Na ik heb de poort van petrasus gezien maar ze hebben me terug gehaald stelletje klootzakkenquote:
Terug zwaaiquote:
Boeiend, owja als je toch wil wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe jij nog wat met dat tagje van je ?
hmmm okeeequote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Boeiend, owja als je toch wil wetenjij kan toch alles zien dus
![]()
Maar ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, laat ze liever lekker rotten
Opvliegers lijken me tof.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:54 schreef seekfaM het volgende:
ja en 7 kilo chocolade nog op dit tijdstip wegeten om die hormoon spiegel weer recht te eten is ook geen optie
Maar die hormoonspiegel valt nu nog wel mee, wacht maar totdat je in de overgang gaat dat schijnt ook geen pretje te zijn
That life fietsquote:
Ja het is iig wel een goed excuus om even helemaal door het lint te gaan, gewoon je hormonen de schuld geven en je vriend dan naar zijn creditcard jatten en dan even je opvliegers wegkopen. schijnt goed te helpen, mits creditcard niet geblokkerd isquote:Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Opvliegers lijken me tof.
Mooi kleurtje hequote:Op maandag 10 maart 2008 22:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
That life fiets
Jij ook promotie gehad zie iken het verdere leven? gaat dat een beetje in het wilde assen?
Eb je je fiets gepimpt?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi kleurtje he
Jaa altijd ruig hier
Sorryquote:
Koop een lollie en vier het in je eentje, ik ga maffen en tot ooitquote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik heb vanavond wel de nationale taaltoets van de Pabo gehaald
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik, ze moeten me alleen nog even blauw maken.
Er zit al blauw in me graffiti!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Borkydude het volgende:
Rein, besef je je wel dat als je mod wordt je je hele kamer blauw moet verven?
Omg, pwndquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Bravebart het volgende:
BB had een beetje pech gister.
BB kon toen naar de eerste hulp om 3 uur 's nachts.
BB heeft nu 12 hechtingen in zn hoofd.
Ja gestruikeld gisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |