Fles bedoel je? Ja leegquote:Op maandag 10 maart 2008 00:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb jij je glas nu al leeg of nog steeds niet?
Wijf
Hihiquote:Op maandag 10 maart 2008 00:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Karige boer. Je gunde het mij dus gewoon niet
Care vrouwen, beter ga je hop verbouwen en bier brouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:42 schreef mcDavid het volgende:
Met zulk karig gedrag krijg je ook weinig chicks hoor bart
: niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:52 schreef Bravebart het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nyi8jaqcTA0
Mmh, hoe relaxt
Welquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 07:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hallo! Polen was tof. Nu weer een heerlijke week vol school.
quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, das wel zo leuk voor de mensen
die hier al drinken.
Ohja, tuurlijk.quote:
hihi, doe usquote:Op maandag 10 maart 2008 07:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk.
Nou, hoi, ik ben Christiaan. Ik ben zestien jaren oud en ik kan heel goed een parkiet nadoen
.
Ieeeeeeeeeequote:
Very nice, hoest verder met chris?quote:Op maandag 10 maart 2008 07:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
IeeeeeeeeeeIeeeieeeieeeee
ieieieieieieieieieieieieieieieieieieie
![]()
![]()
.
Ja prima, behalve dat ik nu weer naar school moet en een heleboel zooi moet gaan inhalen omdat ik dus weg was. En dat ik dadelijk mijn wiskundepunt terugkrijg terwijl ik het had verneukt. Puberproblemen hèquote:
Je hebt jezelf in coma gezopen, bent aan de drugs geraakt en hebt een soa?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja prima, behalve dat ik nu weer naar school moet en een heleboel zooi moet gaan inhalen omdat ik dus weg was. En dat ik dadelijk mijn wiskundepunt terugkrijg terwijl ik het had verneukt. Puberproblemen hè
quote:
Zozo, dan ben jij nu de grote rebelse jongen die zich nog niet voorgesteld heeftquote:Op maandag 10 maart 2008 09:50 schreef mcDavid het volgende:
Net alsof ik me ooit voorgesteld heb hier.
én de chicks.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mcD is rebels want hij zit hier alleen voor Bart en Erik[afbeelding]
Jij alleen voor lisquote:Op maandag 10 maart 2008 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mcD is rebels want hij zit hier alleen voor Bart en Erik[ afbeelding ]
Zoquote:
Onzinquote:
Ok!! dan nu voor wat bart zeiquote:Op maandag 10 maart 2008 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Onzin![]()
De eerste week wel ja
en ik dan ... ?quote:
Jij komt hier alleen voor een bukakequote:
Weet ikquote:
Dat zou onder ons blijvenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen voor een bukake
Op die manier ben ik hier terecht gekomenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:36 schreef mash_ het volgende:
Ik kom hier allee omdat me stage fucking saai is atm
quote:
Jij krijgt nooit geen bier meer van mijquote:
Zeker weten? mijn moeder wil je echt niet..quote:Op maandag 10 maart 2008 12:02 schreef VlaDje het volgende:
ik kom hier voor jullie moeders
Een moeder is een moederquote:Op maandag 10 maart 2008 12:06 schreef bierbart het volgende:
[..]
Zeker weten? mijn moeder wil je echt niet..
Dat lust die gozer nieteensquote:Op maandag 10 maart 2008 12:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit geen bier meer van mij
Dat is mooiquote:Op maandag 10 maart 2008 12:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit geen bier meer van mij
Klopt, zie fobo van Jordyquote:
Kut!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is mooi
Dubbele ontkenning FTW
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:13 schreef bierbart het volgende:
[..]
Kut!![]()
nu zeg ik dat je altijd bier van zult krijgen..
Klopt.. maar toch..quote:
quote:
quote:
Woah, zal er lekker uit zienquote:Op maandag 10 maart 2008 13:24 schreef liiszle het volgende:
ja, het gaat goed met hemnog ene beetje zwakjes.
maar verder prima
hij heeft een wond van 25 cm van zijn borst tot zijn onderbuik
hij moet t rustig aan doen, maar verder moet alles weer goed komen
Waddist knul?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef Jasza het volgende:
FFS.
quote:You can regard almost anything material as a system(...)
quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, das wel zo leuk voor de mensen
die hier al drinken.
Ah ben jij datquote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Laat ik dat eens gaan doenik moet toch wat hè.
Ik ben alineHet enige echt slimme blondje op aarde
Hoiquote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Jaa Jaa echt waarquote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ben jij dat
Welkom AlineVertel eens wat over jezel
Picsquote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Uuhm nou, het standaard lijstje, leeftijd, school/hobbies, cupmaat, uitgebreide persoonlijke analyse in tweevoud.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:11 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Jaa Jaa echt waar![]()
Ehm ehm.. Wat moet ik vertellen![]()
Ehm nou.. Dan maar de standaard shit..
Woon in eemnes, ik kickbox, ehms..
dat zijn al 5 min punten.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Zeg Grumpiequote:
watquote:
Tofquote:
dat bij Mike, jeweetquote:
Niet zo negatief gelijk hequote:
Nou, ik ben 16 jaar, zit in 5vwo, hobby's kickboxen uitgaan en niet al te veel doenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm nou, het standaard lijstje, leeftijd, school/hobbies, cupmaat, uitgebreide persoonlijke analyse in tweevoud.
Jeweet
Jaa blond jaaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi![]()
Blond zei je ?![]()
wat doe je zo in het dagelijks leven ?
In Eemnes?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou, ik ben 16 jaar, zit in 5vwo, hobby's kickboxen uitgaan en niet al te veel doen
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef mash_ het volgende:
kickboxe is wel hip. jij bent toch die stalker van bart
hahahahhaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zo negatief gelijk he
GefeliBij Mike en co. ?
Ja okquote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahha
ja WEL. ik ben ook een slim blondje
neuh bij Unieboek
Jaa, is goed hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja geen stalksters hoor! was beetje verkeerd gezegdfobo maatje
Je slaat wat overquote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou, ik ben 16 jaar, zit in 5vwo, hobby's kickboxen uitgaan en niet al te veel doen
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoenquote:
quote:
quote:
Die behoort ook nog tot de mogelijkheden inderdaadquote:
Geen NiD hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoen
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
Die behoort ook nog tot de mogelijkheden inderdaad
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef Bravebart het volgende:
OMG, fucking lekkere warme chocolademelk met slagroom en Bastogne koek
Wat een kutleven heb ik toch ook
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoen
Wij eerst ook nietquote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Maar anders moet ik op de fiets door de regenBij jou ligt dat toch wat makkelijker lijkt mij
Omdat jij geen slagroom zou halen als je door de regen zou moeten fietsen dus moet het makkelijker zijn geweestquote:
Jawelquote:Op maandag 10 maart 2008 17:02 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Omdat jij geen slagroom zou halen als je door de regen zou moeten fietsen dus moet het makkelijker zijn geweest
zo'n wazig plaatje telt niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:14 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Kijk maar in me Fobo,, is wel oud maarjaa
Ligt de slagroom bij mij thuis danquote:Op maandag 10 maart 2008 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelMaar de slagroom ligt bij mij op 150 m afstand
Sms WANHOPIG AAN naar 6464quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:08 schreef oshiro het volgende:
Helleuh. Is MSN down ofzo?
Nee, bij de AH To Goquote:
Misschien ben je massaal geblockt.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:08 schreef oshiro het volgende:
Helleuh. Is MSN down ofzo?
quote:
Hij poogt zich hier al 10 minuten aan te melden.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ben je massaal geblockt.
Dan ben ik net op het fietspadquote:Op maandag 10 maart 2008 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JawelMaar de slagroom ligt bij mij op 150 m afstand
Arme jijquote:Op maandag 10 maart 2008 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja, je moet wat als bierdrinker heh
Hij wou bij mij wel updaten. Dus ik updaten, krijg ik zo'n ranzige glassex-layoutquote:Op maandag 10 maart 2008 17:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
[..]
Hij poogt zich hier al 10 minuten aan te melden.
Jawel, want ik loop omquote:Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's lang geen 150 meter
Oh hemelsbreed naar mij is 230 meter
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Dan ben ik net op het fietspad
Nee, de pinautomaat.quote:
Och, je weet maar nooit hehquote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
wathij word 21. dus denk niet dat hij dan meisjes van 15/16 ziet zitten
is dat het nieuwe tv progamma inplaats van wie is de mol???quote:
goed gezien el reinoquote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zie de fipo.quote:
15 jarige meisjes, bahquote:
Succes!quote:
Nouuuuuquote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
iddquote:
Hihiquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
iddeen meisje van 16 kan best leuk zijn
! vooral als ze verlegen dronken zijn
Ieder zijn dingquote:
Meisjes die verlegen zijnquote:
Ik vind het leuk als een ander verlegen is, een vriendin ook, over een jongen, maar bij mezelf Haat ik het.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meisjes die verlegen zijn
Geweldig hoor!
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meisjes die verlegen zijn
Geweldig hoor!
Jammerrrrr. Ik drink nooitquote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dronken zijn daarentegen... [ afbeelding ]
Dat kan ik opzich wel begrijpenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het leuk als een ander verlegen is, een vriendin ook, over een jongen, maar bij mezelf Haat ik het.
quote:
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dronken zijn daarentegen... [ afbeelding ]
Het voelt zo vervelendquote:Op maandag 10 maart 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat kan ik opzich wel begrijpen.
[..]![]()
!
Gaat er eindelijk geneukt worden ?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh wacht.
Vrijdag schoolfeest.
Die zitten nu naast mequote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwen.
Ik ben een vrolijke meegrunter.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwen.
De stap naar het zoenen is nog niet eens gezet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gaat er eindelijk geneukt worden ?
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tenzij ik die 6V'er even binnenhaal.
Het was ook maar een gedachte.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?
Zo, op mannentocht?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tenzij ik die 6V'er even binnenhaal.
Denk je dat die geen bier drinken?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan nogquote:
Dr zit er op een schoolfeest altijd wel eentje tussen die nog nooit gezopen heeft, en zich aan het eind van de avond echt door íédereen mee laat slepenquote:
Comazuipen!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dr zit er op een schoolfeest altijd wel eentje tussen die nog nooit gezopen heeft, en zich aan het eind van de avond echt door íédereen mee laat slepen
Onderneem jij trouwens dan eens actie.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Pas op nouquote:Op maandag 10 maart 2008 21:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Onderneem jij trouwens dan eens actie.
Escaaaaaaaaape.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef ericajax het volgende:
Hollywood, Beurs (Rotterdam), Utrecht of Escape (Adam)
Ik kan niet kiezen
Zie editquote:
beurs !quote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef ericajax het volgende:
edit; Rotterdam gekozen, kzie wel welke tent we belanden![]()
![]()
Als Erick-E draait moet je daar sowieso heen.quote:
Ik stond net op de tram te wachtenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:26 schreef oshiro het volgende:
Goeiesmorregens juffrouw Jannie.
Skihut met dansende opa!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef ericajax het volgende:
edit; Rotterdam gekozen, kzie wel welke tent we belanden![]()
![]()
quote:
heeft wel mn voorkeur ja, maar kben nie in mn eentjequote:
Hoi Erik.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:26 schreef oshiro het volgende:
Goeiesmorregens juffrouw Jannie.
Nee iddquote:
Woont Eric in Delft tegenwoordig?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan hadden we het wel geroken dunkt me.
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Onderneem jij trouwens dan eens actie.
Pwnd.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het over die brillenjood uit Gouda.
quote:
Zie mijn postcount.quote:
Wodka-lime.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wil je wat drinken ?
Ow ik heb alleen breezersquote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Zie mijn postcount.
[..]
Wodka-lime.![]()
Daar neem ik ook genoegen mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow ik heb alleen breezers
soek mie einequote:Op maandag 10 maart 2008 22:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar neem ik ook genoegen mee.
Het kan niet alle dagen feest zijn heh!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De echte duns is veel toffer.
Nein, Lieber.quote:
Jij gaat je hier prima thuisvoelen in drenthequote:Op maandag 10 maart 2008 22:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nein, Lieber.
Aber du hast doch Geld.
Fuenf Noten fuer den Comma.
Kannst du mir auch 'nen Breezer kaufen.
Ik verhuis meteen.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij gaat je hier prima thuisvoelen in drenthe
quote:
doe jij nog wat met dat tagje van je ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef seekfaM het volgende:
seekfaM is er weer en het is dood
Wolladieyeeh wat ben ik daar goed in
Na ik heb de poort van petrasus gezien maar ze hebben me terug gehaald stelletje klootzakkenquote:
Terug zwaaiquote:
Boeiend, owja als je toch wil wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe jij nog wat met dat tagje van je ?
hmmm okeeequote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Boeiend, owja als je toch wil wetenjij kan toch alles zien dus
![]()
Maar ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, laat ze liever lekker rotten
Opvliegers lijken me tof.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef seekfaM het volgende:
ja en 7 kilo chocolade nog op dit tijdstip wegeten om die hormoon spiegel weer recht te eten is ook geen optie
Maar die hormoonspiegel valt nu nog wel mee, wacht maar totdat je in de overgang gaat dat schijnt ook geen pretje te zijn
That life fietsquote:
Ja het is iig wel een goed excuus om even helemaal door het lint te gaan, gewoon je hormonen de schuld geven en je vriend dan naar zijn creditcard jatten en dan even je opvliegers wegkopen. schijnt goed te helpen, mits creditcard niet geblokkerd isquote:Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Opvliegers lijken me tof.
Mooi kleurtje hequote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
That life fiets
Jij ook promotie gehad zie iken het verdere leven? gaat dat een beetje in het wilde assen?
Eb je je fiets gepimpt?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi kleurtje he
Jaa altijd ruig hier
Sorryquote:
Koop een lollie en vier het in je eentje, ik ga maffen en tot ooitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik heb vanavond wel de nationale taaltoets van de Pabo gehaald
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik, ze moeten me alleen nog even blauw maken.
Er zit al blauw in me graffiti!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Borkydude het volgende:
Rein, besef je je wel dat als je mod wordt je je hele kamer blauw moet verven?
Omg, pwndquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
BB had een beetje pech gister.
BB kon toen naar de eerste hulp om 3 uur 's nachts.
BB heeft nu 12 hechtingen in zn hoofd.
Ja gestruikeld gisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |