Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:19 schreef MikeGSM het volgende:
Bij een vorm van autisme kan dit wel degelijk strafbaar zijn.....
en of dit voor jullie acceptabel is moet je natuurlijk zelf uitmaken
Maar ik denk dat een gesprekje op het politieburo geen kwaad kan..
Die kunnen je ook verder raad geven
als je kan bewijzen dat ze dingen van hem krijgt voor de sex zit je nog beter
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:13 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Je zusje is hierdoor "beïnvloedbaar" en daardoor kan er (eventueel) geen sprake zijn van een gelijkwaardige relatie....
Dan gebeurt et op de achterbank van een autoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef xFriendx het volgende:
Je kan natuurlijk wel aangeven dat ze niet bij hem mag blijven slapen omdat ze 'nog maar' 16 is.
Maar ja, ze zit dan in ieder geval nog niet dag en nacht bij die vent thuis. Gaat niet zozeer om het voorkomen van sexuele handelingen, dat kan ze met genoeg andere jongens op allerlei plekken ook wel doen, maar meer dat ze niet straks zoveel bij hem zit dat je je dochter niet meer ziet omdat ze al half samenwoont met een man van 38.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:12 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dan gebeurt et op de achterbank van een auto
Dat klopt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:34 schreef katerwater het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er geen wet die mensen verbiedt met licht-autistische jongeren om te gaan. Het is niet strafbaar, maar kan enkel als argument in rechtszaken gebruikt worden.
Een lichte vorm van autisme is niet hetzelfde als geesteziek hoor
Ik weet nu -op m'n 18e al- dat er meer vrouwen zijn dan één en dat er geen 'ware' is. Laat staan over 20 jaar. C'mon, al ben je smoorverliefd als 38-jarige, dan nog moet je verstand een beetje werken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Ok laten we de meest relevante vraag stellen... ziet de gozer eruit alsof ie totaal geen chick in zijn leven kan krijgen of juist wel. Als het wel zo is, dan kan het zelfs zo zijn dat hij het werkelijk meer om je zusje dan om de sex doet. Immers sex heeft ie dan al genoeg gehad en irritante vrouwen ook. Zelf heb ik ook een tijd geleden een 9.5 jaar jongere vriendin gehad waarvan de pa mij niet most.
Wat vind je btw zelf het probleem? Want een vriendje vind ze zichzelf toch wel en sex zal ze ook hebben als zij daar behoefte aan heeft... met een 38 jarige of een jonger persoon..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:07 schreef WallOfStars het volgende:
Dood knuffelen die 2, Overal mee naar toenemen, ouders laten zeggen hoe geweldig ze het vinden etc.
Stopt het het snelst.
Je sig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[afbeelding]
En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?! [afbeelding]
Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
Ik hou van katten!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
En wil je vriendje nog een koekje bij zijn ranja!?!![]()
Zal ik even zijn moeder bellen, dan kan hij vanavond wel blijven eten. Maak ik vissticks!
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:18 schreef Liquidootje het volgende:
Soms moet een kind gewoon hardhandig op z'n plaats worden gezet.
Dat hippy vrije opvoeding gedoe werkt niet.
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
100% mee eens, dat vrije gedoe is gewoon de bron van probleemjongeren, durf eens nee te zeggen tegen je spruit ofzo
Hoi Tonks.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens, ik snap wel dat je van je fouten moet leren maar laat het dan bij een keer flink dronken worden of opgepakt worden voor wildplassen ofzo. Denk niet dat je dochter laten neuken door een 38 jarige elf met een baard een wijze les is voor later.
Kalverliefde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Een kater, bekeuring, bloedneus of thuisgebracht worden door oom agent is wat anders dan mogelijk psychologische schade omdat je je op je 16de laat uitwonen door een cybernerd van 38. Als ze zich dit realiseert op latere leeftijd...moet kut zijn.
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Wellicht is meneer ook een beetje een buitenbeentje en zitten ze juist daarom op dezelfde golflengte??
Ik ken dat soort nerdy jongen wel, in zichzelf gekeerd , dromerig, en veels te onzeker om voor hun 18de te neuken. En als ze dan uitenidelijk een nerdy meisje vinden gaan ze gewoon samen zitten nerden.. de wereld begrijp dat soort lu niet, maar in hun eigen wereldje zijn ze gelukkig! (ik ken ook zo' n stel, de schedels en bijlen hangen gezellig aan de muur, )
En iok krijg een beetje jeuk van die reacties van ' ze is licht autistisch dus wij weten wel wat goed voor haar is'. Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben. Foutje bedankt! Autisme als vrijbrief om iemands leven te bepalen
Ik ook niet. Maar daarom des te meer reden om er maar niet meteen vanuit te gaan dat ze niet voor zichzelf kan beslissenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Please... Je kan natuurlijk iedere autist wel met elkaar vergelijken.
Aldus mijn ironie.
hoe kutquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik ben mijn hele jeugd ook zo behandeld, en nu blijkt dat ik niet eens autistisch ben.
En dan ben jij er nog redelijk mild mee omgegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef Principessa het volgende:
[..]
hoe kut![]()
Ooit was ik 16 met een wat oudere lief. Mijn moeder verbood het. Ik zei ja en amen en ben achter haar rug om met deze relatie doorgegaan. Gevolg: een iet-wat verstoorde relatie met mijn moeder, die langzaam verbetert. Verbieden maakt alles alleen maar erger. Laat hem binnen, misschien valt het wel mee..
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:32 schreef Manono het volgende:
[..]
ok, ze is al 16, knokploegje dan maar
Ja, maar het soort 16-jarigen die voor een breezer iemand in fietsenhok neuqen zijn niet autistisch, dus die weten exact waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
Waarom? Ze zijn verliefd, ze is 16, nou en. Of ze nu in het fietsenhok neukt met een leeftijdsgenoot of met iemand van 38 waar ze verliefd op is en die haar met respect behandeld.
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:49 schreef GoodfelIas het volgende:
Moeilijke materie, zelf val ik ook op vrouwen (lees: meisjes) van een jaar of acht á tien jonger.
Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Manono het volgende:
[..]
ik weet wel dat jij het altijd met liefde goedpraat
Ben nu 25 jaar, al hou ik het vaak op 21.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zolang je geen 20 meer bent is dat heel geen probleem!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
@ Manono
Wie is hier nou de viespeuk? De kerel die een leuk, jong, schoon meisje aantrekkelijk vindt... Of het meisje die een ouwe, over-behaarde, verweerde kerel aantrekkelijk vindt? *yegh*
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef SicSicSics het volgende:
ouwe, over-behaarde, verweerde kerel
Sunquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik praat t niet altijd goed, maar jij staat er net zo goed buiten als ik, dus er zijn 2 kanten aan t verhaal zolang we niet weten wat zij voelen.
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij weet niet of hij verliefd is en haar met respect behandeld. Je moet toch wel in je achterhoofd houden dat het kind autistisch is. 16, autistisch en dan een kerel van 40 die erop geilt. Verbieden werkt waarschijnlijk niet maar ik zou het erg goed in de gaten houden.
Als je het zo stelt... Neem ik mijn woorden terug!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Tering, wat een vooruitzicht, en nog maar 10 jaar te gaan.
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Wat is idd licht autistisch, dat kan iedereen gewoon zijn of hebben, net als ADHD. Ze kan toch normaal functioneren. Ik ken mensen die knettergek zijn en toch door de maatschappij als normaal worden gezien met baan, hypotheek en kids.
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Stigma het volgende:
[..]
Zelfs lichte vormen van autisme en bijvoorbeeld asperger zijn behoorlijk ernstig, personen die licht autistisch zijn bestempelt de omgeving al gauw als getikt of raar.
Heeft Spinvis Asperger? Bron?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Spinvis de zanger heeft asperger en heeft een normale carriere en gezin en hypotheek.
Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef SunChaser het volgende:
Daarbij, misschien zijn sommige mensen juist gebaat bij een partner van +/- 20 jaar ouder die het leven al kennen, ipv puisterige pubers die nog van alles moeten ontdekken,
Neem een mes mee en sla die kerel echt helemaal de tyfus in, pak hem daarna bij zijn keel en druk zachtjes maar toch stevig met de punt van zijn mes in zijn adamsappel.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef SuperShark het volgende:
Hoe ga je daar mee om?
M'n zusje is nogal een apart geval, licht autistisch en alleen maar geinteresseerd in Fantasy e.d. (Elven, Heksen, Gothic enzovoorts). Ze heeft deze man dan ook op een 'Gothic en Fantasy' beurs leren kennen, en heeft het gevoel dat hij deze enige is die haar begrijpt.
M'n ouders weten niet wat ze er mee ana moeten, net zoals ik en m'n oudere zus. Die man is één keer bij ons thuis geweest om m'n zusje op te halen, m'n moeder wilde nog wel ff met hem praten en zij dat hij als een vrij normale gast overkwam. M'n vader daarentegen wilde hem eigenlijk niet eens zien, en heeft er echt de pest is dat dit gebeurd.
Verbieden werkt niet, dan gaat ze (m'n zusje) er alleen maar meer naar toe.
Wat moet je hier nou mee? Ik weet het ook echt niet meer.
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, en dat is precies hetzelfde als zeggen dat meneer haar toch heel goed behandeld en oh zo veel van haar houdt. WIJ WETEN HET NIET.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"licht autistisch" En dat is een van de nieuwe 'beschavingsziekten" natuurlijk. Tegenwoordig ontdekt men al vlugger eens wat sporen van autisme bij iemand terwijl veel mensen die ook hebben maar nooit weten dat ze autistisch zouden zijn ...
En overigens zijn autisten net vaak héél erg op hun hoede ...
Wat voor een aardig deel te wijten valt aan het feit dat veel hedendaagse ouders hun kinderen niet kunnen disciplineren en geen regels kunnen stellen. Het falen van de vrije opvoeding.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders..
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja, tot een jaar of twaalf, daarna nemen ze vrij weinig meer aan van hun ouders.. [afbeelding]
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan. Wat is er nu erg aan deze relatie? Dat ze met hem neukt? Neuken doet ze toch wel, anders wel met een puber. Dat ze verliefd is? Wat is daar erg aan? Dat hij ouder is? Maakt dat de liefde minder oprecht?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is de taak van de ouders om hun kinderen morele opvoeding en sturing te geven. De ouder moet het kind wegwijs leren in het leven en hem behoeden voor valkuilen.
Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
want een 40 jarige met een 16 jarige?
Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem nog genoeg van mijn ouders aan, hoor.
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef SunChaser het volgende:
Je moet een kind ook de ruimte geven op zn bek te gaan.
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen (quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
My point jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is hetzelfde he. [afbeelding]
Fine, 38. Als die kerel alles bovenin in orde heeft dan snapt hij dat haar ouders het echt niet prettig zullen vinden. Dan ga je desnoods met een lulverhaal a la "Ik snap dat het niet als "normaal" gezien wordt, maar ik houd echt van jullie dochter en bla bla yada yada" Even gezellig op de thee en dat toch wel vaker dan eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een 38 jarige met een 16 jarige. Als hij 40 is is zij 18 en sowieso volwassen.
Ik snap dat je dat bedoelt, dus daar doelde ik ook op. En sla niet zo een achterlijke toon tegen mij aan, ik heb je niets misdaan. Dankje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:00 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat zal. Ik bedoelde natuurlijk tussen de 12 en de 18. Zeg maar de fase die ook wel de pubertijd wordt genoemd. Of had je daar ook geen last van?
Of haar manipuleert zodat ze niemand meer overhoud behalve hem samen in zijn huis...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:36 schreef SunChaser het volgende:
Denk je? Het kind heeft Asperger. Dat betekent niet dat je een tikje anders bent: het is een syndroom waarmee de omgeving moeilijk mee kan omgaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:06 schreef Principessa het volgende:
Ik denk dat die 38-jarige haar beter kent dan haar ouders. Hij weet waarschijnlijk meer van haar angsten, dromen en de levensvragen (![]()
) die ze nu heeft.
Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ja, maar dan liever onder de vleugels van de ouders op de bek gaan dan aan de hand van een 38-jarige die jou amper kent (in vergelijk met je ouders).
Bullshitquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onder de vleugels van je ouder kun je niet op je bek gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |