En kort daarna was ze zelf weer aan de beurt, een actie die ze af en toe herhaaltquote:Op maandag 10 maart 2008 19:50 schreef diedirk het volgende:
Op tv is nu wel het dieptepunt bereikt het ongelooflijk slecht gescripte en neppe gestookte vuurtje en de binnenkomst van die gastspeler is nu op.....
Hoe meer moet het nog gaan doodbloeden daar?
Alles is zo zoetsappig, alleen gastspelers krijgn het nog beetje te verduren; rest viert al weken vakantie.
Claire heeft sinds haar binnekomst og geen enkele aktie uitgevoerd, ze stond alleen toe te kijken dat Huub hoer neukte.
Voor de rest komt ze niet verder dan klopt en dat begrijp ik.....
Hmm, ik denk dat het spel nu in een fase zit waarin brian zo goed moet opletten wat er allemaal speelt dat hij domweg de tijd niet heeft om zich om Mike te bekommeren, dat hij zijn handen ervanaf trekt vanwege het nieuws dat de kooi dichtgaat binnenkort, hij heeft al zijn concentratie nodig om niet para te worden, als er dan een zatte zwerver amok gaat maken met zijn aartsrivaal is dat daar niet bevordelijk voor denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef akveor het volgende:
Ik geloof er niets van dat Brian's levenswerk in DGK er uit moet en dan ook niet meer gebruikt kan worden voor de B en A promotie. Want dat is Mike promotie voor al het goede Brian vertegenwoordigd. Vele TV kijkers weten gewoon niet dat Brian eigenlijk weinig voor de die zwerver heeft gedaan maar de febo.
En die naiviteit zorgt ervoor dat hij gevaarlijk begint te worden, hij wil alles doen om zijn broodheer te beschermen maar realiseert zich niet dat hij Brian van de wal in de sloot helpt.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef Marrije het volgende:
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.
Daar heeft die nooit het lef voorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:56 schreef Marrije het volgende:
Gaat Mikey het bezoek van Huub's moeder nou verstieren of niet?
Preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat het spel nu in een fase zit waarin brian zo goed moet opletten wat er allemaal speelt dat hij domweg de tijd niet heeft om zich om Mike te bekommeren, dat hij zijn handen ervanaf trekt vanwege het nieuws dat de kooi dichtgaat binnenkort, hij heeft al zijn concentratie nodig om niet para te worden, als er dan een zatte zwerver amok gaat maken met zijn aartsrivaal is dat daar niet bevordelijk voor denk ik.![]()
[..]
En die naiviteit zorgt ervoor dat hij gevaarlijk begint te worden, hij wil alles doen om zijn broodheer te beschermen maar realiseert zich niet dat hij Brian van de wal in de sloot helpt.
Juist omdat hij het zo goed met Brian voor heeft slaat hij door naar de verkeerde kant, die man is niet toegerust om B te helpen in het finalespel.
B ziet dat ook wel en laat hem nu vallen als een baksteen, ik zie hem nu niet naar de FEBO bellen om te zeggen dat hij zich zorgen maakt of om hulp te vragen, hij heeft Mike op zijn nek genomen en nu laat hij hem vallen, zonder meer.
Ik geef hem 3 seconden....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef F04 het volgende:
Gaat Mikey de boel nog verstieren?
Echt niet...quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef F04 het volgende:
Gaat Mikey de boel nog verstieren?
Ik denk dat ik dat langere leuker vind.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:59 schreef Ziet het volgende:
korter haar staat haar goed
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marieke_B het volgende:
Carla monstert haar nieuwe schoondochter:
[ afbeelding ]
+ 1quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat langere leuker vind.
Het lijkt me dat je een vervelendere schoonmoeder kon treffen, ze lijkt me best aardig zo op het eerste gezicht.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef Marieke_B het volgende:
Carla monstert haar nieuwe schoondochter:
[ afbeelding ]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
Iedereen behandelt de moeder met respect
Ja, maar ja, ik hoor haar niet meer.....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?
Ik heb er nog een van Carla, zeg het maar.quote:
Koffiedrinken met je werkgever of zo? Weet ook niet preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zei Huub nou tegen zijn moeder, wat vond hij niet professioneel ??
Wow, wat een verschil. Daarom herkende ik haar niet. Met langer haar is ze mooier.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er nog een van Carla, zeg het maar.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carla, donker, langer haar lijkt jonger.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van Dale:quote:
Ja, daar vergeleek hij het mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Koffiedrinken met je werkgever of zo? Weet ook niet precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |