abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57299765
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
A little bit hateful
pi_57299782
Zelf denk ik dat dit niet goed kan gaan. Je zusje zit nog op school, neem ik aan?
Die man die werkt al aardig wat jaren, heeft waarschijnlijk heel wat meer meegemaakt in zijn leven en zit in een andere fase in zijn leven. Ik gok zo dat hij wel over een X aantal jaren zal willen settelen, trouwen, kinderen krijgen. Je zusje, naar ik hoop, niet.

Maar je moet haar haar eigen fouten laten maken, vooral meisjes van die leeftijd kun je beter niet de les lezen. Dan doen ze alleen harder hun best om je ongelijk te bewijzen of om je nog meer te laten zeuren (heb ik mezelf ook nog een aantal keren op betrapt ).

Natuurlijk is er ook een klein kansje dat het goed gaat, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:19:06 #78
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_57300425
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....

en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven

als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Here I Am !!!
pi_57301355
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef MikeGSM het volgende:
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....

en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven

als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
pi_57301467
Ik zou een computer voor je zusje kopen en daar WoW op installeren en haar samen met dat debiele spel opsluiten op haar kamer
pi_57301538
ik blij dat het mijn zusje niet is..... man man kan toch niet dit...achterlijk gedoe
I'm not the man you think I am!
pi_57302893
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:13 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.

Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
pi_57303926
erg fout, 38 damn, bij die man zit ook een steek los.... die gast is ook niet helemaal 100%. Zie je hem al bij zijn ouders/vrienden aankomen: 'ik heb een nieuwe vriendin, een 16-jarige' Ik als begin 20-er wil al geen relatie met iemand van onder de 18... laat staan dat je bijna 40 bent

ziek......
Love is in the air!
pi_57304329
Lastige situaties dit soort dingen.

Ten eerste ben je het er als ouders niet echt mee eens bij leeftijdsverschillen als deze. Je standpunt heb je dus vaak al ingenomen (hoewel ik me afvraag wat m'n pa had gedacht als ik op m'n 16e de toen 30 jarige Jennifer Lopez had voorgesteld thuis ).

Echter wat velen hier ook al aangeven, als je gaat verbieden maak je de kloof groter en heb je er geen zicht meer op. Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is. Dit zou je namelijk ook kunnen zeggen als haar vriend slechts 18 jaar oud is. Zo leg je niet de nadruk op de leeftijd van die vent maar kan je toch restricties opleggen die niet in haar ogen overkomen als een 'ben je wel helemaal lekker, die vent is 38!!!' idee naar haar toe.

Je kan wellicht zelfs voor andere dingen wel toestemming geven die ze eerst nog niet had. Dat ze uit mag in die discotheek in de buurt (toegang vanaf 16) waardoor ze denkt dat je vertrouwen in haar hebt en ze tegelijkertijd dan omringt is door leeftijdsgenoten. Kan me namelijk niet voorstellen dat die vent van 38 in diezelfde discotheek uit z'n plaat gaat op Rihanna (alhoewel ik ook niet weet of je zusje daar wel van gecharmeerd is).

Maar hoe graag je ook wil gaan verbieden, hoe meer jij verbied, des te maar 'vrijheid' ze heeft bij die man. Die zal maar al te graag benadrukken dat hij haar volledig vrij laat en dat ze het bij hem dus het beste heeft.
pi_57304512
Mijn eigen topic hierover kan ik niet meer vinden. Mijn zusje was 15 toen ze een man van 39 tegen het lijf liep en halsoverkop verliefd werd op hem en hij op haar. Mijn zus en ik walgde ook allebei, want wat kan een zoveel oudere man nou van zo'n jong meisje willen behalve seks? Mijn moeder vond het allemaal well grappig geloof ik, ze deed er absoluut niet moeilijk over voor zover ik weet. Mijn vader had er wel veel moeite mee, maar als hij er wat van zei kreeg ie ruzie met mijn zusje en moeder. Uiteindelijk heeft hij het dus maar geaccepteerd.

Inmiddels is mijn zusje 21 en zijn ze nog steeds samen en gelukkig. Het bleek dus toch echte liefde. Op dit moment zoveel jaren later heb ik er ook geen moeite meer mee, ze heeft volwassen leeftijd bereikt, hij is goed voor haar en ze zijn echt blij met elkaar.

Wat mijn mening over zo'n situatie is is weet ik eigenlijk nog steeds niet, Het kan dus goed gaan, maar in hoeverre is het goed dat een jong meisje met een zoveel oudere man gaat.
;)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:12:59 #86
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_57304734
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is.
Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_57304845
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:12 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
Maar ja, ze zit dan in ieder geval nog niet dag en nacht bij die vent thuis. Gaat niet zozeer om het voorkomen van sexuele handelingen, dat kan ze met genoeg andere jongens op allerlei plekken ook wel doen, maar meer dat ze niet straks zoveel bij hem zit dat je je dochter niet meer ziet omdat ze al half samenwoont met een man van 38.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:06:27 #88
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_57305751
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef katerwater het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.

Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
Dat klopt...
Maar oom agent zal vriend lief wel even uitnodigen voor een gesprekje en hem eventueel verder aan de tand voelen.... Zeker aangezien de relatie niet erg gelijkwaardig is...
En misschien heeft vriend lief zoiets wel eens eerder gedaan
Here I Am !!!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:07:41 #89
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57305777
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.

Stopt het het snelst.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:10:09 #90
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57305826
Hij is Lord of haar Ringetje
zzz
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:18:37 #91
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_57305999
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.

Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
Ik weet nu -op m'n 18e al- dat er meer vrouwen zijn dan één en dat er geen 'ware' is. Laat staan over 20 jaar. C'mon, al ben je smoorverliefd als 38-jarige, dan nog moet je verstand een beetje werken.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:38:34 #92
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57307382
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef WallOfStars het volgende:
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.

Stopt het het snelst.

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:39:28 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57307397
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[afbeelding]

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?! [afbeelding]

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks! [afbeelding]
Je sig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:50:40 #94
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57307632
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:52:35 #95
116015 SicSicSics
pi_57307665
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je sig.
Ik hou van katten!

Om nog even ontopic te reageren:
Ik vind het een vreemde keuze, maar ik vond het ook een vreemde keuze dat iemand op wie ik verliefd was vroeger voor een ander koos. Het leeftijd verschil is redelijk raar, maar meisjes van 16 zijn raar. Ik denk dat het een fase is en zo niet is ze potentieel heel gelukkig met de echte liefde van ahar leven. In beide gevallen zal ze er van leren en zal het wel weer op z'n pootjes terechtkomen!

Even doorbijten dus? Het is volgens mij niet strafbaar wat die kerel doet. Je kunt wel als ouders met de politie gaan praten e.d. maar daar zal je dochter ook niet echt blij mee zijn... So to speak.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57308076
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!

Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
vraag gelijk of hij frietjes met appelmoes lust... en geef hem namens het hele gezin wat breezers voor zijn verjaardag
Love is in the air!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:21:58 #97
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57310565
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
pi_57310963
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Bob-B het volgende:

[..]

100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:49 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57311091
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Hoi Tonks.

Ik ben het met je eens.
Leuk he?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:46:13 #100
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_57311104
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:

[..]

Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 18:50:01 #101
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57311193
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
Kalverliefde.
pi_57317835
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??

Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uiteindelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijpt dat soort lui niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )

En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 12-03-2008 15:11:29 ]
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 23:12:46 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57318025
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??

Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uitenidelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijp dat soort lu niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )

En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.

Aldus mijn ironie.
pi_57318228
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.

Aldus mijn ironie.
Ik ook niet. Maar daarom des te meer reden om er maar niet meteen vanuit te gaan dat ze niet voor zichzelf kan beslissen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:23:32 #105
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57318282
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben.
hoe kut

Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_57318897
Hopelijk is de man van 38 nog wel begrijpt dat de ouders dit niet willen. Maar ben bang ook erg apart figuur is, deze relatie zegt al een hoop.

Misschien moeten ze een gesprek aan gaan met die man of iets, denk dat via die man op een of andere manier zorgen dat punt achter deze relatie word gezet.
............................
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 13:27:15 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57326471
Apart dat velen meteen aannemen dat beide gestoord zijn. Misschien is t echte liefde, zijn voorbeelden zat van meiden van 16 die gaan met mannen boven de 30 of zelfs 40 die samen ook oud worden.

Chaplin was 52 toen hij de 16 jarige Oona ontmoette en ze zijn 36 jaar samengebleven tot aan zn dood.

Hier nog een leuke link http://forum.bnn.nl/forum.php/list_messages/18202
pi_57326807
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Principessa het volgende:

[..]

hoe kut

Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
En dan ben jij er nog redelijk mild mee omgegaan.

Genoeg meiden trekken dan juist woedend bij hun lover in, die allang op zichzelf woont natuurlijk.
En aangezien zusje van TS deze man op een beurs ergens in het land heeft ontmoet kan het ook nog zo zijn dat hij niet bepaald in de buurt woont. Als ze dan besluit weg te lopen en bij hem in te trekken ben je je dochter helemaal kwijt. Kan me dus wel voorstellen dat je als ouder zijnde even verder kijkt voor het te verbieden.
Misschien kunnen ze het door het min of meer toe te staan ook beter een oogje in het zeil houden, en het eerder in de gaten hebben als het verkeerd gaat.
pi_57328225
aangifte doen
Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:26:45 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57328489
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:13 schreef Manono het volgende:
aangifte doen
tegen wat?
pi_57328605
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:26 schreef SunChaser het volgende:

tegen wat?

ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:36:52 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57328660
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:

[..]

ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
pi_57328866
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
Ja, maar het soort 16-jarigen die voor een breezer iemand in fietsenhok neuqen zijn niet autistisch, dus die weten exact waar ze mee bezig zijn. autisten weten dat niet, die moeten tegen zichzelf beschermd worden..
pi_57328887
quote:

ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat maar nogmaals, als een viespeuk van 38 met mijn dochter van 16 bezig is kan hij beter een bodyguard inhuren, klaar. of de meeste mannen van boven de 30 het nou graag geaccepteerd zien of niet
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:49:28 #115
205595 GoodfelIas
"The fuck is that?"
pi_57328908
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Henry Hill, Brooklyn N.Y. (1955).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:49:51 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57328928
Geile post.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:51:58 #117
116015 SicSicSics
pi_57328966
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!

@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*
Fine, fuck you then!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:53:26 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57328998
quote:

[..]

Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 15:53:29 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57329000
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Manono het volgende:

[..]

ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:54:18 #120
205595 GoodfelIas
"The fuck is that?"
pi_57329020
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!
Ben nu 25 jaar, al hou ik het vaak op 21.
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Henry Hill, Brooklyn N.Y. (1955).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57329595
quote:

@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*

Wie heeft het over aantrekkelijk vinden? Vrienden van mijn vader vonden mij ook altijjd aantrekkelijk maar dat is logisch als je zelf geen schone jonge god meer bent en de halve stad al hebt gehad. In de woestijn kan het anders liggen, maar op een bepaalde leeftijd hoor je je, ook als man, te schikken naar je volwassenheid en een beetje gepaste afstand te houden.
Ook al loopt ze erbij als een sloerie, bij mijn opgroeiende dochter van 16 zou je in elk geval uit de buurt moeten blijven. En hey, wat voor diepe, onverwerkte gevoelens zo'n man van middelbare leeftijd daar dan verder allemaal bij heeft, cool, maar dat houdt ie maar lekker bij zich. Hij heeft bijna 40 jaar gehad om aan het idee te wennen.
pi_57334740
quote:
ouwe, over-behaarde, verweerde kerel

Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57336331
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef SunChaser het volgende:

Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
Sun
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:52:13 #124
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57336891
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...

En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 22:31:43 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57338285
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:41:19 #126
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_57338635
het is een pedofiel, dus ik zou hem ophangen of iets in die trant
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  Redactie Frontpage woensdag 12 maart 2008 @ 22:50:38 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57338997
Zeg Tamara, doe nou niet alsof jij niet weet wat een pedofiel is
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:33:56 #128
116015 SicSicSics
pi_57344953
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
Als je het zo stelt... Neem ik mijn woorden terug!

Hoe is het met het zusje van TS eigenlijk? Nog steeds verliefd en gelukkig met weekend-Frodo de 433ste?
Fine, fuck you then!
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:33:37 #129
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_57345632
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 12:51:12 #130
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57349668
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Stigma het volgende:

[..]

Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.

Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:19:26 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57350270
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.

Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Heeft Spinvis Asperger? Bron?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:35:17 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354158
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft Spinvis Asperger? Bron?
Hijzelf in de Niewe Revu vorig jaar.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:41:03 #133
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354294
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:42:23 #134
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_57354326
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Hoe ga je daar mee om?

M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.

M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.

Verbieden werkt niet, dan gaat ze (m'n zusje) er alleen maar meer naar toe.

Wat moet je hier nou mee? Ik weet het ook echt niet meer.
Neem een mes mee en sla die kerel echt helemaal de tyfus in, pak hem daarna bij zijn keel en druk zachtjes maar toch stevig met de punt van zijn mes in zijn adamsappel.
Zeg daarna op een rustige maar toch dreigende toon dat je liever niet heb dat hij in de buurt komt van zijn zusje.
Tuf hem daarna nog 1 keer in zijn gezicht en je probleem is opgelost.

donderdag 13 maart 2008 @ 16:47:15 #135
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354451
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:47:24 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354455
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...

En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
Ja, en dat is precies hetzelfde als zeggen dat meneer haar toch heel goed behandeld en oh zo veel van haar houdt. WIJ WETEN HET NIET.

En daarbij, al ze zou niet autistisch zijn dan nog zou ik haar heel erg goed in de gaten houden want een 40 jarige met een 16 jarige? Ik vertrouw het niet. Die kerel moet zich eerst maar eens gaan bewijzen, en normale mensen snappen dat ouders denken WTF WTF WTF dus daar haak je dan op in. Maar nee, deze meneer blijkbaar niet.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:50:14 #137
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354503
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
Wat voor een aardig deel te wijten valt aan het feit dat veel hedendaagse ouders hun kinderen niet kunnen disciplineren en geen regels kunnen stellen. Het falen van de vrije opvoeding.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:51:17 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354531
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:

[..]

Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders.. [afbeelding]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:14 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354619
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan. Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?

Wat je moet doen in dit soort gevallen is de vinger aan de pols houden, hem veel uitnodigen, hem leren kennen, vragen stellen. Dat hij 38 is betekent niet dat ie haar meteen prostitueert, dat kunnen jongens van 20 trouwens veel beter.

De enige goede vraag hier is: hoe functioneert zij eronder?
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:56:54 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354657
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 16:57:53 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57354685
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Harajuku. het volgende:

want een 40 jarige met een 16 jarige?
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:00:41 #142
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354760
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:03:19 #143
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57354828
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan.
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:06:12 #144
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57354894
'De enige is die haar begrijpt'

Misschien zou je haar een boekje over pubertijd moeten geven...

Die gast is ook een engerd dan, kan (waarschijnlijk vanwege zijn, ehrm.. afwijkende
levensstijl en interesses) niet of moeilijk aan een vrouw in zijn leeftijdscategorie
komen... Veel meisjes denken dat een man die wat ouder is, die een eigen huis en
geld heeft, veel ervaring heeft en ze kan geven wat ze nodig hebben (lees: willen)...

Die gedachtengang waait meestal na een paar jaar wel over als ze zelf wat meer
uit het leven wil halen dan dit... Maar da's wel enorm zonde van de tijd en het kan
haar afzonderen van haar familie en omgeving en studie...

Ik vind wel dat je ouders hier een taak in hebben, een man van die leeftijd kan enorm
veel invloed op je zusje uitoefenen, en zo een van de paar belangrijkste jaren van
haar volwassenwording wegkapen, en haar weghouden van de mensen die het
beste met haar voor hebben...

Disclaimer:
Er bestaan zeker een beperkt aantal mensen die door een godswonder wel een
succesvolle warme, betekenisvolle relatie hebben overgehouden aan dit soort
praktijken maar die ben ik iig nog niet IRL tegen gekomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 13-03-2008 17:13:19 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:06:47 #145
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_57354905
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen ( ) die ze nu heeft.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:07:30 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57354920
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he. [afbeelding]
My point ja
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
Fine, 38. Als die kerel alles bovenin in orde heeft dan snapt hij dat haar ouders het echt niet prettig zullen vinden. Dan ga je desnoods met een lulverhaal a la "Ik snap dat het niet als "normaal" gezien wordt, maar ik houd echt van jullie dochter en bla bla yada yada" Even gezellig op de thee en dat toch wel vaker dan eens. Laten zien dat je goede intenties hebt, bedoel ik dan. En het is misschien haar leven, maar ik vind dit toch wel het minste wat je even kunt doen.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Principessa het volgende:

[..]

Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:10:44 #147
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_57355005
quote:
Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:11:47 #148
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57355025
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef Principessa het volgende:
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen ( ) die ze nu heeft.
Denk je? Het kind heeft Asperger. Dat betekent niet dat je een tikje anders bent: het is een syndroom waarmee de omgeving moeilijk mee kan omgaan.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2008 @ 17:15:52 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_57355121
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
pi_57355129
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
Bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')