Mike zijn situatie blijft de gemoederen bezig houden, op St.Brian hoeft hij alvast niet te rekenen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Disana het volgende:
LOL.
Palma wil inderdaad dat ze Mikey meer helpen. Maar Brian herhaalt dat hij niet tussen Huub en Mikey in gaat staan.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
Brian is Amanda alweer een beetje beu met z'n aiaiai.
Amanda vindt dat alles Huub zijn schuld is. Zij zetten Mike helemaal niet in en Dilana is Mike z'n alles.
Ik zeg helemaal niets.....quote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef mootie het volgende:
Amanda: Wij hebben geen gastspelers nodig om ons te helpen!!!!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:09 schreef trettie het volgende:
Ja en dat van die drank heeft de FEBO op zijn geweten die hadden kunnen zeggen je gaat erin maar met een alcohol verbod.
Als ze dat Huub op kunnen leggen kunnen ze dat ook met Mikey!!!!!!!!!!!!!!
Zij zijn schuld aan de terrugval van Mikey.
En die pakt vandaag of morgen z'n fiets en komt niet meer terug, gaat die fiets verkopen en leeft weer lekker vrij en blij op straat.
Geen verantwoording tegenover niemand dat wil Mikey!!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Dringt het nog niet tot Brian door dat hij degene is die Mikey bij het spel betrokken heeft?
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:27 schreef T-lex het volgende:
Topberaad in de gouden kooi...onder leiding van Palma.![]()
Onderwerp van gesprek: "Trigger happy Mickey en onschuldige Huubsel"![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft dit overleg maar 1 reden en dat is het bezoek van Huub z'n moeder.
Dat is ook de reden dat Huub vannacht niks mocht doen tegen Mickey. Ondanks dat hij had aangekondigd Mickey wakker te gaan houden, bleef het stil. Ze willen gewoon zorgen dat Brian met Mickey gaat praten om hem niks te laten doen als Huubsel z'n moeder komt.
Ze voorzien gewoon grote problemen als Mickey dat bezoek zou verstoren...de kans is dan natuurlijk vrij groot dat Huub dan uit z'n plaat gaat. En daarom wil de FEBO nu ingrijpen met Palma. Niet alleen Mickey is trigger happy, ook Huubsel zit op het randje. En dat weten ze maar al te goed.
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie wil lachen, moet ook even een kijkje nemen op het forum van headliner: http://forum.headliner.nl/gr-6/
Ik geloof dat alle posters daar bij elkaar de hersencel van Amanda in bruikleen hebben.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:18 schreef akveor het volgende:
Sanctie van Huub wordt (met plezier) opgeheven vanwege z'n positieve instelling.. en Huub mag ook naar het Emma ziekenhuis...
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef akveor het volgende:
Brain vind het allemaal weer zo geweldig dat ie voor die kindjes mag optreden
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
Nienke in da house, ze heeft allerlei plannen.
Er komen optredens van Glennis Grace (favo van rattin), de groep Vangrail en Dennix, toe maar.
Die gast is echt niet weg te branden daar.
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Via de 100FM site: http://www.100p.nl/
Of rechtstreeks in je Windows Mediaplayer: http://player.100p.nl/wmp/100p.wax
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef Charmian het volgende:
Hij gaat ook niet eerst ff douchen nadattie de 'hele dag' in het vuil heeft staan roeren![]()
Ow wacht hij zit bij Del, die ruikt dat toch niet
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:40 schreef jassy het volgende:
Claire met het weerbericht op 100%NL:
http://www.xs4all.nl/~rozendaw/caps_dgk/claire173710308.mp3
Dit is de COS, commentaar op streams en niet op alkaar aub.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef chufi het volgende:
Brian komt polshoogte nemen... Had gehoord dat er weer internet is ... En in welke patch-poort de aansluiting zit.. De technical begeileder zegt dat ie gewoon weer afgesloten wordt na de uitzending...
We wachten af ...
Idd, hij had veel aandacht voor de patchkast.....quote:Op maandag 10 maart 2008 17:50 schreef Kinga het volgende:
Brian stond al te kijken hoe hij straks kan internetten....
Die rat checkte de kabels om te kijken of hij de boel weer kan saboteren, walgelijke nephacker.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef Nostalgist het volgende:
LOL; Kennelijk is de regel dat als iemand klooit met de techniek van 100% NL, ze gediskwalificeerd worden....
En B. maar weer brallen over zijn goede acties.....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
Codetaal voor Jaap en Huub is Heckyll en Jeckyll, hilarisch hè?
Die kutzwerver had het van de week over Jeckyll and Hyde dus B heeft de klok horen luiden maar....
wat heb je geschreven???quote:Op maandag 10 maart 2008 17:59 schreef jassy het volgende:
Ik heb iig mijn nickname genoemd en het FOKforum genoemd!
Ditte!quote:Hee Nienke,
Top dat je in De Gouden Kooi radio maakt! Ik kijk op dit moment via de livestreams mee en maak opnames van de stukken waarin ook de miljonairs aan het woord zijn!
Het is hele leuke radio en zal elke dag gaan luisteren naar 100%NL! Doe de groeten aan de miljonairs namens mij!
Jasper Rozendaal aka Jassy van het FOK!Forum
Is dit nieuw voor je? Dit is het bekende "Ik steek veren in mijn eigen kont" moment van de dag.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
En B. maar weer brallen over zijn goede acties.....
Brian ként het woord klepel niet eens, vermoed ik.....
Nope, dit gedrag doet hij al maanden....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit nieuw voor je? Dit is het bekende "Ik steek veren in mijn eigen kont" moment van de dag.
Ik trek dat hooguit 3 minuten, dan mute ik.
Af en toe, vaak is ie iets te langdradig van stofquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef Desii het volgende:
Luistert iemand naar Brian & Amanda.... of zal ik me eigen opofferen
Er is vanmiddag een brief gekomen voor Huub met de mededeling dat hij door het goede gedrag van de laatste tijd weer naar buiten mag, vandaar het emma kinderziekenhuis.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub zijn moeder komt en Brian en Huub gaan naar het Sterrengala? Emma Kinderziekenhuis?
De Messias is nu ook mediator?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian stelt Huub en Mike voor om tijdens het eten even te graan praten.....
Mediator, Coach, NLP-guru, hij verzint het allemaal bij elkaar..... net als het masseren en het DJ-en.... Als je maar genoeg kreunt en aan de knopjes draait, dan lijkt het wat.....quote:
Nope, Westerhofquote:Op maandag 10 maart 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
Is haar echte achternaam Disco?
Het schijnt...quote:Op maandag 10 maart 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
Is haar echte achternaam Disco?
Ik dacht al dat ik haar naam kende:quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nienke_Disco
Polo's merkwaardige gevoel voor humor....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh, de peugeot banner is er weer
Marco van achter heeft ook een verzoeknummertje "heb je even voor mij"
Ik moet het toch ff vragen. Welk is het huubsofferforum? Nowlive? Vol?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
Nienke: Iedereen is toch wel Pro Huub hier hoor.....
Huubsopperforum werd genoemd.
das een nieuw forum... opgericht door de gebande VOL-ledenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet het toch ff vragen. Welk is het huubsofferforum? Nowlive? Vol?
Zijn mensen die eerst bij vol waren en daar weggepest zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
En het waren niet mijn groeten van FOK?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
YEP!!!!
Mijn groeten van FOK! zijn erdoor !
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn mensen die eerst bij vol waren en daar weggepest zijn.
Nope, ze F5'de netquote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef jassy het volgende:
[..]
En het waren niet mijn groeten van FOK?
Huubsoppers.....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja want zo werden ze op vol elke keer de mond gesnoerd.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?
Ow apart, dat wist ik niet. Thanks voor de update.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.
What else is new? Als eerste aan tafel en als eerste weg als ze klaar is. Ze ruimt alleen haar bord op als de rat het haar "vriendelijk" vraagt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef blomst het volgende:
Amanda zit al op het eten te wachten?
Ik geloof je wel hoor, ik vond het alleen grappig dat jullie beide zo stellig waren.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nienke_Disco
Niet generaliseren, maar ik ben geen B&A fan en er zitten er nog heel veel die dat ook niet zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestondquote:Op maandag 10 maart 2008 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, ik vond het alleen grappig dat jullie beide zo stellig waren.
Grappig, ze heeft iig de goede carrieremove gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestond
ik denk omdat om 8 uur de moeder van huubje komt?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kunnen ze niet wachten tot 8 uur? Kunnen ze gezellig met zn allen eten ... Ze wisten toch al meer dan een week dat er deze week een radio-programma zou zijn van 5-8 ?
Maar jullie hebben het niet echt makkelijk daar.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Niet generaliseren, maar ik ben geen B&A fan en er zitten er nog heel veel die dat ook niet zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestond
Die gaat samen met die ton voor het gedoe met die brieven onder het vloerkleed denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft trouwens iets in de vijver gegooid waarvan Amanda claimt dat het van haar was.
Wanneer komt die ton binnen?
Lekker he? Dan zie je ook de restjes van de vorige hap nog zittenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom steekt mikey altijd zijn tong uit als hij een hap neemt?
Ze mag wel uitkijken dat B het niet leest en in code vertaald om het vervolgens te wissen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Nienke gaat zo weer mail behandelen....
Huub gaat het geweldig hebben op z'n fanclubdagquote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef Varen het volgende:
Man bijt hond Huub fan op TV
Kan haar stem niet meer aanhoren.Wat een verwaand wijf is het zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef jassy het volgende:
Ik kan dat gelul van A echt niet volgen!
Ik las het zo dat Huub een alcoholverbod heeft gehad vanwege zijn gedrag, dat zouden ze ook moeten doen bij Mike, die heeft ook laten zien dat hij een niet zo fijne dronk heeft, bovendien vind ik dat er wel degelijk een beetje beter opgpast moet worden, de beste man was notabene aan de methadon toen hij binnen kwam en wordt zomaar plompverloren midden in een villa gedumpt waar alles voor handen is, aan de genade van kamp Kubats overgeleverd.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:10 schreef Marrije het volgende:
Huh? In de op staat een quote dat het de schuld van achter is als Mikey terugvalt?
Sinds wanneer staat Mikey onder curatele?
Die man is misschien wat dom, maar niet achterlijk.
Huh ? Wanneer is die ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub gaat het geweldig hebben op z'n fanclubdag
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef kahaarin het volgende:
Knip.
Het is niet normaal dat Mike na een veel te korte nacht en ook nog gemarineerd in alcohol naar zijn werk gaat, dat is niet helpen en begelijden maar werkeloos toezien hoe iemand zichzelf kapot maakt.
Geen idee, maar als ik kijk wat er net bij Man bijt Hond zat, zou het me niet eens verbazen als dat redelijk representatief is voor de standaard Huub-fanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Wanneer is die ?
Nienke vindt het genant om over haar nek te gaan bij haar vriend.
Claire zou het niet boeien als haar vriend naast haar over zijn nek gaat.....
noppe.. hij moet er nog over nadenkenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Varen het volgende:
Heeft Mike nu al antwoord gegeven op de kwestie rond hem?
Als Mikey begeleid wil / moet worden, dan moet ie dgk uitgaan en naar een begeleid wonen project ofzo. Het is een volwassen man, verantwoordelijk voor zn eigen daden. Mikey zou zelf initiatief moeten nemen met alles wat voor handen ligt aan mogelijkheden ipv op een B&A te willen leunen. Maar komt komt 0,0 uit die man, prima, is ie zelf verantwoordelijk voor. Het is en blijft een gastspeler, als het verbieden van het drinken van alcohol op zn plaats is dan hoort ie niet in die villa thuis.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik las het zo dat Huub een alcoholverbod heeft gehad vanwege zijn gedrag, dat zouden ze ook moeten doen bij Mike, die heeft ook laten zien dat hij een niet zo fijne dronk heeft, bovendien vind ik dat er wel degelijk een beetje beter opgpast moet worden, de beste man was notabene aan de methadon toen hij binnen kwam en wordt zomaar plompverloren midden in een villa gedumpt waar alles voor handen is, aan de genade van kamp Kubats overgeleverd.
Eerst zeggen dat Brian hem wel zal helpen maar nu puntje bij paaltje komt krabbelt hij terug, B&A hebben Mike aangehaald en geroepen dat ze dingen voor hem zouden regelen en hem zouden beschermen tegen grote boze Huub, in mijn ogen kunnen ze dan niet nu hij een alcoholprobleem lijkt te ontwikkelen hun handen van hem aftrekken.
Het is niet normaal dat Mike na een veel te korte nacht en ook nog gemarineerd in alcohol naar zijn werk gaat, dat is niet helpen en begelijden maar werkeloos toezien hoe iemand zichzelf kapot maakt.
Precies, vanavond ligt hij weer in bed met z'n armpjes over elkaar verbeten voor zich uit te kijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
noppe.. hij moet er nog over nadenken(al 3 dagen)
Hé verdoriequote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
"Heb je even voor mij"wordt niet gedraaid.....
Eet smakelijk! Ik vind het er niet echt smakelijk uit zien, maar goed, dat is maar de look, wie weet is het erg lekker.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg er honger van ! Tot laters
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Mikey begeleid wil / moet worden, dan moet ie dgk uitgaan en naar een begeleid wonen project ofzo. Het is een volwassen man, verantwoordelijk voor zn eigen daden. Mikey zou zelf initiatief moeten nemen met alles wat voor handen ligt aan mogelijkheden ipv op een B&A te willen leunen. Maar komt komt 0,0 uit die man, prima, is ie zelf verantwoordelijk voor. Het is en blijft een gastspeler, als het verbieden van het drinken van alcohol op zn plaats is dan hoort ie niet in die villa thuis.
Ik heb het helemaal gehad met die Mikey.
Bakt hij ze serieus een kwartier?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ossehaas wat Brian laat zien moet zo'n 2 1/2 minuut bakken... Brian kijkt een beetje verdwaasd.
Nee Brian, het hoeft niet een kwartier
Heb het nog nooit op.Lijkt het op biefstuk.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bakt hij ze serieus een kwartier?
Dan kun je ze net zo goed de magnetron in gooien.
Ik geloof er niets van dat Brian's levenswerk in DGK er uit moet en dan ook niet meer gebruikt kan worden voor de B en A promotie. Want dat is Mike promotie voor al het goede Brian vertegenwoordigd. Vele TV kijkers weten gewoon niet dat Brian eigenlijk weinig voor de die zwerver heeft gedaan maar de febo.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.
Ik heb het ook wel gehad met die man, zo vlot mogelijk uit dat hok weg en dan idd een woongroep met verslavingszorg.
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.
Ik heb het ook wel gehad met die man, zo vlot mogelijk uit dat hok weg en dan idd een woongroep met verslavingszorg.
Ja, alleen is het nog iets malser.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb het nog nooit op.Lijkt het op biefstuk.
Toevoeging: Amanda heeft nog redelijk woord gehouden, ze wilde Mikey een nieuwe look geven en dat is haar redelijk gelukt (ok, ook daar heeft achter wel een rol in gespeeld, maar toch. . .).quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.
En kort daarna was ze zelf weer aan de beurt, een actie die ze af en toe herhaaltquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Op tv is nu wel het dieptepunt bereikt het ongelooflijk slecht gescripte en neppe gestookte vuurtje en de binnenkomst van die gastspeler is nu op.....
Hoe meer moet het nog gaan doodbloeden daar?
Alles is zo zoetsappig, alleen gastspelers krijgn het nog beetje te verduren; rest viert al weken vakantie.
Claire heeft sinds haar binnekomst og geen enkele aktie uitgevoerd, ze stond alleen toe te kijken dat Huub hoer neukte.
Voor de rest komt ze niet verder dan klopt en dat begrijp ik.....
Hmm, ik denk dat het spel nu in een fase zit waarin brian zo goed moet opletten wat er allemaal speelt dat hij domweg de tijd niet heeft om zich om Mike te bekommeren, dat hij zijn handen ervanaf trekt vanwege het nieuws dat de kooi dichtgaat binnenkort, hij heeft al zijn concentratie nodig om niet para te worden, als er dan een zatte zwerver amok gaat maken met zijn aartsrivaal is dat daar niet bevordelijk voor denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef akveor het volgende:
Ik geloof er niets van dat Brian's levenswerk in DGK er uit moet en dan ook niet meer gebruikt kan worden voor de B en A promotie. Want dat is Mike promotie voor al het goede Brian vertegenwoordigd. Vele TV kijkers weten gewoon niet dat Brian eigenlijk weinig voor de die zwerver heeft gedaan maar de febo.
En die naiviteit zorgt ervoor dat hij gevaarlijk begint te worden, hij wil alles doen om zijn broodheer te beschermen maar realiseert zich niet dat hij Brian van de wal in de sloot helpt.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef Marrije het volgende:
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.
Daar heeft die nooit het lef voorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:56 schreef Marrije het volgende:
Gaat Mikey het bezoek van Huub's moeder nou verstieren of niet?
Preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het spel nu in een fase zit waarin brian zo goed moet opletten wat er allemaal speelt dat hij domweg de tijd niet heeft om zich om Mike te bekommeren, dat hij zijn handen ervanaf trekt vanwege het nieuws dat de kooi dichtgaat binnenkort, hij heeft al zijn concentratie nodig om niet para te worden, als er dan een zatte zwerver amok gaat maken met zijn aartsrivaal is dat daar niet bevordelijk voor denk ik.![]()
[..]
En die naiviteit zorgt ervoor dat hij gevaarlijk begint te worden, hij wil alles doen om zijn broodheer te beschermen maar realiseert zich niet dat hij Brian van de wal in de sloot helpt.
Juist omdat hij het zo goed met Brian voor heeft slaat hij door naar de verkeerde kant, die man is niet toegerust om B te helpen in het finalespel.
B ziet dat ook wel en laat hem nu vallen als een baksteen, ik zie hem nu niet naar de FEBO bellen om te zeggen dat hij zich zorgen maakt of om hulp te vragen, hij heeft Mike op zijn nek genomen en nu laat hij hem vallen, zonder meer.
Ik geef hem 3 seconden....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef F04 het volgende:
Gaat Mikey de boel nog verstieren?
Echt niet...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef F04 het volgende:
Gaat Mikey de boel nog verstieren?
Ik denk dat ik dat langere leuker vind.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:59 schreef Ziet het volgende:
korter haar staat haar goed
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marieke_B het volgende:
Carla monstert haar nieuwe schoondochter:
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat langere leuker vind.
Het lijkt me dat je een vervelendere schoonmoeder kon treffen, ze lijkt me best aardig zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marieke_B het volgende:
Carla monstert haar nieuwe schoondochter:
[ afbeelding ]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen behandelt de moeder met respect
Ja, maar ja, ik hoor haar niet meer.....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?
Ik heb er nog een van Carla, zeg het maar.quote:
Koffiedrinken met je werkgever of zo? Weet ook niet preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zei Huub nou tegen zijn moeder, wat vond hij niet professioneel ??
Wow, wat een verschil. Daarom herkende ik haar niet. Met langer haar is ze mooier.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van Carla, zeg het maar.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carla, donker, langer haar lijkt jonger.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van Dale:quote:
Ja, daar vergeleek hij het mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koffiedrinken met je werkgever of zo? Weet ook niet precies
Die laat even precies zien wat voor een opvoeding ze genoten heeft, rioolmanieren laten zich niet de kop indrukken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?
De grimeuzemevrouw.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:10 schreef mazaru het volgende:
Wie is daar nou weer?
Nooit van gehoord, maar bedankt!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
van Dale:
mon·ste·ren2 (overgankelijk werkwoord; monsterde, heeft gemonsterd)
1 (ook absoluut) (iem.) in dienst nemen
2 grondig onderzoeken
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?quote:
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zei Huub nou tegen zijn moeder, wat vond hij niet professioneel ??
Dat had ik vroeger op dansles zo'n boekje, bedoel je dat?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?
Mooi gekozen, dat moment, er was veel geroezemoes.....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.
Huub zei ' dit is mijn werk, ik ga toch ook niet koffiedrinken met haar baas' .
Ah thanksquote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.
Huub zei ' dit is mijn werk, ik ga toch ook niet koffiedrinken met haar baas' .
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het echt begrepen dat het een spel is volgens Huub, nou Huub dan schat je brian fout in.
Ze bemoeit zich niet met het spel, dus daar ook niet mee denk ik, die jongen is volwassen en maakt zijn eigen keuzes, ik denk dat ze dat nog wel met hem gaat bespreken als hij daar weg is en als ze alleen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef F04 het volgende:
Wat vond ze van die Claire-Hoer actie?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op dansles zo'n boekje, bedoel je dat?
aanvullend:quote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik switchte net even en die Amsterdamse slabek heeft het weer over al haar diploma's en 3e plaats bij het NK visagie, treurig.
En ik dacht dat ze diploma's niet belangrijk vond?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik switchte net even en die Amsterdamse slabek heeft het weer over al haar diploma's en 3e plaats bij het NK visagie, treurig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je danste op een boot
[ afbeelding ]
Die heb ik hier nog liggenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je danste op een boot
[ afbeelding ]
Het fotoboek van dgk_fan ???quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?
Weet je lieverd, ik zou het onderwerp laten rusten, misschien wel zo goed voor je imago.quote:
Dat is Huub, af en toe gewoon een nono maar of hij meent wat hij zegt?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind dat Brian spel en realiteit goed kan onderscheiden en Amanda ook.Missen wij iets.
Ik schaam mij nu alquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je lieverd, ik zou het onderwerp laten rusten, misschien wel zo goed voor je imago.
Patrick van der Eem?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef Prospera het volgende:
Brian had een bedrijf van webhosting verkocht voordat hij de Kooi inging.
Hij heeft zijn HBO opleiding business ict afdeling afgemaakt.
Hij heeft singles zelf geschreven.
1 nummer heeft hij geschreven voor alleenstaande moeders, omdat zijn moeder 2 stabiele zonen heeft opgevoed.
Ik spreek uit eigen ervaring, want mijn moeder heeft ons opgevoed.
Mijn vader heeft allerlei trucjes uitgehaald om geen allimentatie te betalen.
Daarom heb ik geen prettig gevoel bij trouwen.
OK, Wie is de vader van Brian??
Dan denk ik eerder dat rat zijn vader een bootje heeftquote:
is dat niet een ene meneer Finterman? Staat tussen haakjes op schoolbank volgens mijquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef Prospera het volgende:
Brian had een bedrijf van webhosting verkocht voordat hij de Kooi inging.
Hij heeft zijn HBO opleiding business ict afdeling afgemaakt.
Hij heeft singles zelf geschreven.
1 nummer heeft hij geschreven voor alleenstaande moeders, omdat zijn moeder 2 stabiele zonen heeft opgevoed.
Ik spreek uit eigen ervaring, want mijn moeder heeft ons opgevoed.
Mijn vader heeft allerlei trucjes uitgehaald om geen allimentatie te betalen.
Daarom heb ik geen prettig gevoel bij trouwen.
OK, Wie is de vader van Brian??
Mokum hoeft zich nergens voor te schamen, niks mis met zijn imago.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef kahaarin het volgende:
Weet je lieverd, ik zou het onderwerp laten rusten, misschien wel zo goed voor je imago.
Ssst, niet meer over hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik schaam mij nu al![]()
een monsterboekje..pffff
Nou, zeg, je hoeft niet zo boos te kijken, ik zit ook maar gewoon te klieren hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mokum hoeft zich nergens voor te schamen, niks mis met zijn imago.
Ik zal Brian vragen of hij een gedicht voor je schrijftquote:Op maandag 10 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mokum hoeft zich nergens voor te schamen, niks mis met zijn imago.
Dat is helemaal cool.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Kheb hem van mn vader, moeder en mezelf natuurlijk.
hier slaat Huub de plank flink misquote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind dat Brian spel en realiteit goed kan onderscheiden en Amanda ook.Missen wij iets.
Als Nienke het programma een beetje volgt denk ik van niet. Toelichting niet nodig toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Kinga het volgende:
Zou Amanda van de week nou ook kleren van Nienke aan gaan trekken?
Ik vind dat zo asociaal he.
Ik denk dat Huub dat wel weet maar zo een duidelijke scheiding probeert aan te brengen zodat Mannie het ook snapt, al denk ik dat dat paarlen voor de zwijnen gooien is.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
[..]
hier slaat Huub de plank flink mis
Brian relativeert nog enigszins.......... maar Amanda niet, die weet niet eens wat het betekend.... dat bleek wel uit het gesprek aan tafel met Huub & Mikey
Ik zag hem net op de bank zittenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
Waar is die zwerver gebleven?
Hij gaat wel een gedicht van die rat voor me regelen, lekker puh.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:37 schreef kahaarin het volgende:
Nou, zeg, je hoeft niet zo boos te kijken, ik zit ook maar gewoon te klieren hoor.![]()
Hij heeft zelf eens gezegd dat hij een grote jongen is en best iets kan hebben!![]()
Ow noes, daar moet je blij mee zijn!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat wel een gedicht van die rat voor me regelen, lekker puh.
Doet ze weer editen.......quote:Op maandag 10 maart 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat wel een gedicht van die rat voor me regelen, lekker puh.
Ik boos op Kahaarin.....never.![]()
Poeh heeequote:
Om je gerust te stellen, toen Nienke in de uitzending was had ze haar leren jasje in de kamer laten hangen. 3 keer raden wie het meteen aanhad?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Kinga het volgende:
Zou Amanda van de week nou ook kleren van Nienke aan gaan trekken?
Ik vind dat zo asociaal he.
Jij mag je nagels laten doen door Amanda, ok?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow noes, daar moet je blij mee zijn!![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poeh heee
Tja, Huub was gewaarschuwd dat die terror ging plegen.
Ik hoop dat die zich verder een beetje gaat inhouden, dit is wel zielig voor Huub zijn moeder.
Wat een beest is die Mike toch
Jij luistert wel heel selectief he?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef diedirk het volgende:
Ongeloofelijk zeg Huub kan echt over niks anders praten dan zichzelf.
Hij heeft zijn moeddr nog niks gevraagd wat een praatjesmaker.
EN ik denk echt dat hij zich zo vergist met zijn optredens en populariteit, dat bloed denk ik heel snel dood na de kooi
Jawel hoor, hij heeft allang gevraagd of ze wilde vertellen over haar werk en thuissituatie.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef diedirk het volgende:
Ongeloofelijk zeg Huub kan echt over niks anders praten dan zichzelf.
Hij heeft zijn moeddr nog niks gevraagd wat een praatjesmaker.
EN ik denk echt dat hij zich zo vergist met zijn optredens en populariteit, dat bloed denk ik heel snel dood na de kooi
Nee, dankje, lief aangeboden maar nee toch maar niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij mag je nagels laten doen door Amanda, ok?
ok daar kompt tie dan..................quote:
allemaal de schuld van de feboquote:Op maandag 10 maart 2008 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poeh heee
Tja, Huub was gewaarschuwd dat die terror ging plegen.
Ik hoop dat die zich verder een beetje gaat inhouden, dit is wel zielig voor Huub zijn moeder.
Wat een beest is die Mike toch
Die moeder weet natuurlijk als geen ander hoe leuk Huub kan kletsen. Eerst zien en dan geloven. En ze heeft wel gelijk, Huub zou er goed aan doen om met 2 benen op de grond te blijven staan.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Huub, was 60 kilo en weegt nu 64 / 65 kilo....mijn hemel dat is toch veel te weinig voor een man.
Ik vind de moeder van Huub best erg nuchter. Een echte nuchtere Oldenzaler denk ik. Ze laat niets los en zet toch haar zoon niet achter ( vind ik een pluspunt). Toch merk ik aan haar terug houdendheid, dat ze Huub met heel veel dingen niet zo erg serieus neemt. Ze lacht een beetje ofdat ze zeggen wil, lieverd blijf even met beide benen op de grond staan.
De moeder van Huub wil een nieuw bankstel kopen. Huub zegt, koop nou maar niet ,als ik een hoop geld heb en mijn optredens, weet je wel hoeveel geld dat is. Weer lacht moeder wat en zegt, ja joh je wordt slapend rijk.
die verwart zoethouden met materiële zaken dus met liefde, surprise.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda heeft een heel intensief contact met haar moeder..ze schrijven en bellen met elkaar...
als Amanda samenwoonde met haar vriend dan kocht en betaalde mama alles..
Wat een verademing hè, 2 normale mensen die gezellig babbelen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Katewalker het volgende:
Ik zit nu dus bijna een uur onafgebroken naar Huub en zijn moeder te luisteren en te kijken en verveel me geen seconde...![]()
Huub is zo blij en optimistisch..zijn moeder zit ook constant om hem te lachen..topmensen..
Ja, dat zoethouden, daar prikt ze bij Brian ook al niet doorheen.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
die verwart zoethouden met materiële zaken dus met liefde, surprise.
Jaap en Claire gaan nooit samen spelen..die vertrouwen elkaar niet, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:55 schreef coldstar het volgende:
Vorige week stond er in de Telegraaf een stukje over DGK. Iemand schreef, dat het allemaal geldwolven zijn. Nou Huub is er echt een, zijn moeder lacht er alleemaal maar een beetje om.
Huub blijft in de veronderstelling dat hij de winnaar wordt. Die moet onder psychatrische behandeling, als hij het einde van de maand eruit gestemt wordt en Jaap en Claire samen gaan spelen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |