijk niet veel verder dan iemand van 20-25.

Ik ken er zo eentje van rond de 40. Die man is volslagen kansloos bij vrouwen van 30+ en waarschijnlijk ook van vrouwen van 25+... hij zit gewoon op het niveau van een 20 jarige student. Ik kan me voorstellen dat zo iemand *echt* verliefd kan worden op een meisje van een jaar of 17-18. Bovendien is al eerder gemeld dat in dat soort kringen een onwijze spirituele connectie kan voorkomen omdat ze helemaal in hun eigen wereld zitten, een wereldje dat ver af ligt van het gemiddelde koppeltje die elkaar in de kroeg ontmoeten.

Via een paar goede gesprekken met die vriend zou je daar best achter kunnen komen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_57756775
Persoonlijk denk ik dat er weinig anders op zit dan met elkaar om de tafel gaan zitten. Als je vader hem niet eens wil zien, zou ik dit er wel buiten laten, maar jij, je moeder, je zusje en haar "vriend" moeten misschien eens gaan praten?

Dit zou een manier kunnen zijn om die vent iig zodanig te leren kennen dat je een redelijk beeld van hem krijgt. Wat mij vooral zorgen baart is dat je verteld dat je zusje licht autistisch is, en laten dat nou net de meest gewilde slachtoffers voor pedofielen, loverboys, etc zijn.

Succes iig, heb zelf ook een zusje van die leeftijd en dit zijn echt klote-dingen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:12:19 #248
90400 longinus
Hollander
pi_57756833
Heeft die vent wel in de gaten dat ze op hem geilt, misschien is ie gewoon aardig en mag ze meerijden.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:13:44 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57756862
omg en ik dachtd at ik erg was
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 1 april 2008 @ 11:16:21 #250
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57756912
Nog updates van TS?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57761576
Hopelijk niet en is het gewoon uit.
  woensdag 2 april 2008 @ 08:43:21 #252
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57773687
Ja, update eens even zeg.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57821448
tis gwn vies, waar blft ts
pi_57821476
Gore vent
  vrijdag 4 april 2008 @ 08:02:04 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57821861
Nou TS, we wachten.....
pi_57829803
idd
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:10:21 #257
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_57830104
maar als het een vrouw met een jonge jonge was was het zeker opeens geil?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_57830539
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Jumparound het volgende:
ja
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:57:41 #259
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_57831043
quote:
`

Zonder twijfel.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_57831144
quote:
Of met een kazim kazim.

Maar hou je retorische vragen voor je. Milf's enzo.
pi_57831409
Gelukkig is mijn zusje niet zo achterlijk, maar als een vent van tegen de 40 achter haar aan zou zitten, dan sloeg ik 'm al z'n tanden uit z'n bek .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')