Die laat even precies zien wat voor een opvoeding ze genoten heeft, rioolmanieren laten zich niet de kop indrukken.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Behalve die snol. Die moet weer zeggen: Wilt U Claire nog zien of weet U niet wie Claire is?
De grimeuzemevrouw.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:10 schreef mazaru het volgende:
Wie is daar nou weer?
Nooit van gehoord, maar bedankt!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
van Dale:
mon·ste·ren2 (overgankelijk werkwoord; monsterde, heeft gemonsterd)
1 (ook absoluut) (iem.) in dienst nemen
2 grondig onderzoeken
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?quote:
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zei Huub nou tegen zijn moeder, wat vond hij niet professioneel ??
Dat had ik vroeger op dansles zo'n boekje, bedoel je dat?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?
Mooi gekozen, dat moment, er was veel geroezemoes.....quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.
Huub zei ' dit is mijn werk, ik ga toch ook niet koffiedrinken met haar baas' .
Ah thanksquote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het ging over Radna..dat ze op Nowlive zo nadrukkelijk aanwezig is.
Huub zei ' dit is mijn werk, ik ga toch ook niet koffiedrinken met haar baas' .
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het echt begrepen dat het een spel is volgens Huub, nou Huub dan schat je brian fout in.
Ze bemoeit zich niet met het spel, dus daar ook niet mee denk ik, die jongen is volwassen en maakt zijn eigen keuzes, ik denk dat ze dat nog wel met hem gaat bespreken als hij daar weg is en als ze alleen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef F04 het volgende:
Wat vond ze van die Claire-Hoer actie?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger op dansles zo'n boekje, bedoel je dat?
aanvullend:quote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik switchte net even en die Amsterdamse slabek heeft het weer over al haar diploma's en 3e plaats bij het NK visagie, treurig.
En ik dacht dat ze diploma's niet belangrijk vond?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ik switchte net even en die Amsterdamse slabek heeft het weer over al haar diploma's en 3e plaats bij het NK visagie, treurig.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je danste op een boot
[ afbeelding ]
Die heb ik hier nog liggenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je danste op een boot
[ afbeelding ]
Het fotoboek van dgk_fan ???quote:Op maandag 10 maart 2008 20:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van een monsterboekje heb je toch wel eens gehoord?
Weet je lieverd, ik zou het onderwerp laten rusten, misschien wel zo goed voor je imago.quote:
Dat is Huub, af en toe gewoon een nono maar of hij meent wat hij zegt?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
Huub vind dat Brian spel en realiteit goed kan onderscheiden en Amanda ook.Missen wij iets.
Ik schaam mij nu alquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je lieverd, ik zou het onderwerp laten rusten, misschien wel zo goed voor je imago.
Patrick van der Eem?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef Prospera het volgende:
Brian had een bedrijf van webhosting verkocht voordat hij de Kooi inging.
Hij heeft zijn HBO opleiding business ict afdeling afgemaakt.
Hij heeft singles zelf geschreven.
1 nummer heeft hij geschreven voor alleenstaande moeders, omdat zijn moeder 2 stabiele zonen heeft opgevoed.
Ik spreek uit eigen ervaring, want mijn moeder heeft ons opgevoed.
Mijn vader heeft allerlei trucjes uitgehaald om geen allimentatie te betalen.
Daarom heb ik geen prettig gevoel bij trouwen.
OK, Wie is de vader van Brian??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |