ik denk omdat om 8 uur de moeder van huubje komt?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kunnen ze niet wachten tot 8 uur? Kunnen ze gezellig met zn allen eten ... Ze wisten toch al meer dan een week dat er deze week een radio-programma zou zijn van 5-8 ?
Maar jullie hebben het niet echt makkelijk daar.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Niet generaliseren, maar ik ben geen B&A fan en er zitten er nog heel veel die dat ook niet zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestond
Die gaat samen met die ton voor het gedoe met die brieven onder het vloerkleed denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft trouwens iets in de vijver gegooid waarvan Amanda claimt dat het van haar was.
Wanneer komt die ton binnen?
Lekker he? Dan zie je ook de restjes van de vorige hap nog zittenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom steekt mikey altijd zijn tong uit als hij een hap neemt?
Ze mag wel uitkijken dat B het niet leest en in code vertaald om het vervolgens te wissen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Nienke gaat zo weer mail behandelen....
Huub gaat het geweldig hebben op z'n fanclubdagquote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef Varen het volgende:
Man bijt hond Huub fan op TV
Kan haar stem niet meer aanhoren.Wat een verwaand wijf is het zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef jassy het volgende:
Ik kan dat gelul van A echt niet volgen!
Ik las het zo dat Huub een alcoholverbod heeft gehad vanwege zijn gedrag, dat zouden ze ook moeten doen bij Mike, die heeft ook laten zien dat hij een niet zo fijne dronk heeft, bovendien vind ik dat er wel degelijk een beetje beter opgpast moet worden, de beste man was notabene aan de methadon toen hij binnen kwam en wordt zomaar plompverloren midden in een villa gedumpt waar alles voor handen is, aan de genade van kamp Kubats overgeleverd.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:10 schreef Marrije het volgende:
Huh? In de op staat een quote dat het de schuld van achter is als Mikey terugvalt?
Sinds wanneer staat Mikey onder curatele?
Die man is misschien wat dom, maar niet achterlijk.
Huh ? Wanneer is die ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub gaat het geweldig hebben op z'n fanclubdag
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef kahaarin het volgende:
Knip.
Het is niet normaal dat Mike na een veel te korte nacht en ook nog gemarineerd in alcohol naar zijn werk gaat, dat is niet helpen en begelijden maar werkeloos toezien hoe iemand zichzelf kapot maakt.
Geen idee, maar als ik kijk wat er net bij Man bijt Hond zat, zou het me niet eens verbazen als dat redelijk representatief is voor de standaard Huub-fanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Wanneer is die ?
Nienke vindt het genant om over haar nek te gaan bij haar vriend.
Claire zou het niet boeien als haar vriend naast haar over zijn nek gaat.....
noppe.. hij moet er nog over nadenkenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Varen het volgende:
Heeft Mike nu al antwoord gegeven op de kwestie rond hem?
Als Mikey begeleid wil / moet worden, dan moet ie dgk uitgaan en naar een begeleid wonen project ofzo. Het is een volwassen man, verantwoordelijk voor zn eigen daden. Mikey zou zelf initiatief moeten nemen met alles wat voor handen ligt aan mogelijkheden ipv op een B&A te willen leunen. Maar komt komt 0,0 uit die man, prima, is ie zelf verantwoordelijk voor. Het is en blijft een gastspeler, als het verbieden van het drinken van alcohol op zn plaats is dan hoort ie niet in die villa thuis.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik las het zo dat Huub een alcoholverbod heeft gehad vanwege zijn gedrag, dat zouden ze ook moeten doen bij Mike, die heeft ook laten zien dat hij een niet zo fijne dronk heeft, bovendien vind ik dat er wel degelijk een beetje beter opgpast moet worden, de beste man was notabene aan de methadon toen hij binnen kwam en wordt zomaar plompverloren midden in een villa gedumpt waar alles voor handen is, aan de genade van kamp Kubats overgeleverd.
Eerst zeggen dat Brian hem wel zal helpen maar nu puntje bij paaltje komt krabbelt hij terug, B&A hebben Mike aangehaald en geroepen dat ze dingen voor hem zouden regelen en hem zouden beschermen tegen grote boze Huub, in mijn ogen kunnen ze dan niet nu hij een alcoholprobleem lijkt te ontwikkelen hun handen van hem aftrekken.
Het is niet normaal dat Mike na een veel te korte nacht en ook nog gemarineerd in alcohol naar zijn werk gaat, dat is niet helpen en begelijden maar werkeloos toezien hoe iemand zichzelf kapot maakt.
Precies, vanavond ligt hij weer in bed met z'n armpjes over elkaar verbeten voor zich uit te kijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
noppe.. hij moet er nog over nadenken(al 3 dagen)
Hé verdoriequote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef Nostalgist het volgende:
"Heb je even voor mij"wordt niet gedraaid.....
Eet smakelijk! Ik vind het er niet echt smakelijk uit zien, maar goed, dat is maar de look, wie weet is het erg lekker.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg er honger van ! Tot laters
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Mikey begeleid wil / moet worden, dan moet ie dgk uitgaan en naar een begeleid wonen project ofzo. Het is een volwassen man, verantwoordelijk voor zn eigen daden. Mikey zou zelf initiatief moeten nemen met alles wat voor handen ligt aan mogelijkheden ipv op een B&A te willen leunen. Maar komt komt 0,0 uit die man, prima, is ie zelf verantwoordelijk voor. Het is en blijft een gastspeler, als het verbieden van het drinken van alcohol op zn plaats is dan hoort ie niet in die villa thuis.
Ik heb het helemaal gehad met die Mikey.
Bakt hij ze serieus een kwartier?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ossehaas wat Brian laat zien moet zo'n 2 1/2 minuut bakken... Brian kijkt een beetje verdwaasd.
Nee Brian, het hoeft niet een kwartier
Heb het nog nooit op.Lijkt het op biefstuk.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bakt hij ze serieus een kwartier?
Dan kun je ze net zo goed de magnetron in gooien.
Ik geloof er niets van dat Brian's levenswerk in DGK er uit moet en dan ook niet meer gebruikt kan worden voor de B en A promotie. Want dat is Mike promotie voor al het goede Brian vertegenwoordigd. Vele TV kijkers weten gewoon niet dat Brian eigenlijk weinig voor de die zwerver heeft gedaan maar de febo.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.
Ik heb het ook wel gehad met die man, zo vlot mogelijk uit dat hok weg en dan idd een woongroep met verslavingszorg.
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens, ik hik alleen een beetje tegen die uitspraken van Brian aan, hij zou wel gaan regelen dat Mike een baan kreeg en een huis, hij ziet Brian echt als een messias, dat hij wat labiel is moge duidelijk zijn, die rat heeft TV mogen maken over Mike zijn rug en trekt er nu de handen vanaf, dat kun je imo niet maken.
Ik heb het ook wel gehad met die man, zo vlot mogelijk uit dat hok weg en dan idd een woongroep met verslavingszorg.
Ja, alleen is het nog iets malser.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb het nog nooit op.Lijkt het op biefstuk.
Toevoeging: Amanda heeft nog redelijk woord gehouden, ze wilde Mikey een nieuwe look geven en dat is haar redelijk gelukt (ok, ook daar heeft achter wel een rol in gespeeld, maar toch. . .).quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, aha, ja, ik had het verder niet over de rol van Brian. Maar dat is ook naiviteit van Mikey, dat ie in de praatjes van Brian gelooft. Op zich kan ik nog tot op zekere hoogte met Brian meegaan, je wilt iemand helpen omdat ie zegt geholpen te willen worden. Dgk biedt veel mogelijkheden, maar Mikey is zoooo passief! Die moet je niet meer alleen maar helpen, daar moet je ook nog bijna voor gaan ademen. En maar drinken. Ik zou mn handen er ook vanaf trekken. Minpuntje van Brian: tv maken ten koste van een ander. Maar laat dat nou net een hot item zijn in die kooi. . . Wel zwak inderdaad dat je dat moet doen over de rug van een reeds kansloze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |