hahahahhaquote:Op maandag 10 maart 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zo negatief gelijk he
GefeliBij Mike en co. ?
Ja okquote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahha
ja WEL. ik ben ook een slim blondje
neuh bij Unieboek
Jaa, is goed hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja geen stalksters hoor! was beetje verkeerd gezegdfobo maatje
Je slaat wat overquote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou, ik ben 16 jaar, zit in 5vwo, hobby's kickboxen uitgaan en niet al te veel doen
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoenquote:
quote:
quote:
Die behoort ook nog tot de mogelijkheden inderdaadquote:
Geen NiD hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoen
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
Die behoort ook nog tot de mogelijkheden inderdaad
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef Bravebart het volgende:
OMG, fucking lekkere warme chocolademelk met slagroom en Bastogne koek
Wat een kutleven heb ik toch ook
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
och, studente avond + nope is dope. dus je hebt geen last van meisjes van 15 /16 en leuke muziek en goedkoop bier. dus best tedoen
Wij eerst ook nietquote:
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:56 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Maar anders moet ik op de fiets door de regenBij jou ligt dat toch wat makkelijker lijkt mij
Omdat jij geen slagroom zou halen als je door de regen zou moeten fietsen dus moet het makkelijker zijn geweestquote:
Jawelquote:Op maandag 10 maart 2008 17:02 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Omdat jij geen slagroom zou halen als je door de regen zou moeten fietsen dus moet het makkelijker zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |