Aha, dus je beschouwt haar als je trofee, want kennelijk vind je het niet gewoon en dus ene hel prestatie dat je met haar bent. En ik moet dus jaloers zijn op dat jonge, naieve snolletje dat je hebt opgepikt!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef hans26 het volgende:
wat is daar vies aan.....klinkt eerder als jaloers
Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Kweenie. post eens een foto van jouw nicht?
ach joh, he een beetje flikflooien maakt toch niet uit? Als er maar geen kindjes van komen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Jij mag wel zoenen met haar, dat is niet vies.
Wat moet een club van mannen die op jongens van 10 jaar vallen nu met een geslachtsrijpe breezahchick van 16?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
Okee, wie heeft dit topic op martijn.org gepost?
ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
Okee, wie heeft dit topic op martijn.org gepost?
Ik ben een man van 68 die op jongetjes van 4 jaar geiltquote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:08 schreef Masjatg het volgende:
[..]
ik denk dat de vraag is wat jij op martijn.org doet...
en je geeft geen aantal omdat je dan wellicht aan een genoeg aantal komt om alsquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:09 schreef hans26 het volgende:
een paar jaar
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:01 schreef fraubitch het volgende:
ik zou famillie van die vent opzoeken en hun eens vertellen wat hun zoon/broer/man/enz uitspookt.
Die Jan Wolkers toch he... Maar hij's bekend, dus maakt t hem een voorbeeld figuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze was idd zestien ofzo toen ze bij m kwam voor de schoolkrant. Zij vroeg: wat moeten al die jonge meisjes toch met u. Toen zei hij: trek je broekje maar uit, dan laat ik t je zien.
nee hoor. been there thone thatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.
Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je gaat de famiilie opzoeken van een 38-jarige man. Ze lachen je midden in je smoel uit.
Bottom line is dat er geen enkele wet wordt overtreden hier. Seks vanaf je zestiende is niet strafbaar, al doet ze het met een tachtigjarige.
Volgens mij is dat niet per definitie zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.
Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Enkel met mede-minderjarigen. Eens 18+ is dat wel terug strafbaar.
Seks met een 16 of 17-jarige is niet strafbaar, tenzij er sprake is van geweld of dwang. Maar dan is seks altijd strafbaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zolang die persoon die 16/17 is geen aangiften doet is er helemaal niks aan de hand, maar dat is bij alles zo alleen bij gevallen waar bij 16/17 jarige betrokken zijn met 18+ iemand worden zwaarder gestraft.
Ik keur het af. In 95 van de 100 gevallen loopt het niet goed af. Maar die vent een leven vol kansen en vertier toedichten... dat weet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:41 schreef Manono het volgende:
Maar ok, stel dat ze nou nét helemaal 'klaar' is, op haar 16e. Waarom vind je dat jij, als 22 jaar oudere kerel met een leven vol kansen en vertier achter je, je per se met jouw ego en belegen ehh.. ervaring op haar prille pad moet storten? Reality check, kijk in de spiegel. Je bent oud, naast zo'n meisje. Het ziet er niet uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |