quote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meisjes die verlegen zijn
Geweldig hoor!
Jammerrrrr. Ik drink nooitquote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dronken zijn daarentegen... [ afbeelding ]
Dat kan ik opzich wel begrijpenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het leuk als een ander verlegen is, een vriendin ook, over een jongen, maar bij mezelf Haat ik het.
quote:
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dronken zijn daarentegen... [ afbeelding ]
Het voelt zo vervelendquote:Op maandag 10 maart 2008 20:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat kan ik opzich wel begrijpen.
[..]![]()
!
Gaat er eindelijk geneukt worden ?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Oh wacht.
Vrijdag schoolfeest.
Die zitten nu naast mequote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwen.
Ik ben een vrolijke meegrunter.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oké, maar ze moeten niet gaan brokkelen. En waar ik helemaal een hekel aan heb is vrouwen die schreeuwen.
De stap naar het zoenen is nog niet eens gezet.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gaat er eindelijk geneukt worden ?
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tenzij ik die 6V'er even binnenhaal.
Het was ook maar een gedachte.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?
Zo, op mannentocht?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tenzij ik die 6V'er even binnenhaal.
Denk je dat die geen bier drinken?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je dat die iets moeten hebben van 4V-ers?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan nogquote:
Dr zit er op een schoolfeest altijd wel eentje tussen die nog nooit gezopen heeft, en zich aan het eind van de avond echt door íédereen mee laat slepenquote:
Comazuipen!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dr zit er op een schoolfeest altijd wel eentje tussen die nog nooit gezopen heeft, en zich aan het eind van de avond echt door íédereen mee laat slepen
Onderneem jij trouwens dan eens actie.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |