Nope, Westerhofquote:Op maandag 10 maart 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
Is haar echte achternaam Disco?
Het schijnt...quote:Op maandag 10 maart 2008 18:31 schreef Kinga het volgende:
Is haar echte achternaam Disco?
Ik dacht al dat ik haar naam kende:quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nienke_Disco
Polo's merkwaardige gevoel voor humor....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeuh, de peugeot banner is er weer
Marco van achter heeft ook een verzoeknummertje "heb je even voor mij"
Ik moet het toch ff vragen. Welk is het huubsofferforum? Nowlive? Vol?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
Nienke: Iedereen is toch wel Pro Huub hier hoor.....
Huubsopperforum werd genoemd.
das een nieuw forum... opgericht door de gebande VOL-ledenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet het toch ff vragen. Welk is het huubsofferforum? Nowlive? Vol?
Zijn mensen die eerst bij vol waren en daar weggepest zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
En het waren niet mijn groeten van FOK?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
YEP!!!!
Mijn groeten van FOK! zijn erdoor !
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn mensen die eerst bij vol waren en daar weggepest zijn.
Nope, ze F5'de netquote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef jassy het volgende:
[..]
En het waren niet mijn groeten van FOK?
Huubsoppers.....quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja want zo werden ze op vol elke keer de mond gesnoerd.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist dus. En dat forum heet dus echt huubsopperforum?
Ow apart, dat wist ik niet. Thanks voor de update.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.
What else is new? Als eerste aan tafel en als eerste weg als ze klaar is. Ze ruimt alleen haar bord op als de rat het haar "vriendelijk" vraagt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef blomst het volgende:
Amanda zit al op het eten te wachten?
Ik geloof je wel hoor, ik vond het alleen grappig dat jullie beide zo stellig waren.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nienke_Disco
Niet generaliseren, maar ik ben geen B&A fan en er zitten er nog heel veel die dat ook niet zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was een hele rel op VOL vanwege het plaatsen van intieme foto's van mede users. Die leden zijn geroyeerd en die leden hebben huubsopperforum opgericht. Het is dus een afscheiding van VOL, een heel ander forum dus. Waarschijnlijk ook de reden dat VOL richting B en A lijkt te trekken.
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestondquote:Op maandag 10 maart 2008 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, ik vond het alleen grappig dat jullie beide zo stellig waren.
Grappig, ze heeft iig de goede carrieremove gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger ooit eens een korte periode naast ene wijlen Piet Disco gewoond.. Dus ik wist dat de naam bestond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |